رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sanatech

قیمت طراحی سایت

پست های پیشنهاد شده

پارامترهای زیادی درهزینه تمام شده ی برای شروع راه اندازی یک وب سایت تاثیرگذار هستند.

 

ولی مهمترین پارامتر معمولا امکانات و قابلیت های وبسایتی است که قرار است طراحی شود. سایت های تعاملی interactive بستگی به امکانات تعری?? شده معمولا قیمت های بالایی دارند. نوع وبسایت و کاربری آن می تواند حدود قیمت طراحی سایت را مشخص کند. وبسایت های ??روشگاهی، وبسایت های آموزش مجازی، وبسایت های آگهی، وب سایت های شرکتی یا شخصی، وجود امکاناتی از قبیل عضویت و ورود که برای اعضای سایت می باشد و یا وجود سطح دسترسی(ACL) در وبسایت برای تعیین نحوه است??اده از امکانات سایت و یا قابلیت ا??زودن مطالب تحت هر عنوان مثل خبر، مقاله، محصول، خدمات، ??ایل، ویدئو و ... باعث ا??زایش هزینه و قیمت تمام شده سایت می شود. همچنین تکنولوژی هایی که وبسایت با آن پیاده سازی می شود از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت است. وبسایت هایی که از cms های آماده مثل جوملا، وردپرس، ووکامرس و ... است??اده می کنند معمولا ارزان تر هستند و وبسایت هایی که با ??ریم ورک مثلا Laravel، Zend، طراحی می شوند و cms اختصاصی دارند قیمت بالاتری دارند. همچنین اگر از بانک اطلاعاتی پیشر??ته تری نظیر اوراکل است??اده شود باعث گران تر شدن سایت می شود.

 

سایت های دارای App موبایل نیز به خاطر وجود وب سرویس برای دریا??ت و ارسال از اپلیکیشن قیمت بالاتری دارند.

 

تاثیر بهینه سازی در قیمت طراحی سایت

بیشتر مشتریانی که درخواست طراحی سایت برای بار اول را دارند س??ارش بهینه سازی یا سئو نمی دهند. اما مشتریانی که درخواست بازطراحی دارند و یا ??ضای تجارت الکترونیک آشنایی بیشتری دارند درخواست سئو کردن سایتشان را هم دارند. اینجاست که قیمت گذاری برای طراحی مشکل تر از قبل می شود. چرا که کلمه کلیدی و وجود رقبا اهمیت پیدا می کند.

 

باز طراحی یا طراحی مجدد سایت

 

آنچه گ??تیم مربوط به طراحی یک سایت از ابتدا می باشد. اما اگر وب سایتی دارید و بنا به دلایلی میخواهید آن را ری دیزاین یا بازطراحی کنید قیمت تمام شده مت??اوت خواهد شد. در بازطراحی سایت ح??ظ داده ها و محتویات قدیمی بسیار مهم است تا مجبور نباشیم ??رآیند طولانی ورود داده ها را از اول انجام دهیم. اگر جداول بانک های اطلاعاتی نیز دستخوش تغییر شده باشد باید در به روزرسانی دقت شود محتویات از بین نرود. همچنین اگر آدرس ص??حات تغییر کرده باید به شکل مناسب آنها را به آدرس های جدید redirect کرد بنا بر این در طراحی مجدد سایت علاوه بر مواردی که ذکر شد هزینه بیشتری باید متقبل شوید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...