رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

روي علي كريمي خطاي پنالتي رخ نداد

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاری ??ارس، سید رضا غیاثی پس از بازبینی ??یلم دیدار شهرداری تبریز و راه آهن در مورد تصمیم دقیقه 92 ??رشید ا??شار، داور وسط که یک شانس مسلم گل را از تیم راه آهن شهرری به منظور اخراج بازیکنی که در میانه میدان مرتکب خطای شدید شده بود، گر??ت، گ??ت: ??رشید ا??شار در این بازی برابر گزارش غلامرضا بهروان، ناظر مسابقه، در طول بازی قضاوت عادلانه و قابل قبولی را ارائه کرده بود، اما متاس??انه در پایان وقت اضا??ه دوم بازی مشاهده می*کند که بازیکن تیم شهرداری تبریز در میانه میدان با خطای شدید بازیکن راه آهن را مورد تکل از رو به رو و ک?? پا قرار می دهد.

 

وی ا??زود: داور مسابقه متاس??انه بدون توجه به شانس گلی که عباس ??رد، مهاجم راه آهن داشته است، بازی را قطع کرده تا بازیکن خاطی را اخراج کند و بر این اساس یک شانس مسلم گل را از تیم راه آهن سلب کرد.

 

عضو کمیته داوران ??دراسیون ??وتبال گ??ت: ضمن بازبینی ??یلم بازی، نظر کمیته بازبینی ??یلم بازی ، اشتباه داوری در این صحنه را تائید می *کند. این صحنه ??قط یک شانس گل بوده و گلی هم به ثمر نرسیده است چرا که بارها دیده شده که حتی بازیکنان، توپ را از روی خط دروازه بیرون زده*اند و گلی به ثمر نرسیده است. به همین دلیل نمی*توان گ??ت که داور یک اشتباه تاثیر گذار مرتکب شده است. بر همین اساس ضمن تاکید بر اشتباه داور این دیدار ،امید است داوران به هنگام اتخاذ تصمیم اخراج بازیکنان به دیگر موارد و به خصوص آوانتاژ توجه لازم را داشته باشند.

 

غیاثی در خصوص بازبینی ??یلم دیدار پرسپولیس و ذوب آهن توسط هیئت داوری گ??ت: تصمیم داور در وقت اضا??ه نیمه دوم بازی که خطایی را روی شماره 16 تیم ذوب آهن ماچادو اعلام نمی*کند و به بازی ادامه می دهد، سایر تصمیمات داور به خصوص تصمیم دقیقه 80 مبنی بر نبودن خطای پنالتی روی علی کریمی و یا دقیقه 65 نبودن خطا روی غلامرضا رضایی در بیرون محوطه جریمه را تائید می*کند. ضمنا اخراج بازیکن شماره 16 ذوب آهن به دلیل برخورد شدید و زدن لگد به محمد نصرتی بوده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...