رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
seoas

بروزرسانی الگوریتم های گوگل و آموزش بهینه سازی سایت در گوگل

پست های پیشنهاد شده

بروزرسانی پنگوئن گوگل

 

 

در 24 اوریل سال 2014، گوگل اولیت نسخه بروزرسانی الگوریتم پنگوئن را منتشر کرد. مادامی که بروزرسانی پاندا روی محتوای کم و ضعی?? تمرکز داشت، پنگوئن گوگل روی لینک های ورودی تمرکز زیادی کرد.

 

قبل از انتشار پنگوئن ، صاحبان سایت ها، بازاریابان مقاله ها، تاکتیک مت??اوتی را برای ساخت لینک در نظر گر??تند.

 

هنوز بسیاری از آن شیوه ها کاربرد دارد منتها روش های قدیمی دیگر از بین ر??ته. 4 موردی که باعث می شود پنالتی پنگوئن شوید را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

 

ساخت سايت

طراحی سايت تهران

 

 

 

1462773561-2.jpg

  1. نقشه طرح لینک ها: لینک ها همچنان مهم هستند، اما وب سایت هایی که دارای کی??یت بالایی هستند بهترین راه برای ا??زایش رنک در موتورهای جستجو است.
     
    طراح نقشه لینک ها به کار تولید لینک گ??ته می شود که باعث می شود سایت شما به رتبه بهتری در موتورهای جستجو برسد. اگر داخل تله ی ساخت بک لینک از هر سایت دیگری بی ا??تید این باعث می شود که در داخل پنالتی گوگل پنگوئن قرار بگیرید.
     
    وب سایت rap Genuis یک نمونه از وب سایت های اختصاصی برای ترانه های موزیک ها است که در داخل پنالتی گوگل گیر ا??تاده است.

 

 

1462773587-3.png

 

 

 

 

نکته: از ایجاد هر مدل بک لینک اجتناب کنید، اینکار دارای ریسک بسیار زیادی است.

  1. پرکردن زیاد از کلمات کلیدی: مت کات مجددا درباره است??اده زیاد از کلمات کلیدی هشدار داده است. مهم نیست که سایت شما چقدر رابط کاربری خوبی دارد، پنگوئن به دنبال وب سایت است تا آن ها را پنالتی کند.

در محتوای خودتان به صورت م??رط از کلمات کلیدی است??اده نکنید. اگر یک کلمه کلیدی به نظر شما در محتوا م??ید نیست از آن است??اده نکنید.

 

 

 

 

نکته: ??قط تمرکز خودتان را روی کلمات کلیدی مرتبط بگذارید، و محتوایی ایجاد کنید که برای مشتریان شما دارای اهمیت باشد. یک سئو تاثیر گذار همیشه به همین شکل است. بیایید این ساده کنیم.

  1. بهینه سازی زیاد با توجه به KISSmetrics "سئو یک کار م??ید است اما است??اده بیش از آن باعث زیاده روی در آن خواهد شد." .اگر خیلی زیاد روی کلمات لینک های خودتان تمرکز کنید، برای مثال، این باعث پنالتی شدن سایت شما به وسیله الگوریتم پنگوئن خواهد شد. بهترین شیوه کار همان است??اده معمولی از متن در لینک ها است.

در اوریل سال 2012، گوگل یک بروزرسانی دیگر را گسترش داد. که سایت هایی بسیار زیادی را بابت است??اده زیاد از سئو پنالتی کرد. این مواردی بودن که بسیار زیاد روی متون لینک ها و محتوا تمرکز کرده بودند،

 

یکی دیگر از کارهایی که روی سئو سایت شما بسیار تاثیر بدی دارد. است??اده زیاد از لینک به ص??حات اخلی سایت خودتان است.

 

 

 

 

نکته : وقتی متن داخل لینک شما مستقیم به ص??حه مورد نظر اشاره می کند این خیلی برای سئو م??ید خواهد بود. وقتی اینکار را خیلی زیاد مورد است??اده قرار بدهید هم برای بازدید کنندگان از سایت شما م??ید نیست و هم برای گوگل اینکار جالب به نظر نمی آید. Cardstore به دلیل است??اده بیش از حد از لینک های غیر طبیعی رنک خودش را از دست داد.

 

 

 

 

1462773610-4.png

 

 

 

 

بله، در نهایت این را باید بدانید که لینک های شما باید طبیعی باشند.

 

 

 

 

1462773631-5.jpg

 

 

 

 

وقتی شما لینک را از دیگری می خرید و یا تبادل می کنید. در اینجا لینک شما بسیار نامربوط خواهد شد. در اینجا یک مثال دیگری هست: سایت overstock.com رتبه خوب خودش را در گوگل در دست داد ??قط به این دلیل که مدام به دنبال تبادل لینک به سایت خودش بود.

 

من خرید لینک را پیشنهاد نمی کنم، اما اگر شما باید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید موضوع اون یکی سایت نیز با موضوع سایت شما یکی است. در غیر اینصورت سایت شما غیر مرتبط خواهد شد.

 

 

 

 

1462773680-6.png

 

 

چگونه پنگوئن کار می کند

 

 

الکوریتم پنگوئن یک مدل ***** جستجو است که وقتی شما به طور مدام مشغول ساخت لینک های غیر طبیعی هستید سایت شما را پنالتی خواهد کرد.

 

 

 

 

1462773700-7.png

 

 

 

 

به طور مثال ، وقتی شما برای یک سایت تازه تاسیس لینک های زیادی ایجاد می کنید گوگل به راحتی متوجه اینکار شما خواهد شد و در نهایت سایت شما را پنالتی خواهد کرد. و یا حتی امکان دارد سایت شما را از کلمات ایندکس خودش بردارد.

 

به یاد داشته باشید، برای است??اده درست از لینک ها و آگاهی از بروزرسانی های گوگل سایت راهنمای مدیران وب سایت ها را مطالعه نمایید.

 

تبادل لینک ها، خرید لینک، و سایر کارهای کلاه سیاه ممکن است یک مدتی به ن??ع شما کار کند منتها در طولانی مدت رنک شما را تنزیل خواهد داد.

 

 

 

 

1462773723-8.png

 

 

همبستگی بین پاندا و پنگوئن

 

 

وقتی شما روی بهتر کردن محتوای بی کی??یت خودتان تمرکز می کنید، و لینک های خوب و طبیعی برای سایت خودتان به وجود می آورید، این را ارتباط بین پاندا و پنگوئن می گویند.

 

 

 

 

1462773746-9.jpg

 

 

 

 

به یاد داشته باشید، اگر محتوای سایت شما یکتا، دارای عمق زیاد و م??ید باشد، هنوز احتمال اینکه به وسیله الگوریتم پنگوئن پنالتی شوید وجود دارد.

 

چه ت??اوتی بین پاندا و پنگوئن وجود دارد ؟ بروزرسانی پاندا عمدتا به دنبال محتوای مناسب است منتها بروزرسانی پنگوئن می خواهد که سایت های اسپمی که ??قط به دنبال ا??زایش رنک در گوگل هستند را پیدا کند.

 

 

 

 

این غیر ممکن است که برای هر دوی این بروزرسانی ها کار کنید. وقتی که برای مثال، پاندا شما را پنالتی کرده است.

 

یک مثال خوب از اثر متقابل بین پاندا و پنگوئن ات??اقی بود که بر سر سایت finestationery.com ا??تاد. وقتی که سایت شروع به راه اندازی رنک معمولی کرد. دقیقا مشخص نیست که چه بروز این سایت آمد.

 

 

 

 

1462773771-10.png

 

 

چگونه از پنالتی شدن پنگوئن جلوگیری کنیم

 

 

اگر می خواهید که دچار پنالتی شدن پنگوئن نشوید، وبلاگ خودتان را به صورتی طراحی کنید که دارای لینک های طبیعی باشد. سایت Search Engine Watch گ??ته است که باید شما دارای 61% لینک های طبیعی و 39% لینک های غیر طبیعی باشید. تا به وسیله این کار سایت شما به رتبه بالایی برسد.

 

 

 

 

1462773797-11.jpg

 

 

 

 

شما می توانید به وب سایت WOT نگاهی بی اندازید که ببینید کاربران شما به چه اندازه به وب سایت شما اعتماد دارند. اگر امتیاز wot سایت شما کم باشد، در نتیجه شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید.

 

 

 

 

1462773815-12.png

 

 

 

 

دانستن متن های درون لینک متون داخل لینک ها Anchor text و یا به عبارتی متن هایی گ??ته می شود که برای کاربران قابل مشاهده است.

 

 

 

 

1462773835-13.png

 

 

 

 

متون داخل لینک های شما دقیقا باید به همان چیزهایی متصل شوند که با آن ها در ارتباط هستند.

 

 

تغییر الکوریتم مرغ مگس خوار

 

 

این تغییر باعث شد که گوگل به وطور بسیار سریع به نتایجی که مورد نظر کاربران است دست پیدا کند.

 

 

 

 

1462773856-14.jpg

 

 

 

 

به عبارت دیگر، این طراحی به این دلیل ایجاد شد که سریعترین نتیجه را نسبت به کلمه کلیدی مورد نظر کاربران به آن ها نمایش دهد. الگوریتم های پاندا و پنگوئو ، الگوریتم هایی بودند که در گذشته و جود داشتند و ??قط بروزرسانی می شدند. منتها این الگوریتم یک الگوریتم جدیدی بود که گوگل آنرا معر??ی کرد.

 

این الگوریتم چیزی حدود 200 مورد از مواردی که باعث رتبه بندی یک سایت می شد را در نظر گر??ت.

 

این الگوریتم گوگل به شدت به دنبال کلمات کلیدی در جملات طولانی است. به جای اینکه بر روی کلمات کلیدی کوتاه تمرکز کنید. به دنبال است??اده از کلمات کلیدی بلند در جملات خودتان باشید.

 

 

 

 

المان های است??اده شده در الگوریتم همینگ برد: مادامی که این الگوریتم با پاندا و پنگوئن مت??اوت است. منتها این الگوریتم طوری طراحی شده است که به کاربران بهترین نتایج را برساند. منتها برای اینکه به بهترین نتایج کاربران سایتتان را برسانید باید مخاطبان خودتان را به درستی بشناسید.

 

 

بروزرسانی الگوریتم کبوتر گوگل

 

 

قبل تر درباره بروزرسانی های گوگل در الگوریتم های پاندا، همینگ برد و پنگوئن صحبت کردیم، و اینکه چگونه می توانید از پنالتی گوگل در امان بمانید. و رتبه سایت خودتان را ا??زایش دهید.

 

به هر حال، الگوریتم دیگری که در سال 2011 به جز پاندا منتشر شد، الگوریتم کبوتر در سال 2014 بود، تا ه اندازه این الگوریتم بر روی سئو تاثیر گذار بود؟ با توجه به سایت سرزمین موتور جستجوها ، 50% با توجه به این الگوریتم تغییر پیدا کردند.

 

 

 

 

نتیجه گیری

 

امیدوارم این مقاله ای که درباره الگوریتم گوگل بود به شما در زمینه سئو کمک کرده باشد.

 

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...