رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mansoorgholami

روش های بازاریابی ویدیویی و سئو ویدیو

پست های پیشنهاد شده

[h=2]بازاریابی ویدیویی یا ویدئو مارکتینگ چیست ؟[/h]

بازاریابی ویدیویی یا همان ویدیو مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد و به ??رایند تولید محتوا در قالب ??یلم و انجام تبلیغات توسط آن ویدیو جهت جذب مخاطب برای سایت گ??ته می شود.

 

بعبارتی دیگر در بازاریابی ویدیویی شما در زمینه کسب و کار خود یک ویدیو تولید می کنید و با است??اده از روش هایی که در این مقاله گ??ته می شود کاری کنید که کاربران اینترنتی آن ویدیو را ببیند و سپس علاقه مند به سایت شما شوند.

 

اکثر کاربران دوست دارند بجای مطالعه یک مقاله چند ص??حه ای یک ??ایل صوتی و یا یک ??یلمچند دقیقه ای را تماشا کنند. به همین دلیل مدیران سایت ها باید علاوه بر تولید مقالات در قالب متن به تولید ویدیو نیز بپردازند. [h=2]چرا باید از ویدیو مارکتینگ است??اده کنیم ؟[/h]

۱-برای معر??ی محصولات می توان ??یلم کوتاهی تولید و منتشر نمود

 

۲-برای معر??ی خدمات سایت خود می توان ویدیویی مناسب تولید کرد.

 

۳-برای معر??ی برند خود می توان از ??یلم است??اده نمود

 

۴-محصولات ما می توانند بصورت ویدیو باشند.

 

۵-بجای نوشتن متن از ویدیو می توان است??اده نمود.

 

۶-شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که قابلیت پخش ویدیو را دارند.

 

۷-سایت ها اشتراک ??یلم زیادی برای بارگذاری ??یلم ها وجود دارد.

 

۸-گوگل در قسمت جستجوی خود یک جستجوی ویدیو اختصاصی قرار داده است.

 

۹-سایت هایی که از ویدیو است??اده می کنند تا ۳۰ درصد احتمال اینکه در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند بیشتر است.

 

۱۰-طبق پیش بینی که انجام شده تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۸۰ درصد محتوای وب ، ویدیو خواهد بود.

 

۱۱-گوگل توجه خاصی به ویدیو ها دارد و آنها را در نتایج اولیه نشان می دهد.

 

۱۲-تاثیر گذاری ویدیو خیلی بیشتر از متن و صوت می باشد.

 

۱۳-ویدیو روی سئو سایت شما بسیار تاثیر گذار هستند.

 

۱۴- حدود ۷۴ درصد از ا??راد بعد از مشاهده ویدیو تصمیم به خرید محصولات می گیرند.

 

۱۵-اگر ایمیلی برای کاربران سایت خود ارسال نمایید و در آن ایمیل از کاربران بخواهید روی لینکی که یک ویدیو در آن است کلیک کنند ، احتمال باز کردن آن لینک ۶۵ درصد است و احتمال باز کردن ایمیلی که به خواندن مقاله متنی اشاره کرده است ۱۹ درصد است.

 

۱۶-یوتیوب بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد . پس ببینید چقدر ا??راد علاقه به ویدیو دارند.

 

۱۷-اکثر ا??راد وقتی ویدیویی که گوشی خود باز می کنند به دیگران نیز نشان می دهند و یا به اشتراک می گذارند در صورتی که مطالب متنی به این شکل نیست.

 

??کر کنم این دلایل کا??ی باشد تا شما متوجه شوید که تولید ویدیو و ویدیو مارکتینگ چقدر اهمیت دارد. پس توصیه می کنم این مقاله را به دقت مطالعه نمایید و همین امروز نسبت به تولید بازاریابی ویدیویی اقدام نمایید. [h=2]چه ویدیو هایی تولید کنیم ؟[/h]

بعضی از کسب و کارهای اینترنتی باید روش نصب یا روش است??اده از یک کالا را به مشتریان آموزش دهند. بهترین گزینه برای این کسب و کارها است??اده از ویدیو می باشد و می توانند از این طریق به بازاریابی ویدیویی بپردازند.

 

می توانید بجای نوشتن مقاله ها ، یک بخش در سایت خود بعنوان ویدیوهای رایگان بگذارید و ویدیوهای خود را آنجا منتشر نمایید.

 

اگر محصولی جدید تولید کرده اید می توانید در ص??حه اول سایت خود ویدیو بگذارید و به معر??ی آن محصول بپردازید.

 

اگر همایش خاصی قرار است برگزار نمایید ، یک ویدیو تولید نمایید و به معر??ی آن بپردازید.

 

اگر محصولی تولید کرده اید از مشتریانی که آن محصول را خریداری نموده اند بخواهید نظراتشان در خصوص است??اده از آن محصول را در قالب ویدیو برای شما ارسال کنند. آن ویدیوها را درون توضیحات محصولات خود بگذارید.

 

پیشنهاد می کنم مقاله ص??حه ??رود ( Landing page) چیست؟ را مطالعه نمایید. [h=2]نکات مهم در خصوص بازاریابی ویدیویی[/h]

۱-تولید ویدیوهای با کی??یت بالا خیلی مهم است . روش های تولید ویدیو را یاد بگیرید.

 

۲-بخش مهم ویدیوها ۱۰ ثانیه اول آنها می باشد. در تولید ویدیوها از مقدمه چینی ??اصله بگیرید و به مخاطب خود بگویید در این ویدیو قرار است چه چیزی گ??ته شود.

 

۳-ویدیو های کوتاه تولید کنید و در سایت خود به اشتراک بگذارید.

 

۴-برای ویدیوهای خود یک تصویر اولیه بگذارید که وقتی در سایت نمایش داده می شود تصویر اولیه مناسبی داشته باشد.

 

۵-سعی کنید در قالب یک داستان مطالب خود را به کاربران انتقال دهید. ویدیوهای شما نباید خسته کننده باشند. [h=2]ویدیوهای خود را در کجاها منتشر کنیم ؟[/h]

یکی از مهمترین ??رایندهای بازاریابی ویدیویی انتشار آن می باشد. ویدیو های خود را در محل های زیر منتشر کنید :

 

۱-وب سایت کسب و کار اینترنتی خودتان

 

۲-مهم ترین سایت های اشتراک ??یلم یوتیوب ، آپارات ، نماشا، ویمئو، میهن ویدیو، تماشا، جعبه، شبکه نما، نمایش، Inet.ir و mp4.ir و سایر سایت های اشتراک ??یلم

 

۳-شبکه های اجتماعی ??یس بوک، توییتر ، لینکدین ، اینستاگرام ، تلگرام ، پینترست ، گوگل پلاس

 

۴-??روم ها و وبلاگ های مرتبط به کسب و کارتان [h=2]آموزش تکنیک های سئو ویدیو[/h]

سئو ویدیو یکی از مهم ترین کارهایی است که باید صاحبان کسب و کارها انجام دهند. وقتی یکی ویدیو تولید می کنید اگر در تولید و انتشار آن از روش های سئو ویدیو است??اده نکنید برای شما است??اده و ??ایده چندانی نخواهد داشت.

 

با توجه به اینکه ویدیوها باعث می شوند تا کابران زمان بیشتری را در سایت شما بمانند لذا باید ساز و کارهایی را انجام دهید تا باعث بیشتر دیده شدن ویدیو ها و مشاهده ویدیوها تا آخر ، شود.

 

پیشنهاد می کنم مقاله ۱۸ ابزار سئو سایت جهت ا??زایش رنکینگ گوگل را مطالعه نمایید. [h=2]برای سئو ویدیو باید موارد زیر انجام شود :[/h]

۱-عنوان جذابی برای ویدیو خود انتخاب نمایید. همانند مقالات نوشتاری که در سایت خود دارید ویدیوها نیز باید دارای عنوان مناسب و بهینه باشند. کلمه کلیدی موردنظر خود را حتما در ابتدای عنوان ویدیو خود بگذارید.

 

۲-توضیحات مناسبی برای ویدیو خود بنویسید. در سایت خود و در ص??حه ای که مربوط به ویدیو می باشد حتما توضیحاتی مناسب که دارای کلمات کلیدی مربوطه باشد در خصوص ویدیو خود بنویسید.

 

۳-در سایت های اشتراک ??یلمی که اسامی آنها را ذکر کردیم حتما وقتی ویدیویی منتشر می کنید توضیحاتی در خصوص آن ارائه داده و علاوه بر اینکه از کلمات کلیدی است??اده می نمایید یک لینک هم به ص??حه ای از سایت خودتان که مرتبط با آن ویدیو می باشد را نیز بگذارید.

 

۴-گوگل قادر است محتوای ویدیو شما را آنالیز نماید. پس حتما در محتوای ویدیویی خودتان و همچنین در ۱۰ ثانیه اول آن از کلمه کلیدی مربوطه است??اده نمایید.

 

۵-سعی کنید ویدیوهای کوتاه و جذاب و با کی??یتی تولید کنید که کاربران آن ویدیوها را تا آخر ببینند. وقتی کاربری سریع ویدیو شما را ببندد و از آن خارج شود از دید گوگل یک نقطه ضع?? در آن ویدیو وجود دارد. پس کاری کنید که کاربران ویدیوها را تا آخر ببینند.

 

۶-ابتدا چند پاراگرا?? توضیحات درباره ویدیو بنویسید و سپس ویدیوی خود را قرار دهید. هیچ وقت ویدیو را در ابتدای ص??حه مورد نظر نگذارید. ولی توجه کنید که وقتی بعد از چند پاراگرا?? ویدیو را گذاشتید ، یک عنوان با تگ H2 برای آن بگذارید تا اهمیت آن مشخص شود.

 

۷-بهتر است که ویدیو را در آپارات منتشر نمایید و لینک آنرا در مقاله مربوطه قرار دهید. هیچ ??رقی به لحاظ سئو ویدیو ندارد. و مزیت آن اینست که ??ضای هاست خودتان را اشغال نمی کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات کاربری و کانال آپارات خود را بطور کامل تکمیل نمایید.

 

۸-در لینک سازی و پروسه بک لینک سازی خود حتما ص??حاتی از سایت خودتان که ویدیو در آن می باشد را هد?? قرار دهید. یعنی می توانید در سایر سایتها و یا ??روم ها توضیحاتی در خصوص ویدیوهای خود بدهید و لینک آن ویدیوها را درج نمایید.

 

۹-اسم ??ایل ویدیوهایی شما شامل کلمات کلیدی باشد تا به سئو ویدیو شما کمک کند.

 

۱۰-وقتی ویدیوها را در شبکه های اجتماعی خود منتشر می کنید حتما لینک همان ویدیو را در قسمت توضیحات ویدیو قرار دهید تا اعتبار آن ص??حه از ویدیو را بالاتر ببرید.

 

۱۱-اگر مقاله یا محصولی مرتبط به ویدیوی خود دارید حتما در آخر ویدیوی خود از کاربران بخواهید که وارد آن ص??حه یا وب سایت شوند.

 

۱۲-اگر سایت شما با وردپرس طراحی شده است از ا??زونه وردپرس سئو ویدیو Yoast Video SEO است??اده نمایید. این ا??زونه کمک می کند تا ویدیو های سایت شما را بصورت تصویر بند انگشتی در نتایج گوگل نمایش دهد. این کار باعث می شود سایت شما در نتایج بیشتر مورد توجه قرار گر??ته و باعث ا??زایش ورودی ویدیو های شما می شود.

 

۱۳-از Thumbnailها (تصاویر و عکس های کوچک شده از ویدئو) است??اده نمایید. این تصاویر باعث می شوند توجه کابران به ویدیوها بیشتر شود.

 

%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88.png

 

۱۴-لوگو و آدرس وب سایت خود را حتما در ??وتر ویدیوها قرار دهید تا با انتشار آن مالکیت شما ش??ا?? تر گردد.

 

۱۵-وقتی ویدیوها خود را در شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک ??یلم منتشر می کنید حتما از تگ ها است??اده کنید و کلمات کلیدی خود را در آنها بگذارید.

 

منبع : مدیر گوگل

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...