رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

بايرن رم را تحقير کرد

پست های پیشنهاد شده

00994312.jpg

 

رم در حالی که عملکرد خوبی در دو بازی پیشین خود در لیگ قهرمانان داشت، در خانه و مقابل قهرمان آلمان، با نتیجه ی تحقیر آمیز 7-1 در هم کوبیده شد.

 

رمی‌ها شروع خوبی داشتند و از ابتدا حری?? آلمانی را تحت ??شار قرار دادند؛ اما این ژرمن‌ها بودند که در دقیقه 8 روی حرکت زیبا و مسلط آرین روبن به گل اول رسیدند.

 

چند دقیقه بعد این بازیکن هلندی بار دیگر حرکتی را آغاز کرد اما در محوطه جریمه رم با خطا متوق?? شد؛ طبق معمول چند وقت اخیر داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت. در ادامه بایرن به حملات خود ادامه می‌داد و بازیکنان رم به د??اع در نیمه زمین خودی وادار شده بودند. دقیقه 23 بار دیگر دروازه میزبان باز شد. این بار ماریو گوتسه زننده گل بود.

 

 

پیش از آنکه رمی‌ها بتوانند خودشان را پیدا کنند، دو دقیقه بعد رابرت لواندو??سکی گل سوم را هم وارد دروازه‌شان کرد. پنج دقیقه بعد آرین روبن گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 

رمی‌ها که در این دقایق عصبی و از هم گسیخته بازی می‌کردند، در دقیقه 36 مرتکب خطای هند پنالتی شدند که توماس مولر آن ??رصت را به گل پنجم ژرمن‌ها تبدیل کرد. این نیمه با حساب پنج-ص??ر به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رمی ها بهتر آغاز کردند و می توانستند در 15 دقیقه اول، دو بار دروازه نویر را باز کنند اما یک بار تیرک دروازه و بار دیگر خود نویر، مانع از باز شدن دروازه شدند. سرانجام بازیکنان تیم رم در دقیقه 66 توسط ژروینیو یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، اما ??رانک ریبری در دقیقه 78 و ژردان شقیری در دقیقه 80 تعداد گل‌های بایرن را به ه??ت رساندند تا نتیجه عجیب دیدار آلمان برزیل در جام جهانی، این بار در قامت رقابت‌های باشگاهی تکرار شود.

 

رم اگرچه که در سری آ از لحاظ د??اعی آماری بی نظیر را از خود به جای گذاشته است و در این ??صل از لیگ قهرمانان نیز ??قط دو بار دروازه اش باز شده بود، ولی در این مسابقه سراسر پر اشتباه ظاهر شد تا میهمان به خوبی از ضع?? های آنها است??اده کند و نتیجه ای تاریخی را رقم بزند.

 

 

رم پیش از این یک بار در سال ۲۰۰۷ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در مقابل من یونایتد در ورزشگاه الدترا??ورد با نتیجه ه??ت بر یک مغلوب شده بود و این بار هم تاریخ برای آنها تکرار شد.

 

 

بایرن در نیمه اول این دیدار یک ??وتبال زیبا و هجومی را به نمایش گذاشت، آنها سراسر توپ و میدان را در اختیار داشتند و مزد بازی جسورانه و خوبشان را به عالی ترین شکل ممکن گر??تند. بایرن در نیمه اول مو??ق شد پنچ بار دروازه دی سانتیس را باز کند، روبن ۲ بار، لواندو??سکی، گوتزه و مولر ( از روی نقطه پنالتی) گلزنان نیمه اول بایرن بودند.

 

 

با شروع نیمه دوم رمی ها دست به دو تعویض زدند و قدری منسجم تر کار کردند و البته بایرن نیز شوق و شور نیمه اول را نداشت. اگرچه که رم چندین ??رصت خلق کرد و نویر نیز به خوبی آنها را د??ع کرد ولی در نهایت نتیجه نیمه دوم نیز به ن??ع بایرن رقم خورد. نیمی از نیمه ی دوم رم بهتر و بیشتر حمله کرد و در قسمت پایانی بازی ، باز بایرن حمله ور بر دروازه حری?? بود. ریبری و شقیری گلزنان نیمه دوم بایرن بودند که هر دو نیز تعویضی بودند.

 

 

جالب است که بایرن در این دیدار ۲۲ شوت به سمت دروازه حری?? داشت که ۱۱ تای آنها درون چارچوب بود یعنی دقت ۵۰ درصدی در زدن ضربه به چارچوب، و از این تعداد شوت، ه??ت تای آن تبدیل به گل شد، که نشان میدهد ۶۳% شوتهای درون چارچوب بایرنی ها تبدیل به گل شده است !

 

 

بایرن مونیخ با این پیروزی پر گل، با نه امتیاز خیالش را تا حدود زیادی بابت صعود راحت کرد. رم چهار امتیازی ماند و سیتی با دو امتیاز سوم است و زسکا نیز تنها یک امتیاز دارد.

 

 

....

Varzesh3 & 90tv

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایرن مونیخ است دیگر کارش 7تا 7تا گل زدنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دلم واسه رم سوخت...

بایرن خیلی ادعاش میشد جلو رم 99 رو میگر??ت؛

کلا تیم های ایتالیایی دارن چوب مدریت بدشونو میخوردن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ترکیب رم خیلی حجومی بود و باعث ایجاد اوبان در دو طر??شون شد.:icon_346[1]:

 

داور:gigglesmile:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...