رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zeeker

بهترین راهنمای جامع خرید کیف لپ تاپ

پست های پیشنهاد شده

کی?? لپ تاپ در مدلهای مختل??ی از لحاظ مدل و جنس تولید شده است و در بازه قیمتی مختل?? در بازار عرضه میشوند. برای اینکه در میان انواع کی?? لپ تاپی دستی و کوله با برندهایی همچون تارگوس (Targus)، الکسا (Alexa) و بلکین (Belkin) بتوانیم انتخابی داشته باشیم که برای نیازهای مختل?? مورد نیاز باشند و سردرگم نشویم، راهنمای خرید کی?? لپ تاپ مناسب را مطالعه نمایید.

 

ما به شما کمک میکنیم تا بتوانید یک کی?? با سایز، ??رم، جنس و قیمت مناسب را برای خودتان انتخاب کنید. لپ تاپ ها دستگاه های بسیار حساسی میباشند که در صورت است??اده از کی?? نادرست برای حمل آنها، ممکن از مشکلات بسیار زیادی برای آنها به وجود آید. با خریداری یک کی?? دستی یا کوله مناسب برای لپ تاپ خود میتوانید دستگاه و لوازم جانبی آنرا به راحتی حمل نمایید.

 

 

 

 

mohtava-new.jpg59pg.jpg

 

[h=3]چه امکاناتی از یک کی?? لپ تاپ میخواهید؟[/h]

بر روی یک کاغذ امکاناتی که از یک کی?? لپ تاپ دارید را یادداشت کنید، این کار به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین محصولاتی با کارایی زیاد و و مناسب برای خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که کی?? لپ تاپ شما از 10 مورد ویژگی مدنظرتان که یادداشت میکنید، 5 ویژگی یا بیشتر را داشت، آنرا بخرید و در غیر این صورت در خریداری آن تجدید نظر نمایید.

 

کی?? لپ تاپی که شما خریداری میکنید، علاوه بر امکانات مورد نظر شما، باید قابلیت های ویژه ای برای لپ تاپ داشته باشند. برای مثال باید بتواند تمامی قسمت های دستگاه لپ تاپ شما را با است??اده از محا??ظ هایی، پوشش دهد، همچنین دارای قابلیت حمل راحتی باشند و خستگی زیادی را در پی نداشته باشند. در صورتی که زیاد مسا??رت میروید باید بتوانید به غیر از لپ تاپ، ماوس و شارژر آن، وسایل شخصی خود را با است??اده از همین کی?? انتقال دهید. سایز کی?? لپ تاپ یکی از اصلی ترین نشانه های مناسب بودن یک کی?? برای شما میباشد. سایز محل قرارگیری لپ تاپ نباید بزرگتر یا کوچکتر باشد و همچنین کی?? باید یک قسمت مجزا برای نگهداری از وسایل جانبی و شخصی شما را داشته باشد. محا??ظ ضربه گیر نیز از اهمیت بسیار بالایی برای انتخاب یک کی?? لپ تاپ دارد.

 

 

 

mohtava-new.jpg58pg.jpg

 

[h=3]قابلیت تبدیل پذیری[/h]

کی?? لپ تاپ برای حمل این دستگاه طراحی شده است ولی در صورتی که شما بخواهید از آن برای حمل دیگر وسایل یا کتاب به همراه لپ تاپ است??اده کنید، آیا جوابگو است؟ دانشجویان و کارمندان باید کی?? لپ تاپی را انتخاب کنند که کارایی بسیار زیادی را داشته باشد و بتوان از آن برای حمل کتاب و وسایل مختل?? است??اده نمود.

 

 

[h=3]سایز کی?? لپ تاپ و اهمیت آن[/h]

در انتخاب سایز کی?? لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که دستگاه لپ تاپ شما چه اندازه ای را دارا میباشد. برای مثال در صورتی که لپ تاپ شما 15.6 اینچ است، باید کی?? لپ تاپ با قسمت نگهداری این اندازه را تهیه نمایید. سایز کی?? لپ تاپ باید دقیقا اندازه باشد، بزرگتر و یا کوچکتر بودن محل قرارگیری لپ تاپ نسبت به خود دستگاه میتواند موجب آسیب رسیدن به لپ تاپ شود.

 

تمامی شرکتهای تولید کننده کی?? لپ تاپ در انواع دستی و کوله، بر روی محصول خود، سایز محل قرارگیری لپ تاپ را درج میکنند، پس محصولاتی را تهیه نمایید که دقیقا اندازه لپ تاپ شما میباشند. برای مثال در صورتی که شما از لپ تاپ 15.6 اینچی است??اده میکنید، باید محصولی تولید شده برای اندازه 14 تا 16 اینچ را تهیه کنید و است??اده از کی?? مناسب برای دستگاه های بالای 17 اینچ میتواند به دستگاهتان ضربه وارد نماید. البته در صورتی که اندازه محل قرارگیری دستگاه به اندازه نیم اینچ بزرگتر باشد کاربری کی?? برای شما نیز راحت تر بوده و این اختلا?? سایز برای شما مشکل ساز نخواهد شد.

 

علاوه بر اهمیت بالایی که سایز لپ تاپ و محل قرارگیری آن دارد، شما باید محصولی را تهیه نمایید که بتواند از دیگر وسایل شما نیز نگهداری کند. یک کی?? لپ تاپ خوب باید بتواند علاوه بر حمل دستگاه و قطعات جانبی آن، وسایل شخصی یا اسناد مورد نیاز شما را جابجا نماید.

 

 

 

 

mohtava-new.jpg60pg.jpg

 

[h=3]جنس و کی??یت ساخت[/h]

کی?? لپ تاپی که تهیه میکنید باید طول عمر بالایی را داشته باشد و علاوه بر کی??یت ساخت خوب، از جنس باکی??یتی نیز برخوردار باشد. پس با توجه به جنس محصول، زیبایی و کی??یت باید اقدام به خریداری آن نمود. در ادامه میتوانید با قسمت هایی که باید در هنگام خرید کی?? لپ تاپ چک کنید، آشنا شوید :

  • ·کی??یت دوخت : باید دقت داشته باشید که نوع نخ مورد است??اده در دوخت محصول تا چه اندازه محکم میباشد، آیا توانایی لازم برای حمل وسایل سنگینی همچون لپ تاپ برای کی?? ??راهم شده است؟ همچنین باید دقت داشته باشید که نوع دوخت و تعداد گره در هر سانتی متر نیز دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد.
  • ·جنس کی?? : از مواد اولیه مختل??ی در تولید انواع کی?? لپ تاپ است??اده میشود. شما حتی میتوانید در بازار کی?? لپ تاپ با جنس چرم سوسمار پیدا کنید! اکثرا کی?? لپ تاپ های ارزان قیمت با است??اده از پلاستیک و پلی استر تولید شده اند ولی قیمت این محصولات نشان دهنده کی??یت آنها نیست و این سری از کی?? ها هم دارای استحکام بالایی میباشند ولی بهتر است در صورتی که وزن لپ تاپ شما سنگین میباشد و میخواهید وسایل زیادی را با است??اده از کی?? حمل نمایید، محصولاتی را است??اده کنید که از برزنت در تولید آنها است??اده شده است. کی?? لپ تاپ تولید شده از چرم طبیعی یا مصنوعی ممکن از توانایی تحمل وزن بالا را نداشته باشد زیرا به مرور زمان شکل و ??رم اصلی خود را تغییر میدهد.
  • ·پوشش : ممکن است کی?? لپ تاپ به همراه دستگاه درون آن به روی زمین بی??تد که این امر میتواند سبب بروز آسیب به لپ تاپ شما شود، با انتخاب محصولاتی که با پوشش مناسب ضد ضربه میتوانند تا حد بسیار زیادی از بروز آسیب دیدگی به لپ تاپ جلوگیری نمایند. پس یکی از اصلی ترین ??اکتورهای خریداری کی?? لپ تاپ، توجه به پوشش داخلی و بیرونی کی?? لپ تاپ میباشد.
  • ·توجه به زیپ : بسیاری از کی?? لپ تاپ های عرضه شده در بازار با است??اده از زیپ باز و بسته میشوند پس باید از محصولی است??اده کرد که از زیپ هایی باکی??یت برخوردار میباشند. عدم برخورداری از زیپ با کی??یت استاندارد در یک کی?? سبب میشود تا این قسمت به راحتی خراب شده و کی?? دیگر کارایی زیادی را در نخواهد داشت.
  • ·جیب و محل نگهداری از وسایل شخصی : برای انتخاب یک کی?? با کی??یت باید دقت داشته باشید که جیب مورد است??اده در آن با دسترسی آسان ??راهم شده باشد. در صورتی که از کی?? های دستی است??اده میکنید، حتما کی?? شما باید از این امکانات برخوردار باشد.

 

 

 

mohtava-new.jpg61pg.jpg

 

[h=3]کوله پشتی حمل لپ تاپ[/h]

بیشتر دانشجویان ترجیح به است??اده از کوله پشتی مخصوص حمل لپ تاپ به جای کی?? های دستی را دارند. در صورتی که شما هم بیشتر علاقه به خریداری یک کوله لپ تاپ را دارید باید به ??اکتور هایی از جمله میزان اندازه دستگاه و نوع مدل محصول دقت کنید. از دیگر ویژگی هایی که یک کوله لپ تاپ باید داشته باشد میتوان به است??اده از شانه بند استاندارد اشاره نمود. در صورتی که شانه بند نتواند به صورت مساوی وزن کوله را در میان شانه های شما تقسیم نماید، امکان بروز بیماری های نخاع و کمر برای شما وجود دارد. در حین انتخاب یک کوله لپ تاپ باید دقت داشته باشید که حتما تسمه شانه آن با است??اده از یک دسته برزنتی به هم متصل باشد و امکان تنظیم سایز بر اساس اندازه کمر بر روی محصول ??راهم شده باشد.

 

 

[h=3]کی?? دستی لپ تاپ[/h]

در صورتی که از کی?? دستی برای لپ تاپ است??اده میکنید یا خواهان خرید کردن این مدل از کی?? ها هستید باید به نکاتی توجه کرده و بر این اساس اقدام به خریداری محصول نمایید.کی?? دستی باید امکان قرار گیری بر روی شانه جهت حمل در ??واصل طولانی را داشته باشد تا از بروز بسیاری از بیماری های مربوط به درد کمر جلوگیری نماید. همچنین قابلیت های مختل?? از جمله ??ضای مخصوص برای قرارگیری موبایل، کارت های عابر بانک و شناسایی از جمله دیگر قابلیت هایی است که یک کی?? لپ تاپ دستی باید داشته باشد. امکان دسترسی آسان به تمامی اجزای یک کی?? دستی لپ تاپ نیز باید رعایت شده باشد.

 

 

 

 

mohtava-new.jpg62pg.jpg

 

[h=3]کی?? لپ تاپ زنانه و مردانه[/h]

کی?? لپ تاپ ها در اکثر مدلها برای است??اده بانوان و آقایان مناسب میباشند. البته بسیاری از مدلها با توجه به نوع طرح و مدلی که در تولید آنها به کار برده شده است، برای است??اده بانوان مناسب میباشند. رنگ، مدل و طرز قرارگیری دسته از جمله مهمترین ویژگی هایی است که میتوان لپ تاپ های زنانه را از سایر محصولات تشخیص داد.

 

 

 

برند و اهمیت آن

 

درست است که میتوان کی?? لپ تاپی ارزان قیمت و با برندی ناشناخته را تهیه نمود ولی آیا این کی?? از بروز آسیب به لپ تاپ حساس و چند میلیون تومانی شما در حمل و نقل جلوگیری میکند؟ شرکتی که کی?? لپ تاپ را تولید کرده است باید شناخته شده باشد، برای مثال محصولاتی که توسط تارگوس(Targus) تولید میشوند از کی??یت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار قابل اعتماد میباشند. همچنین الکسا(Alexa) یا بلکین(Belkin) نیز از کی??یت بسیار بالایی برخوردار میباشند. در صورتی که میخواهید در میان مدلهای بیشتر کی?? لپ تاپ انتخاب خود را انجام دهید، محصولاتی همچون لکسین (Lexin) و کیس لاجیک(Case logic) نیز از بهترین محصولاتی است که در بازار عرضه شده اند و میتوان در میان برندهای عرضه شده در بازار انتخاب خود را انجام داد.

 

 

[h=3]نتیجه گیری[/h]

بر اساس توضیحاتی که ارائه داده شد، در هنگام خریداری آنلاین یا حضوری یک کی?? لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که از کی?? لپ تاپ در طول روز چقدر است??اده میکنید، در هر سال به چه میزان مسا??رت میکنید و آیا در این مسا??رت ها لپ تاپ خود را به همراه دارید؟ نوع لباس پوشیدن و میزان ??واصلی که باید با است??اده از کی?? لپ تاپ پیمایش کنید را در نظر داشته باشید و بر این اساس یک کی?? لپ تاپ با تمامی مشخصات مورد نیاز خود و امکاناتی برای نگهداری اصولی و ضدضربه از لپ تاپ خود تهیه نمایید. کی?? لپ تاپ برای تمامی اقشار جامعه و ا??رادی که از لپ تاپ است??اده میکنند یکی از اصلی ترین و مورد نیاز ترین وسایل مورد است??اده میباشد. کی?? لپ تاپ در مدلهای مختل??ی تولید شده است و تنوع آن به گونه ای میباشد که بتواند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار جامعه باشد. شما میتوانید با است??اده از سایت اینترنتی ??روش کی?? لپ تاپ، به تعداد و مدلهای بسیار زیاد و متنوعی از این محصول که در شرکتهای معتبر تولید شده اند دسترسی داشته باشید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...