رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
barbodbib

تبلیغات جدید و به صرفه و فوری گوگل

پست های پیشنهاد شده

انعطا?? پذیری در تبلیغات

 

AdWords انتخاب‌های زیادی را برای پوشش نیاز‌های خاص تبلیغاتی شما در اختیارتان می‌گذارد. برای نمونه شما می‌توانید کلید واژه‌های خاصی را برای تبلیغ خود تعیین کنید که این قابلیت به شما این امکان را می‌‌دهد که تبلیغ خود‌ را در نتیجه‌ی جستوجوی کلید واژه نمایش دهید. برای نمونه اگر کلمه کلیدی خود را «ک??ش ورزشی» قرار دهید، هنگامی که کاربر این کلمه را جست‌وجو کند، تبلیغ شما نمایش داده خواهد شد. میزان انعطا?? پذیری در انتخاب این کلمات کلیدی نیز زیاد است و می‌توانید حالتی را تعیین کنید که اگر کسی «ک??ش ورزشی مردانه» هم جست‌وجو کرد، تبلیغ شما را ببیند. و یا هم اینکه کلمه کلیدی خود را ??قط محدود به «ک??ش ورزشی» کرده تا جامعه هد?? خود را کوچکتر کنید. همچنین با ا??زودنی‌های تبلیغاتی این امکان به شما داده می‌شود که اطلاعات اضا??ه، لینک مستقیم به بخش‌های مورد نظر سایت و یا اطلاعات تماس مستقیم را به تبلیغ خود اضا??ه کنید.

 

همچنین می‌توانید ساعت‌های نمایش تبلیغات خود را بر اساس ساعت کاری کسب و کار خود تعین کنید و تبلیغ شما ??قط در ساعات ??عالیت کسب و کارتان نمایش داده شود. برای نمونه کسب و کاری برای تعمیر وسایل برقی هستید و زمان خدمات رسانی شما از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر است؛ می‌توانید تعیین کنید که تبلیغتان ??قط در این ساعت‌ها به نمایش درآید. حتی می‌توان این وظی??ه را به عهده‌ی الگوریتم‌های گوگل گذاشت تا از داده‌های قبلی که به دست آورده است، حدس بزند چه زمانی برای نمایش تبلیغ شما مناسب است. از دیگر امکانات ادوردز می‌توان به تعیین زبان اشاره کرد؛ یعنی مثلا اگر تبلیغ شما ??قط برای ??ارسی زبانان کاربرد دارد، می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما ??قط به ??ارسی زبانان نمایش داده شود.

 

AdWords ??قط شامل نمایش تبلیغات در ص??حه جست‌وجوی گوگل نمی‌شود و می‌توانید تبلیغ خود را در ص??حه Gmail کاربر یا حتی یوتیوب نمایش دهید.

 

سرعت عملکرد بالا

 

تا اینجا ممکن است با خود بگویید برای بالا ر??تن رتبه سایت شما در ص??حه نتایج جست‌وجوی گوگل باید سراغ SEO بروید. اما بگذارید بگوییم سرعت AdWords آنقدر بالاست که شما می‌توانید در کمتر از یک ساعت، رتبه اول در ص??حه اول جست‌وجوی گوگل در کلمات کلیدی که تعیین کرده‌اید را به دست آورید. در طر?? دیگر، سئو نیز می‌تواند رتبه سایت شما را به صورت طبیعی در نتایج جست‌وجوی گوگل بالا بیاورد اما سئو ??رآیندی زمان‌بر و طولانی به حساب می‌آید که چنین موضوعی در AdWords صادق نیست.

 

با گوگل ادوردز به محض این‌که کمپین تبلیغاتی خودتان را ??عال کنید، تبلیغات شما ظاهر خواهند شد و شما می‌توانید آمار و نتایج آن‌را به سرعت دریا??ت کنید. شما می‌توانید آمار کارآمدی واژه‌های کلیدی موثر‌تر خود را بیابید که در ساخت یک سئو مو??ق هم مورد است??اده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، ما ??کر می‌کنیم بهتر است همین امروز ادوردز را شروع کرده و پس از مدتی SEO را هم در کنار آن شروع کنید تا بتوانید در طولانی مدت هم رتبه خود را ص??حه جست‌وجوی گوگل بهبود ببخشید.

 

با اجرای SEO و AdWords به صورت همزمان، قطعا نتیجه بهتری خواهید گر??ت اما نکته اینجا است که بهتر است ابتدا به سراغ AdWords بروید تا در عرض چند دقیقه به صدر نتایج جست‌وجو در کلمات کلیدی کسب‌وکار خود بروید. این یعنی ??روش و مو??قیت کسب‌وکار خود را از روز اول تضمین کنید و از رقبای خود جلو بزنید.

 

انعطا?? در هزینه‌ها

 

از برتری‌های AdWords می‌توان به قابلیت کنترل هزینه‌های آن اشاره کرد. شما می‌توانید سق?? مبلغ برای تبلیغات روزانه خود در نظر بگیرید. اما این موضوع چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند؟ به شما این امکان را می‌دهد که نگرانی از هزینه‌های اضا??ی تبلیغات نداشته باشید و خیالتان راحت باشد که ??قط به میزان بودجه‌تان تبلیغات خواهید داشت.

 

از کجا باید شروع کنیم؟

 

به گ??ته آزانس ??رنیان، به دلیل تحریم‌های موجود از طر?? گوگل علیه ایران، نمی‌توان به سادگی حساب کاربری ادوردز ساخته و آن‌را شارژ کرد. اما جای نگرانی نیست؛ این آژانس به واسطه دارا بودن حساب بانکی قانونی در خارج از کشور، ??رنیان نه تنها می‌تواند به سادگی برای شما حساب کاربری ادوردز بسازد، بلکه می‌تواند حساب شما را شارژ کرده تا همین امروز تبلیغات در گوگل ادوردز را شروع کنید.

 

البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود؛ مدیریت حساب کاربری ادوردز و ایجاد تبلیغات کار آسانی نیست که لزوما خودتان بتوانید انجام دهید. درواقع گوگل دروس آموزشی برای این موضوع ایجاد کرده که اگر آن‌ها را ??را بگیرید به شما مدرک و گواهینامه مخصوص ادوردز به شما اعطا می‌کند. شرکت ??رنیان توانسته گواهی‌نامه‌های مربوطه در این زمینه را از گوگل دریا??ت کند و همراهی مطمئن برای شما در مسیر تبلیغات در گوگل خواهد بود. تنها کا??ی است کارهای مربوطه را به ??رنیان بسپارید تا متخصصان این آژانس بازاریابی دیجیتال، تبلیغات گوگلی شما را به بهترین شکل اجرا کنند. در این راه تنها شما هزینه اجرای کمپین و همچنین هزینه مدیریت حساب کاربری‌تان را پرداخت خواهید کرد.

http://www.asriran.com/fa/news/587356/adwords-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%BA-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%88%DB%8C%D9%85

ویرایش شده توسط barbodbib

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...