رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

مک مینی جدید معرفی شد، بهینه‌ترین مصرف کننده انرژی کامپیوتر دسکتاپی دنیا

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]10009[/ATTACH]

 

پل در اوایل سال به شکل کوتاهی خبر از معر??ی یک مک مینی برای میانه سال ۲۰۱۴ داده بود و حالا این شرکت آماده شده تا این محصول را به بازار وارد کند. مک مینی‌های اپل برای دو سال است که آپدیتی به خود ندیده‌اند، اما اپل در تلاش بوده که جان تازه ای به این محصول خود ببخشد. مک مینی جدید از نسل چهارم پردازنده‌های اینتل Core، دو پورت تاندربولت ۲ و گرا??یک‌های Iris و HD Graphics 5000 اینتل بهره می‌برد. ??یل شیلر در توصی?? آن می‌گوید: “مک مینی جدید، بهینه‌ترین مصر?? کننده انرژی کامپیوتر دسکتاپی دنیاست.???

 

mac-mini-2-620x405.jpg

اپل مک مینی خود را در سه مدل به بازار می‌??رستد. مدلی نخست شامل پردازنده اینتل دو هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی i5 با چهار گیگابایت حا??ظه رم، ۵۰۰ گیگابایت هارد درایو، اینتل HD Graphics 500 و قیمتی ۴۹۹ دلاری است.

مدل دوم سرعت پردازنده i5 را به ۲.۶ گیگاهرتز رسانده و در کنار هشت گیگابایت رم، گرا??یک اینتل Iris و یک ترابایت هارد درایو با قیمت ۶۹۹ دلار به ??روش می‌رسد. و در نهایت مدل سوم با یک پردازنده i5 و ۲.۸ گیگاهرتزی، هشت گیگابایت رم، گرا??یک اینتل Iris و یک ترابایت حا??ظه ??یوژن درایو اپل به قیمت ۹۹۹ دلار وارد بازار می‌شود.

 

mac-mini-1-620x505.jpg

همچنین امکان ارتقا به i7 با ۳ گیگاهرتز سرعت، تا ۱۶ گیگابایت حا??ظه رم و یک ترابایت حا??ظه ??لش امکان پذیر است. بر خلا?? مدل قبلی، ورژن چهار هسته ای i7 وجود ندارد و Dual-core i7 تنها گزینه ممکن برای این کامپیوترهاست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...