رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

كي*روش متوجه شد بردن قطر آسان نيست

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاري ??ارس ، محمدرزاق اظهار داشت: خوشحالم با كسب تساوي مقابل ايران بخت خود را براي رقابت در گروه پنجم و صعود ح??ظ كرديم. از نظر من تساوي با اين حري?? به خاطر مشخصات ممتازي كه در آسيا دارد، نتيجه*اي خوب است. به ويژه كه مربي*اش قطر را حري??ي آسان مي*پنداشت. اين نتيجه خيلي بهتر از آن است كه نمي*توانستيم عقب ماندگي خود را جبران كرده و به تساوي برسيم. با اين تساوي اكنون دنبال ايران و بحرين مي*گرديم و با تمركزي بيشتر اميدواريم شرايط كسب پيروزي را به دست آوريم و از نتايج ديگران در ادامه به سود خود است??اده كنيم.

 

وي ادامه داد: پس از اين بازي اكنون ا??سوس مي*خوريم چرا نتوانستيم سه امتياز اين بازي را بگيريم. ولي وقتي در نظر بگيريم پس از آن حملات برق*آسا ايران عقب ا??تاديم و بعد نتيجه را جبران كرديم، به خود بابت كسب تساوي مقابل حري?? قوي و پرظر??يت مثل ايران مي*باليم.

 

او ادامه داد: ??كر مي*كنم در بازي*هاي بعدي اگر به پيروزي برسيم، به دور انتخابي بعدي جام جهاني راه خواهيم يا??ت.

 

رزاق ادامه داد: برابر ايران يك بازي خوب انجام داديم. پس از آن اظهارات كارلوس كي*روش، مربي پرتغالي ايران، خوشحالم توانستيم خطاب به وي تاكيد كنيم، تيم قطر، اصلا حري??ي آسان نيست. همان*گونه كه پيش بيني مي*كرديم قدرت خود را بروز داديم و نشان داديم با اين كي??يت مي*توانيم صعود كنيم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...