رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
site2017

چگونه رایگان صفحه اول گوگل قرار بگیرید

پست های پیشنهاد شده

می خواهید در ص??حه اول گوگل باشید

 

 

 

شما می خواهید در ص??حه اول گوگل باشید، رقبای شما می خواهند در ص??حه اول گوگل باشند. در واقع هر دارنده‌ی وب سایتی در روی کره زمین می خواهد در ص??حه اول گوگل قرار بگیرد. زیرا با قرار گیری در ص??حه اول گوگل شما می توانید آینده خودتان را بسازید.

 

اما در واقع بیشتر از 10نتیجه در ص??حه اول گوگل قرا نخواهند گر??ت. پس شما چگونه می خواهید مطمئن شوید وب سایت شما در ص??حه اول گوگل قرار خواهد گر??ت یا نتیجه اول گوگل خواهد بود.

 

 

 

چگونه می توانید به صورت رایگان در ص??حه اول گوگل قرار بگیرید

 

شما می توانید در کمتر از 24 ساعت در ص??حه اول گوگل قرار بگیرید. وقتی که شما واقعا بدانید دقیقا باید چه کلمه کلیدی را انتخاب نمایید.

 

 

 

1466839947-search-results-for-how-to-rank-on-Google.jpg

 

 

 

کلماتی مرتبطی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد شانس شما را در قرار گیری در ص??حه اول گوگل بیشتر می کند

 

 

 

1466839968-search-results-related-to-how-to-get-on-the-first-page-of-Google.jpg

 

 

 

وقتی که شما در کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد یک کلمه کلیدی پیدا می کنید، این شانس شما را برای قرار گیری در ص??حه اول گوگل بیشتر می کند.

 

 

 

ص??حه ورود بهینه سازی شده و ساده

 

به تصویر زیر نگاهی بی اندازید، تمام کاری که شما باید انجام بدهید این است که شما با توجه به کلمه کلیدی خودتان ص??حه خودتان را به وجود بی آورید. اساسا، وقتی ا??راد به سراغ گوگل می آیند دارای سوالی هستند شما باید در وب سایت خودتان به این سوالات پاسخ دهید.

 

 

 

1466840227-how-to-rank-first-in-Google-768x519.jpg

 

 

 

درباره محتوای تصاویر سایت بیشتر مطالعه کنید، این یک قسمت مهم از دانش بهینه سازی وب سایت ها است. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در ص??حه اول گوگل قرار بگیرید. (در واقع کمتر از 24 ساعت) یا بعد از اینکه گوگل ص??حه ورود شما را به درستی بهینه سازی کرد.

 

 

 

قرار گیری در ص??حه اول گوگل با پرداخت هزینه

 

شما می توانید با پرداخت هزینه به گوگل سایت خودتان را در ص??حه اول گوگل قرار دهید. این یک راه میان بر و مستقیم برای رسیدن طراحی وب سایت به ص??حه اول گوگل است. در اینجا

 

 

به هرحال ، سئو وب سایت ‌قسمتی از مو??قیت شما را در دنیای مجازی شکل می دهد. و موتورهای جستجو همیشه یکی از بهترین راه های بهره برداری برای رسیدن به ص??حه اول ویدئویی برای قرارگیری در ص??حه اول گوگل را مشاهده می کنید.

 

منبع : شرکت طراحی سایت تهران پارسایا

 

 

طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت ??روشگاهی|پارسایا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهینه سازی سایت چیه و چه روش هایی داره؟

 

بهینه‌سازی موتور جستجو به انگلیسی: Search Engine Optimization، به اختصار سئو یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک ص??حه وب در نتایج یک موتور جستجو است. معمولا وب سایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در ص??حه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند . « سئو » یک سایت شامل زیادی میشود که توسط موتور های جستجو بررسی و بازبینی می شود.

 

به عنوان یک بازاریاب محتوا ، «سئو» به چگونگی کارکردن موتورهای جستجو و اینکه چه چیزی جستجو می‌شود، رسیدگی می‌کند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. بهینه‌سازی وب سایت شامل توسعه مطالب موجود در خود سایت و اچ‌تی‌ام‌ال و برنامه‌نویسی مربوط به هر دو و همچنین ارتباط بین کلمات کلیدی و حذ?? موانع مربوط به ??عالیتهای نمایه سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای ا??زایش تعداد لینک دهنده و یا لینک‌های ورودی، از دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است. به طور کل «سئو» به معنی بهینه‌سازی سایت ، برای موتورهای جستجو است.

 

تکنیک‌های سئو می‌توانند به دو گروه عمده طبقه‌بندی شوند: تکنیک‌هایی که موتورهای جستجو به عنوان بخشی از یک طراحی خوب توصیه می‌کنند، و تکنیک‌هایی که مورد تأیید موتورهای جستجو نیست. موتورهای جستجو تلاش می‌کنند که اثر دسته دوم را کاهش دهند هرز آگهی‌ها از آن جمله هستند. م??سران صنعتی و شاغلانی که از این تکنیک‌های سئو است??اده می‌کنند، آنها را به سئو کلاه س??ید یا کلاه سیاه طبقه‌بندی کرده‌اند. تکنیک‌های کلاه س??ید تمایل به تولید نتایجی دارند که مدت زمان زیادی برقرار هستند، در حالیکه تکنیک‌های کلاه سیاه پیش بینی می‌کنند که وب سایت‌های آنها در نهایت ممکن است بطور موقت یا دائم توق?? گردد؛ هنگامی که موتورهای جستجو سر از کارشان درآورند. یک تکنیک سئو کلاه س??ید تلقی می‌شود، اگر از دستور العمل‌های موجود جستجو پیروی کرده و ??ریبی در کارش نباشد. از آنجاییکه دستورالعمل‌های موتور جستجو به عنوان مجموعه‌ای از قوانین نوشته نشده است، این یک تمایز مهم و قابل توجه است.

 

من این روش ها رو برای سئو کردن کلماتی مثل کاستیک سودا و آهک زنده و سود مایع و اسید هیومیک و کربنات کلسیم و ... به کار بردم. تکنیک سئو کلاه س??ید تنها دربارهٔ تبعیت از دستورالعمل‌ها نیست، اما در مورد حصول اطمینان از این امر است که محتوایی که یک موتور جستجو ایندکس کرده و سپس رتبه‌بندی می‌کند، مشابه همان محتوایی باشد که یک کاربر خواهد دید. مشاوره کلاه س??ید در مجموع جهت ایجاد محتوا برای کاربران مورد است??اده قرار می‌گیرد، نه برای موتورهای جستجو. سپس، آن محتوا به جای تلاش جهت تحریک نمودن الگوریتم و ??ریب دادن آن از اهدا?? مورد نظر خود، به سادگی در دسترس عنکبوت‌ها قرار می‌گیرد. تکنیک‌های کلاه س??ید در بسیاری جهات شبیه توسعه وب هستند که در دسترس بودن را ارتقاء می‌دهد؛ هرچند که این دو یکسان نیستند.

 

تکنیک‌های سئو کلاه سیاه تلاش می‌کنند تا رتبه‌بندی را از طریق ??ریب از روش‌ها و راه‌هایی که مورد تأیید موتور جستجو نیست، بهبود دهند. یک تکنیک کلاه سیاه از متن پنهان شده به عنوان متن رنگ آمیز شده مشابه با پس زمینه یک div نامرئی، یا بعنوان متنی در خارج از ص??حه نمایش است??اده می‌کنند. تکنیک دیگر، تکنیکی موسوم به کلاکینگ است که بسته به اینکه یک ص??حه توسط بازدید کننده انسانی ??راخوانی شود یا توسط یک موتور جستجو، ص??حه مت??اوتی را بدست می‌دهد.

 

دسته دیگری که گاهی مورد است??اده قرار می‌گیرد، سئو کلاه خاکستری است. این تکنیک بین کلاه س??ید و سیاه است که از روش‌هایی است??اده می‌کند که از مجازات سایت جلوگیری می‌کند، اما با این وجود، بهترین محتوا را برای کاربر مهیا نکرده و ترجیحاً روی بهبود رتبه‌بندی‌های موتور جستجو تمرکز می‌کند.

 

موتورهای جستجو ممکن است سایت‌هایی را که از روش‌های کلاه سیاه است??اده می‌کنند را جریمه کنند، که این امر از طریق کاهش دادن رتبه آنها، یا حذ?? کردن لیست‌های آنها از دیتابیس‌های خود و یا همه موارد می‌تواند صورت گیرد. چنین مجازات‌هایی می‌توانند بطور خودکار توسط الگوریتم‌های موتور جستجو یا از طریق بازنگری دستی سایت صورت پذیرد. یک نمونه، حذ?? ریکو و بی‌ام‌دبلیو از گوگل در ??وریه ۲۰۰۶ به دلیل است??اده از شیوه‌های ??ریبنده بود. با این حال، هر دو کمپانی به سرعت عذرخواهی کرده و با اصلاح نمودن ص??حات متخل??، به لیست گوگل بازگشتند.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...