رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar24

یخچال ساید بای ساید دوو

پست های پیشنهاد شده

یخچال ساید بای ساید دوو مدل L2715 با طراحی لوکس و کلاسیک یکی از یخچال های مورد پسند بانوان ایرانی است که مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصر??، ص??حه نمایش LED لمسی، کشو با قابلیت تنظیم دما در یخچالMagic Cool Zone (Model: 3110-3150)، طبقات قاب دار، سامانه روشنایی LED ستونی، تکنولوژی کاهش مصر?? انرژی، سیستم کاهش صدا در شب، یخساز و آبسردکن اتوماتیک، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید انعکاس سرمای ??لزی، مح??ظه بزرگ آبسردکن و یخساز و امکان غیر ??عال نمودن سامانه یخساز می باشد .

از مشخصات خوب این دستگاه ساید بای ساید باید به روشنايي که توسط لامپ‌هاي کم‌مصر?? LED تامين مي‌شود توجه بیشتری داشت . اين سايدباي‌سايد مثل ساير محصولات اين رده به آب‌سردکن و يخ‌ساز خودکار مجهز است و مخزن يخ‌ساز آن برخلا?? توليدات اخير شرکت‌هاي مطرح روي در آن سوار نشده . بنابراين حذ?? يکي از طبقات ??ريزر اين سايدباي‌سايد زيبا را مي‌توان به‌عنوان يکي از معايب طراحي آن در نظر گر??ت. همچنین از ديگر ويژگي‌هاي اين سايدباي‌سايد شرکت دوو مي‌توان به چشم الکترونيک هوشمند، سيستم کاهش صدا در شب، نوار دور در ضد باکتري و ق??سه‌هاي متحرک ??ريزر اشاره کرد که بسیار کارآمد است .همین حالا با خرید یخچال ساید بای ساید دوو از تخ??ی?? ویژه ??روشگاه ما برخوردار شوید . انتخاب سنتر یک ??روشگاه اینترنتی است و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده .با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت یخچال ساید بای ساید دوو شگ??ت زده خواهید شد .لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید ...

برای خرید لوازم خانگی مانند یخچال ساید بای ساید باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک یخچال ساید بای ساید باید داشته باشد کی??یت مرغوب و گارانتی طولانی مدت و قابل اعتماد است، انتخاب سنتر یخچال ساید بای ساید دوو را با گارانتی مطمئن و کی??یت عالی در اختیار شما قرار می دهد. قیمت یخچال ساید بای ساید دوو در ??روشگاه ما با سایر ??روشگاه های دیگر رقابت می کند .

یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌ای یخچال است که علاوه بر ح??ظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم باید کمک کند و طرح آن با سایر وسایل آشپزخانه هارمونی داشته باشد . حقيقت اين است كه بسياري از خانم‌هاي خانه‌دار آشنايي كاملي با كاربردهاي يخچال ??ریزر ندارند و بيشتر به سايز و رنگ يخچال اهميت مي‌دهند.

البته سایز، رنگ و طراحی یخچال بسیار مهم است و حتما باید با دیگر وسایل آشپزخانه و رنگ قالب بر محیط اطرا?? هارمونی داشته باشد . یخچال‌ ساید بای ساید دوو با طراحی لوکس ??ضای آشپزخانه را مدرن‌تر جلوه می‌دهند و رنگهای مختل?? آن هنگام خرید به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یخچال ??ریزرتان را با دیگر وسایل داخل آشپزخانه هماهنگ کنید .

 

ساید بای ساید دوو - قیمت ساید بای ساید دوو

ویرایش شده توسط negar24

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...