رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

اخبار مرتبط با ویندوز 8 *

پست های پیشنهاد شده

دوستان از این به بعد در این تاپیک ??قط اخبار مربوط به ویندوز 8 قرار میگیرد.

 

:hd:برای ??عال سازی ویندوز 8.1 به پست 46 از تاپیک زیر مراجعه ب??رمایید.:hd:

 

 

* تاپیک مطالب آموزشی ویندوز 8 *


لط??ا برای ح??ظ نظم انجمن به تاپیک بالا مراجعه ب??رمایید*

 

ویرایش شده توسط Gamer_2013

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان اخبارهم میگزارم البته ??قط مربوط به ویندوز 8 - 8.1 :;-):

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]مایکروسا??ت ویندوز ۸٫۱ RT را موقتا از ??روشگاه ویندوز خارج کرد[/h]

Windows-8.1-start1-250x140.jpgمایکروسا??ت به دلیل آنچه که آن را “وضعیت گزارش شده??? خوانده است ویندوز ۸٫۱ RT را موقتا از دسترس خارج کرد.

ویندوز ۸٫۱ RT دو روز پیش برای کاربران هیجان زده ی ویندوز RT منتشر شد اما اکنون موقتا این آپدیت از ??روشگاه ویندوز برداشته شده است. بر اساس اطلاعیه ی روابط عمومی مایکروسا??ت، مایکروسا??ت یک وضعیت را بررسی کرده که بر روی تعداد محدودی از کاربرانی که دستگاه ویندوز RT خود را به ۸٫۱ ارتقا داده اند تاثیر گذاشته است.

این آپدیت “موقتا برداشته میشود??? تا این وضعیت حل شود.

Ars Technica گزارش داده مشکل این بوده که “به نظر میرسد آپدیت، اطلاعات بوت را خراب میکرده و باعث میشده دستگاه ها در هنگام آغاز به کار با ص??حه آبی مرگ مواجه شوند.???

دستگاه هایی که تحت تاثیر قرار میگیرند تا هنگامی که با یک درایو بازیابی تعمیر شوند غیر قابل است??اده خواهند بود.

مایکروسا??ت همچنین گ??ته: “زمانی که به روز رسانی ها قابل دسترسی باشند آنها را ارائه خواهیم کرد.??? برای دریا??ت اخبار آینده میتوانید این لینک را چک کنید: Windows - Microsoft Community

ویندوز ۸٫۱ شامل امکاناتی مانند بازگشت دکمه استارت از ویندوز ۷، شخصی سازی با تغییر اندازه برنامه ها و قابلیت دیدن چند برنامه همزمان بر روی ص??حه، و است??اده از اینترنت اکسپلورر ۱۱ و اسکای درایو است.

ماه قبل مایکروسا??ت تبلت سور??یس ۲ را نشان داد و تایید کرد تبلت جدید از ویندوز ۸٫۱ RT پشتیبانی خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=1]اکنون می توانید ویندوز خود را به ۸٫۱ آپدیت کنید[/h]

You-can-update-to-Windows-8.1-now.jpgهم اکنون ویندوز ۸٫۱ قابل دانلود است. مایکروسا??ت اعلام کرد ویندوز ۸٫۱ به صورت آنلاین قابل دستیابی است و دیسک آن را هم ??ردا میتوانید از ??روشگاه ها بخرید.

ویندوز ۸٫۱ یک آپدیت عمده است که بسیاری از نارضایتی های کاربران از ویندوز ۸ را برطر?? خواهد کرد، و دکمه استارت نیز برگشته است. ویندوز جدید با تمام برنامه های مرکزی مانند ایمیل، تقویم، و xbox music به روز رسانی شده برگشته، اما امکانات جدیدی مانند برنامه جدید سلامت و تناسب اندام نیز به چشم میخورند.

ص??حه استارت حالا از دو اندازه جدید کاشی پشتیبانی میکند: یک اندازه بسیار بزرگ که شما میتوانید آن را به عنوان مثال برای نگاه به ایمیل ها یا مناسبت های تقویم است??اده کنید بدون این که مجبور باشید برنامه مربوطه را باز کنید، و یک اندازه بسیار کوچک که به شما اجازه میدهد آیکون های بیشتری را در ص??حه شروع داشته باشید. خبر خوب این که شما همچنین میتوانید بدون مشاهده ص??حه استارت ساخته شده برای لمس مستقیما به دسکتاپ بوت کنید ( که ما تصور میکنیم برای ا??رادی که دستگاه لمسی ندارند یک گزینه عالی است).

1ce17b1c-81d5-4970-8c0d-163dd03de412-21-250x140.png

ویندوز ۸٫۱ برای ا??رادی که از ویندوز ۸ است??اده میکنند رایگان است، ولی ا??رادی که از ویندوز ۷ است??اده میکنند ابتدا باید ویندوز ۸ نصب کنند سپس از به روز رسانی رایگان برخوردار خواهند شد.

ضمنا مایکروسا??ت اعلام کرده دستگاه هایی که بعد از ۱۸ اکتبر ??روخته شوند ویندوز ۸٫۱ را با خود به همراه خواهند داشت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]جزییات تبلت جدید دل با ویندوز 8.1 [/h] تبلت هشت اینچی Venue 8 Pro‌ با نمایشگر 1280 در 800 پیکسلی با پردازنده اتم (چهار هسته ای اینتل Bay Trail chip) به قیمت 300 دلار به ??روش می رود. قلم دیجیتالی آن 35 دلار قیمت داشته و جداگانه ??روخته می شود. تبلت Venue 8 Pro ، دو گیگ رم، 32 گیگ حا??ظه، وزن 400 گرم و ضخامت 8.9 میلیمتر، اسلات برای اضا??ه کردن حا??ظه داشته و در حد و اندازه آی پد مینی اپل ساخته و پرداخته شده است.

گ??تنی است روی این تبلت بسته آ??یس مایکروسا??ت نصب شده و قابلیت نصب و پاک کردن برنامه های ویندوزی مانند یک دسکتاپ یا لپ تاپ ساده مهیا است.

اما لپ تاپ XPS 15 در سری جدید مجهز به پردازنده هاسول شده و از نوع i7 بهره می برد.قیمت آن نیز از 1500 دلار برای پنل ??ول اچ دی شروع شده و تا 1900 دلار ادامه دارد.

همچنین دو تبلت Venue 7 و Venue 8‌نیز با سیستم عامل آندروید 4.2 به قیمت 150 و 180 دلار راهی بازار شد.

88570_177.jpg

88571_657.jpg

88572_159.jpg

88573_158.jpg

88574_344.jpg

88575_594.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهم ریختگی جستجوها با ie 11 در ویندوز ۸٫۱

 

IE-logo2.jpg

همانطور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز یعنی ویندوز ۸٫۱ عرضه شده است و انتظار می رود که کاربران با ارتقا به این نسخه قدری میزان رضایت شان از ویندوز بالاتر برود. اما ظاهرا مشکلاتی در این راه وجود دارد.

Internet-Explorer-11-Breaks-Down-Google-Search-on-Windows-8-1-600x329.jpg

ویندوز ۸٫۱ به صورت پیش??رض با نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر عرضه می شود. اینترنت اکسپلورر پس از عرضه نسخه ۹ روند بهبودی خوبی داشته است و نسخه ۱۱ هم از این قائله مسثنا نیست. اما ظاهرا مشکلی در این نسخه وجود دارد که باعث بهم ریختگی جستجوهای کاربران در گوگل می شود. در واقع پس از اینکه از طریق وبسایت گوگل چیزی را جستجو می کنید، استایل ص??حه بهم می ریزد و این نشان از عدم سازگاری این نسخه با وبسایت گوگل دارد. به نظر می رسد که مایکروسا??ت باید هرچه سریع تر برای این مشکل راه حلی پیدا کرده و در قالب یک Hot Fix به کاربران ارایه دهد چون در غیر این صورت و یا طولانی شدن پروسه حل این مشکل، ضربه سختی خواهد خورد.

وبسایت WinBeta برای حل این مشکل به کاربران اعلام می کند که کلیدهای ترکیبی Alt + X را ب??شارند و سپس گزینه Use Microsoft compatibility lists را غیر ??عال کنند تا مشکل به صورت موقت برطر?? شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام،

ali5 عزیز لط??ا تر??ندها و مطالب آموزشی مرتبط با ویندوز 8 رو در تاپیک مطالب آموزشی ویندوز 8 قرار بده.

درضمن قبل از قرار دادن مطلب تاپیک بالا رو برای پست مشابه مطالعه کن.........

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام،

دوستان برای ح??ظ نظم انجمن عنوان تاپیک به " اخبار مرتبط با ویندوز 8 " تغییر کرد،

 

به همین خاطر ??علا در این تاپیک هیچ سریال و روش ??عال سازی برای 8.1 قرار داده نمیشه.

 

??علا ازساده ترین روش برای اکتیو کردن ویندوز 8.1 نسخه Professional و Enterprise ( آموزش تصویری - ویدیو ) است??اده کرده و مشکلات رو هم در تاپیک رسیدگی به مسائل و مشکلات ویندوز 8 مطرح کنین تا در سریعترن زمان پیگیری بشن.....:4:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...