رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Deljoo

گوگل پلاس چه مزایا و تاثیراتی در سئو وبسایت دارد

پست های پیشنهاد شده

[h=1]معر??ی گوگل پلاس :[/h] [h=6]گوگل پلاس همانند ??یس بوک به کاربران اجازه ایجاد و ساخت پرو??ایل داده و ا??راد می توانند اطلاعات شخصی خود را در پرو??ایل ثبت کنند، با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و به جامعه جهانی آنلاین بپیوندند.[/h] [h=6]دکمه گوگل ۱+ معادل دکمه هایی مانند “Like??? در ??یس بوک می باشد و به کاربر این اجازه را می دهد تا تایید خود را در آن ص??حه ی مورد نظر در مورد آن ایده، م??هوم، وب سایت و یا محصولات نشان دهد و در شبکه پخش کند.[/h] [h=6]در درجه اول ، سایت های معتبری مانند search metric ، moz دریا??تند که رابطه و وابستگی بسیار نزدیکی بین +۱ و رتبه ی سایت در گوگل وجود دارد. البته موارد بسیار زیاد دیگری هم هستند که مهم تر از گوگل پلاس تلقی می شوند و شما قبل از هر اقدامی بهتر است به آن ها توجه کنید و پس از اطمینان از به کارگیری آن ها به شبکه های اجتماعی بپردازید.[/h]

[h=2]مزایای گوگل پلاس :[/h] [h=6]۱) همه ا??راد می توانند بدون نیاز به ??یلتر شکن به شبکه اجتماعی گوگل پلاس دسترسی داشته باشند.

۲) زمانیکه ص??حه شما توسط کاربران گوگل پلاس، +۱ می شود، مانند ??یس بوک جدیدترین اخبار و اطلاعاتی که پست می کنید، در پرو??ایل کاربر نمایش داده می شود که از این طریق می توانید ترا??یک سایت را ا??زایش دهید.

۳) با است??اده از گوگل پلاس می توانید محبوبیت وب سایت خود را ا??زایش دهید و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب سایت نمایید.

۴) شبکه گوگل پلاس بر خلا?? سایر رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد که داده های خود را طبقه بندی و همچنین ارسال های خود را برای تعدادی بخصوصی نمایش دهید.

۵) ویژگی Ripples یکی از بهترین مواردی است که گوگل پلاس برای پیشبرد روند توسعه کسب و کار ارائه داده است چرا که آمار روشنی از تعداد بازدیدها و نظرات کاربران می دهد.[/h]

Google_plus_one-300x184.jpg

 

[h=2]تاثیر اشتراک گذاری مطالب در گوگل پلاس :[/h] [h=6]• پست های عمومی در گوگل پلاس به سرعت مشخص و برای جستجو ایندکس می شوند.

• شما می توانید پست های خود را با کلمات کلیدی مورد نظر و توضیحات مناسب آن ها برای گوگل پلاس بهینه سازی کنید.

• همچنین با به اشتراک گذاری پست شما توسط کسانی که در دایره ی ارتباطی شما هستند(circles) ترا??یک بیشتری برای محتوای شما ایجاد می شود و سایرین لینک های بیشتری را از شما ارائه می دهند.

• با وجود قدرت و ن??وذ گوگل پلاس، اطلاعات، گرا??یک و تصاویر موجود در آن توسط موتور های جستجو در ص??حه ی نتیجه ظاهر می شود و این مطلب موجب بالا ر??تن تعداد کلیک ها بر روی سایت شما خواهد شد.

• رویکرد google در گوگل پلاس همواره بر نتیجه بهتر در جستجو استوار بوده است، مو??قیتی که عملا در دید باشد و همه آن را حس کنند. از این روست که، گوگل به طور مداوم در حال راه اندازی برنامه های جدید است که سبب نتایج جستجوی بهتر برای گوگل پلاس شود.

• موتور جستجوگر گوگل مداوماً با اطلاعات جدید بروزرسانی می شود و اغلب آخرین مطالب و همچنین اطلاعات مرتبط با موضوعات شما که در گوگل پلاس درج شده است را بکار می گیرد. این اطلاعات نیز در سمت راست جستجو و به طور مشخص به نمایش در می آید. (با شرط پست گذاری مرتبط با حر??ه خود به طور منظم)[/h]

منبع: هیوا وب

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...