رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar24

درباره ی حفظ رابطه بارداری

پست های پیشنهاد شده

 

ab : در طول عکس برداری چه مقدار "لمس کردن" باید انجام بشود؟

sm: گاهی اوقات پودری روی شکم می ریزیم،گویی پودر را روی “درخشش" می ریزیم. به غیر از این، نه،برای اکثر جاها اغلب زنان اینطور به نظر می رسند که می خواهند مورد عکاسی بارداری قرار بگیرند. بعضی زنان وقتی به اینجا می رسند نیاز است که موهایشان شانه و براش شود.بعضی ا??راد آش??ته هستند...ولی من به آن ها می گویم که این یک عکاسی است که خیلی به چهره شان ربطی ندارد.

این بیشتر برای نشان دادن بدن و شکم آن هاست.پس این ها عکس های زیبایی نیستند و تنها عکس هایی نمایشی با نور شدید هستند. این یک پرتره نیست ... و بیشتر شبیه مستند سازی این زمان در زندگی آنها است. هیچ چیز من را از دیدن یکی از عروس هایم که ما را مشمول تمام لحظات زندگی اش می کند خوشحال تر نمی کند. خانواده آنها رشد می کند و برای ما هم همینطور!

:abپیش از این ،شما از لغت "رشد کردن" برای مشتریانتان از عروسی ، تا بارداری و بچه دار شدنشان است??اده کردید. شما چگونه رابطه تان را با خانواده ها ح??ظ می کنید؟

sm: ما ارتباط با مشتریانمان را از طریق کارت های تشکر و کارت های تبریک سالگرد هایشان ادامه می دهیم .... این کارت ها معمولا دارای عکس یک کودک بر روی کاور هستند، و خوب ، من ??قط می خواهم بذر را بکارم. و اینکه آن ها بدانند که ما عکاسان نسل ها هستیم و ما می خواهیم رابطه را با آن ها ادامه بدهیم.

ما همچنین انواع دوم و سوم عکاسی بارداری را نیز داریم ، که در آن ها ما به شدت پیشنهاد می کنیم که والدین ??رزند بزرگترشان را بیاورند تا آن ها نیز در عکس ها حضور داشته باشند. بوسیدن شکم مادر توسط ??رزندان - و درگیر شدنشان در آن روند - کاری است که من به شدت والدین را به انجامش تشویق می کنم چون احساس می کنم این کار کودک دیگر را نیز درگیر این ??رآیند می کند و آن ها نیز بخشی از ??رآیند بارداری خواهند بود.درگیرشدن آن ها در پروسه عکاسی ممکن است برخی از حسادتهای احتمالی را که کودکان در مواجه با یک خواهر یا برادر جدید دارند را از بین ببرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...