رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

aliteimoury

عضو
  • تعداد ارسال ها

    23
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره aliteimoury

  • درجه
    �عالیت 0%
  1. aliteimoury

    دانلود زیرنویس فارسی lynda

    خیلی ممنون از کمکتون ولی هنوز مشکل کپی رایت هست. در هر صورت مرسی
  2. سلام دوستان. میخوام یه سایت بزنم و ??یلم های آموزی lynda و دیگر شرکت هارو با زیرنویس ??ارسی برا ??روش بذارم. ترجمه از خودمه. به نظر شما میارزه وقتم رو بذارم روش یا نه؟ هر بخش زیرنویس رو حدودا 1000 می??روشم و ??روش پستی هم میذارم. برای ح??ظ امنیتش چه جوری زیرنویس رو بدم ذست مشتری؟
  3. قیمتش حدودا 2.5 میلیون شاید هم کمتر شرمنده اگه کی??یت دوربین کمه، تو این عکسا میتونین صدای دالبی، کیبیورد مناسب تایپ و نور زمینه کیبورد و کی??یت صدای ??وق العاده و وبکم hd رو ببینین
  4. لپتاپ لنوو z500 (جزو پر??روشترین لپتاپ های بازار) همراه با وسایل جانبی و 6سال گارانتی معتبر تعویض و خدمات پس از ??روش، به ??روش میرسد corei7-3620-2.4GH-6mb cach 6 GB رم DDR3 2 گیگابایت گرا??یک 740 درکنار گرا??یک Intel 4000 1TB هارد دیسک با سرعت 5400 سیستم عامل کاملا بروز 8.1 آ??یس 2013 بروز شده همراه با نرم ا??زارها و درایورهای مورد نیاز بروز و ??ایل نصب هریک همچنین بیش از 100 گیگ آموزش زبان و انیمیشن های زبان اصلی و برنامه های آموزشی ورزشی همچون پارکور یا ??یتنس چون خودم رشته نرم ا??زارم کاملا برای بازی بهینه شده است:thumbup: لط??ا نظرات خودرا ارسال کنید.
  5. خیلی نابغه ای :thumbup: بگو چه جوری استور رو بیاریم بالا
  6. aliteimoury

    درخواست کرک visual studio 2012

    دوست عزیز این نرم ا??زار کرک نداره و نمیخواد ، از یک سایت معتبر مانند soft98.ir یا softgozar.com آخرین نسخه اش رو دانلود کن تا به خوبی کار کند . من هم همین کار رو کردم
  7. با سلام خدمت همه گیمرها و غیر گیمرهای عزیز که به بازیهای آنلاین میپردازند . میخواستم بدونم که الان چه سرورهای آنلاینی در ایران برای بازیهای کرک شده ??عالیت میکنند(به خصوص( cod mw3 ):17: ؟ چون سرورهای خارجی مشکل پینگ و تقلب و ... دارند ؟
  8. می خواستم بین 2 مدل xperia mini و huawei Ascend y 200 انتخاب کنم شما چی میگید؟:wi.nk:
  9. سلام من می خوام یه گوشی به مشخصات زیر بگیرم: کی??یت با لا دوربین آندروید 3 به بالا لمسی ص??حه نسبتا بزرگ امکانات اینترنتی توان سخت ا??زار خوب اگر کسی چنین گوشی می شناسه در این رنج قیمت با وجود کاهش دلار لط??ا معر??ی کنید با تشکر از همه تون:;;D::crying:
  10. آقا ناراحت نشی ولی حالم بهم خورد از این بازی کال آ?? کجا و بتل??یلد کجا.:429778le1utwnx4p:
  11. من بازی های دیگه مثل call of duty و crysis2 و ... که سیستم بالایی می خواهد رو روی high بازی میکنم و مشکلی ندارم و ??قط با این بازی مشکل دارم طوری که بعد از یه بار مردن تو اول بازی ت??نگ و اون تروریستا به صورت نامریی هستند و یه هو ظاهر میشند از پشت سرم. آپدیتی چیزی نداره؟
  12. من از leechparty گر??تم حل شد ممنون.:cool:
  13. با سلام من تازه این بازی رو گر??تم تصویر روان نیست مثل بقیه بازی ها گره??یکم هم یکه با آخرین آپدیت اگر هم یه بار بمیرم کلا تصویر به هم می ریزه و صداش هم خراب میشه می خواستم بدونم آپدیتی چیزی داره؟
  14. کار نکرد دوست عزیز.
  15. کسی نیست به من بدبخت بی نوا کمک کنه؟
×
×
  • جدید...