رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

طرح‌های مفهومی iPhone 6c منتشر شد

پست های پیشنهاد شده

سازوکار معر??ی و در پس آن عرضه‌ی گوشی‌های برند «آی‌??ون» بر کسی پوشیده نیست. معمولا اواخر تابستان هر سال، مدل جدید گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت محبوب معر??ی و پس از مدت کوتاهی عرضه می‌شوند. پس با این حساب می‌توانیم مطمئن باشیم که تا پایان سال 2015 میلادی که حول و حوش پاییز سال 94 است، حتما شاهد معر??ی یک گوشی پرچم‌دار جدید از خانواده‌ی آی‌??ون خواهیم بود. اما با این وجود هنوز احتمال معر??ی یک گوشی جدید دیگر در ??اصله‌ی زمانی شش ه??ت ماه آینده وجود دارد. می‌پرسید چرا؟ حتما سال 2013 میلادی و گوشی «آی‌??ون5 سی» (iPhone 5c) را به‌خاطر دارید. حالا درست زمانی که کارشناسان حوزه‌ی IT مشغول گمانه‌زنی درخصوص آینده‌ی گوشی‌های اپل هستند، تصاویری م??هومی که گ??ته می‌شود به مدل آی‌??ون 6سی (iPhone 6c) مربوط می‌شود، خبرگزاری‌های مرتبط با تکنولوژی و گوشی‌های تل??ن همراه هوشمند را پر کرده‌ است.

 

6cs-1-new.jpg

 

همان‌طور که در تصاویر ادامه مشاهده می‌کنید، ساختار آی‌??ون 6سی بسیار شبیه به آی‌??ون6 است؛ با این ت??اوت که جنس بدنه‌ی آن برخلا?? پرچم‌دار سال 2014 اپل، پلاستیکی طراحی شده است. حتی انحناهایی که در اطرا?? بدنه‌ی آی‌??ون 6 درنظر گر??ته شده‌اند هم عینا در طرح‌های م??هومی مدل 6سی به‌چشم می‌خوردند. با توجه به رنگ‌های متنوعی که برای این مدل درنظر گر??ته شده است، طراحان پا را ??راتر گذاشته‌اند و حتی شیار اطرا?? کلید ??یزیکی «خانه» (Home) را هم با رنگی مشابه رنگ بدنه، طراحی کرده‌اند.

 

6c-s2-new.jpg

 

این خبر در حالی منتشر می‌شود که «تیم کوک»، مدیرعامل اپل به ??روش کم‌تر از انتظار آی‌??ون 5سی و شوک‌های حاصل از آن به اپل، اعترا?? کرده بود. حتی سال گذشته شایعاتی مطرح شده بود که ادعا می‌کردند اپل در پی ??روش نامو??ق 5سی و باد کردن سه میلیون دستگاه از این گوشی روی دست‌اش، قصد دارد ??روش گوشی‌های با برند اپل را متوق?? کند. توجه داشته باشید این ات??اق برای اپلی ا??تاده که معمولا تمام مدل‌های گوشی‌های‌اش زودتر از زمان‌های برنامه‌ریزی شده در بازار مصر?? به پایان می‌رسیدند.

 

6cs-3-new.jpg

 

با این حساب باید منتظر ماند و دید آیا اپل تمایل دارد بار دیگر تجربه‌ی نامو??ق گذشته‌اش را تکرار کند یا از ??روش نامو??ق 5سی درس‌های بزرگی گر??ته است. البته باید به این نکته هم توجه داشت که با توجه به پلاستیکی بودن بدنه‌ی آی‌??ون 6سی احتمالا قیمت آن در مقایسه با مدل اصلی کم‌تر خواهد بود و می‌تواند در بازارهای کشورهایی که از درآمد سرانه‌ی کم‌تری برخوردارند با استقبال بیش‌تری مواجه شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...