رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanaz1365

12 راهکار افزایش ممبر در کانال تلگرام

پست های پیشنهاد شده

[h=3]ا??زایش ممبر در گروه ها و کانال های تلگرامی[/h]

۱- داشتن محتوای م??ید و مناسب برای ا??زایش ممبر کانال تلگرام به شکل رایگان

 

وقتی که هد?? خود را از ساخت کانال مشخص کردید و کانال را ساختید به هیچ عنوان بعدا موضوع کانال و لینک کانال را تغییر ندهید. مطالبی که در کانال منتشر می شود باید با نام کانال و مطالبی که قبلا ارسال شده است باید همخوانی داشته باشد مثلا در کانال انزل وب که یک کانال آموزشی است و بیشتر به اندروید و ویندوز و مباحث کامپیوتر ارتباط دارد نباید محتوایی در مورد شیمی یا ??یزیک انتشار دهیم. ممکن است اعضا از این موضوع خرسند نباشند و کانال را ترک کنند.

 

بهتر است هنگامی که مطلب یا عکسی در کانال انتشار می دهیم لینک کانال را در زیر مطلب یا عکس قرار دهیم تا اگر پست یا عکس کانال توسط اعضا کانال ??وروارد شد لینک کانال هم ??رستاده شود.

 

۲- تبادل با کانال های پرمخاطب برای ا??زایش ممبر کانال تلگرام

 

ما دو نوع روش تبلیغ کانال داریم : تبلیغ متقابل (تبادل) و تبلیغ پولی. در روش تبلیغ متقابل شما لینک کانال دیگری را در کانال خود قرار می دهید و مدیر این کانال هم لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهد. در روش تبلیغ پولی مدیران کانال های دیگر از شما مبلغی پول می گیرند و سپس لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهند. است??اده بیش از اندازه تبادل لینک باعث ا??ت کی??یت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید و تا حد امکان کانال هایی را برای اینکار انتخاب کنید که تناسب موضوعی با کانال شما داشته باشند.

 

exchange-telegram-user.jpg

 

۳- تبلیغ کانال در شبکه های اجتماعی و سایت ها برای معر??ی کانال تلگرام

 

لینک کانال خود را در ??یسبوک، لاین، گوگل پلاس، اینستاگرام و غیره قرار دهید و یا آن را در وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند حتما معر??ی کنید. اگر خدمات ویژه ای ارائه میدهید پیشنهاد تخ??ی?? ، اشتراک و.. را در عوض قرارد دادن و معر??ی لینک شما به کاربران رسانه مورد نظر برای مدیریت سایت ارسال کنید ، اینکار برای شما هزینه ای ناچیز یا بدون هزینه خواهد بود اما نتیجه آن ا??زایش اممبر کانال شما با کمترین هزینه ممکن است.

 

 

۴- ایجاد جذابیت در کانال برای نگه داشتن اعضای واقعی

 

برای اینکه اعضا کانال خود را ح??ظ کنید شما باید در کانال خود جاذبه ایجاد کنید که وقتی عضو جدیدی به کانال اضا??ه شد به جای اینکه کانال را ترک کند، علاقمند به ماندن باشد. مطالب تکراری را در کانال خود ارسال نکنید چون باعث ا??ت جذابیت کانال می شود. عکس نوشته و ویدیوهای کوتاه ، گی?? های تلگرام و.. میتوانند یک نوع جذابیت باشند.

 

 

۵-کار گروهی برای مدیریت مطالب منتشر شده

 

از کسانی که می شناسید و مورد اعتماد شما هستند چند ن??ر را انتخاب کنید و در صورت تمایل آنها، به عنوان مدید آنها را به کانال اضا??ه کنید. با کمک چند مدیر انتظار مطالب در کانال بیشتر خواهد شد و کی??یت مطالب بیشتر خواهد شد که به طبع آن احتمال انتشار کطالب در گروه های دیگر ا??زایش یا??ته و اعضا بیشتری جذب می شوند. البته باید توجه داشت که انتشار بیش از حد مطالب خوب نیست و باعث کلا??گی اعضا شود و کانال را ترک کنند. مثلا در یک ساعت ۵۰ تا مطلب منتشر نکنید. براساس زمانبندی مطالب را انتشار دهید. در ساعات ۱۲ شب تا ۹ صبح در کانال تلگرام مطلب تا حد امکان مطلب منتشر نکنید که باعث ترک اعضا شود. میتوانید از ارسال مطلب خاموش در کانال تلگرام برای اینکار کمک بگیرید.

 

 

۶-کانال های عمومی ایجاد کنید

 

در هنگام ایجاد کانال، حتما نوع کانال خود را عمومی انتخاب کنید زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده می شوند.

 

310.jpg

 

 

۷- انتخاب لینک کوتاه

 

لینک کانال خود را کوتاه و مختصر انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را به حا??ظه بسپارند.

 

 

۸- است??اده از ا??زونه وردپرس برای اشتراک اتوماتیک مطالب در کانال تلگرام

Telegram for WP یکی از ا??زونه هایی است که از طریق آن می توانید وردپرس را به تلگرام خود وصل کنید. از طریق این ا??زونه می توان اطلاعاتی را از وردپرس وارد تلگرام کرد مانند ثبت نام کاربر، بازیابی رمز توسط کاربر، ثبت شدن کامنتی جدید و …امکان ارسال نوشته ها در کانال تلگرام نیز وجود دارد. حتی اگر کسی از طریق ??رم تماس برای شما ایمیلی ارسال می کند شما بر روی تل??ن همراه خود، در نرم ا??زار تلگرام آن را مشاهده خواهید کرد.

telegram-for-wp-ameer.png

 

۹- از گذاشتن پست های بلند در کانال جدا پرهیز کنید در صورتی که حجم متن شما زیاد باشد مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بیخیال خواندن می شود. با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختل??، حداکثر ۵۰ کلمه برای هر پست متنی ک??ایت می کند.

۱۰-از تصاویر و عکس های زیبا به ??راوانی است??اده کنید مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشه باشند، بیشتر توجه می کنند.

۱۱- تهیه ویدیوی آموزشی با زیر نویس اگر مدیر کانال آموزشی هستید که محتوا با عکس به خوبی آموزش داده نمی شود، سعی کنید که ??یلم آموزشی مناسب بگذارید و زیر نویس های مناسبی برای ??یلم ایجاد کنید.

۱۲- ایجاد مسابقات ، تخ??ی?? های ویژه ، بخش درخواستی ها برای اعضای کانال هرچند وقت یکبار مسابقه و امکانات جالب در کانال خود بگذارید مشهورترین این مسابقه به عنوان مثال مسابقه عکس بچه است که با ارسال عکس ??رزند خود می توانید در مسابقه شرکت کنید. یا مسابقه ای که برای صنایع دستی برگزار می شود با ارسال عکس یکی از کارهای خود می توانید در مسابقه شرکت کنید و اگر تعداد بازدید از عکس شما بیشتر از همه باشه شما برنده این مسابقه خواهید بود. اگر شما مدیر یک کانال ??روش هستید می توانید هر چند وقت یکبار برای جذب خریداران تخ??ی?? های ویژه قرار دهید ، یا برای کانال موزیک تلگرام یک بخش درخواستی نیز در نظر بگیرید. *** این موارد تنها بخشی از راهکارهای م??ید جهت ا??زایش تعداد اعضای کانال تلگرامی شماست. قطعاً شما تجربه های م??یدی در زمینه ا??زایش ممبر دارید. با ما در میان بگذارید. منبع: انزل وب ??الوجت؛ ا??زایش ??الوور اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی اینستاگرام

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما می توانید با مراجعه به این سایت راه های ا??زایش ممبر تلگرام رو مشاهده کنید :

 

 

http://telbaz.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...