رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

بینگ ***** می شود

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، اخیرا شرکت مایکروسا??ت تصمیم گر??ته تا موتور جستجوگر بینگ را با توجه به یک سریاهدا?? و سیاست ها ***** نماید.

 

این شرکت، روی موتور جستجوگر بینگ سرویسی قرار داده که از دسترسی کاربران به وب‌سایت‌های کودک آزاری در انگلستان جلوگیری می‌کند.

 

اقدام مایکروسا??ت برای ارایه سرویس *****ینگ که از دسترسی آنلاین به وب‌سایت‌های کودک آزاری جلوگیری می‌کند در نتیجه برنامه دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا برای از کار انداختن وب سایت‌های غیر اخلاقی صورت گر??ته است.

 

بر اساس گزارشات، موتور جستجوگر بینگ به کاربران در حین جستجو درباره وب‌سایت‌های غیراخلاقی هشدار داده و توضیحاتی درباره آن ارایه می‌کند.

 

دراین راستا، شرکت یاهو هم اقدامات مشابهی انجام داده، اما گوگل به عنوان بزرگ‌ترین غول جستجوگر اینترنت هنوز اطلاعی درباره *****ینگ سایت‌های غیراخلاقی نداده است.

 

گ??ته می‌شود این طرح ??علا ??قط در انگلیس اجرا شده و مایکروسا??ت قصد دارد از بهره‌کشی از کودکان جلوگیری کند.

 

به گ??ته سخنگوی مایکروسا??ت، این اقدام در سیاست کاری این شرکت قرار گر??ته و در آینده هر نوع لینکی که وجود محتواهای غیر قانونی را تایید کند با بالاترین سرعت ***** و از دسترس خارج خواهد شد.

 

بینگ (Bing)??? یک موتور جستجو متعلق به شرکت مایکروسا??ت است که پیشتر با نام‌های لایو سرچ، ویندوز لایو سرچ و ام‌اس‌ان سرچ شناخته می‌شد. استیو بالمر اوایل سال ۲۰۰۹ در کن??رانس، همه چیزهای دیجیتال، در سان??رانسیسکوی آمریکا از بینگ پرده‌ برداری کرد و این جستجوگر اوایل تابستان همان سال به‌طور کامل دردسترس قرار گر??ت.

 

نمایش ??هرستی از پیشنهادهای جستجو در زمانی که کاربر واژگان مورد نظرش را تایپ می‌کند و همچنین نمایش ??هرستی از جستجوهای مرتبط از جمله تغییرات قابل توجه در بینگ بوده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تیتر یه جوری بود اول ??کر کردم تو ایران میخوان بینگ رو ***** کنن:gigglesmile: هر چند من که از بینگ است??اده نمیکنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...