رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
seoas

چگونه یک وب سایت با کیفیت را طراحی کرده و آن را توسعه دهیم؟

پست های پیشنهاد شده

در زیر نکاتی آورده شده است که شما برای ایجاد و توسعه یک طراحی سایت تهران قوی و مو??ق بدون شک به آنها نیازمند خواهید بود:

  1. سازگاری با تمامی ابزارهایی که ا??راد برای جستجو در ساخت سایت از آنها است??اده می نمایند: در گذشته ا??راد برای جست و جو در اینترنت از تنها از کامپیوتر های و لپ تاپ ها است??اده می نمودند اما امروزه با پیشر??ت تکنولوژی ابزارهای متعددی روی کار آمده اند که ا??راد از آنها برای مراجعه به وب سایت های مختل?? است??اده می نمایند، از جمله این ابزارها می توان تل??ن های هوشمند، تبلت ها را نام برد. علاوه بر این خبرهای مربوط به دنیای دیجیتال حاکی از آن است که به زودی ابزارهایی مدرن تری نیز برای جستجو در اینترنت به بازار خواهند آمد. جالب است بدانید که عمده کاربران اینترنت را کسانی تشکیل می دهند که با ابزارهایی بجز کامپیوتر ها در وب سایت ها گردش می کنند از این رو می توان گ??ت که سازگاری وب سایت ها با سایر دستگاه هایی که ا??راد برای جستجو در اینترنت است??اده می نمایند نقش عمده ای را در مو??قیت و یا عدم مو??قیت یک وب سایت بازی می کند.
  2. داشتن محتوای با کی??یت و مرتبط در ساخت سایت: بسیاری از طراحان وب سایت به اشتباه تصور می کنند که اگر وب سایت خود را مملو از محتواهای مختل?? نمایند می توانند به مو??قیت دست یابند، حال آنکه این تصور کاملا اشتباه است، وجود یک محتوای با کی??یت و مرتبط در وب سایت شما می تواند از دو جین محتوای کم کی??یت و غیر مرتبط با ارزش تر باشد. وجود محتوای غیر مرتبط متعدد در وب سایت نه تنها نمی تواند برای صاحبان وب سایت سودی داشته باشد بلکه می تواند موجب شود که کاربران گیج و سر در گم شوند و نتوانند مطالبی را که می خواهند بیابند.
  3. همه جانبه بودن و قابلیت پشتیبانی از محتواهای چند رسانه ای: منظور از همه جانبه بودن آن است که کاربران بتوانند انواع محتواها اعم از محتواهای متنی، محتواهای تصویری، محتواهای صوتی و محتواهای ویدیویی را در طراحی سایت شما بیابند و بتوانند این محتواها را به سادگی در تمامی شبکه های اجتماعی مختل?? مثل، ??یس بوک، تلگرام و توییتر اشتراک گذاری نمایند.

 

 

 

طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت ??روشگاهی | پارسایا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...