رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
maaroo11

تماشا کنید : دوربین نظارتی وای فای DropCam با قابلیت تشخیص انسان

پست های پیشنهاد شده

DropCam نام یک کمپانی سازنده دوربین های نظارتی است که محصولاتی مت??اوت از رقبا ارائه می کند. دوربین‌ های WiFi این کمپانی در دو مدل و با نام های Dropcam و Dropcam Pro تولید می شوند.

این دوربین ها را تقریبا در هر مکانی می توان نصب و است??اده کرد. در مدل معمولی امکان زاویه تصویربرداری ۱۰۷ درجه، زوم ۴ برابری، برداشت صدا و تصویربرداری در نور کم ??راهم است.

 

همین امکانات در مدل پرو بصورت قویتری در دسترس است که از آن جمله می توان به زاویه دید ۱۳۰ درجه، زوم ۸ برابری، برداشت باکی??یت صدا و تصویربرداری مناسب در تاریکی اشاره کرد.

 

dropcam-compare-doorbin.info_.jpg

به تازگی آپدیت نرم‌ا??زاری جدیدی که برای این دوربین ها منتشر شده است که توانایی منحصر ب??ردی به آنها داده است. بر این اساس هم اکنون دوربین های DropCam توانایی تشخیص ت??اوت میان صورت انسان و حیوانات را دارند.

 

یکی از قابلیت های کاربردی این دوربین ها این است که می‌توان آنها را به حرکتی خاص و یا ت??اوت میان انسان و حیوان حساس کرد تا اطلاعاتی دقیق‌تر ارائه کنند.

 

به گ??ته مسئولین کمپانی :

 

 

_ این ویژگی یکی از درخواست‌ های همیشگی خریداران دوربین‌ های تولیدی ما بوده است. هد?? بعدی ما اضا??ه کردن قابلیت تشخیص هویت ا??راد است و مصرانه درحال کار بر روی آن هستیم.

نصب و راه اندازی این دوربین ها هم بسیار ساده است و تقریبا از عهده هر شخصی برمی آید. کا??ی است این دوربین‌ها را به WiFi خانه یا محل کار خود متصل کرده و به وسیله نرم‌ا??زار ارائه‌ شده تنظیم نمایید.

 

برگ برنده آخر این دوربین ها نیز قیمت بسیار مناسب آنهاست. قیمت گرانترین مدل این دوربین ها (DropCam Pro) تنها ۹۹ دلار است.

 

جالب است بدانید این دوربین ها بهترین آمار ??روش را در بزرگترین خرده ??روش اینترنتی دنیا یعنی آمازون، به خود اختصاص داده‌اند که نشان از محبوبیت بالای آنها دارد.

 

احتمالا شما نیز با ما موا??ق هستید که جای این دوربین ها در بازار کشورمان خالی است..

 

 

منبع : دوربین.این??و

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...