رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

نيکون و معرفي دوربين بدون آینه j4 با قابلیت عکاسی پی‌در‌پی 20 تصویر در ثانیه

پست های پیشنهاد شده

[h=2]

Nikon-J4-mirrorless.jpg

[/h]

وقتی یک پردازشگر تصویر سریع درون یک دوربین قرار داده شود، این امر یک ویژگی مناسب برای خریداران محسوب می‌گردد و این دقیقا همان ات??اقی است که در مدل جدید و متوسط J4 ا??تاده است.

با است??اده از موتور پردازش تصویر Expeed 4A و حسگر CX این دوربین قادر است تا در حالت عکاسی پی‌در‌پی 20 عکس در ثانیه به همراه AutoFocus مداوم بیا‌‌ندازد که طبق ادعای نیکون، سریع‌ترین دوربین میان رده (همراه با دوربین گران‌قیمت V3) در جهان است.

این مدل در مقایسه با مدل J3 که در سال گذشته عرضه شد، پیشر??ت قابل ملاحظه‌ای داشته است. است??اده از حسگر 18.4 مگاپیکسلی به‌جای حسگر 14.2 مگاپیکسلی مدل قبل، امکان ضبط ویدیو با کی??یت 1080p و نرخ 60 ??ریم در ثانیه در مدل جدید، ص??حه لمسی مت??اوت و همین‌طور وای ??ای داخلی از جمله بهبود‌های این مدل نسبت به مدل پیشین هستند.

 

یکی از مواردی که شاید چندان به مذاق خریداران خوش نیاید است??اده از کارت حا??ظه MicroSD به‌جای کارت حا??ظه SD استاندارد است، اما نکته مثبت این است که J4 نسبت به J3 سبک‌تر و کوچک‌تر شده است.

 

این دوربین در رنگ‌های سیاه، س??ید، نقره‌ای و نارنجی عرضه خواهد شد؛ اما هنوز اخباری در مورد زمان و مکان عرضه همچنین قیمت آن منتشر نشده‌ است. البته سال گذشته مدل قبلی با قیمت 600 دلار به بازار عرضه شد.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...