رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hakiman-clinic

کاشت مو به روش نوین fit و fut

پست های پیشنهاد شده

کاشت مو: حدود 35 درصد ا??راد در دنیا دچار طاسی و ریزش مو میشوند که البته این اختصاص به مردان ندارد.در زنان هم این پدیده در سنین مختل?? دیده میشود. دلایل ریزش مو در مردان و زنان متعدد است. رعایت نکردن بهداشت مو، آسیب مکانیکی به مو، تماس مو با مواد شیمیایی و هوای آلوده ، شوینده بد و نامناسب، شانه زدن بد و خشن، استرس و اضطراب، تغذیه بد، کندن مرضی مو و تضعی?? هورمونی مو از دلایل ریزش مو است که دلایل هورمونی بسیار مهمتر است.

داشتن موی زیبا وپر پشت تاثیر چشمگیری بر زیبایی ا??راد و ا??زایش سطح اعتماد بن??س ا??راد دارد. متاس??انه ??رایند تولید و رشد مو در انسان در سنین میانسالی و اواخر جوانی سیر نزولی بخود میگیرد. میزان پروتئین های ریشه مو و ساقه مو در همه ا??راد یکسان است ولی مقدار تولید این پروتئینها در ا??راد مختل?? ??رق دارد. در برخی ا??راد نیز وراژت موجب تضعی?? هندسه ریشه و نازک شدن مو و کاهش پروتئینهای تقویت کننده مو است و غالبا در این ا??راد ریزش مو و ایجاد طاسی زودتر از دیگر ا??راد رخ میدهد. ریزش مو در جوانی امری است که بشدت در میزان اعتماد بن??س ??رد اثر من??ی دارد و لی با این وجود این دسته از ا??راد برای مراجعه برای درمان قطعی و طبیعی رشد موی خد یعنی کاشت علمی و نوین مو دچار تردید میشوند.

روشهای کاشت مو:کاشت مو در موسسه حکیمیان تبریز بروش نوین FIT و FUT انجام میشود. ویژگی روش FIT که یکروش قدیمی تر است این است که پیاز مو توسط پانچهای مخصوصی از یک نقطه پر موی بدن به عنوان اهدا کننده برداشت شده و در نقطه طاسی کاشته میشود. در این روش بدلیل است??اده از پانچ، حدود20 تا 30 درصد ??ولیکولهای مو در ناحیه اهدا کننده از بین میروند. بعلاوه چون عملیات برداشت و کاشت باید همزمان انجام شود در هر جلسه امکان کاشت تعداد محدودی مو وجود دارد و برای ایجاد تراکم مورد نظر نیاز به 3 جلسه یا بیشتر کاشت مواست.بعلاوه عملیات نگهداری مو در این روش خیلی مهم است تا مو با بهترین کی??یت در محل کاشته شده رشد کند و پیوند مو??قی ایجاد شود. این روش مناسب کسانی است که مقدار کمی مو نیاز دارند زیرا امکان ایجاد تراکم خیلی زیاد در این روش وجود ندارد. روش FUT یک روش ایده آل بدن محدودیتهای روش FIT است و از دقت و سرعت قابل ملاحظه ای در عملیات کاشت مو برخوردار است که این بعلت است??اده از روشی سریع و دقیق است. در این روش یک نوار به عرض 1 تا 1.5 سانتی متر قولیکول مو از پشت سر برداشته میشود و با همان کی??یت بالای برداشت در محل طاسی در عمق 1 میلیمتری کاشته میشوند. بدلیل سرعت کار این روش بسیار مطمئن است.قالبا یک سر کاملا تاس با 1 یا 2 بار عملیات کاشت در این روش درمان میشود. در هر جلسه حدود 5000 عدد مو قابل کاشت است که تقریبا 4 برابر روش قدیمی است. البته گاهی آمار 1500 تا 2000 عدد نیز گزارش شده است ولی قطع واز بین ر??تن??ولیکول وجود نداشته است. موی پیوندی معمولا بعد از 2 ماه کاملا پایدار شده و شروبرشد میکند. است??اده از میکروسکوپهای مناسب برای عملیات کاشت مو کمک زیادی به کار کاشت موکرده است وباعث ایجاد موهایی زیبا و یکدست و با تراکم زیاد نموده است. امروزه علم ترمیم و زیبایی در بخش مو تغییرات و پیشر??ت زیادی نموده است. تلکنولوژی های پیشر??ته پزشکی مانند سلولهای بنیادی و کشت های آزمایشگاهی چه بسا شما را از برداشت مو از ناحیه پر مو هم بی نیاز کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید.

 

منبع:

http://moayyeri.ir

کلینیک تخصصی کاشت مو در تبریز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...