رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sazeafzar

بانک اطلاعات ساختمان

پست های پیشنهاد شده

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین تاکنون م??تخر بوده با ارائه اطلاعاتی به روز و با جزئیات کامل پروژه های ساختمانی اعم از آدرس , نام سازنده ساختمان , تل??ن های در دسترس , کروکی دقیق روی نقشه , مرحله ساخت پروژه و.. را در اختیار ??عالان در حوزه ساختمان قرار داده تا مشتریان خود را در امر بازار یابی و رونق کسب و کار آنها یاری نماید .

علاوه بر اطلاعات مذکور امکانات بسیار م??ید جهت است??اده کاربردی از این اطلاعات در وب سایت موجود بوده که کاربران بتوانند است??اده حد اکثری از اطلاعات ساختمان های در حال ساخت رو برده و مطمئن باشند می توانند روی این اطلاعات ??عالیت م??ید و کامل را انجام دهند .

به عنوان مثال یکی از این امکانات , قابلیت ثبت آخرین پیگیری های شما روی پروژه ها بوده , و قادر خواهید بود توسط این سیستم که به شما از طرق پیامک و یا تلگرام اطلاع رسانی خواهد کرد از وضعیت درخواست های سازندگان ساختمانی که با آنها مذاکرده نموده اید مطلع گردید .

همچین سیستم کارآمدی جدیدی که اخیرا به سایت اضا??ه گردیده , اطلاع رسانی خودکار و هوشمند مراحل ساخت ساختمان ها می باشد . به این صورت که شما بر روی پروژه در حال ساخت مورد نظر خود گزینه ای را ??عال میکنید , تا به محض به روز رساین آن پروژه ساختمانی , پیامی که مشخصات ملک در حال ساخت را در بر دارد برای شما ارسال شود تا شما ??رصت مناسب را از دست ندهید .

روش ارسال پیامک تبلیغای یکی از روش های متداول اطلاع رسانی و بازار یابی می باشید که شما قادر خواهید بود با است??اده از پنل قدرتمند و پیشر??ته پیامکی , پیامک خود را به سازندگان ساختمانی ارسال نمایید . شما قادر خواهید بود با است??اده از این سیستم در پیام خود نام سازنده ساختمان را به صورت اتوماتیک خطاب نموده یا با اصطلاح پیامک نظیر به نظیر ارسال نمایید.

شما قادر خواهید بود با است??اده از این پنل , محدوده خاصی از روز نقشه را انتخاب نموده و ??قط پیام خود را به پروژه های ساختمانی در حال ساخت آن محدوده ارسال نمایید .

از دیگر خدماتی که شما با عضویت در بانک اطلاعات ساختمان پرشین از آن بهره مند خواهید شد , است??اده از کلاس های رایگان بازاریابی است , این کلاس ها در آخر ه??ته ها برگزار می شوند و شما میتوانید از این کلاس ها جهت رشد دانش بازار یابی و مارکتینگ است??اده کنید .

 

 

 

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت،ارتباطات ماندگار پرشین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...