رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
soton

اموزش هک تلگرام

پست های پیشنهاد شده

[h=1]اموزش هک تلگرام[/h]

اموزش هک تلگرام روشن کردن تنظیمات امنیتی مهم برای محا??ظت از چت خصوصی شما آموزش هک تلگرام ما در حال حاضر در مورد نقض داده ها شنیده ایم. و اگر ??کر می کنید که تعویض به یک سرویس پیام رسانی رمز شده ممکن است شما و داده های شما را امن کند، ممکن است اشتباه باشد.هیچ عمل خوب امروز نمیتواند به شما کمک کند تا خود را کاملا محا??ظت کنید.

 

رویترز و چند رسانه ای گزارش دادند که تعداد تل??ات 15 میلیون کاربر در ایران و بیش از ده حساب در سرویس پیام رسانی ??وری تلگرا?? توسط هکرهای ایرانی مورد است??اده قرار گر??ته است.

 

تلگرام یک برنامه پیامرسانی است که “با تمرکز بر امنیت??? است که خود را به عنوان یک سیستم پیامرسانی ??وق العاده امن تبدیل می کند، زیرا تمام داده ها رمزگذاری شده به پایان می رسد. سرویس ادعا می کند که 100 میلیون مشترک ??عال داشته باشد.

 

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط دو محقق امنیتی، کالین اندرسون و کلودیو گارنیری، این حمله ارتباطات ??عالان، روزنامه نگاران و سایر ا??راد در ایران را تهدید کرده است که در آن حدود 20 میلیون ن??ر از تلگرام است??اده می کنند.

 

حادثه حتی گ??ته شده است که بزرگترین شناخته شده نقص برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

 

با این حال، شما نیازی به وحشت زیادی ندارید، زیرا «ادغام » آسیب پذیری تلگرام نیست. چنین حملاتی می تواند در برابر هر برنامه پیامرسانی مانند واتساپ و ویبر است??اده شود که ثبت نام آن براساس مکانیسم اعتبار سنجی مبتنی بر اس ام اس است.مشاوره جنسی تل??نی

 

نه ??قط تلگرام، دیگر نرم ا??زار های پیام رسانی امن همچنین Hackable:

 

برای کسانی که آشنا نیستند، ??رایند تأیید مبتنی بر اس ام اس توسط سرویس ها برای ارسال کدهای مجوز به کاربران آن از طریق پیام های متنی در پرونده تلگرام، برای ??عال سازی حساب مشابه در دستگاه های جدید، توسط سرویس های مستقر شده است. مشاوره خانواده

 

اما، این کدهای مجاز ارائه شده در می تواند توسط شرکت های تل??ن دولتی یا هر هکر مخرب با مهارت های پیشر??ته و دسترسی به منابع کا??ی متوق?? شود.

 

با کمک این کدها، هکرها می توانند به صورت مخ??یانه دستگاه های جدیدی را در مورد تلگرام که کاربران را قادر می سازد تا حساب خود را در چندین دستگاه، به یک حساب مخابراتی هد?? و پیام های ناخواسته وارد کنند، با وجود اینکه چت های رمزگذاری شده به پایان رسانده اند T در دسترس در سراسر دستگاه است.

مشاوره تحصیلی

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...