رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
darkoob2

گوگل به زودی سایتهای بیشتری را به فهرست اول-موبایل اضافه میکند

پست های پیشنهاد شده

این خبر رو یکی از وبمسترهای گوگل تأیید کرده، یعنی گ??ته که یه تعداد قابل توجهی از وب سایتها طی یک ماه و نیم آینده به ??هرست اول-موبایل گوگل اضا??ه میشن. این خبر توسط @Marie_Haynes در تاریخ 2 اس??ند 96 منتشر شده.

 

گوگل آخرین باری که رسما در مورد ??هرست بندی اول-موبایل اعلامیه ای صادر کرد تابستون سال پیش بود که گ??ت یه سری سایتهای مشخص برای این ??هرست بندی آماده شده اند.

اون موقع ما یه مطلب در دارکوب در مورد نحوه دیده شدن در ??هرست اول-موبایل گوگل نوشتیم که میتونید از طریق لینکی که دادم مطالعه ب??رمایید.

گوگل اول میخواست همه سایتها رو تا اوایل سال 97 به ??هرست بندی اول-موبایل منتقل کنه ولی انگار این هد?? محقق نشده. البته این رو هم اضا??ه کنم که گوگل گ??ته بود قرار نیست وقتی انتقال همه سایتها به ??هرست بندی اول-موبایل تموم شد بهمون اطلاع بده. با این حال ما از مطلبی که این وبمستر در ص??حه اجتماعیش نوشته بود متوجه شدیم هیچ وقت همه سایتها به این ??هرست بندی اضا??ه نمیشن:

“احتمالش خیلی زیاده که گوگل هیچ وقت ??هرست اول-موبایل رو تکمیل نکنه. چرا؟ چون بعضی از سایتها ??قط برای دسکتاپ بهینه شده اند. (2 اس??ند 96، @Marie_Haynes )???

در حال حاضر ??قط یه تعداد کمی از سایتها به ??هرست بندی اول-موبایل اضا??ه شده اند ولی انتظار نداشته باشید که اثری روی ترا??یکشون بذاره:

“گوگل شروع به اضا??ه کردن وب سایتها به ??هرست اول-موبایل کرده اما در حال حاضر تعدادشون زیاد نیست. این سایتها متوجه تغییر خاصی در ترا??یکشون نخواهند شد. (2 اس??ند 96، @Marie_Haynes )???

خانم هاینز همچنین گ??ته مدیران وب سایتها میتونن با بررسی لاگ های سرور ببینن آیا وب سایتشون به ??هرست بندی اول-موبایل اضا??ه شده یا نه. برای این کار ببینید بیشتر چه بات هایی وب سایتتون رو میخزند. اگه googlebot mobile بیشتر سایتتونو میخزه احتمالا وب سایتتون ??هرست شده.

هیچ راه دیگه ای برای ??همیدن این موضوع وجود نداره، چون گوگل گ??ته به وبمسترها تک به تک اطلاع نخواهد داد که وب سایتشون ??هرست بندی موبایل شده.

 

 

سئو و بهینه سازی وب سایت با دارکوب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...