رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
casperia.ir

چرا در طراحی سایت از فریم ورک Bootstrap استفاده کنیم؟

پست های پیشنهاد شده

twitter-bootstrap-html-css-js-framework.png

 

 

 

Bootstrap یک ??ریم ورک ریسپانسیو برای طراحی سایت و راه اندازی آن میباشد، مزیت است??اده از ??ریم ورک در طراحی سایت، کاهش زمان و هزینه، و یکپارچگی و نظم در کدنویسی و ظاهر سایت میباشد. برای است??اده از ??ریم ورک Bootstrap کا??یست آن را دانلود و ??ایل های سی اس اس و جاوا اسکریپت را به ??ایل html اضا??ه کنید.

 

 

??ریم ورک Bootstrap چیست؟

 

??ریم ورک بوت استرپ یک ??ریم ورک HTML، CSS و جاوا اسکریپت میباشد یعنی دارای عناصر از پیش آماده مانند گرید برای بخش بندی و تعری?? قسمت های مختل??، منو، استایل ??رم ها، دکمه ها، تب ها و بسیاری کامپوننت های دیگر که در هنگام طراحی هر سایتی مشترک و نیاز میباشد است که با به کارگیری این ??ریم ورک زمان طراحی یک سایت به نص?? کاهش خواهد یا??ت این یعنی اگر طراحی یک سایت یک ده روز زمان نیاز دارد با به کارگیری این ??ریم ورک به پنج روز کاهش خواهد یا??ت.

 

 

کاهش زمان و هزینه

 

همانطور که در بالا اشاره شد است??اده از ??ریم ورک بوت استرپ در طراحی سایت، باعث کاهش زمان مورد نیاز برای طراحی و در نتیجه کاهش هزینه طراحی و ساخت یک وب سایت خواهد شد؛ به عنوان مثال اگر طراحی یک سایت ده روز زمان نیاز دارد با این ??ریم ورک به دلیل وجود تمام آنچه برای طراحی هر سایت مورد نیاز و مشترک است و ??قط نیاز به استایل دهی مناسب برای هر طراحی دارد به پنچ روز کاهش خواهد یا??ت و البته طراحی های اجرا شده با این ??ریم ورک ریسپانسیو نیز خواهند بود.

 

 

نظم و یکپارچگی

 

این ??ریم ورک به دلیل دارا بودن الگو و نظم باعث ایجاد یکپارچگی در کدنویسی و ظاهر وب سایت خواهد بود و بر خلا?? کدنویسی بدون ??ریم ورک که هر شخص و هر طراحی سبک خاص خود را اجرا میکند با به کارگیری Bootstrap نظم و یکپارچکی کدنویسی و ظاهر قالب سایت از دیگر دلایل است??اده از این ??ریم ورک میباشد.

 

 

هماهنگی با مرورگرهای مختل??

 

??ریم ورک Bootstrap با تمام مرورگرهای مورد است??اده کاربران مانند کروم، ??ایر??اکس، اینترنت اکسپلورر، اپرا و غیره کاملا تست شده و هماهنگ میباشد و این یعنی وب سایتی که با این ??ریم ورک طراحی و راه اندازی شود برای اکثر کاربران با مرورگرهای مختل?? یکسان مشاهده خواهد شد.

 

 

امکان شخصی سازی

 

یکی از دلایلی برخی ا??راد را از است??اده ??ریم ورک هایی مانند Bootstrap منع میکند سنگین بودن ??ریم ورک از نظر حجم و کدنویسی، و استایل های پیش??رض میباشد اما ??ریم ورک بوت استرپ امکان شخصی سازی و حذ?? قسمت هایی اضا??ی را به طراح ارائه میدهد، به عنوان مثال ممکن است به کامپوننت منو و ص??حه بندی نیاز باشد اما به تب نیاز نباشد، در این صورت میتوان این کامپوننت را از ??ریم ورک حذ?? کرد و همچنین تمام استایل های پیش??رض نیز قابل ویرایش میباشند.

 

 

یادگیری و آموزش Bootstrap

 

اگر به HTML و CSS مسلط هستید برای یادگیری ??ریم ورک Bootstrap میتوانید از راهنما و documentation کامل خود وب سایت رسمی است??اده کنید. documentation تمام ??ریم ورک را در بر میگیرد و با ارائه مثال های متعدد یادگیری را تسریع میکند؛ زمان مورد نیاز برای یادگیری این ??ریم ورک یک ه??ته میباشد.

 

 

جمع بندی

 

طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس در کاسپریا، بر مبنای وردپرس و ??ریم ورک بوت استرپ است. ??ریم ورک Twitter Bootstrap یک ??ریم ورک کامل برای طراحی سایت است، و است??اده از ??ریم ورک چه برای HTML و CSS و چه برای PHP خیلی بهتر از است??اده نکردن از آن است؛ با است??اده از این ??ریم ورک زمان طراحی به نص?? کاهش خواهد یا??ت و کدنویسی و ظاهر وب سایت یکپارچه و منظم خواهد بود.

 

برای ورود به سایت رسمی ??ریم ورک Bootstrap اینجا کلیک کنید.

ویرایش شده توسط casperia.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...