رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
neshati1373

طراحی سایت حرفه ای

پست های پیشنهاد شده

در دنیای جدید حضور پر رنگ در ??ضای مجازی و تجارت الکترونیک و داشتن یک سایت حر??ه ای از ملزومات رقابت جهانی می باشد. بدون داشتن یک سایت حر??ه ای نمی توان وارد رقابت با ا??راد و شرکت های ملی و بین المللی شد. ضمن اینکه دارا بودن یک سایت حر??ه ای پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت ??شرده است. بنابراین سوالاتی برای ما ایجاد می شود. سوالاتی از قبیل اینکه یک سایت حر??ه ای به چه معناست و چه چیزی باعث شده است که با سایر سایت ها مت??اوت باشد. طراحی سایت حر??ه ای چه هد??ی را دنبال می کند و چه ویژگی هایی دارد و چه امکاناتی را می تواند در اختیار صاحب سایت بگذارد. نیز سئوو بهینه سازیدر این گونه سایت ها به چه نحوی است و در طراحی سایت های حر??ه ای چه نکات و مطالبی را باید مد نظر قرار بدهیم. طراحی سایتدر این نوشته قصد دارد جواب این سوالات را برای شما عزیزان مشخص کند.

 

 

 

1111.jpg

 

[h=2]طراحی سایت حر??ه ای چه اهدا??ی را دنبال می کند[/h]

اصولاً هر سایتی بر پایه احساس نیاز و اهدا?? خاصی طراحی می گردد و سایت حر??ه ای نیز از این قائده مستثنی نیست. امروزه موتور حرکتی هر کسب و کاری برنامه ریزی مناسب و تبلیغات و بازار ??روش و توانایی رقابت با رقبا است. سایت حر??ه ای همانگونه که از نامش مشخص است سایتی است که از هر لحاض توانایی مانور دادن را داشته باشد. به این معنی که هم از لحاض رعایت اصول بهینه سازیو سئو و هم از نظر است??اده آسان و منعط?? و همچنین با کی??یت بسیار مناسب و نوآوری های خاص خود و گرا??یک حر??ه ای و به روز بودن توانایی دیده شدن و رقابت در بازارهای بین المللی را دارا باشد و بتواند در این رقابت برتری داشته باشد.

 

[h=2]طراحی سایت حر??ه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد[/h]

سایت های حر??ه ای دارای ویژگی هایی هستند که می توان آنها را به دو دسته تقسیم کرد. دسته ی اول ویژگی های خاص و منحصر به ??رد آن سایت می باشد که در کمتر سایتی می توان مشاهده کرد و طبق اهدا?? و برنامه های صاحبان سایت در آنها گنجانده می شود. دسته ی دوم ویژگی های عام می باشد. این ویژگی ها در بیشتر سایت ها و در صورت درخواست مشتری است??اده می شود و محدودیت خاصی نیز ندارد. در مباحث بعد این ویژگی ها را بر خواهیم شمرد.

 

 

 

Home-Page-Designe.jpg

 

[h=2]قالب طراحی سایت حر??ه ای[/h]

در صورتی که متقاضی یک سایت حر??ه ای هستید پیشنهاد (طراحی سایت) است??اده از قالب های کاملاً اختصاصی و متناسب با نیاز شما می باشد. قالب های گوناگون و بسیار زیادی که به صورت آماده در بازار موجود می باشد برای سایت های حر??ه ای چندان مناسب نیست و طراحی اختصاصی یک قالب خاص می تواند ت??اوت های ملموس سایت شما و سایت های رقیب را رقم بزند. ضمن اینکه شما قدرت مانور بیشتری دارید و می توانید قالبی متناسب با کسب و کار و نیاز خود داشته باشید. از مزایای دیگر طراحی سایت اختصاصی انحصاری بودن ان است. خاص بودن و این موضوع که این قالب سایت جز برای شما برای کسی طراحی نشده است می تواند کسب و کار شما را نیز منحصر به ??رد سازد. با توجه به کد نویسی قالب های اختصاصی از ص??ر اصلاح کردن و ادیت آن، هم آسان تر و هم مقرون به صر??ه تر است و انعطا?? پذیری قدرت مانور بالاتری را نیز در اختیار صاحبان آن قرار می دهد.

 

[h=2]مورد پسند بودن برای کاربران[/h]

در طراحی سایت یکی از مواردی که اهمیت ??راوانی دارد توجه به علایق کاربران است. در صورتی که قصد جذب مشتری در سایت را دارید باید بازدید کنندگان که مشتریان بالقوه شما محسوب می شوند را قانع کنید و آنها از حضور در سایت شما حس خوبی داشته باشند و این عملی نخواهد شد مگر با طراحی خاص و متناسب با خواست کاربران.

 

 

 

broswers.jpg

 

[h=3]در طراحی سایت حر??ه ای باید با تمام مرورگر ها سازگار باشد[/h]

هنوز است??اده کنندگان از اینترنت از مرورگرهای مختل??ی است??اده می کنند. Chrome و Mozilla و explorer از مشهور ترین این مرورگرها است. در طراحی سایت حر??ه ای یکی از مواردی که تأکید بسیار زیادی روی آن وجود دارد سازگاری با تمامی مرورگرهاست. زیرا در صورتی که سایت شما با مرورگری سازگاری نداشته باشد مشتریانی که از آن مرورگر است??اده می کنند را از دست خواهید داد. [h=3]سازگاری طراحی سایت حر??ه ای با انواع تبلت ها و تل??ن های همراه[/h]

قرن حاضر شاهد ا??زایش روز ا??زون است??اده از تبلت و تل??ن های هوشمند است و اکنون بیشتر وب گردان برای ??عالیت خود در اینترنت با توجه به سهولت است??اده و در دسترس بودن، این راه را انتخاب می کنند. از ویژگی های مهم طراحی سایت حر??ه ای سازگاری با موبایل و تبلت می باشد. [h=3]امنیت بالا در طراحی سایت حر??ه ای[/h]

حک شدن و وجود باگ های امنیتی در سایت یکی از مشکلاتی است که به و??ور رخ می دهد و نگرانی های ??راوانی را به وجود می آورد. برای جلوگیری از اقدامات ن??وذ پذیری به سایت یکی از راه حل ها است??اده از سرورهای ایمن با امنیت بسیار بالا می باشد. البته راه های گوناگون دیگری نیز برای جلوگیری از حک شدن وجود دارد که در مقالات تخصصی طراحی سایتحتماً به آنها نیز خواهیم پرداخت.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...