رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

ایده هایی برای جذاب کردن پست های اینستاگرام :با اینکارها لایک بگیرید

پست های پیشنهاد شده

 

 

1) پرده را در ??عالیت های روزانه خود بلند کنید

 

زمانی که برای ایده پست جدید تحقیق می کنید معمولا درباره محتویات پشت نمایش مطالعه خواهید کرد. اما هنگامی که از این پایین می آید این نوع ویدیو ها و عکس ها کار می کنند. به احتمال زیاد مردم به دانستن چگونگی کار روزانه شرکت شما علاقه مند هستند. تلاش کنید کوارک ها و ات??اقات منحصر به ??ردی که در تجارت شما رخ داده است را بر جسته کنید.

 

اگر آن یک کناره گیری است ، یک حادثه در شرکت و یا کار شگ??ت انگیز یک کاگر در هر جمعه می باشد با مخاطبینتان درباره‌ی آن سخن بگویید.

 

هنگامی که برند خود را منحصر به ??رد می کنید،شما حس الهام بخشی دارید.

 

اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای نشان دادن این است که چگونه در شرکت شما چیز بسیار خاصی ساخته شده است. حتی بسیاری از برندهای معمول خسته کننده ، می توانند با نشان دادن برخی از کارهای روزانه هیجان و شگ??تی را ایجاد کنند.

 

2) یک کولاژ از تصاویر برای پرو??ایل خود ایجاد کنید

 

برای کاربران اینستاگرام تصمیم گیری درباره یک کتاب از جلد آن به جای ص??حه اول چیز غیر متداولی نیست. پرو??ایل اینستاگرام شما ، چیزی است که می خواهید در نهایت مردم را به آن سوق دهید، زیرا این اولین نقطه از یک لینک است .

 

و در حالیکه لینک ها در ص??حه اینستاگرام شما مهم هستند و اولین نگاه به همه تصاویر و ویدیو ها با همدیگر هستند. کولاژ کردن تصاویر با هم در پرو??ایل، می تواند یک تم رنگ یا Reynold’s Wrap باشد، ??الوورهایی را جذب پرو??ایل شما می کند. همین موضوع ساده می تواند باعث ا??زایش ??الوور اینستاگرام شود.

 

3) تهیه کردن داستان و نوشته پشت تصاویر

 

آیا تصویر یا ویدیوی شگ??ت انگیزی برای اشتراک گذاری دارید؟ و اما در باره یک تصویر خسته کننده یا برنامه ای که مربوط به قسمتی از یک محتوا باشد، اما داستانی که پشت تصویر نوشته شده دیوانه کننده باشد. عقیده بدی نیست که برای ارسال پست، داستان ها از تصاویر نشات بگیرند. خود اینستاگرام معمولا از داستان های عمیق برای تصایرش است??اده می کند. برند شما به راحتی با توضیح چرایی اهمیت تصویر که با برند شماست می تواند این کار را انجام دهد. اگر اینکار به درستی انجام شود مردم ان آن را خوانده و ??الو می کنند و در اینده به جستجوی محتویاتی شبیه به آن خواهند بود.

 

4) از محصولات خود یک زاویه منحصر به ??رد نمایش دهید

 

تولیدات شما چیزی است که شرکت شما را منحصر به ??رد ساخته است بنابراین از اینستاگرام برای نشان دادن آن است??اده کنید. برای مثال Post It از اینستا برای نشان دادن چگونگی تبدیل راههای خسته کننده به راههای طنز و جذاب است??اده می کند. با در نظر گر??تن آزادی در داشتن کمی خلاقیت در محصولاتتان نه تنها به خواننده ها ایده خوبی می دهید ، بلکه نشان می دهید که چگونه محصولاتتان می توانند آنجا قرار گیرند. شما مجبور نیستید ??قط از تصاویر موجود از محصولاتتان در نور خوب است??اده کنید. در عوض محتویات خلاقانه را به اینستاگرام هدایت و چونگی تولید محصولات خود را به کاربران بوسیله مردم مختل?? در این صنعت نشان بدهید. Forever 21 در مثال زیرتلاش نمی کند که چیزی برای سگهایتان به شما ب??روشد. این شرکت تلاش می کند چیزهایی که برای سگها جذاب و غلاده سگ ( پیشانی بند) را با هم بیاورد.

 

5) یکی از منابع مهم کاربران محتویات هستند

 

امروزه بی شک کاربران بدست آمده از محتویات یکی از مهم ترین منابع محتویات برای رسانه اجتماعی است. و در اینستاگرام بیشتر از همیشه برند ها بر ugc برای ارتقای تولیدات و خدمات خود نسبت به بقیه تکیه می کنند. در حقیقت یک گزارش از Social Annex دریا??ت که برندهایی که در اینستا گرام و ??یس بوک هستند 50% از آمار کلیک خود را از طریق تصاویر برند بدست می آورند. بعضی از تجارت ها مانند GoPro, BarkBox and Adobe تنها با انتشار ugc در تلاش برای ارتقا محصولات خود هستند. برندهای دیگری مثل Anthropologie از ugc به این دلیل که نه تنها متقابلا عمل می کند و کاربران را جذب می کند بلکه محتویات زیبایی را به صورت رایگان ارایه می دهد، است??اده می کنند. ??قط به یاد داشته باشید که قبل از اشتراک گذاری سوال کنید

 

6) ترویج یک پیام مثبت

 

به عنوان یک برند شما مجبور به ایجاد ارزش ارتباط مثبت بین مشتریان خود هستید. Social Q2 2016 IndexSprout دریا??ت که به احتمال زیاد بیش از 75 % از مردم رسانه های اجتماعی مثبت را با برند ها به اشتراک می گذارند.

 

همچنین م??هوم یکسانی باید برای محتویات استراتژی برای اینستاگرام است??اده شود. شما مجبور به ایجاد یک حصار سیاسی بین خود و مخاطبانتان نیستید. اما این همیشه یک ایده خیلی خوب برای ارایه پیام مثبت می باشد. هنگامی که مخاطبان شما با پیام های برندتان احساس راحتی یا قدرت کنند شانس بسیاری خوبی برای ا??زایش لایک اینستاگرام و ا??زایش مشتری خواهید داشت. مثبت بودن در اینستاگرام می تواند برند شما را ارتقا دهد البته اگر بدرستی انجام گیرد.

 

7) یک درس تاریخی و یا بازگشت به عقب

 

بازگشت به پنج شنبه و جمعه بعضی از محبوب ترین انواع محتوا هستند که در اینستاگرام می بینید. به هر حال شما می توانید آن را قدمی بیشتر با قرار دادن یک درس تاریخ درباره برند با یک ??لش بک در قسمتی از محتوا بگذارید.

 

برای مثال Cincinnati Reds همواره از تاریخ برای هیجان زده کردن طر??داران است??اده می کند.( به خصوص در دوره ??صل خاموش) برند شما هم دقیقا می تواند از این ایده برای پست های اینستاگرام است??اده کند.

 

شما مجبور نیستید به مربی یک تیم بیس بال قدیمی قرن بازگردید ، اما در تاریخ برند خود می توانید منبع زیادی از محتویات برای ??الور های خود انعکاس دهید.

 

منبع: ??الوجت : خرید ??الوور واقعی اینستاگرام و ا??زایش واقعی ??الوور اینستاگرام

اÙ??زاÛØ´ Ù??اÙÙÙر ÙاÙØ¹Û Ø§ÛÙستاگرا٠- Ù??اÙÙجت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...