رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
roshan

فال روزانه شما یکشنبه 23 مرداد 90از زبان حافظ

پست های پیشنهاد شده

??روردین:

اگرچه امروز شما تلاش میكنید كه ??رد آسانگیر و بی قیدی باشید، اطرا??یانتان باز هم شما را انسان سخت گیری میدانند كه همیشه به هر درخواستی جواب من??ی میدهید. این سخن به معنی این نیست كه شما ??رد من??ی با??ی هستید؛ بلكه اكنون كه ر??تارهای سبك سرانه زیاد مقبول نیست، نظریاتتان در مورد تمام امور خیلی ثابت و غیر قابل تغییر

شده است. ??قط باید خودتان باشید و به خاطر ا??كار دیگران خودتان را نگران نكنید.

حا??ظ:

رسم بدعهدی ايام چو ديد ابر بهار گريهاش بر سمن و سنبل و نسرين آمد

چون صبا گ??ته حا??ظ بشنيد از بلبل عنبرا??شان به تماشای رياحين آمد

تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

 

اردیبهشت:

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که ت??ریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامیدارند که وقتی برای ت??ریح و بازی برایشان نمیگذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز میتوانید کاری را که قبلا باید به اتمام میرساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه میتوانید به خودتان خوش بگذرانید.

حا??ظ:

من اين مرقع رنگين چو گل بخواهم سوخت که پير باده ??روشش به جرعهای نخريد

بهار میگذرد دادگسترا درياب که ر??ت موسم و حا??ظ هنوز مینچشيد

تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن

 

خرداد:

اخیرا حوادثی در میان متولدین این ماه و دوستان و آشنایانشان بوجود آمده که بعضی مثبت و سازنده و بعضی نیز دردسرساز است، چون خیلی ها به نتیجه و عکس العمل این حوادث چشم دوخته اند متولدین شهریور باید با ظرا??ت خاص این مسائل را دنبال کنند. در زمینه مسائل احساسی و عاط??ی متولدین این ماه باید همچنان محتاط و دوراندیش باشند .

حا??ظ:

بعد از اين دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده ??روردين داد

در ک?? غصه دوران دل حا??ظ خون شد از ??راق رخت ای خواجه قوام الدين داد تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لط?? و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و ??انی است.

 

تیر:

ماه جدید امروز در سومین خانه از "ارتباطات" شما قرار گر??ته است بنابراین آنچه که میگویید و ??ردی که با او صحبت میکنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما میتوانید اهدا?? خود را برای ه??تههای آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با تصمیم گیریهای سریع و به موقع خود و برنامهها و نقشههای منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت

نیست؛ از اهدا?? خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

حا??ظ:

سايه طاير کم حوصله کاری نکند طلب از سايه ميمون همايی بکنيم

دلم از پرده بشد حا??ظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوايی بکنيم

تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هد??، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مش??ق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

 

مرداد:

شرکت کردن در یک گروه ??عال اجتماعی ایده خوبی به نظر میرسد به خاطر اینکه شما میتوانید در این بین سرگرمی جدیدی برای خود ایجاد کنید. اما ممکن است زیاد از این کار راضی نباشید مگر اینکه تاثیر اجتماعی خوبی بر شما بگذارد. با وجود اینکه ممکن است از کار کردن با دیگران در یک پروژه لذت ببرید جایی را انتخاب کنید که در آن بتوانید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید.

حا??ظ:

جگر چون نا??هام خون گشت کم زينم نمیبايد جزای آن که با زل??ت سخن از چين خطا گ??تيم

تو آتش گشتی ای حا??ظ ولی با يار درنگر??ت ز بدعهدی گل گويی حکايت با صبا گ??تيم

تعبیر:با درایت و کمک از دوستان خوب می توانی مشکلات را از پیش روی خود بر داری. سعی کن که دچار اشتباه نشوی و به پند و اندرز ناصحان مش??ق عمل کنی. بیهوده مشکلات را به گردن این و آن نینداز. دو دل و مردد نباش. در تصمیم گیری ها عاقلانه ??کر کن.

 

شهریور:

شما امروز احساس درماندگی میكنید، مثل اینكه نمیتوانید به همان روشی كه همیشه در پیش میگر??تید به خلاقیت دست پیدا كنید. انگار ات??اقاتی كه در زندگی شخصیتان روی داده، قدرت خلاقیت و تخیل شما را كور كرده است. ح??ظ كردن دیدگاههای متعادل و میانه رو برای شما كلید دستیابی به قدرت است، بنابراین سعی كنید به خاطر عدم پیشر??ت خودتان را ناراحت نكنید. ??ردا بیشتر از قبل احساس رهایی و آزادی خواهید كرد.

حا??ظ:

عاشقان را گر در آتش میپسندد لط?? دوست تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم

دوش لعلش عشوهای میداد حا??ظ را ولی من نه آنم کز وی اين ا??سانهها باور کنم

تعبیر:بلند همت و با اراده هستی. دارای طبعی بلند می باشی و همین کا??ی است. با سخت کوشی و تلاش به نتیجه ی دلخواه می رسی. به دوستان ظاهرالصلاح اعتماد نکن. در کارها تعقل و اندیشه کن.

 

مهر:

شاید اکنون احساس نموده باشید که دارید به بن بست میرسید و نمیتوانید روی هیچکس حساب نمائید، بنابراین بهترین دوره را دارید که تمام قید و بندهای بیهوده را از دور خود جدا نموده و با تمرکز نمودن روی آنچه که واقعا میتوانید خوشحالتان سازد، هد?? و روش جدید زندگی را پیش گیرید.

حا??ظ:

عمر خسرو طلب ار ن??ع جهان میخواهی که وجوديست عطابخش کريم ن??اع

مظهر لط?? ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع

تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گر??تار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.

 

آبان:

گیر کردن در جزییات ممکن است شما را آزار دهد به خاطر اینکه شما معمولا ترجیح میدهید که روی مسائل کلی و بزرگ تمرکز کنید. با این وجود ممکن است با مسئله مهم و ضروری مواجه شوید که به مسائل اساسی بازگردید همچنانکه از یک موضوع حساس در یک روز شلوغ وپرکار پیروز بیرون آمده اید. در نهایت شما میخواهید که از زندگی لذت ببرید بنابراین یک تعادل سالم بین جاه طلبی ها و ا??کار ماجراجویانه خود ایجاد کنید.

حا??ظ:

ميان مهربانان کی توان گ??ت که يار ما چنين گ??ت و چنان کرد

عدو با جان حا??ظ آن نکردی که تير چشم آن ابروکمان کرد

تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هد?? داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هد?? برو.

 

آذر:

بنظر میاید حساس ترین دوره زندگی متولدین این ماه ماه ??را رسیده است ، در این مرحله اکثریت می توانند مشاغل آینده، همسر و حتی محل زندگی خود را انتخاب کنند. خیلی ها می توانند از کلی دردسرهای قبلی خود دور شوند و به مسیری آرام گام نهند و بعضی مجردها زمان این را پیدا می کنند به تخصص های بسیار ارزشمندی دست یابند .

حا??ظ:

مزن ز چون و چرا دم که بنده مقبل قبول کرد به جان هر سخن که جانان گ??ت

که گ??ت حا??ظ از انديشه تو آمد باز من اين نگ??تهام آن کس که گ??ت بهتان گ??ت

تعبیر:عزیزی را از دست داده ای. هد?? و آرزوی خود را گم کرده ای. بیهوده غمگین نباش و واقعیت ها را بپذیر و به آنچه داری رضایت بده و قانع باش. اسیر احساسات خود نباش که نتیجه ای ندارد

دی:

اگر شما اخیرا در ??کر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. صحبت درباره یک نمایش نیست؛ ماه جدید در ششمین خانه از "جزییات" پیشنهاد میکند که برداشتن قدمهای کوچک ایده کوچکی است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را ا??زایش بدهد م??ید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا ??ردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

حا??ظ:

باد بهار میوزد از گلستان شاه و از ژاله باده در قدح لاله میرود

حا??ظ ز شوق مجلس سلطان غياث دين غا??ل مشو که کار تو از ناله میرود

تعبیر:بخت و اقبال مساعد به تو روی آورده است. از موقعیت ها به بهترین نحو است??اده کن. مغرور نباش زیرا ممکن است عقل و اندیشه ی تو را از بین ببرد و گمراه شوی. غ??لت نکن.

بهمن :

برای درصدی بالا از متولدین این ماه، عشق دردسرآ??رین بوده است البته شاید برای بعضی این دردسرها شیرین و پرهیجان باشد ولی برای برخی مشکل ساز و مانع زندگی راحت. بهر حال با توجه به همین مسئله دختر خانمها و خانمهای متولد این ماه اکثریت زندگی خود را بر مبنای عشق بنا میکنند، آنها معتقدند هیچ پیمانی بدون عشق دوام ندارد، گرچه

برخی بهمین دلیل سالیانی از عمر خود را باخته اند ولی حداقل دل به روحانیت و پاکی عشق بسته اند.

حا??ظ:

خدا را رحمی ای منعم که درويش سر کويت دری ديگر نمیداند رهی ديگر نمیگيرد

بدين شعر تر شيرين ز شاهنشه عجب دارم که سر تا پای حا??ظ را چرا در زر نمیگيرد

تعبیر:ریا و دروغ را رها کن تا اعتماد مردم را جلب کنی. صداقت و درستی را پیشه ی خود ساز تا بهتر به هد?? خود دست یابی. دوستان و ناصحان خیراندیش را از خود نرنجان زیرا در هر کار به کمک ??کری دیگران احتیاج پیدا می کنی

 

اس??ند:

همانطور که معمول بوده اگر متولدین این ماه به خواسته ها و نظرات اطرا??یان و عزیزان خود توجه داشته باشند و به آنها امکان بدهند تا خود را در زمینه های مختل?? نشان بدهند نتیجه خوبی خواهند گر??ت.

حا??ظ:

در پيش شاه عرض کدامين ج??ا کنم شرح نيازمندی خود يا ملال تو

حا??ظ در اين کمند سر سرکشان بسيست سودای کج مپز که نباشد مجال تو

تعبیر:گردش روزگار به کام تو است و اگر دچار مختصر رنج و غمی شدی، نگران نباش. خونسرد باش و حوصله کن. با همه ی مردم مدارا کن و مغرور نباش. خداوند را شکرگزار باش و قدر نعمات او را بدان و به دیگران محبت کن.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...