رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
emperaator

Water Wall : ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ

پست های پیشنهاد شده

22525dab66b081ed3a07cd2a05b267e3_XL.jpg

به کمک ??ناوری بازوی شستشوی خطی تمام ظرو?? داخل ماشین، حتی آنهایی که در گوشه‌ ها قرار گر??ته‌اند نیز به طور کامل شسته می‌شوند.

شستن ظرو??، یکی از دغدغه‌های اصلی هر خانه‌ای است. امری که لذت صر?? غذا را از بین می‌برد و ??کر بو گر??تن ظرو??، سخت شدن شستشوی آنها و... را جایگزین آن می‌کند. به همین دلیل ماشین ظر??‌شویی برای آسایش بیشتر ا??راد طراحی شد، اما ظرو??ی که به طور کامل شسته نشده، بشقاب‌هایی که هنوز چرب هستند، لیوان‌هایی که ??ضای داخل آن کامل تمیز نشده و... هنوز هم بخشی از کابوس‌ همه کسانی است که از ماشین ظر??‌شویی است??اده می‌کنند.

 

samsung-dishwasher-2.jpg

 

سامسونگ با ارائه ماشین ظر??‌شویی جدید خود که Water Wall نام دارد به این پرسش پاسخ داده است. اولین ماشین ظر??‌شویی با بازوی شستشوی خطی که به گ??ته روزنامه USA Today از نظر نوآوری در ??ناوری مورد است??اده یک محصول انقلابی تلقی می‌شود.

یکی از مشکلات عمده ماشین‌های ظر??‌شویی دورانی، این است که ظرو??ی که در چهارگوشه آن قرار گر??ته‌اند، به طور کامل شسته نمی‌شوند. حالا اما با تکنولوژی جدید سامسونگ و است??اده از بازوی شوینده خطی، این مشکل ر??ع شده است. این بازو به شکل خطی عقب و جلو می‌رود و آب را با ??شار قوی به سمت ظرو??، می‌پاشد. این شکل از حرکت باعث می‌شود تا تمام ??ضای داخل دستگاه تحت پوشش قرار بگیرد و هیچ نقطه‌ کوری باقی نماند. به این ترتیب ظر??‌هایی که در چهار گوشه قرار دارند نیز، به طور کامل شسته می‌شوند.

 

با امکان تقویت شستسوی موضعی (تکنولوژی ZoneBooster)، ظر??شویی Water Wall قابلیت شستشوی دوگانه دارد. به این ترتیب که ظرو?? خیلی کثی?? برای یک شستشوی قوی در یک طر?? و ظرو??ی که کمتر کثی?? شده‌اند، برای یک شستشوی ملایم با ??شار آرام آب، در طر?? دیگر قرار می‌گیرند و کاربر با انتخاب نحوه شستشو برای هر طر??، امکان شستشویی هد??مندتر را خواهد داشت. در این ظر??‌شویی، ??شار آب در حالت عادی شستشو 27 درصد بیشتر از ظر??‌شویی‌های متداول است.

samsung-dishwasher-1.jpg

همچنین دیگر نیاز نیست قاشق و چنگال‌ ها را به صورت یک‌به‌یک از ماشین ظر??‌شویی خارج کرد. سبد قاشق و چنگال در ظر??‌ شویی Water Wall تبدیل به یک سبد لاستیکی انعطا??‌ پذیر شده که خالی کردن آن، بسیار سریع‌تر و راحت‌تر است.

طراحی ظاهری این دستگاه مناسب است و است??اده از ??لز ضدخش در تولید آن، زیبایی دوچندانی به آن بخشیده که مشکل باقی ماندن اثر انگشت روی دستگاه را نیز مرت??ع کرده است. علاوه بر این، صدای ظر??‌شویی Water Wall نسبت به ماشین‌های متداول تا 13 درصد کاهش پیدا کرده است.

منبع:زومیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...