رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

hossein13560302

عضو
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره hossein13560302

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • جنسیت شما
    مرد
  1. من از تمام دوستان برای همدردی با مردو مظلوم غزه متشکرم ولی اینم بگم آمار 2 کاربرو دقیق بررسی کردم و حواسم بهشون هست که توی این جور جاها نه میان نظر میدن نه تشکر میکنن حواسشون شدیدا جمع باشه هر جور عواقبی... واسشون داشته باشه خودشون مقصرند
  2. نیکی کریمی با اظهار تأس?? از کشتار بی‌رحمانه در غزه گ??ت: برایم عجیب است در عصر اینترنت و ارتباطات چنین ??اجعه جهانی در حال وقوع است و هر کس هر کاری دلش بخواهد، انجام می‌دهد اما ات??اقی نمی‌ا??تد.این بازیگر و کارگردان در گ??ت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی ایسنا اظهار کرد: ماجرای ??لسطین برای ما چیز جدیدی نیست و از زمانی که چشممان را باز کرده‌ایم درباره این کشتار بی‌رحمانه شنیده‌ایم. ما که سیاسی نیستیم و از جزئیات این موضوع سر در نمی‌آوریم. اما آن چیزی که به عنوان یک شهروند عادی متوجه هستم، عکس‌هایی است که از کشتار بی‌رحمانه بخصوص بچه‌ها در غزه می‌بینم که به نظر من یک ??اجعه جهانی است. نیکی کریمی با اشاره به مطالعه‌ای که اخیرا درباره حقوق بشر داشته است، گ??ت: مهمترین چیز، حق جان و مسکن است که حقوق طبیعی یک انسان محسوب می‌شود اما باید دید کسانی که به‌دنبال حقوق بشر هستند، الان چرا نیستند؟ و چرا کاری نمی‌کنند؟ شهروندان عادی در غزه کشته می‌شوند اما ات??اقی نمی‌ا??تد. این بازیگر و کارگردان ادامه داد: سال‌های دور در زمان هیتلر جنایتی شد و دیدیم بعدا همه آن‌ها محاکمه و کشته شدند و هنوز درباره آن کشتار صحبت می‌شود، اما الان در سال 2014 با این همه رسانه عمومی و بازتابی که می‌شود، شاهد چنین کشتار وحشیانه‌ای هستیم و ات??اقی هم نمی‌ا??تد که تاس??‌آور است. نباید از آن جنس آدمهایی بود که با هرچیز که طر??دار دارد، مخال??ت کرد. و اصلا امروز ??وتبال به خاطر همین طر??دار داشتن باید مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد. رسانه ها حیاتشان در پرداختن به آن چیزی است که مخاطب بیشتری دارد. اما یک سوال: آیا اینکه همیشه جام جهانی و المپیک مصاد?? می شود با حملات وحشیانه اسراییلی ها و کشتار کودکان و آوارگی زنان و کودکان در نوارغزه و جنوب لبنان و عراق و ... ات??اقی است؟ پوشش رسانه ای رخدادهای جهانی چون جام جهانی و المپیک و معطو?? شدن ذهن مردم سراسر دنیا به این بازیها، گویا ??رصت مناسبی برای متجاوزان است تا در پوشش این غول های رسانه ای به کشتار و قتل بپردازند.در همین روزهای اخیر که توپ های ??وتبال در استادیوم بلوهوریزنته و دیگر ورزشگاههای برزیل بیش از نیمی از مردم دنیا را پای تلویزیون نشانده است، گروههای داعش در عراق با سر های بریده شده ??وتبال بازی می کنند و غاصبان ??لسطین نوار باریک غزه را در عملیات صخره سخت بیش از 300 بار طی همین یکی دوروز موشکباران کرده اند.
  3. آیه قرآن هم از من بیشتر می??همه هم حتما از شمای نا محترم .آزادی عقیده است به کسی ربطی نداره این شعار شماست. down with israel
  4. ممنون و متشکر از لط?? شما 14 معصوم دعا گوی شما هستند تا کور بشه قوم مغضوب علیهم و لا الضالین.آمین یا رب العالمین. آیه 82 سوره مبارکه مائده: مسلّما سرسخت ترین مردم را در دشمنی با کسانی که ایمان آورده اند ، یهود و مشرکان خواهی یا??ت.
  5. hossein13560302

    صحبتی با مدیر انجمن

    من درست صحبت کردم مطمءن باش شعورم از شما بیشتره و ستاره 6 ??? پر بدون رنگ حر?? شما رو تایید میکنه ولی رنگ آبی زمینه اون هر با شعوری رو به یاد اسراییل کثی?? و غاصب می ندازه.:Iran:
  6. hossein13560302

    صحبتی با مدیر انجمن

    لط??ا از ال??اظ شاهین نج??ی حرام زاده است??اده نکنید.:Iran:
  7. hossein13560302

    صحبتی با مدیر انجمن

    משרתו של ??לוהי?? امضای ادوارد به معنای بنده خدا می باشد:Iran:
  8. hossein13560302

    صحبتی با مدیر انجمن

    آقا ادوارد شما لط??ا اولا نوشته های عبری امضات رو برای ما ترجمه کن بعدش اون ستاره نحس شش ضلعی آبی رو از آواتارت حذ?? کن:Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran::Iran:
  9. hossein13560302

    خشونت و فن بازی(طنز)قسمت 2

    با احترام به دوستان بالا لحن مودبانه و با نزاکت تری می تونستی داشته باشی.:saddd:
  10. خود کتی پری هم با اون نماد تک چشم قصد القاء ت??کرات شیطانی خودش را داره. خدا یکی یکی اونها رو لعنت کنه هرزه بچه شخصیت.
×
×
  • جدید...