رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

۱۰ محصول الکترونیکی جذاب سال ۲۰۱۳، به انتخاب مجله گزارش مصرف کنندگان

پست های پیشنهاد شده

مجله گزارش مصر?? کنندگان ??هرستی از ۱۰ محصول الکترونیکی که جذابیت زیادی دارند منتشر کرده. دستگاه هایی که هر یک به نوعی سطح تکنولوژی و یا قابلیت های کاربردی محصولات هم رده خود را بالا برده اند.

[h=3]بهترین آی??ون تا امروز[/h]

[ATTACH=CONFIG]8926[/ATTACH]

ی??ون 5s جدیدترین تل??ن اپل است با iOS 7 که همچنان ابعاد و وزنی مناسب برای اکثر ا??راد دارد. آی او اس مثل همیشه ساده و سرراست است و دسترسی به کارکردهای اصلی آن آسان. یک دوربین بسیار خوب که عکس های مناسبی می گیرد و امکان ضبط ویدیوی اسلوموشن نیز دارد. اما مهمتر از همه اینکه آی??ون 5s تا امروز بهترین نمونه از کاربرد اسکنر اثرانگشت در یک دستگاه موبایل است و باز کردن ق??ل دستگاه با تاچ آی دی آسان تر شده. البته انتظار نمایشگر مشابه ص??حه نمایش های بزرگ و درخشان تل??ن های اندرویدی را نداشته باشید.

[h=3]یک تل??ن اندرویدی ??وق العاده[/h]

[ATTACH=CONFIG]8927[/ATTACH]

G2 در بین پرچمداران اندرویدی با نمایشگر ۵.۲ اینچی خود و آن باتری غول آسا -که اصلا بلد نیست چطور خالی شود- درخشان ظاهر شده. قرار گر??تن دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا در پشت دستگاه انتخابی مت??اوت از ال جی است و که باعث شده عرض دستگاه به خاطر نمایشگر بزرگتر، ا??زایش پیدا نکند. گزینه های هوشمندانه ای مثل بیدار کردن دستگاه با دو تپ روی نمایشگر خاموش، دوربینی با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت ??وکوس پیوسته روی سوژه، و ... به جذابیت کار با دستگاه می ا??زایند و آن را نوآورانه تر از رقبا جلوه می دهند.

 

[h=3]تبلتی با نمایشگر کم نظیر[/h][ATTACH=CONFIG]8928[/ATTACH]

کیندل ??ایر HDX یکی از بهترین نمایشگرها را در بین تبلت های ۷ و ۸ اینچی دارد که آن را وسیله ای عالی برای مشاهده ??یلم و مطالعه کتاب کرده. البته بیشتر قابلیت های نرم ا??زاری برای است??اده از محتواهای ??روشگاه آمازون بهینه شده اند و شاید کاربران کشور ما سریع از این محصول رد شوند.

 

[h=3]بهترین تلویزیون OLED تا امروز[/h][ATTACH=CONFIG]8929[/ATTACH]تلویزیون KN55S9C با نمایشگر OLED یکی از اولین تلویزیون های اولد 4K سامسونگ -و بازار- است و با قیمت ۹۰۰۰ دلار به ??روش می رسد. ??ناوری OLED بهترین ویژگی های LCD و پلاسما را در خود جمع کرده ولی معایب شان را ندارد. رنگ های عمیق و زنده، مشکی تیره، و کنتراست بالا به همراه زوایای دید نامحدود، تجربه تماشای این تلویزیون را برای همه عالی می کنند. همچنین باید به مصر?? انرژی پایین دستگاه اشاره کرد که در کنار طراحی باریک، پنل مقعر و قابلیت 3D از این تلویزیون یک محصول عالی ساخته اند.

[h=3]یک تلویزیون 4K ??وق العاده[/h][ATTACH=CONFIG]8930[/ATTACH]قیمت این تلویزیون بهتر از محصول بالایی است. براویا Bravia XBR-55X900A سونی ۴۰۰۰ دلار می ارزد. یک تلویزیون 4K با قطر ۵۵ اینچ که سیستم نوردهی آن LED است و کی??یت تصویر ??وق العاده ای دارد. صدای این تلویزیون هم به لط?? قرار گیری اسپیکرهای بزرگ در دو طر?? پنل نمایشی، خیلی خوب است. سونی پلت??رم smart TV خود را نیز بر روی آن نصب کرده و هر چند محتوای 4K زیادی این روزها یا??ت نمی شود، ولی این شرکت یک مدیا پلیر با ??یلم های اولترا اچ دی را به قیمت ۷۰۰ دلار کنار این تلویزیون پیشنهاد می کند.

 

[h=3]یک اسپیکر قابل حمل عالی[/h]

[ATTACH=CONFIG]8931[/ATTACH]شرکت TDK اسپیکر همراه Life on Record را با قیمت ۱۵۰ دلار می ??روشد. امکان اتصال بی سیم دستگاه ها به آن باعث پخش آسان موسیقی می شود و هر چند در مورد اسپیکرهای موبایل اغلب کی??یت صدا ??دای قابل حمل بودن شده ولی در این مورد، چنین ات??اقی نمی ا??تد. چه با سیم و چه با بلوتوث، دریا??ت و پخش صدا با کی??یت بالایی انجام می شود. ضمنا این اسپیکر در مقابل شرایط محیطی نیز مقاوم است و در خانواده نازک نارنجی ها قرار نمی گیرد.

 

[h=3]کوچکترین دوربین SLR[/h][ATTACH=CONFIG]8932[/ATTACH]دوربین EOS Rebel SL1 ساخت کانن با قیمت ۷۵۰ دلار به ??روش می رسد. یک SLR با ابعادی تقریبا مشابه دوربین های بدون آینه که در عین حال تمام مزایای دوربین های غول پیکر SLR را هم دارد از جمله منظره یابی از طریق لنز و گستره ای وسیع از لنز های قابل انتخاب. است??اده آسان، کی??یت عکس خیلی خوب، نمایشگر LCD عالی و لنز ۱۸-۵۵ میلیمتری همراه دوبین، از جمله مزایای برجسته این دستگاه هستند.

[h=3]دوربین ??وق باریک با زوم بالا[/h][ATTACH=CONFIG]8933[/ATTACH]سونی علاوه بر این محصول یعنی Cyber-shot DSC-HX50V که ۴۵۰ دلار قیمت دارد با چند محصول دیگر نیز در بین دوربین های کامپکت ۲۰۱۳ حضور دارد و بیشترین انتخاب ها را ارائه می کند. اما این دوربین به خصوص با زوم اپتیکال ۳۰ برابری و قابلیت های ??نی متعددش که در یک بدنه باریک جمع شده اند، گزینه بسیار خوبی است. امکان عکاسی بی وق??ه با نرخ ۱۰ ??ریم بر ثانیه، در کنار رزولوشن بالا و وای ??ای داخلی آن را به گزینه ای جذاب تبدیل کرده.

 

[h=3]جذاب ترین دانگل استریم ویدیو[/h][ATTACH=CONFIG]8934[/ATTACH]گوگل امسال کروم کست را با قیمت ۳۵ دلار معر??ی کرد. یکی از کوچکترین و ارزان ترین دستگاه های استریم محتوا برای اتصال به تلویزیون و پخش ویدیو با اتصال بی سیم به موبایل، تبلت یا لپتاپ. کا??ی است کروم کست را به درگاه HDMI تلویزیون وصل کرده و محتواها را از Hulu Plus یا نت??لیکس، یوتوب یا گوگل پلی میوزیک اجرا کنید. قرار است سرویس های بیشتری به این جمع اضا??ه شوند و شما با مرورگر کروم بر روی لپتاپ، تبلت یا تل??ن هوشمند بتوانید محتوا را به کروم کست انتقال دهید

 

[h=3]یک ساندبار بی نظیر[/h][ATTACH=CONFIG]8935[/ATTACH]

Playbar ساخت شرکت Sonos است و ۷۰۰ دلار قیمت دارد. می خواهید موسیقی گوش کنید؟ قصد تماشای ??یلم یا شبکه های تلویزیونی را دارید؟ در همه موارد می توانید از این میله صوتی است??اده کنید. همچنین می شود آن را به عنوان یک اسپیکر وایرلس برای استریم موسیقی از طریق شبکه خانگی و یا به طور مستقیم از طریق سرویس های اینترنتی نظیر پاندورا و اسپاتی??ای است??اده کرد. پلی بار دارای کنترل جدا نیست و باید آن را با کنترلر تلویزیون، تل??ن ها و تبلت های اندرویدی، یا آی??ون و آیپد -بعد از نصب اپلیکیشن سونوس- کنترل کرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...