رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

راهکارهایی برای افزایش فروش در اینستاگرام

پست های پیشنهاد شده

طبق گ??ته ​PewResearch Center’s Social Media Update 2016​، سی و دو درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام است??اده می کنند. نکته حایزاهمیت این است که نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این نرم ا??زار است??اده می کنند.

 

سه چهارم از کاربران ??یس بوک و نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه از این شبکه های اجتماعی است??اده می کنند.

 

تمام این آمارها، در یک جمله خلاصه می شود: « ??رصت طلایی اینستاگرام را برای بازریابی از دست ندهید و به ??کر ا??زایش ??روش در اینستاگرام باشید»

 

??کر می کنم تا اینجا کاملاً با هم هم عقیده باشیم که برای یک تجارت مو??ق باید روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم و به ??کر ا??زایش ??الوور در اینستاگرام و به دنبالش ا??زایش ??روش در اینستاگرام باشیم. از همین رو سعی داریم در طی چند مقاله م??ید برخی از اصول کاربردی جهت بازاریابی مو??ق و ا??زایش ??الوور اینستاگرام را بیان کنیم. [h=3]استاندارد های ??روش خود را مشخص کنید[/h]

آیا ??روش شما باید در اینستاگرام انجام گیرد؟

 

نگاهی به آمار مشتریان کنونی و خواسته شده بیندازید.

 

ایا آنها با کاربران اینستاگرام قابل تطابق هستند؟

 

زنان (38) نسبت به مردان (26)علاقه بیشتری برای است??اده از اینستاگرام از خود نشان می دهند.

 

59% از کاربران اینستاگرام را گروه سنی 18 تا 29 سال تشکیل می دهد.

 

کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که در اینستاگرام ??روش خوبی دارند . این شامل تجارت های آنلاین، رستوران های خشتی و آژانس های خدماتی می باشد.

 

کسب و کار مو??ق B2C

 

یکی از رسانه های گزارش بازایابی 2016 دریا??ت که 51 % از برند های اینستاگرامی تجارت برای کسب مشتری است در حالی که ??قط 33% از این برندها تجارت برای تجارت است. برای مثال گروه Brewology ??روش خود را آنلاین ، بدون واسطه به مشتری و گاهی اوقات از طریق حسابهای عمده ??روشی انجام می دهد. پرینت کاری آنها نشانگر این است که مشتریانشان ، مشتریان خانگی و برخی ??روشگاهها هستند.اگر ??روش شما به صورت مستقیم به مشتری است ، حال چه از طریق ??روشگاه و چه آنلاین، اینستاگرام سکوی مناسبی برای شما می باشد. ا??زایش ??روش در اینستاگرام در واقع شما را از رقبا جلو می اندازد.

 

محصولات ??یزیکی عملکرد خوبی در عکس ها دارند

 

در واقع بهترین عملکرد پستهای اینستاگرام 65 % مربوط به ویژگی محصولات و 29 % متعلق به یک برند تجاری و تاثیر گذار است. Allbirds کارخانه ک??ش نیوزلند از پس زمینه های سرگرم کننده برای معر??ی کالاهای جدید خود است??اده می کند. و به همین اندازه مشتریان این شرکت از عکس های تخیلی در ک??ش های خود استقبال می کنند. طبیعت پلت ??رم بصری و تعاملی اینستاگرام برای کسب و کارهای تجاری مناسب است.

 

تصمیم گیری در معیارهای ??روش

 

شناسایی معیارهای ??روش اولین قدم در استراتژی ??روش است. تمام هد?? شما ا??زایش ??روشتان است اما شما نیاز به چندین معیار برای اینکه به شما ثابت کنند که در مسیر درستی قرار دارید، هستید.

 

+ ??روش : نتیجه ??روش کلی خود را نگه دارید.

 

+ ارجاع ها : وب سایت های تحلیلی مثل گوگل آنالیز به شما کمک می کند که آمار کنونی مراجعه به اینستاگرام شما چقدر است.

 

+ تبدیل ها :اگر همین نرم ا??زارهای تحلیل وب با ??روشگاه شما هماهنگ باشد می تواند چگونگی خرید محصول توسط مشتریان را به شما نمایش دهد.

 

+محصولات یا ص??حات ??رود: اگر محصولات یا سرویس های شما مدل های بالاتر هستند، گاهی اوقات هد?? اولیه ??روش شما داشتن مشتریانی برای کلیک کردن بر روی ص??حه است. برای محاسبه عملکرد رسانه اجتماعی roi این پست را بررسی کنید. [h=3]پرو??ایل خود را برای ??روش تنظیم کنید[/h]

دومین قدم برای ا??زایش ??روش در اینستاگرام ، درست کردن پرو??ایلی به منظور ??روش می باشد. که شامل اطلاعات مربوط به مکان ، یک لینک مستقیم به ??روشگاه و عکس پرو??ایلی که برند ??روشگاه باشد ، است.

 

Handmade Sam*Made​ همه محصولات و تولیدات خودرا به طور مشخصی در محیط زیستی خود قرارداد ه است . و همچنین اطلاعات تماس برای جستجو گر ها و یک ص??حه ??رود خاص اینستاگرام را در بر دارد. [h=4]ا??زایش ??روش در اینستاگرام با 3 گام بلند(قسمت دوم)[/h]

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...