رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mahsa-k

دستگاه حضور و غیاب با سیستم عامل لینوکس

پست های پیشنهاد شده

دستگاه حضور و غیاب یا سامانه حضور و غیاب عبارتست از سیستمی که به شرکت های مختل?? امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری نیروهای انسانی خود را می دهد. ساختار های مربوط بهدستگاه حضور و غیاب بر اساس نیاز های سازمانی شرکت های مختل??، شامل المان های مت??اوتی است که بر اساس نوع تقاضای هر مجموعه، می تواند ترکیبی از ??اکتورهای مورد توجه منابع نیروی انسانی بوده و در نتیجه?? خروجی منعط??ی را ارائه دهد.

 

ممکن است در بسیاری از سازمان های خلاقانه، رویکرد مناسبی نسبت به سنجش بهره وری نیروهای انسانی از طریق دستگاه حضور غیاب نباشد. ولی امروزه، نوع عملکرد دستگاه حضور و غیاب به گونه ای تغییر کرده است که رضایت مندی مدیریت منابع انسانی را در سنجش ??اکتورهای بهره وری انسانی جلب کرده است.

 

بدون شک، ارتباط و تعامل این نوع سامانه ها با اتوماسیون اداری سایر قسمت های یک مجموعه، توانسته است نقاط ضع?? احتمالی آن را به خوبی بپوشاند.

 

01.png[h=2]دستگاه حضور غیاب[/h]

مجموعه ??راتکنو، عرضه کننده انواع دستگاه های حضور و زمانبندی در مدل های f160، f300، f400، و f699 و همچنین، دزدگیر اماکن، با امکان مشاوره ??نی اولیه، نصب دستگاه، پیکربندیدستگاه حضور و غیاب و آموزش ??نی به نماینده شرکت، آمادگی خود را جهت همکاری با سازمان ها و ارگان های مختل?? اعلام می دارد.

به منظور دریا??ت مشاوره رایگان ??نی و دریا??ت اطلاعات ممحصولات، هم اکنون با ما تماس حاصل نمائید.

 

سری جدید دستگاه حضور و غیاب مدل uf100 نیز با قابلیت شناسایی چهره و اثر انگشت و کارت و رمز عبور با قابلیت تعری?? ۱۵۰۰ چهر هنیز وارد بازار شد.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...