رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Mobile2222

نسخه فارسی مرورگر موبایل UC Browser

پست های پیشنهاد شده

سرانجام پس از مدتها انتظار، شرکت معظم UCWeb نسخه*ی جدید مرورگر تل??ن همراه مبتنی بر جاوای خود را، به زبان پارسی عرضه کرد. در این مقاله، موارد جدیدی که به این مرورگر اضا??ه شده را با هم بررسی خواهیم کرد.

UC85.1.jpg

 

 

 

به عنوان نخستین هدیه به ایرانیان، مرورگر UC ابری برای جاوا از رابط کاربری شبیه به گوشی تل??ن همراه هوشمند بهره می گیرد. با مرورگر بهینه شده UC ابری برای جاوا، کاربران جاوا نه تنها می توانند سرعت بیشتری را تجربه کنند بلکه قادر خواهند بود عملکردهای هوشمند زیادی را به راحتی و شبیه به تل??نهای هوشمند انجام دهند.مرورگر UC یک مرورگر رایگان موبایل است که بیش از 300 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور جهان دارد. طراحی شگ??ت انگیز و عملکرد عالی آن حدود 5 میلیون کاربر را در ایران مجذوب خود ساخته است. از آنجا که مرورگر UC نیاز ایرانیان به مرور ص??حات وب را به خوبی تامین می کند، کاربران ایرانی بسیار از آن سخن می گویند و سرعت بالا، صر??ه جویی ترا??یک و مدیریت دانلود عالی آن را تحسین می کنند. اکنون، برای ارایه تجربه کاربری بهتر به ایرانیان اولین ویرایش مرورگر UC به زبان پارسی یعنی مرورگر UC ابری برای جاوا عرضه می شود. این ویرایش خاص با ویژگیهای جدید و متعددی که دارد نشانه احترام شرکت UC به ایران و ایرانیان است...

رابط کاربر و منوهای جدید و بهینه شده. گرچه در نگاه اول برای کسانی که مدتهاست به رابط کاربر قبلی عادت کرده*اند کمی سخت و گیج کننده باشد، اما بعد از مدتی که به نسخه جدید عادت کنید، متوجه خواهید شد که رابط کاربر و منوی جدید به شکل قابل توجهی نیاز های شما را بهتر برآورده خواهند کرد. بخصوص رابط جدید تمام ص??حه ای که برای گوشی های لمسی طراحی شده که کاملاً با رابط کاربر معمولی مت??اوت است.

1- رابط کاربر بهینه شده

اما بجز اضا??ه شدن امکان چند زبانه، چه تغییرات ??نی جدیدی در مرورگر رخ داده؟

طبیعتاً اولین تغییر بزرگ UC Browser چند زبانه شدن آن است. بخصوص که زبان پارسی هم در بین آنها باشد. هر زمان که بخواهید، میتوانید زبان مرورگر را عوض کنید. مثلا از انگلیسی به پارسی یا بلعکس. پس از اجرای مجدد مرورگر، ??ایل زبان مورد نظر شما دانلود میشود و میتوانید از آن است??اده کنید.

 

UC85.2.jpgUC85.3.png

نمایی از رابط کاربری لمسی در سمت چپ و رابط جدید جاوا در سمت راست

 

 

 

2- متدهای ورودی بهینه شده

 

 

امکانات کپی و پیست به شدت بهبود یا??ته. میتوانید متنی را درون ص??حه*ای که در حال خواندن آن هستید انتخاب و کپی کنید، و در قسمتی دیگر آن را پیست کنید. همینطور کیبورد مخصوص برای گوشی های لمسی هم به این امکانات ورودی اضا??ه شده.

 

UC85.4.png

نمایی از ص??حه*ی جدید مخصوص تایپ گوشی های لمسی

 

 

 

3- امکان تنظیم روشنایی تصویر

 

 

در نسخه های گذشته، تنها امکانی که برای کم کردن روشنایی مرورگر وجود داشت، مثلا برای وب*گردی در محیط های تاریک یا در شب، است??اده از پوسته*ی مخصوص شب در برنامه بود. اما در نسخه 8.5 به بعد، میتوانید میزان روشنایی تصویر را به میزان دلخواه خود کم یا زیاد کنید و تجربه بهتری از مرور ص??حات وب بدست آورید.

UC85.5.jpg

نمایی از برنامه پس از کم کردن روشنایی به 40%

 

 

 

4- پشتیبانی از اشتراک کردن تصاویر در ??یس*بوک

 

 

یکی از کمبود هایی که در نسخه های گذشته حس میشد، امکان Share کردن تصاویر در ??یس*بوک بود. امکانی که در این نسخه به راحتی یک کلیک کردن اضا??ه شده و میتوانید به راحتی عکس هایی که در همه جای وب مشاهده میکنید، با دوستان و خانواده خود در ??یس*بوک به اشتراک بگذارید.

 

 

در مقاله های قبلی این سایت، میتوانید اطلاعات کاملی در مورد این مرورگر بیابید، اما بطور کلی، UC Browser بهترین و سریعترین مرورگر حال حاضر برای ، آی??ون، سیمبین، جاوا و ویندوز موبایل است که بصورت کاملاً رایگان میتوان از آن است??اده کرد. این مرورگر، از 3000 گوشی مختل?? و 200 شرکت سازنده گوشی های همراه، پشتیبانی میکند و بیش از 300 میلیون کاربر در 150 کشور مختل?? دارد که روز به روز به تعداد آنها ا??زوده میشود. این مرورگر دارای امکانات و قابلیت های بیشماری را داراست نظیر پشتیبانی مرور اینترنت بصورت چند سربرگی با قابلیت تنظیمات تخصصی مثل ??شرده سازی تصاویر، پشتیبانی از پوسته های مختل??، امکان ارسال پیامک و برقراری تماس داخل خود برنامه(برای گوشی هایی که امکان کمینه کردن برنامه ها را ندارند)، است??اده از پر***ی سرور و غیره. در این برنامه، تنظیمات و ویژگی های پیشر??ته ای قرار داده شده، که با است??اده از آنها میتوانید تا 90% از هزینه اینترنت خودتان کم کنید.

در انتها باید ذکر کنیم، پشتیبانی از زبان های دیگر علی*الخصوص زبان عزیز پارسی، به تازگی به قابلیت های UC Browser اضا??ه شده و ممکن است هنگام است??اده از این مرورگر، مشکلاتی را تجربه کنید. امیدواریم با گزارش کاربران پارسی زبان و ارائه پشتیبانی بهتر، این مرورگر بهتر از گذشته در خدمت پارسی زبان های عزیز باشد.

icon-download2-Ps-Army.Com.png دریا??ت نسخه 8.5 جاوا با لینک مستقیم | لینک کمک

unlock_icon2_Ps-Army.Com.png ندارد.

info-icon2-Ps-Army.Com.png حجم:520 کیلوبایت

 

 

منبع : Ps-army.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باسلام شما برای گوشی واکمن میکس هیچ برنامه وبازی سراغ ندارید حتی پازل هم باشه قبوله خیلی گشتم پیدا نکردم اگه کسی این گوشی رو داره راهنمایی کنه باتشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...