رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

نخستین تلویزیون اندرویدی دوو وارد ایران شد!

پست های پیشنهاد شده

android.-tv..jpg در طی مراسمی که چهارشنبه شب در هتل پارسیان آزادی با حضور جمعی از خبرنگاران، هنرمندان و مسئولین شرکت انتخاب، نماینده رسمی محصولات دوو در ایران، برگزار شد، تلویزیون اندرویدی این شرکت رسما وارد کشور ما شد. در ادامه کمی بیشتر درباره این تلویزیون و بازگشت دوو به کشورمان، صحبت می‌کنیم.

همه جامعه شناسان و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که هر برند مو??ق، تابع برخی اصول روان شناختی و جامعه شناختی است. محصولات Daewoo، سال هاست با حضور در کشور، به عضوی از خانواده ایرانی تبدیل شده و پس از گذشت سال ها، همچنان سایر برندها با Daewoo مقایسه می شود و این موضوع، می تواند به عنوان نشانی از کی??یت مرغوب و قیمت مناسب محصولات Daewoo در کشور، قلمداد شود.

در ادامه گزیده‌ای از صحبت‌های آرین توتونچی، مدیر بازاریابی شرکت انتخاب را درباره این تلویزیون مرور می‌کنیم.

android-tv.jpg

نخستین تلویزیون اندرویدی در ایران

این تلویزیون یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های Smart TV تولید شده در بازار ایران خواهد بود، چرا که تقریبا عموم خانواده‌های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تل??ن‌های همراه خود است??اده کرده‌اند و بهره گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می‌تواند نکته جذابی برای مصر?? کننده باشد. بارها ات??اق ا??تاده که با خرید یک محصول جدید در زمینه صوتی و تصویری، به علت نا آشنایی مصر?? کننده با نحوه است??اده ازآن و ابزارهای پیچیده محصول، برخی از امکانات جذاب محصول، مورد است??اده قرار نگر??ته ، اما در این تلویزیون که از سیستم عامل اندروید 4.2.1 بهره گیری می‌شود، دسترسی آسان به تمامی امکانات، مشابه تل??ن‌های همراه، امکان پذیر خواهد بود.

در مقایسه این تلویزیون با سایر برندها می‌توان به این نکته اشاره کرد که در سایر برندها از سیستم OS مخصوص شرکت مورد نظر است??اده می‌شود و این موضوع، می‌تواند سبب محدود کردن نرم ا??زارهای دستگاه‌های هوشمند شود، در صورتی که در تلویزیون Daewoo، تمامی نرم ا??زارهای اندروید، قابل دانلود و نصب در تلویزیون است. این تلویزیون، می‌تواند به صورت مستقیم از کارت‌های حا??ظه و از طریق USB، تمامی نرم‌ا??زارهای مورد علاقه مصر?? کننده را نصب کند و مورد است??اده قرار دهد.

از دیگر جذابیت‌های این تلویزیون، می توان به کنترل آن، اشاره کرد که احساس بازی کردن PS2 را در ذهن مصر?? کنند، تداعی می کند. Touchpad بودن این کنترل، سبب می شود تا مصر?? کننده با سرعت بیشتری بتواند از امکانات تلویزیون بهره برداری کرده و معنی واقعی Smart را تجربه کند. در تعری?? Smart باید به این موضوع تاکید داشت که به محصولاتی Smart گ??ته می شود که بتواند زمان رسیدن به هد?? را برای مصر?? کننده، کوتاه کند، در صورتی که در بازار ایران، Smart به معنای هوشمند ترجمه شده و این ذهنیت نادرست در میان مصر?? کننده های ایرانی، رایج شده است.

CPU dual core و GPU graphic process unit در این تلویزیون، سبب می‌شود تا سرعت کار در تلویزیون Smart به مراتب بالاتر رود. این تلویزیون، دارای حا??ظه eMMc 4Gb است که دستگاه قابلیت پشتیبانی حا??ظه خارجی تا 1Tb را داراست. شما می توانید با است??اده از این حا??ظه دستگاه، تصاویر در حال پخش تلویزیون را که توسط تیونرهای داخلی، دریا??ت می???شود را ضبط کنید و در زمان دلخواه بازبینی کنید.

از دیگر نکات جذاب این تلویزیون، می توان به این نکته اشاره کرد که 2 نسخه نرم ا??زار موبایل، اندروید و IOS را می توانید با نصب بر روی موبایل، کنترل تلوزیون را با نرم ا??زار انجام دهید و همچنین WI-FI دستگاه می تواند مزیت DLNA را برای مصر?? کنند، ??عال سازد.

با توجه به حجم بالای برخی محتواها، مانند ??یلم ها، ??ایل های موسیقی و انیمیشن ها، USB نسخه 3 می تواند اطلاعات را با سرعت بالایی انتقال دهد و این مزیت، مشکل کند شدن پخش ??ایل های با حجم بالا را برطر?? می کند.

از دیگر مزایای این تلویزیون، می توان به دوربینی که توسط USB در بالای تلویزیون نصب می شود، اشاره کرد. این دوربین، قابلیت، ضبط و پخش تصاویر را در اینترنت مهیا می کند و برای ح??اظت از حریم خانواده های ایرانی، این دوربین به صورت USB طراحی شده که در زمانی که مصر?? کننده به آن نیاز دارد، بر روی تلویزیون نصب شود.

نکته جذاب دیگری که در این تلویزیون، وجود دارد، قابلیت پخش هم زمان دو تصویر است و مصر?? کننده می تواند با انتخاب ورودی های تلویزیون و است??اده از عینک های مخصوص، هم زمان دو محتوای مختل?? را در یک ص??حه تلویزیون، تماشا کنند. صداهای این محتواها نیز، از دو مسیر هدست و تلویزیون، قابل شنیدن خواهد بود و برای جستجوی مصر?? کننده در ??ضای وب، نیز جستجوگرهای متعددی در تلویزیون، پیش بینی شده که با سرعت بالا، تمامی امکانات لازم را برای خانواده ها مهیا می کند.

این تلویزیون از تکنولوژی passive TV بهره مند است و عینک های 3D این تلویزیون، نیازی به باتری، شارژ و مدار الکترونیکی ندارد و همچنین مصر?? کننده، می تواند تمامی تصاویر دو بعدی را از هر وروی به تصویر 3D تبدیل کند و از دیگر نکات جذاب این تلویزیون، تبدیل تمامی تصاویر 3D به تصاویر مورد علاقه بیینده است.

طراحی منحصر به ??رد و زیبای این تلویزیون که به صورت frameless است، سبب می شود تا بیننده، احساس حضور در سینما در ذهنش تداعی شود و لذت تماشای تصاویر را به خوبی احساس کند. پایه شیشه‌ای ??وق العاده قوی و زیبای این تلویزیون، از دیگر مزایای دکوراتیو بودن این محصول است.

لازم به ذکر است که این تلویزیون‌ها در ۳ سایز ۴۲، ۴۷ و ۵۵ اینچ تولید شده و نمونه اندرویدی آن در حال حاضر تنها مختص به ایران بوده و در کشور ما عرضه می‌شود. قیمت‌های این دستگاه‌های هوشمند هم برای مدل ۵۵ اینچی نزدیک به ۷ میلیون تومان و برای ۴۷ اینچ در حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

android-tv..jpg itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...