رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 حالا از مرکز اعلانیه‌ها پشتیبانی‌ می‌کند

پست های پیشنهاد شده

5bcc827a2131818760728537fe83f7aa_XL.jpg

 

مایکروسا??ت در کن??رانس معر??ی ویندوز ۱۰ هیچ چیز از بخش Notification Center یا مرکز اعلانیه‌ها نگ??ت؛ ظاهرا دلیل این موضوع آمده نشدن این مرکز در زمان کن??رانس رونمایی از ویندوز ۱۰ بوده است. به هر حال مرکز اعلانیه‌ها برای نسخه‌ی پیشنمایش ویندوز ۱۰ وجود دارد و حالا می‌توانید آن را تجربه کنید.

 

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری adeyblue@ این خبر را اطلاع رسانی کرده و گ??ته که مایکروسا??ت اجازه اضا??ه کردن مرکز اطلاع رسانی یا نوتی??یکیشن سنتر را به سیستم عامل جدید دسکتاپ خود می‌دهد.

 

 

برای انجام اینکار نیاز است کمی کد را دانلود کنید تا مرکز اطلاع رسانی در ویندوز بالا بیایید و اجرا شود. ما توصیه نمی‌کنیم این بسته اضا??ی را ??علا به کامپیوتر خود اضا??ه کنید مخصوصا اگر برای انجام کار‌های اساسی در حال است??اده از سیستم خود هستید. همچنین پیشنهاد نمی‌کنیم نسخه پیش‌نمایش ??نی ویندوز ۱۰ را بر روی کامپیوتر شخصی و اصلی خود نصب کنید. به علاوه ارزش ندارد هر بار که می‌خواهید به نوتی??یکیشن سنتر دسترسی پیدا کنید، این بسته اضا??ی را دوباره لود و اجرا کنید، پس در کل ??علا به دنبال راه اضا??ه کردن این بخش نباشید. قطعا مایکروسا??ت به زودی این بخش را در قالب یک بسته‌ی بروز رسانی به نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ اضا??ه خواهد کرد.

 

windows-10-notification-center-2.jpg

 

ویندوز ۱۰ مایکروسا??ت بر روی تعداد متنوعی از محصولات با اندازه‌های مت??اوت از پی‌سی گر??ته تا گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود، پس منطقی است که بخشی با نام نوتی??یکیشن سنتر در نسخه‌های مت??اوت بر روی دستگاه‌های مختل?? پشتیبانی شود. البته هنوز مشخص نیست نسخه نهایی ویندوز ۱۰ چنین ویژگی را در خود داشته باشد، اما احتمال آن بسیار زیاد است. اپل هم‌اکنون مرکز اطلاع‌رسانی‌ها را به OS X اضا??ه کرده است، پس چرا ویندوز نباید اینکار را انجام دهد؟

 

windows-10-notification-center-1.jpg

 

در هر حال اگر علاقه‌مندید سعی کنید نوتی??یکیشن سنتر ویندوز ۱۰ را بر روی نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ تجربه کنید، از این لینک دستور‌العمل انجام آن را مطالعه کنید و آن‌ها را انجام دهید.

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...