رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
payamprivate

خواص به

پست های پیشنهاد شده

به یک میوه نزدیک به سیب و گلابی است و نام علمی آن Cydonia oblonga می باشد. برخی از خواص به عبارتند از جلوگیری از سرطان، کاهش وزن، بهبود سلامت دستگاه گوارش، کاهش کلسترول خون، ا??زایش قدرت ایمنی بدن، کاهش التهاب، بهبود سلامت پوست، کاهش ??شار خون و جلوگیری از واکنش های آلرژیک، تحریک گردش بهتر خون و بهبود سیستم قلبی عروقی.

به غنی از ویتامین C ، روی، پتاسیم، مس، آهن و ??یبر است. علاوه بر اینکه این میوه خوشمزه و در دسترس است، درخت آن نیز جایگاه خوبی در سلامت انسان دارد.

از خواص به می توان به گردش خون و سلامت مو اشاره کرد: محتوای غنی مواد معدنی نظیر آهن، روی و مس علاوه بر اثرات دیگری که دارند برای تولید سلول های قرمز خون هم ضروری هستد. با ا??زایش تعداد سلول های خونی گردش خون در بدون بهبود یا??ته و اکسیژن رسانی به تمام سلول ها انجام می شود. این روند سلامت پوست و پوست سر را باعث شده و می تواند با ا??زایش ??ولیکول هیا مو سبب تحریک رشد مو شود.

یکی دیگر از خواص “به??? تنظیم ??شار خون: پتاسیم یکی از مواد معدنی مهم و مورد نیاز بدن است. این ماده معدنی می تواند در تنظیم ??شار خون و تسهیل انتقال مواد سیال به سلول های بدن نقش اساسی داشته باشد. پتاسیم سبب می شود که رگ ها و عروق خونی ریلکس شده و ??شار کمتری به قلب و سیستم عروقی وارد شود. این روند شانس ابتلا به بیماری هایی مانند گر??تگی رگ ها، خطر ابتلا به بیماری های عروق کرونر قلب، حمله قلبی، سکته مغزی و غیره را کاهش دهد.

منبع : ??واید و خواص به - 7ganj.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...