رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sitedr

شبکه های اجتماعی مرتبط با بازاریابی در سال 2017 چگونه است؟

پست های پیشنهاد شده

امروزه شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی هر روزه ی ما را تشکیل می دهند. ??رقی نمی کنه که آنها ??یسبوک، توییتر، اسنپ چت یا اینستاگرام هستند. ارتباط بین مردم و تکنولوژی بسیار قوی است.

 

رسانه های اجتماعی و گوشی های هوشمند تقریبا مثل یه طو??ان عمل کرده اند. امروزه ما به وسیله ی تکنولوژی محدود شده ایم، به طوری که آن بر روی تمام بخش های زندگی ما از قبیل کارکردن، بازی، روابط عمومی، و هر عمل دیگری تاثیر دارد.

 

بنابراین، آگاهی از آخرین متد و گرایش در بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار مهم است، مخصوصا برای کارآ??رینان، تاجران، بازاریابان اینترنتی و حتی همه ی ما انسانها.

 

 

ظهور chatbots

 

 

Chatbotها، ربات های هوشمند هوش مصنوعی هستند، همچنین شما می توانید آنها را ماموران مکالمه صدا بزنید، که برای حل و ??صل مسایل مشتری طراحی شدند، بدون اینکه به دخالت انسان نیازی باشد.

 

چت بات ها به گروه ها کمک می کنند تا اطلاعات مهم را بازیابی کنند. شما می توانید تجربه ی کاربر را بالا ببرید. به این صورت که خدمات پشتیبانی داشته باشید.

 

در این دوره و زمانه، مشتریان به دنبال پاسخ سریع به سوالات و کامنت های خود هستند. چت بات ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند بدون دخالت انسان، به تمام سوالات مشتریان پاسخ دهند. بعلاوه آنها می توانند ارتباط موثری با خریداران برقرار کنند .

انقضای محتوا

 

 

رقابتی بین برندها با بودجه ی کا??ی، و بازاریابان با بودجه ی کم، برای جلب توجه مخاطبان به وجود آمده است. امروزه تکنیک های بازاریابی قدیمی نتیجه بخش نیستند.

 

اما اسنپ چت که امروزه یک رسانه ی اجتماعی معرو?? است، تصمیم گر??ته روش مت??اوتی لحاظ کند. محتوا را حذ?? می کند.

 

مخاطبان می دانند که زمان محدودی برای خواندن محتوا دارند. این الگوریتم اجازه می دهد که ویدیوها را در عرض 10 ثانیه تماشا کنید و بعد از آنکه دیده شدند به قسمت استوری می رود و 24ساعت در آنجا ذخیره می شود.

 

اینستاگرام این تکنیک را دید و بعد آن instagram stories را معر??ی کرد.

دریا??ت ترا??یک ارگانیک مهم است.

 

 

در گذشته جلب توجه مخاطبان بسیار آسان بود. شما به راحتی در ??یسبوک لایک جمع می کردید و تعدادی ??الوور در توییتر به دست می آوردید. اما امروزه، این چنین نیست. بازاریابان نیاز دارند که کارهای زیر را انجام دهند:

 

کار سئو انجام دهند تا در ص??حه اول جستجو قرار گیرند.

 

ایجاد لیستی از مشترکین تا بتوانند بدون نیاز به گوگل و ??یسبوک به مخاطبان خود دسترسی داشته باشند.

 

سخت تلاش کنند تا به تمام تر??ندهای بازاریابی مسلط شوند.

 

بنابراین نیاز نیست که دائم کی?? پول خود را برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی باز کنید، زمان آن رسیده که استراتژی multi-channel را دنبال کنید و ترا??یک وب سایت را بالا ببرید.

امروزه اتوماسیون بسیار اهمیت دارد.

 

 

با پیشر??ت شبکه های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال برای بعضی از بازاریابان، پیچیده و سخت شده است. مدیریت تمامی این رسانه های اجتماعی برای برندها بسیار اهمیت دارد. زیرا از این طریق همیشه در ذهن مشتریان باقی می مانند.

 

به همین دلیل، برنامه های کاربردی مثل Hubspot، Buffer، Marketo، و دیگر اتوماسیون های بازاریابی، برای تمامی تجارت ها اهمیت دارند.

 

این ابزارهای اتوماسیون برای اکثر بازاریابان، هوشمند و مقرون به صر??ه است. اگر تا الان از این اتوماسیون ها است??اده نکرده اید، در مورد آن ??کرکنید. در غیر اینصورت مشتریان شما به سرعت به سمت برندهای رقیب شما جذب می شوند.

شخصی سازی بسیار کارآمد است.

 

 

از آنجایی که ابزارهای رسانه های اجتماعی هوشمندتر شده اند و مشتریان هم از پرداخت برای تبلیغات خودداری می کنند، نیاز به شخصی سازی و محتوای مرتبط بیشتر شده است.

 

اتوماسیون بازاریابی دیجیتال و تکنیک های بازاریابی این امکان را برای بازاریابان ??راهم کرده است که بتوانند محتوای مناسب را برای مخاطب خاصی در زمان مشخصی، ارسال کنند. محتوای شخصی و مرتبط شاه کلید جذب مخاطبین است.

Streaming video

 

 

ایجاد ویدیوی پخش زنده بهترین راه برای درگیر کردن مخاطبان است. این کار، روش بیان تجربیات و استوری ها را تغییر داده است. به کمک Streaming video می توانیم برای برندها،اعتماد و اعتبار آنلاین به دست بیاوریم.

بازاریابی تاثیرگذار

 

 

وبلاگ نویسان در مورد غذا، طراحی وب، ??شن، گسترش برنامه های کاربردی موبایل و هزاران موضوع دیگر، محتوا تهیه می کنند. با این روش آنها، طر??داران و ??الوورهای واقعی در ??یسبوک، توییتر، اینستاگرام، و دیگر شبکه های اجتماعی پیدا می کنند. آنها از طریق محتوای معتبر، اعتبار کسب می کنند.

هوش مصنوعی

 

 

همان طور که حجم داده ها به صورت نمایی ا??زایش پیدا می کند، نیاز به هوش مصنوعی و ماشین های یادگیری بزرگ و قدرتمند در پردازش، ا??زایش پیدا می کند. هوش مصنوعی در گوگل، ??یسبوک، و اکثر شبکه های اجتماعی است??اده می شود. به طوری که ما حتی متوجه نمی شویم.

 

LinkedIn از هوش مصنوعی برای ایجاد ارتباط بین کمپانی ها و داوطلبان است??اده می کند.

 

Pinterest از هوش مصنوعی برای بالا آوردن تصویر و تشخیص آن است??اده می کند.

 

تگ کردن ا??راد در facebook با تشخیص چهره، الگوریتم اخبار سایت و دوستان، همگی از طریق هوش مصنوعی انجام می گیرد.

 

به عنوان یک بازاریاب آنلاین، بهتر است به این تکنولوژی ها و متد بازاریابی اینترنتی آگاه باشید، تا بتوانید برند خود را گسترش و رشد دهید.

 

 

 

 

 

http://sitedar.com/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...