رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
didnegar

راهنمای خرید بهترین دوربین های عکاسی برای مبتدیان

پست های پیشنهاد شده

یک دوربین عکاسی تخصصی، به همان خوبی گوشی هوشمند شماست و عکس های با کی??یتی می اندازد. یک دوربین عکاسی با کی??یت حتما نباید چیز پیچیده ای باشد. در اینجا ما نگاهی به دوربین های مناسب برای عکاسان تازه کار می اندازیم. هد?? از معر??ی این دوربین ها، این است که عکاس بتواند عکس های با کی??یتی را بدون نیاز به دانش حر??ه ای درباره سرعت شاتر یا ضریب ا?? ( اعداد دیا??راگم ) بگیرد.

اگر می خواهید به طور حر??ه ای عکاسی را ادامه دهید و هر چه بیشتر روی دوربین تان کنترل داشته باشید، به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله بهترین دوربین ها برای هنرجویان عکاسی را مطالعه کنید. ولی اگر ??قط میخواهید عکس های خوبی بگیرد، همین مقاله را تا انتها بخوانید.

 

انتخاب برتر متخصصین دیدنگار برای عکاسان تازه کار:

دوربین کنون مدل ( Canon EOS Rebel SL2 ( Canon EOS 200D

دوربین کانن Canon EOS 200D

دوربین کانن Canon EOS 200D

 

دوربین کانن Canon EOS 200D، یک دوربین DSLR سبک و جمع و جور با پردازش عکس با ??رمت JPEG و کنترل نوردهی دستی عالی است. دوربین کنن Canon 200D ویژگی های کارآمدی را برای عکاسان تازه کار ??راهم می کند، مانند یک ص??حه نمایش لمسی و یک اتو??وکوس دوئال پیکسل Dual Pixel در نمای زنده Live View، و در عین دارای حال منظره یاب اپتیکی optical viewfinder ( و البته کوچکی ) است که همتایان دوربین های بدون آینه ( mirrorless camera ) آن ??اقد این ویژگی هستند.

شما برای اضا??ه کردن لنزهای جدید به کیت دوربین تان انتخاب های بیشماری خواهید داشت، اما کیت لنز سوار شده روی دوربین کنون ۲۰۰D برای شروع عکاسی عالی است. در آخر باید بگوییم که ویژگی حالت ( مد ) مبتدی دستیار ( Feature Assistant ) کار شما را در دنیای وسیع تنظیمات سرعت شاتر و دیا??راگم، ساده تر خواهد کرد.

درحالی که دوربین منتخب متخصصین دیدنگار یعنی کانن ۲۰۰D را برایتان معر??ی می کنیم، همه دوربین هایی را که در ادامه خواهید دید را هم معر??ی خواهیم کرد. نظر ما این است که دوربین کنون ۲۰۰d بهترین انتخاب برای تازه کاران است، ولی لیستی که تهیه کرده ایم ارزش بررسی دارد. اگر با انتخاب ما قانع نشده اید، این راهنمای خرید را بخوانید و جزئیات و نقاط ضع?? و قوت دیگر دوربین ها را نیز بررسی کنید.

 

انتخاب ما: دوربین کنون مدل ( EOS Rebel SL2 ( Canon EOS 200D

دارای سنسور APS-C CMOS ۲۴ مگاپیکسلی – دارای قابلیت Dual Pixel AF – قابلیت ضبط ویدئو با کی??یت ۱۰۸۰ با سرعت ۶۰ ??ریم بر ثانیه

 

نقاط قوت:

– رنگ های JPEG ??وق العاده

– قابلیت اتو??وکوس دوئال پیکسل Dual Pixel AF که سرعت ??وکوس و ردیابی سوژه را به خوبی ??راهم میکند.

– ویژگی دستیار ( Feature Assistant ) باعث سهولت کار با تنظیمات پیچیده ی دوربین می شود.

 

نقاط ضع??:

– هنگام است??اده از منظره یاب اپتیکی، ردیابی سوژه عملکرد ضعی??ی دارد.

– در تنظیمات پیش ??رض دوربین عکس های JPEG کمی صا?? به نظر می رسند.

– باتری از طریق USB شارژ نمی شود.

دوربین کانن Canon EOS 200D یک دوربین DSLR جمع و جور است که مانند دیگر مدل دوربین های کنون از حسگر ۲۴ مگاپیکسلی Dual Pixel CMOS و پردازنده Digic7 بهره می برد. دوربین دیجیتال کنون ۲۰۰D مناسب کسانی است که خواهان منظره یاب یاب اپتیکی و استایل یک DSLR و بدنه ی دوربینی هستند که راحت حمل بشود. (حمل دوربین ۲۰۰D تا وقتی که یک لنز بزرگتر روی آن سوار نکرده باشید، راحت خواهد بود).

در مدل کنون ۲۰۰D به دلیل کوچک بودن دوربین، دکمه ها و دایال دوربین، کمتر از حد معمول هستند ولی در جای خوبی قرار دارند و دستگیره دوربین برای آنهایی که دستان بزرگی دارند، کاملا راحت است. ص??حه نمایش لمسی LCD دوربین به اطرا?? برمیگردد و به صورت ۲۷۰ درجه میچرخد. این دوربین دارای یک ویژگی دستیار است که کمکی برای عکاسان تازه کاری محسوب می شود که با دوربینی پیچیده، مثل دوربین کانن ۲۰۰D، شروع به عکاسی کرده اند. در ضمن، به خاطر ترکیبی از وای ??ای و بلوتوث، اشتراک گذاری عکس ها در این دوربین بسیار ساده است.

دوربین کنون Canon EOS 200D یک دوربین سهل الاست??اده برای کسانی است که طراحی و منظره یاب دوربین های DSLR را ترجیح می دهند و به دنبال دوربین های سنگینی نیستند که حمل آنها باعث درد شانه میشود.

عملکرد اتو??وکوس ۲۰۰D بستگی به این دارد که از طریق منظره یاب عکاسی کنید یا ص??حه نمایش LCD. منظره یاب از یک سیستم ۹-نقطه ای قدیمی است??اده می کند، که سوژه های نزدیک را به خوبی تشخیص می دهد ولی اگر سوژه ها در قاب تکان بخورند، تصویر می لغزد. سیستم Dual Pixel AF که در نمای زنده Live View یا ویدئویی از آن است??اده میشود، هم سوژه های نزدیک و هم سوژه های متحرک را به خوبی می گیرد.

دوربین کانن ۲۰۰D عکسهای JPEG با رنگ های ??وق العاده ای را تولید می کند و مقدار نویز آن حداقل است. عکس ها خارج از دوربین نرم و صا?? به نظر می رسند، ولی با تنظیمات مختصری، این نرم و صا?? بودن عکس ها ر??ع می شود. ??ایل های Raw سطح نویز پایین با جزئیات بسیار بالایی دارند، با این حال محدوده دینامیک ( dymamic range ) آن مناسب است.

کی??یت ویدئویی ۱۰۸۰p دوربین ۲۰۰D برای بیشتر اهدا?? عکاسی مناسب است و ویژگی Dual Pixel AF، است??اده از ص??حه نمایش لمسی را بسیار ساده کرده است. قابلیت ضبط ویدئویی ۴K عالی است ولی شرکت کنون هنوز این تکنولوژی را روی دوربین های رده متوسط DSLR خود پیاده نکرده است. کنترل دستی دوربین بسیار ساده است، با این حال تنظیمات صدا و توانایی است??اده از جبران نوردهی به همراه ایزوی اتوماتیک ( Auto ISO ) در حالت دستی، مناسب خواهد بود.

در کل، دوربین کنون Canon EOS 200D یک دوربین سهل الاست??اده برای کسانی است که طراحی و منظره یاب DSLR را ترجیح میدهند و به دنبال دوربین های سنگینی نیستند که حمل آنها باعث درد شانه میشود. این دوربین یک انتخاب مناسب برای بیشتر موقعیت ها و سبک های عکاسی، از عکاسی منظره گر??ته تا عکاسی از مناسبت های اجتماعی است؛ با این حال اگر شما می خواهید از طریق منظره یاب عکاسی کنید اکشن عکاسی را انجام دهید.

دیگر دوربین های پیشنهادی ما را دنبال کنید.

برای خرید دوربین کانن Canon EOS 200D و آگاهی از آخرین قیمت ها روی لینک های زیر کلیک کنید:

۱- دوربین عکاسی حر??ه ای کانن CANON EOS 200D 18-55 III

۲- دوربین عکاسی حر??ه ای کانن CANON EOS 200D 18-55 STM

 

نمونه عکس های گر??ته شده توسط دوربین کانن Canon EOS 200D:

 

 

دوربین کنون Canon EOS M100

دوربین کانن Canon EOS M100

دوربین کانن Canon EOS M100

 

دارای سنسور APS-C CMOS 24 مگاپیکسلی – Dual Pixel AF – ص??حه نمایش LCD لمسی چرخان.

 

نقاط قوت:

– رنگ های JPEG ??وق العاده

– قابلیت Dual Pixel AF که سرعت ??وکوس و ردیابی سوژه خوبی را ??راهم می کند

– است??اده آسان و جمع و جور

– دارای اتصال وای ??ای قوی

 

نقاط ضع??:

– باتری از طریق USB شارژ نمی شود.

– در نور کم، اتو??وکوس خوب کار نمی کند.

– گزینه های انتخاب لنز برای این دوربین محدود است.

دوربین کانن Canon EOS M100 یک دوربین بدون آینه سطح مبتدی شرکت کانن است. با وجود قیمت پایین کنون M100، این دوربین مانت EF-M-Mount مجموعه ای از ویژگی های مدرن دارد که از میان آنها میتوان به سنسور APS-C CMOS ۲۴ مگاپیکسلی و سیستم اتو??وکوس Dual Pixel اشاره کرد. دوربین دیجیتال کنن Canon M100 با رابط کاربری ساده و ص??حه نمایش لمسی، برای سل??ی گر??تن، برای عکاسان تازه کار بسیار مناسب است.

وزن دوربین کنون M100 تنها ۲۶۶ گرم است و در ک?? دست جا می گیرد ( البته اگر لنز بزرگی روی آن سوار نکنید ). کانن M100 دکمه ها و دایال های زیادی ندارد ولی در عوض ص??حه نمایش لمسی آن، جایگزین گزینه های پیشر??ته شده است. به لط?? حالت (مد) تمام اتوماتیک، است??اده از این دوربین بسیار ساده است. ویژگی سل??ی به شما امکان صا?? کردن پوست ( smooth skin ) و محو کردن ( blur ) پس زمینه را می دهد. تنظیمات بلوتوث و وای ??ای دوربین کنون Canon M100، اشتراگ گذاری عکس ها را بسیار ساده کرده است.

است??اده از کنون EOS M100 واقعا لذت بخش است.

دوربین کنون EOS M100 از سیستم ??وکوس خودکار دوئال پیکسل Dual Pixel مشابه دیگر دوربین های مدرن شرکت کنون است??اده می کند. این دوربین به راحتی اجسام درحال حرکت را ردیابی می کند. با است??اده از ص??حه نمایش لمسی میتوان به راحتی روی اجسام ق??ل کرد و همچنین در هنگام ??یلم برداری میتوان از ص??حه نمایش لمسی برای تغییر ??وکوس است??اده کرد. کانن M100 می تواند ۶٫۱ ??ریم در ثانیه تصویر برداری کند. ( در حال اتو??وکوس مداوم این مقدار، به ۴ ??ریم در ثانیه می رسد، ولی ردیابی سوژه زیر حد متوسط است). عمر باتری تا ۲۹۵ عکس در هر شارژ است، که این تعداد برای یک دوربین بدون آینه، متوسط است.

با این حسگر APS-C CMOS ۲۴ مگاپیکسلی، کی??یت تصویر کنون M100 با دیگر دوربین های شرکت کنون ت??اوتی ندارد، یعنی عکس های با ??رمت JPEG، پردازش رنگ ??وق العاده ای دارند و نویز آنها کم است. عکس های JPEG بیرون از دوربین کمی نرم و صا?? هستند که با تنظیمات مختصری این مشکل ر??ع میشود. ??ایل های Raw سطح نویز پایین با جزئیات بسیار بالایی دارند، با این حال محدوده دینامیکی آن از بیشتر حری??ان قدر خود، عقب می ماند.

کی??یت ویدئوی دوربین کانن Canon EOS M100 برای بیشتر اهدا?? مناسب است. قابلیت ضبط ویدئوی ۴K آن عالی است؛ ولی شرکت کانن هنوز این تکنولوژی را روی دوربین های رده متوسط DSLR خود پیاده نکرده است. کنترل دستی دوربین بسیار ساده است، با این حال تنظیمات صدا و توانایی است??اده از جبران نوردهی به همراه ایزوی اتوماتیک Auto ISO در حالت دستی، مناسب خواهد بود.

همانطور که گ??تیم، است??اده از دوربین کنون M100 لذت بخش است. این دوربین کی??یت عکس خوبی را در میان دوربین های هم سایز خودش ارائه می دهد، و رابط کاربری ساده اش یکی از بهترین انتخاب ها در میان همتایان هم قیمت این دوربین است. ??رقی نمی کند که این اولین تجربه شما با یک دوربین واقعی باشد، ممکن است M100 ( و لنز EF-M22 مگاپیکسلی ) دومین دوربین جیبی شما باشد، ولی این دوربین شما را نا امید نخواهد کرد.

 

نمونه عکس های گر??ته شده توسط دوربین کانن Canon EOS M100:

 

 

دوربین نیکون Nikon D3400

دوربین نیکون Nikon D3400

دوربین نیکون Nikon D3400

 

دارای سنسور APS-C CMOS ۲۴ مگاپیکسلی – ۵ ??ریم در ثانیه برای عکاسی پیاپی – کی??یت ویدئویی p ۱۰۸۰

 

نقاط قوت:

– کی??یت بالای عکس در نورهای کم

– رنج دینامیکی عالی ??ایل های Raw

– قابلیت بلوتوث EL

 

نقاط ضع??:

– بدون وای ??ای (??قط بلوتوث دارد)

– دایال تک کنترله

– ص??حه نمایش LCD ثابت غیر لمسی

دوربین نیکون Nikon D3400 یک دوربین DSLR سطح مبتدی است که در مقایسه با نسخه های قبلی اش تغییرات چندانی نکرده است. نیکون D3400 همچنین یک بلوتوث LE با اتصال همیشگی درونی دارد که (به آهستگی) تصاویر را به گوشی هوشمند شما انتقال می دهد، ولی ??اقد وای ??ای است.

رابط کاربری ساده دوربین دیجیتال Nikon D3400 برای هر کاربری آشنا است و تقریبا هر کسی که از دوربین های ساده است??اده کرده باشد، باید بتواند با این دوربین کار کند. هرچند که عکاسان با تجربه تر ممکن است منوی طولانی و دکمه های زیاد نیکون D3400 را برای تنظیمات دوست نداشته باشند، زیرا این دوربین تنها یک دایال کنترل دارد. D3400 دارای منظره یاب اپتیکی کوچک و ص??حه نمایش ۳ اینچی ای است که روی دوربین نیکون D3300 Nikon کار شده اند.

همانطور که از یک مدل دوربین سطح مبتدی انتظار می رود، خروجی عکس JPEG این دوربین خوب است و رنگ هایی زیبا و قوی دارد. مانند بیشتر کیت های لنز، زوم AF-P 18-55 میلیمتری F3.5-5.6 رزولوشن کامل حسگر را به شما نمی دهد. گزینه Shooting Raw در تنظیمات بالاتر ایزو ISO امکان گر??تن جزئیات در سایه ها و عکس هایی با نویز کم را ??راهم می کند.

چیزی که دوربین نیکون Nikon D3400 را متمایز می کند، رزولوشن بسیار بالای آن، علی رقم طراحی SLR کوچک و سبک و ساده آن است.

سیستم اتو??وکوس دوربین نیکون Nikon D3400 به همان سیستم اتو??وکوس ۱۱-نقطه ای محدود می شود که در D3300 هم وجود دارد و یک پوشش ??ریم کوچک و تنها یک نقطه تقاطع مرکزی دارد. است??اده از اتو??وکوس در نمای زنده Live View نسبت به نسخه قبلی بهتر شده، خصوصا در طول ??یلم برداری، که این امر به لط?? موتورهای اتو??وکوس ارتقا یا??ته در لنز های AF-P میسر میشود. مانند همه DSLR ها در این رده، در عکاسی منظره یاب، دوربین نمی تواند به صورت اتوماتیک روی چهره ها ??وکوس کند. اگر می خواهید روی ص??حه نمایش دوربین، ??ریم بندی عکس هایتان را انجام دهید، سیستم اتو??وکوس شناسایی-کنتراست نیکون D3400 در مقایسه با دیگر دوربین های بدون آینه ی هم قیمت خود،که در آنها چهره به صورت خودکار در نمای زنده ی Live View تشخیص داده می شوند، عقب می ماند.

دوربین عکاسی نیکون Nikon D3400 ویدئوهای ??ول اچ دی Full HD تا ۶۰p ??ریم بر ثانیه را ضبط می کند. نرخ ??ریم نرم و پرجزئیات، این دوربین را محصولی باکی??یت کرده، و موتورهای جدید اوتو??وکوسی که درکیت لنزها وجود دارند، نویز موتور و دشواری ??وکوس را برطر?? کرده که این مشکلات در نسخه قبلی، ضبط ویدئو را واقعا دشوار می کرد. دوربین نیکون Nikon D3400 برای عکاسان مبتدی دوربین خوبی است ولی برای ضبط ویدئو خیلی مناسب نیست.

چیزی که نیکون D3400 را متمایز میکند، رزولوشن بسیار بالای آن علی رقم طراحی SLR کوچک و سبک و ساده آن است. سایز کوچک و وزن سبک آن باعث میشود D3400 انتخابی عالی به عنوان یک دوبین خانگی یا همراهی در س??ر باشد. البته اگر یک مقدار پول بیشتری بپردازید، باز هم ما دوربین کانن Canon EOS 200D را به خاطر تجربه نمای زنده Live View شگ??ت آور و ال سی دی چرخانش، پیشنهاد می کنیم. با این حال، برای یک عکاس مبتدی که به دوربین های نیکون علاقه مند است و بدنه و دسته ای بزرگتر را ترجیح می دهد، نیکون D3400 مناسب خواهد بود.

برای خرید دوربین نیکون Nikon D3400 و آگاهی از آخرین قیمت ها روی لینک های زیر کلیک کنید:

۱- دوربین عکاسی حر??ه ای نیکون Nikon D3400 Body

 

۲- دوربین عکاسی حر??ه ای نیکون Nikon D3400 KIT 18-55 AFP

 

نمونه عکس های گر??ته شده توسط دوربین نیکون Nikon D3400:

 

 

دوربین المپیوس Olympus OM-D E-M10 III

دوربین المپیوس Olympus OM-D E-M10 III

دوربین المپیوس Olympus OM-D E-M10 III

 

سنسور Four Thirds CMOS 16 مگاپیکسلی – منظره یاب ۲٫۳۶M-dot OLED –لرزشگیر تصویر ۵ محوره

 

نقاط قوت:

– ارگونومی مناسب، دایال دو کنترله

– لرزشگیر تصویر ۵ محوره

– قابلیت ضبط ویدئوی ۴K مناسب

 

نقاط ضع??:

– سیستم منو سنگین است.

– اتو??وکوس مداوم، خصوصا در ضبط ویدئو و عکاسی پیاپی، از دیگر همتایانش عقب می ماند.

دوربین المپوس Olympus OM-D E-M10 III یک دوربین بدون آینه Micro Four Thirds 16 مگاپیکسلی است که برای عکاسان مبتدی طراحی شده که می خواهند مهارتهای عکاسی خود را بهبود بخشند. این دوربین یک لرزشگیر تصویر توکار دارد که میتوان از آن در ضبط ویدئوهای ۴K است??اده کرد.

دوربین المپیوس E-M10 III دارای یک سطح غیر معمول از کنترل های مستقیم است که بوسیله دایال دو کنترله، چندین دکمه و ص??حه نمایش آن، ??راهم می شود. این مدل آخر دوربین شرکت المپیوس یک سیستم منوی ساده و یک حالت عکاسی پیشر??ته (‘Advanced Photography ) دارد که دسترسی به ویژگی های پیچیده تر دوربین را آسان می کند.

E-M10 III یک دوربین مناسب برای عکس و ویدئو است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

اتو??وکوس دوربین برای عکس های تکی عالی است و به سرعت و بدون صدا ??وکوس میکند. با این که این دوربین میتواند سوژه های متحرک را ردیابی کند، در عکاسی پیاپی دچار مشکل میشود. در کل این دوربین بسیار کار آمد است خصوصا در مورد ص??حه نمایش.

کی??یت تصویر در ویدئو ها با کی??یت تصویر در عکس های این دوربین برابری میکند. نمیتوان زیاد بر روی اتو??وکوس این دوربین حساب کرد و نمیتوان برای گر??تن صداهای بهتر رویش میکرو??ون نصب کرد. ولیلرزشگیر تصویر، ظاهر کار را زیبا میکند.

E-M10 III یک دوربین مناسب برای عکس و ویدئو است چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با اینکه E-M10 III به هیچ وجه پیشرو در رده ی خودش نیست، از لحاظ عملکرد، برای یک خریدار ILC که برای اولین بار میخواهد دوربین بخرد و به دنبال بهبود مهارت عکاسی خودش است، دوربین المپیوس E-M10 III انتخابی مناسب است.

 

نمونه عکس های گر??ته شده توسط دوربین المپیوس Olympus OM-D E-M10 III

 

 

دوربین سونی آل??ا Sony a5100

بهترین دوربین های عکاسی برای مبتدیان

دوربین سونی آل??ا Sony a5100

 

سنسور APS-C Exmor CMOS 24.3 مگاپیکسلی – سیستم اتو??وکوس ترکیبی – ص??حه نمایش لمسی چرخشی

 

نقاط قوت:

– سنسور APS-C Exmor CMOS ۲۴٫۳ مگاپیکسلی یکی از بهترین سنسورها، در این رده است.

– ا??وکوس خودکار عالی که حتی در ویدئو هم عملکرد خوبی دارد.

– دارای وای ??ای و NFC

 

نقاط ضع??:

– دارای ??قط یک دایال کنترل

– ??اقد تبدیل Raw توکار

– علکرد محدود ص??حه نمایش لمسی

دوربین سونی آل??ا Sony a5100 دارای حسگر APS-C Exmor CMOS ۲۴٫۳ مگاپیکسلی و BIONZ X image است که در دوربین سونی Sony a6000 نیز به کار ر??ته است. دوربین سونی a5100 در مقایسه با سونی a6000 دارای یک جایگزین اشاره و عکس گر??تن راحت ببین و بگیر (point-and-shoot) لمسی است، ولی مانند a6000 دارای اتو??وکوس سریع و دقیق، وای ??ای و NFC توکار و یک ال سی دی متحرک است.

از نظر ??یزیکی، دوربین سونی آل??ا Sony a5100 بسیار سبک و جمع و جور است. سایز دسته دوربین مناسب است و نگه داشتن دوربین راحت است. با این حال، برخی عکاسان حر??ه ای، از عدم وجود کنترل های مستقیم در دوربین سونی a5100 ، ناراضی هستند. ص??حه نمایش لمسی این دوربین، را میتوان تا ۱۸۰ درجه به سمت بالا برای سل??ی گر??تن چرخاند. همچنین یک دکمه help در پشت دوربین وجود دارد، تا عکاسان را راهنمایی کند و یک ??لاش کوچک هم روی دوربین سوار است.

دوربین سونی آل??ا A5100 از همان سیستم اتو??وکوس منحصربه ??ردی است??اده میکند که روی دوربین سونی Sony a6000 نیز به کار ر??ته است، که از لحاظ دقت و سرعت اتو??وکوس پیشگام رده خود است.

داشتن ماهیت point-and-shoot، ( به دوربین های جمع وجوری که خیلی راحت با یک دست آنها را در دست تان می گیرید و با آن عکاسی می کنید ) به این معنی نیست که سونی آل??ا a5100 دوربین نا مناسبی است. این دوربین همان سیستم ??وکوس اتوماتیک منحصربه ??ردی را است??اده میکند که روی a6000 نیز به کار ر??ته است، که از لحاظ دقت و سرعت اتو??وکوس پیشگام دوربین های هم رده خود است. سیستم اتو??وکوس همچنین از توانایی سنسور تصویر برای تشخیص عناصر منظره بهره می برد و عملکرد آن در ح??ظ ??وکوس بر روی سوژه، چه یک بازیکن ??وتبال باشد، و چه یک چهره باشد، عالی است. به لط?? ۱۷۹ نقطه تشخیص ??از روی سنسور، حتی در ویدئو ها هم، ??وکوس روی سوژه ح??ظ می شود.

از لحاظ عملکرد، دوربین سونی آل??ا Sony a5100 میتواند عکس های پیاپی را تا ۶ ??ریم در ثانیه بگیرد، که در میان همتایانش معمولی است. کی??یت کلی عکس هم در خروجی JPEG و هم در خروجی Raw عالی است. با این حال ISO JPEGها با کاهش نویز زیادی همراه هستند. کی??یت ویدئو هم خوب است؛ سونی آل??ا a5100 می تواند ۱۰۸۰p/60/30/24 ??ریم در ثانیه را با است??اده از XAVC S codec بگیرد و همچنین یک میکرو??ون استریوی توکار هم دارد.

برای کسانی که به دنبال یک دوربین سبک و جمع و جور هستند، a5100 یک انتخاب ??وق العاده مناسب است. به این دلیل این دوربین را به عنوان انتخاب اولمان انتخاب نکردیم؛ که منوی آن کمی گیج کننده است. با این حال، با وجودی که دوربین سونی آل??ا Sony a5100 دو نسل از همتایانش قدیمی تر است، اتو??وکوس این دوربین همچنین در صدر دسته همتایانش قرار می گیرد.

راهنمای خرید بهترین دوربین های عکاسی برای مبتدیان ??????| مجله دیدنگار

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...