رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
مهمان مهمان

تازه*ترین جزئیات از مرگ فرزند محسن رضایی

پست های پیشنهاد شده

مهمان مهمان

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اطلاعات رسیده درباره علت مرگ احمد رضایی را مشکوک خواند و گ??ت: کمیته*ای از سوی خانواده وی مأمور پیگیری این پرونده شده تا حقیقت ماجرا روشن شود.

به گزارش خانه ملت، امیدوار رضایی میرقائد نماینده لالی، ه??تگل و مسجد سلیمان، درباره علت مرگ مشکوک «احمد رضایی» ??رزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و اقدامات خانواده وی در پیگیری پرونده با خانه ملت گ??ت*و*گویی انجام داده است.

 

دست داشتن دستگاه*های امنیتی بیگانه در مرگ مشکوک احمد رضایی تا چه حد صحت دارد؟

در این خصوص منتظر نظر پزشک قانونی هستیم ، ضمن آنکه امیدواریم در آینده نزدیک پلیس اینترپل، گروه*هایی از طر?? ایران یا کشورهای بی*طر?? به امارات بروند و ابعاد مختل?? این پرونده را بررسی کنند. مدارکی همراه مرحوم احمد رضایی در هتل محل سکونت وی وجود دارد که متأس??انه طر?? اماراتی آن*ها را به خانواده رضایی تحویل نداد.

 

این مدارک چه چیزهایی بودند؟

پلیس امارات ??یلم راه*رو*ها و درب خروجی هتل، مدارک موجود در اتاق مثل موبایل و اثاثیه احمد را برداشته و هنوز آن را به طر?? ایرانی تحویل نداده و حتی نمی*گوید این مدارک کجاست. علاوه بر این*ها احمد در چند روز آخر مکالمات تل??نی با ا??راد مختل?? داشته که ??هرست ریز مکالمات نیز به دست خانواده وی نرسید. ضمن آنکه در آن روز*ها ا??رادی به اتاق احمد ر??ت و آمد داشتند و می*توان این مسئله را از طریق ??یلم دوربین*های راه*روهای هتل ??همید. در کل اطلاعاتی موجود است که اماراتی*ها آن*ها را از ایران مخ??ی می*کنند. ظاهراً قاضی پرونده در دبی هم اعلام کرده که هنوز به تشخیص نهایی نرسیده و مشغول بررسی ابعاد مسئله است. البته خانواده مرحوم احمد رضایی در تهران یک تیم حقوقی تشکیل داد که از طریق کانال*های قانونی این پرونده را پیگیری کند.

 

آیا علت مرگ مشخص شده است؟

اطلاعاتی که تاکنون درباره علت مرگ احمد به دست ما رسیده کاملا مشکوک است به طوری*که بحث خودکشی را از ذهن دور می*کند. ا??راد مختل??، * خانواده و دوستانی که طی چند ماهه گذشته با مرحوم احمد رضایی در ارتباط بودند می*گویند وی از سلامت کامل روحی برخوردار بود، روحیه با نشاطی داشت و کاملا با دید روشن درباره آینده صحبت می*کرد. ضمن آنکه احمد هیچ گونه دارویی برای درمان بیماری ا??سردگی یا هر مسئله دیگری مصر?? نمی*کرد چون چند روزی قبل از ??وت ایشان دوستانش در هتل با وی بودند و آن*ها هیچ گونه مصر?? دارویی را گزارش نکردند و می*گویند کاملا سرحال و بانشاط بود و علائم و شواهدی دال بر ??شار روحی، ا??سردگی، ناامیدی در ر??تار و گ??تار مشاهده نمی*شد که همه این*ها برخلا?? ادعای خودکشی است.

 

گ??ته می*شود ایشان مسئله برگشت به ایران را پیگیری می*کرد، در این باره توضیح می*دهید؟

بله، ایشان برای انجام این کار به کشور ر??ت و آمد داشت و تقریبا یک ماه قبل به ایران آمد و با دوستان و خانواده خود ارتباط داشت.

 

چرا ایشان در دبی در هتل زندگی می*کرد؟

برای پیگیری کارهای بازگشت به ایران، احمد تقریبا یک ماهی در هتل زندگی می*کرد.

 

یک موضوع دیگر درباره این پرونده آن است که می*گویند مرحوم رضایی در روزهای آخر با خانواده*اش درباره تحت نظر بودن صحبت کرده، توضیحات بیشتری ب??رمائید؟

بله خودش چندبار این مسئله را به من، خانواده و دوستانش گ??ت شاهدان زیادی در این باره وجود دارند که وی چنین حر??ی را زده است.

 

برای همین این نظریه دخیل بودن دستگاه*های امنیتی بیگانه در این ات??اق قوت می*گیرد؟

بله، کاملا این موضوع قابل بررسی است تا حقیقت روشن شود چون احمد به عنوان یک شهروند ایرانی مسلمان شیعه مظلومانه در یک کشور اسلامی به قتل رسید.

 

آثار ضرب و شتم نیز روی بدن ایشان وجود داشت؟

خراش*هایی روی بدنش است که مشکوک است و می*تواند مربوط به بعد از ??وتش باشد بنابراین این مسئله باید بررسی دقیق تری شود.

 

مسئله جدید تری درباره این پرونده ات??اق ا??تاده است؟

گروه کار*شناسی مشغول پیگیری پرونده است.

 

آیا دستگاه قضایی کشور با این گروه کار*شناسی همکاری دارد؟

همانطور که گ??ته شد این گروه از سوی خانواده رضایی مسئله را دنبال می*کند اما دوستان ما در قوه قضائیه، * نیروی انتظامی، وزارت خارجه همکاری دارند تا شواهد و مدارک تکمیل شود.

 

خانواده مرحوم احمد رضایی با قاضی اماراتی تاکنون ارتباط داشتند؟

بله، قاضی پرونده گ??ته در حال بررسی موضوع است و هنوز به نظر نهایی نرسیده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...