رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
emperaator

نسل جدید سینما خانگی های سامسونگ

پست های پیشنهاد شده

ساندبار (Soundbar) نسل جدید سینما خانگی

[ATTACH=CONFIG]10379[/ATTACH]

 

 

سینماهای خانگی در کنار مزایای زیادی که برای کاربر دارند برای خانه های کوچک و یا اتاق های شخصی ا??راد که با کمبود ??ضا روبرو می باشند، گزینه چندان مناسبی نمی باشند. از طر?? دیگر، پنهان کردن سیم ها نیز برای کاربر دردسرساز می باشد. به لط?? نسل جدید این محصولات که با نام ساندبار شناخته می شود، موارد برطر?? شده و در کنار آن امکانات بسیار زیاد دیگری نیز برای کاربر ??راهم آورده شده است که در ادامه بطور مختصر به آنها پرداخته می شود: دارای 12 اسپیکر داخلی با سنسور حرکتی (ژیروسکوپی) که در صورت تغییر جهت محصول، بصورت خودکار جهت ارسال صدا و ص??حه نمایش را تغییر داده تا حداکثر کارایی برای کاربروجود داشته باشد (مدل HW-H760)

 

  • امکان پخش ??ایل های صوتی ذخیره شده بر روی گوشی تل??ن همراه، تبلت، لپ تاپ و... بوسیله بلوتوث
  • امکان اتصال ??لش مموری و حا??ظه خارجی
  • سازگار با انواع دستگاه های پخش ??یلم و موسیقی
  • امکان اتصال به دستگاه های مختل?? از طریق پورت های HDMI-IN، HDMI OUT، USB، AUX و optical
  • کی??یت صدای HD (مدل HW-H760)
  • اتصال بی سیم اسپیکر و ساب وو??ر (به جز مدل HW-360)
  • صدایی تا 16 برابر بلندتر از صدای تلویزیون
  • پخش صدای برخی از تلویزیون های سری H به صورت بی سیم

 

 

ارتقای کی??یت تصویر (4K upscale) به یواچ دی (UHD)

 

با ارتقای سخت ا??زاری محصولات صوتی تصویری مختل??، جای خالی ??ناوری جدیدی که قابلیت ارائه کی??یت تصویری به مراتب بالاتر از Full HD را داشته باشد حس شد. ??ناوری UHD به لط?? تصویب رسمی اتحادیه جهانی ارتباطات مخابراتی (ITU) در سال 2012 تحت دو ??رمت پخش 4K و 8K رشدی چشمگیرداشته است. تصویر UHD با ??رمت 4K دارای رزولوشن بسیار بالای 2160 در 3840 پیکسل است که به معنای کی??یت تصویر چهار برابر Full HD (با رزولوشنی معادل 1080 در 1920 پیکسل) است. مدل سینما خانگی F9750W قابلیت ارتقای کی??یت تمام ??رمت های تصویری به UHD را داراست.

[ATTACH=CONFIG]10380[/ATTACH]

 

 

 

Allshare چیست؟

به لط?? این ??ناوری می توانید با قابلیت Wi-Fi Direct تبلت، لپ تاپ، یا تل??ن همراه هوشمند سامسونگ خود را به صورت بی سیم و بدون هزینه به سینما خانگی متصل کنید و محتوا صوتی و تصویری اعم از ??یلم، عکس یا موسیقی را تا ??اصله 40 متر روی سینمای خانگی به اشتراک گذاری کنید. مدل های F5556K و F9570W دارای Allshare هستند. از سویی دیگر، بسیاری در منزل دارای مودم های بی سیم Wi-Fi یا ADSL هستند; Allshare که یکی از پروتکل های جهانی DLNA است به شما امکان می دهد با مودم منزل و بدون کم و کاستی از پهنای باند یا ظر??یت حجمی اینترنت، شبکه ای خانگی راه بیاندازید و به صورت بی سیم ??ایل های صوتی و تصویری را از انواع مارک های تل??ن همراه، تبلت یا لپ تاپ به اشتراک بگذارید.

 

[ATTACH=CONFIG]10381[/ATTACH]

 

 

 

 

??ناوری "صدای کاملا سه بعدی" (DTS Neo Fusion) چیست؟

به منظور ارتقای کی??یت صدای ??راگیر، سامسونگ از ??ناوری های شرکت بزرگ DTS بهره می گیرد. یکی از برجسته ترین محصولات این شرکت ??ناوری DTS Neo Fusion است که در جهان تنها در انحصار سامسونگ است. این ??ناوری خروجی صدای عمودی از دستگاه ها را ا??زایش داده ومتعاقبا صدایی کاملا ??راگیر به صورت ا??قی و عمودی تولید می کند و بدین شکل تجربه صدای 3 بعدی در کنار تصویر 3 بعدی برای بیینده ??راهم می شود. با است??اده از این ??ناوری صدای خروجی سینماهای خانگی F5556K و F9570W در عمل از 5 کانال صوتی به 7 کانال صوتی ارتقا پیدا می کند.

[ATTACH=CONFIG]10382[/ATTACH]

 

 

 

منبع:www.samsungcenter.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...