رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

بی.گرافی گروه slipknot

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

6794-480px-slipknot_live_in_london_at_live_download_2009-jpg 8764-corey-taylor-vocals-large-msg-116148749848-jpg 8765-499353692_3dd67fb32a-jpg 8766-corey_taylor_wallpaper_by_ngrubor-d62th5f-jpg

 

اسلیپ‌نات ( Slipknot) یک گروه هوی متال آمریکایی از دی موین ایووا است که به وسیله پرکاشنیست شاون کراهان و بیسیست پاول گری در سال ۱۹۹۵ تشکیل شد. بعد از چندین بار عوض کردن ترکیب در دوران اولیه، بالاخره این بند با ترکیب ۹ ن??ر شکل گر??ت: کوری تایلر به عنوان خواننده گروه، جوی جوردیسون به عنوان درامر،میک تامسون و جیم روت به عنوان گیتاریست، کریس ??ن و شاون کراهان به عنوان نوازنده پرکاشن و همخوان، سید ویلسون نوازنده ترن‌تیبل، کریگ جونز سمپلینگ و سینث سایزر وپاول گری به عنوان بیسیست. اگرچه، مرگ پاول گری در ۲۴ می ۲۰۱۰ (۳ خرداد ۱۳۸۹) تنها هشت ن??ر از گروه باقی گذاشت. دانی استیل ( Donnie Steele) گیتاریست قبلی گروه، در تور سال ۲۰۱۱ به عنوان بیسیست، اسلیپ‌نات را یاری می کرد.

 

[ATTACH=CONFIG]0[/ATTACH]6795-slipknot_-_iowa-front-jpg 8767-c0020078_17481065-jpg 8768-dddd-jpg 8769-p17fj3mtcfhsrbjp6ov1mmu9om4-jpg

 

 

مو??قیت ها

 

اسلیپ‌نات با برخورداری از موسیقی توانمند و اجرای قوی، در حال حاضر یکی ازمحبوب ترین گروه‌ها از لحاظ نمایش موسیقی معاصر می‌باشد. آلبوم‌ها و موزیک ویدئوهای این گروه به مو??قیت تجاری بالایی رسیده‌اند، همچنین این گروه برنده جایزه گرمی برای آهنگ قبل از اینکه ??راموش کنم ( Before I Forget) در سال ۲۰۰۶ شده است.

 

 

 

ظاهر

 

این گروه، معرو?? به داشتن نمای غیر متعار?? می باشد به عنوان مثال اعضای گروه یونی??رم‌های شبیه به هم می‌پوشند که روی بعضی از آن‌ها بارکدهایی چاپ شده و هر کدام داری ماسک مخصوص به خود هستند و از ص??ر تا هشت شماره گذاری شده‌اند.

 

  • (#۰) سید ویلسون
  • (#۱) جوی جوردیسون
  • (#۳) کریس ??ن
  • (#۴) جیم روت
  • (#۵) کریگ جونز
  • (#۶) شاون کراهان
  • (#۷) میک تامسون
  • (#۸) کوری تایلور

و یبسیست سابق پاول گری که شماره او (۲#) بود.

 

6796-slipknot-slipknot-584097_1024_768-jpg

 

 

تاریخچه

 

(۲۰۰۰-۱۹۹۶)

 

اسلیپ‌نات اولین دموی خود بنام Mate. Feed. Kill. Repeat. را در ۳۱ اکتبر ۱۹۹۶ در هالووین منتشر کرد. این آلبوم شروع خوبی برای گروه بود و توجه چند کمپانی بزرگ را به خود جلب کرد. سرانجام اسلیپ‌نات با رودرانر رکوردز ( Roadrunner Records) قرارداد بست و اولین آلبوم اصلی خود که هم نام گروه نیز است را در ۲۹ ژوئن ۱۹۹۹ منتشر کرد. این آلبوم برای گروه مو??قیت‌آمیز بود و یکی ازمنتقدان در مورد گروه گ??ت: «اسلیپ‌نات چیز دیگری است و با بقیه کاملاً ??رق دارد، آنها واقعاً عالی هستند.» برگزاری تورهای زیاد، از جمله شرکت در??ستیوال آز??ست ( Ozzfest) در سال ۱۹۹۹ باعث شد گروه طر??داران زیادی پیدا کند.

 

(۲۰۰۳-۲۰۰۱)

 

گروه برای تبلیغ آلبوم دوباره دست به برگزاری تورهای سخت و ??شرده زد بعد از یک وق??ه‌ی دو ساله، در سال ۲۰۰۱ دوباره گرد هم جمع شدند و شروع به ضبط آلبوم جدید کردند آن هم با یکی از مشهورترین تهیه‌کننده‌های جهانی بنام ریک رابین ( Rick Rubin). به دنبال اولین آلبوم، اسلیپ‌نات آلبوم بعدی بنام آیووا ( Iowa) را در ۲۸ آگوست ۲۰۰۱ منتشرکرد و ??راتر از حد انتظار در همان اوایل انتشار، در مکان سوم جدول بیلبورد قرار گر??ت.

 

(۲۰۰۷-۲۰۰۴) با وق??ه

 

گروه، سومین آلبوم خود بنام جلد. ۳ (آیات پنهان) Vol. 3: The Subliminal Verses را در ۲۵ می سال ۲۰۰۴ منتشرکرد. بیشتر مقالات انتقادی در مورد این آلبوم مثبت بود و در جداول بیلبورد دوم شد. هنگامی که اسلیپ‌نات در وق??ه به سر می برد، تعدادی از اعضای گروه بر روی پروژه های جانبی خود تمرکز کرده بودند، کوری تایلور و جیم روت به استیون ساور بازگشتند، جوی جوردیسونبا چند گروه تور بر‌گزار کرد و در تهیه سومین آلبوم گروه ۳ اینچز آو بلاد ( 3 Inches of Blood) شرکت داشت، شاون کراهان گروه درتی لتل ربیتز را تاسیس کرد وسید ویلسون به عنوان دی‌جی "استاراسکریم" به گروه بازگشت. آمادگی برای تهیه آلبوم جدید گروه در پایان سال ۲۰۰۷ آغاز می‌شد، با این حال کار زمانی رسماً شروع شد که گروه برای ضبط، وارد استودیو "ساند ??ارم" ( Sound Farm Studio) شهر جامائیکا ایالت آیووا، بهتهیه کنندگی دیو ??ورت‌من ( Dave Fortman) در ??وریه ۲۰۰۸ شد. در نهایت آلبوم گروه در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۰۸ درایالات متحده امریکاپخش شد

 

(۲۰۱۲-۲۰۰۸) مرگ پاول گری

 

جسد پاول گری، بیسیست گروه، در ۲۴ می ۲۰۱۰ در اتاقش در هتلی در شهر ا??ربان‌دیل در ایالت آیووا پیدا شد. پزشکان نتوانستند علت دقیق مرگ وی را که گمان نمی‌ر??ت توسط شخص ثالثی انجام گر??ته باشد، تشخیص دهند. یک روز پس از مرگ او، کن??رانس مطبوعاتی زنده‌ای با حضور ۸ باقی‌مانده از اعضای گروه، در کنار بیوه پاول و برادرش، برای ابراز احساسات گروه در مورد این حادثه بر‌گزار شد. سر انجام در ۲۱ ژوئن همان ماه، علت مرگ که بر اثر مصر?? تصاد??ی بیش از حد مر??ین و ??نتانیل، که دومی جایگزین مصنوعی مر??ین می باشد، تایید شد.

 

بررسی اسلیپ‌نات از دیدگاه منتقدان

 

منتقدان در قراردادن اسلیپ‌نات در یکی از سبک‌های (متال کوربه انگلیسی:Metal Core) یا (نو متالبه انگلیسی:NU Metal) یا سبک‌های دیگر اختلا?? نظر دارند. در واقع هنوز بر سر اینکه موسیقی این گروه در چه دسته‌ای قراردارد، اختلا?? نظر وجود دارد. منتقدان بر سر مواردی همچون مایه ها و الات موسیقی که این گروه است??اده می‌کند، بخصوص نادر بودن تک نوازی های های گیتار در قطعات، در است??اده از ص??حه گردونه ها و رپ خوانی که نشان می‌دهد این گروه به گروه‌های نو متال شبیه است، اختلا?? نظر دارند.

 

استخوان‌بندی آهنگ‌ها ساده هستند و اغلب محدود به دو نت در هر ری?? (قطعه‌ای که همینطور در حال تکرارشدن است) می شود. اما برعکس، پشتیبانان گروه می‌گویند که اکثریت موسیقی آنها ??اقد ترکیبات شعری بر پایه رپ می‌باشد گرچه تاثیرات رپ در بعضی از اولین کارهای ان‌ها مشهود است. اضا??ه بر این بیشتر تنظیمات آلات موسیقیه آن‌ها از نوع نو متال نیست. بعضی از مخال??ان، اسلیپ‌نات را به صادق نبودن و بی‌ریا نبودن در موسیقی، اجراهای خشن در صحنه، جیغ‌کشیدن ??قط برای ??روش بیشتر آلبوم‌ها و نه بخاطراینکه آنها مخال?? دنیا هستند متهم می کنند. یک مخال?? می‌گوید: «اسلیپ‌نات مثل خواهر کوچولو دوست دارد جیغ بکشد، جیغی که بلند و خشن و در عین‌حال رنجش آور است.» همچنین گ??ته می‌شود که گروه برای بازاریابی و کسب مو??قیت تجاری بیشتر، دست به نمایش‌های عجیب و غریب می‌زند. ولی با این حال بعضی استدلال‌ها مبنی بر این که گروه از این نظر با گروه‌های متال دیگر، هیچ ??رقی ندارد و این تصویریست که امروزه در بیشتره گروه‌های مهم (مانند بند آلمانی Rammstein) دیده می‌شود وجود دارد. گ??ته می‌شود در بعضی از اشعار مثل سرود بدعت‌گذار ( The Heretic Anthem) ، قصد و نیت شیطانی وجود دارد، اما با این وجود، اعضای گروه این اشعار را صر??اً بخاطر بازاریابی قلمداد می‌کنند.

 

تغییرات زیادی که در گروه اسلیپ نات انجام گر??ت که به گروه این اجازه را داد که از موزیک های چند لایه ومتراکم (غلیظ و سنگین) به همراه خصیصه تنظیم کوک های پایین برای صدای سنگین تر(لیدگیتار و ریتم گیتارو گیتار بیس)، است??اده کنند یا به عنوان مثال از دو درامر برای تقویت و پشتیبانی از درامر اولیه است??ادهشود و این ویژگی هاست که این گروه دارای موزیکی خشن و ??ریاد برانگیز کرده است. موسیقی گروه مانند یک ماشین کوبنده (ماشین خرمن کوبی) و کمی متمایل به درام در گروه های ارتشی است.همچنین گروه دارای خواننده ای با صدای متنوع و خشن، ملودیک وکوبنده است که به همراه شعر و موسیقی پرخاشگرانه ترکیب خوبی را آ??ریده است. خواننده گروه در جای جای موزیک و با توجه به موسیقی صدای خود را به خوبی تنظیم میکند ودر اصل دارای سبک صدای بسیار خوبی است.

 

 

6797-slipknot-mask-jpg

 

جوایز و ا??تخارات

 

گروه اسلیپ نات برای ۶ جایزه گرمی کاندید شده (در قسمت های زیر) که برنده یکی از آنها بوده است.

"Wait and Bleed" - Best Metal Performance, 2001 (nomination)89

"Left Behind" - Best Metal Performance, 2002 (nomination)90

"My Plague" - Best Metal Performance, 2003 (nomination)91

"Duality" - Best Hard Rock Performance, 2005 (nomination)92

"Vermilion" - Best Metal Performance, 2005 (nomination)92

"Before I Forget" - Best Metal Performance, 2006 (winner)52

 

6798-slipknot-masks-metal-gods-6810153-1024-768-jpg

 

 

اعضا

 

اعضای کنونی

 

(#۰) سید ویلسون : ترن‌تیبل (۱۹۹۸–تا کنون)

(#۱) جوی جوردیسون : درامز (۱۹۹۵–تا کنون)

(#۳) کریس ??ن : پرکاشن، همخوان (۱۹۹۸–تا کنون)

(#۴) جیم روت : گیتار (۱۹۹۹–تا کنون)

(#۵) کریگ جونز : سمپلینگ، مدیا (۱۹۹۶–تا کنون)

(#۶) شاون کراهان : پرکاشن، همخوان (۱۹۹۵–تا کنون)

(#۷) میک تامسون : گیتار (۱۹۹۶–تا کنون)

(#۸) کوری تایلور : خواننده اصلی (۲۰۱۲–تا کنون)

 

 

اعضای پیشین

 

 

  • دانی استیل : گیتار (۱۹۹۵–۱۹۹۶)، بیس (??قط در تور: ۲۰۱۱–تاکنون)
  • آندرز کولس??نی : خواننده اصلی، پرکاشن (۱۹۹۵–۱۹۹۷)
  • (#۳) گرگ "کادلز" ولتز : پرکاشن (۱۹۹۷-۱۹۹۸)
  • (#۴) جاش برینارد : گیتار، همخوان (۱۹۹۵–۱۹۹۹)
  • (#۲) پاول گری : بیس، همخوان (۱۹۹۵–۲۰۱۰)

 

 

 

6799-slipknot_crahan_will_record_new_album-jpg 6800-slipknotvol3thesubliminalverses2004-jpg 6801-slipknot_grammys05-jpg 6802-slipknotcoreytaylorwater-jpg 6803-slipknot1-jpg

ویرایش شده توسط saeed kratos

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خیلی ازشون خوش میاد:sig::88:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خیلی ازشون خوش میاد:sig::88:

 

منم همینطور.خیلی موسیقیشون عالیه.به معنای واقعی راک استارن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام بچه ها.امروز 3تا اهنگ ??وق العاده زیبا از slipknot به نام psychosocial و gently و people=shit براتون میزارم که گوش کنید و لذت ببرین.اگه گوش دادین همین جا نظرتون رو بگین.اهنگ gently رو تا اخر گوش بدین چون چندین بار تغییر ریتمهای ??وق العاده زیبایی داره.

 

Download Slipknot Psychosocial mp3 psychosocial

 

 

gently Download Slipknot Gently mp3

 

 

people=shit Download Slipknot People equal Shit mp3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سعید جان عالی بودن دمت گرم 3 تاشونم قشنگ بودن :thumbup:

این سبک دیگه قوی ترینشه یا از این قوی تر هم هست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سعید جان عالی بودن دمت گرم 3 تاشونم قشنگ بودن :thumbup:

این سبک دیگه قوی ترینشه یا از این قوی تر هم هست؟

چاکرم داداش.نمیشه گ??ت این قویترینه یا نه.سبک اسلیپ نات کاملا هوی متال هستش و شدیدا موسیقی سنگینی دارن که با توجه به قدرت خیلی زیاد خوانندشون یعنی کوری تیلور باعث میشه که کمی از گروههای دیگه سنگین تر به نظر برسه سبکشون.ولی خوب به نظر من اسلیر heavy ترین گروه هستش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...