رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

gamerps4

عضو
  • تعداد ارسال ها

    51
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره gamerps4

  • درجه
    کاربر اخراجی

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    perspolis

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • سیمکارت
    at&t.gif

Converted

  • حودرو شما
    BENZ

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    apple-ipad-mini-final
  1. ??کر نکنم داشته باشه
  2. عمو جان چرا گریه میکنی؟؟؟ از موهای دخترا هم خوشگل تره.. بترکه چشم حسود ...ماشالله.. نمیخوای خواننده باشی..نباش. ..چرا گریه می کنی...چرا ناراحتی مادر جان.....حسین تهی ورژن ۲ بابا اعتماد به ن??س ..
  3. gamerps4

    طننننننننننننننننز+خنده

    نمیدونم این چه مَرَضیه که تا ساعت رند نشه آدم نمی تونه درس خوندنو شروع کنه ..... :))) با این خیلی حال کردم:1975:
  4. [h=1]اطلاعاتی جدید از GTA Online منتشر شد/ بیش از ۵۰۰ ماموریت در بازی وجود دارد ![/h] با توجه به آخرین شماره منتشر شده از مجله Game Informer که در ماه اکتبر عرضه شده است، اطلاعات جدید و بسیار هیجان انگیزی از GTA Online به دست آمده که وسعت حیرت انگیز بازی را نشان می دهد و با نگاهی به این اطلاعات می توان گ??ت که راک استار به وعده ای که در مورد بی همتا بودن بخش آنلاین این بازی داشته، به خوبی عمل کرده است. با توجه به اعلام Leslie Benzies که مدیرعامل Rockstar North می باشد، تیمی که پشت ساخت GTA Online قصد داشته که جهانی را را خلق کند که توانایی انجام دادن همه چیز یا هرکاری در آن وجود داشته باشد و به بازیکنان اجازه بدهد که آزادانه بین این موارد متنوع حرکت کند. Benzies در ادامه اعلام کرده است که ایده ساخت بخش آنلاین بازی از زمان ساخت Grand Theft Auto 3 شروع شده بود. برخی از اطلاعات مهم GTA Online را می توانید در زیر ببینید : بیش از ۵۰۰ ماموریت در بازی وجود دارد که برخی از آن ها ان??رادی و برای برخی دیگر نیازمند یک تیم می باشید. وقایع بازی پس از GTA 5 ات??اق می ا??تد. شخصیت های بازی برای ارتباط با دیگر شصیت ها، ??قط در هنگام میان پرده ها ظاهر خواهند شد. از شخصیت زن هم می توانید در GTA Online است??اده کنید. بازیکنان باید هر کاری انجام بدهند که پول بیشتری از سرقت از بانک ها به دست آورند و به خرید چیزهایی مانند اتومبیل و املاک و مستغلات بپردازند. راک استار از یک سیستم پویا برای جمعیت GTA Online است??اده کرده و در باز گزینه ای وجود دارد که به شما اجازه می دهد که با آن ها بازی کنید. بازیکنان می توانند شما را بکشند و پولتان را از آن خود کنند. و در بهترین حالت، با است??اده از دستگاه های خودپرداز، حساب بانکی شما را خالی خواهند کرد. در هنگام سرقت ها، می توانید که انعام بیشتری به هر بازیکنی که می خواهید بدهید. از برخی ??عالیت های GTA Online که در بازی اصلی نیز گنجانده شده است می توان به سرقت ها، انجام دادن ماموریت ها، حمله به مخ??یگاه باندها، ربودن وسایل نقلیه ای که با خود پول حمل می کنند، مسابقات رالی، تنیس، گل?? و بیس جامپ، اشاره کرد. اگر شما ارتباط خوبی با باندهای دوچرخه سوار داشته باشید، آن ها از شما در برخی ماموریت ها پشتیبانی خواهد کرد. سیستم رتبه بندی برای خدمه شما و همچنین رتبه شخصی نیز در بازی وجود دارد. رهبر خدمه تصمیم می گیرد که غارت هایی که پس از تکمیل ماموریت به دست می آید، دست چه کسی نگه داشته شود. شما می توانید دوستانتان را به منزل دعوت کنید و با آن ها نوشیدنی بخورید، تلیویزیون تماشا کنید و کارهای دیگر. GTA V در تاریخ ۲۶ شهریور برای ps3 و xbox 360 منتشر می شود و GTA Online هم دو ه??ته پس از انتشار نسخه اصلی خواهد آمد.
  5. برای من 128 صبانت هست ولی همیشه سرعت من 118 تا هستش 1 سال هست دارمش
  6. [h=1]Titanfall در مراسم Tokyo Game Show قابل بازی خواهد بود[/h] مطمئنا بسیاری از گیمرها در حال حاضر علاقه دارند که طعم اولین عنوان استودیوی Respawn Entertainment یعنی TitanFall را بچشند.به تازگی استودیوی Respawn Entertainment در حساب شخصی خود اعلام کرده است که این عنوان در مراسم Tokyo Game Show برای اولین بار قابل بازی خواهد بود.حال با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید تا جزئیات را به اطلاعتان برسانیم. استودیوی Respawn Entertainment در حساب شخصی خود اینگونه بیان کرده است که: دوست دارید بدانید چه زمانی می توانید طعم عنوان جدید ما یعنی Titanfall را بچشید؟ما را در ژاپن و در Toyko Game Show ملاقات کنید. همچنین استودیوی Respawn Entertainment در رابطه با حضور داشتن این عنوان در مراسم Comic Con نیز اینگونه بیان کرده اند که: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انجام این کار نداریم. Toyko Game Show یا همان TGS از تاریخ ۱۹ سپتامبر آغاز و در تاریخ ۲۲ سپتامبر پایان می یابد.عنوان TitanFall نیز در سال ۲۰۱۴ برای پلت??رم های Pc,Xbox360 و Xbox One منتشر خواهد شد. [h=3][/h]
  7. [h=1]GTA V حدود “صد ساعت??? گیم پلی جهان آزاد را به شما هدیه می دهد[/h] مطمئنا تا به امروز یکی از عناوینی که تا مدت ها شما را سرگرم و مشغول کاوش کرده عنوان Grand Theft Auto می باشد.اما نسخه ی جدید آن که تا دو ه??ته ی دیگر روانه ی بازار می شود چند ساعت شما را مشغول و سرگرم خواهد کرد؟بسیار زیاد!این صحبت را آقای Dan Houser موسس راک استار در مصاحبه ی اخیر خود انجام داده است. در مصاحبه ی اخیری که آقای Dan Houser با وبسایت The Guardian انجام داده اعلام کرده است که: در حال حاضر امتیازات ویژه ای برای ساخت یک ??یلم می باشد،اما شما در طول زندگی خود به هیچ وجه نباید کاری را برای “امتیاز ویژه??? انجام بدهید.این بسیار راحت می باشد که GTA را به مانند یک سریال تلویزیونی بدانیم.اما من ??کر میکنم برای انجام این کار ما چیزهای بسیاری را از دست می دهیم. ما این تجربه ی جهان آزاد ۱۰۰ ساعته را برای شما ??راهم کردیم و این عمل به بازیکنان اجازه می دهد که کنترل هر آنچه که می خواهند را به دست بگیرند.این دنیا دنیایی می باشد که شما می توانید هرکاری از بانک زدن گر??ته تا یوگا(نوعی ورزش) و دیدن ??یلم را انجام بدهید. ما چگونه می توانستیم این تجربیات را در ۱۲ ساعت یا ۱۵ ساعت به مانند گیم های امروزی قرار بدهیم در حالی که بازی ما در رابطه با آزادی محض می باشد؟ عنوان Grand Theft Auto V در تاریخ ۱۷ سپتامبر برای پلت??رم های Ps3 و Xbox360 عرضه خواهد شد. به مانند پست های متعدد گذشته نیز که حدود نیمی از آن در رابطه با معر??ی نکردن نسخه ی Pc بود، این عنوان همچنان برای پلت??رم Pc تایید نشده است. انتظارها تا دو ه??ته ی دیگر به پایان می رسد………..
  8. [h=1]Battlefield 4 بهترین و بیشترین شخصی سازی سلاح را دارا است[/h] DICE ادعا می کند که آن ها بهترین و بیشترین شخصی سازی سلاح را برای Battlefield 4 گر??ته اند. همچنین صحبت هایی را در مورد انطباق زنگ سلاح ها با محیط مطرح کرده است. شما می توانید در ادامه با جزئیات این خبر آشنا شوید. سازنده ی بازی می گوید: با وجود تعداد زیادی سلاح که در بازی در دسترس است، ترکیب سلاح ها و لوازم جانبی دست کمی از تعداد سلاح ها ندارد. DICE در ادامه ی صحبت های خود توضیح داد که این کار شرایط را برای بازیکن راحت تر می کند تا به دقت شناسایی کند که هر کدام از تنظیمات چه تاثیری بر روی سلاح دارد. صحبت های ایشان در این باره را می توانید در زیر مشاهده نمایید: در هنگام جست و جو در لوازم جانبی ، شما متوجه ی یک راهنمای دستی بصری در سمت راست تصویر خواهید شد. این راهنما به شما میزان دقت، آسیب پذیری ، ب??رد و ثبات سلاح را به آسانی نشان خواهد داد. بدین ترتیب شما اثر هر یک تجهیزات و لوازم جانبی خاص را درک خواهید کرد. به عنوان مثال با است??اده از هد?? لیزری در زمان شلیک بالا ر??تن هد?? را مشاهده خواهید کرد. و یا با نصب یک Angled Grip بر روی بر روی ت??نگ متوجه ا??زایش ثبات سلاح خواهید شد. وجود مکان ها و آب و هوایی نظیر پاییز ، کویر ، نیروی دریایی ، بر??، شهر و زمین های جنگلی یک عامل در این بازی جدید به حساب می آید. Battlefield 4 همچنین دارای سلاح های انطباقی نیز می باشد. با توجه به وضعیت جوی که شما بازی می کنید، با یکی از این تجهیزات رنگ سلاح با محیط انطباق می یابد. به عنوان مثال در نقشه ی Paracel Storm، جنگ در دریا سلاح شما مخلوطی از رنگ های آبی، سبز و خاکستری خواهد شد. اگر شما در نقشه ای مانند محاصره شانگهای (Siege of Shanghai) بودید، رنگ سلاح شما بیشتر مایل به سیاه و خاکستری خواهد بود. Battlefield 4 یک بازی در سبک اول شخص شوتر می باشد و از موتور گرا??یکی Frostbite 3 بهره می برد. این بازی در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳ ( ۷ آبان ۱۳۹۲ ) برای پلت??رم های X360 , PS3 وPC منتشر خواهد شد. در این بازی شما در نقش یک ??رمانده با نام Recker قرار خواهید گر??ت که وظی??ه دارد همراه با تیمش ، اعضای پرن??وذ آمریکایی را که در شانگهای به گروگان گر??ته شده اند را پیدا کرده و آن ها را به وطن بازگرداند که در این راه با ات??اقات غیر قابل پیش بینی روبرو می شوند و این باعث می شود که به دیگر نقاط جهان نیز از جمله کشور آذربایجان بروند. البته لازم به ذکر است که نسخه های Xbox One و PS4 هنوز تاریخ انتشار مشخصی در ماه نوامبر ندارند. همچنین تایید شده است که Battlefield 4 در زمان انتشار از ۱۰ مد و ه??ت نقشه پشتیبانی خواهد کرد.
  9. [h=1]??راتر از رستگاری، ??راتر از امید | نقد و بررسی بازی Castlevania: Lords of Shadow ultimate edition[/h] دست از ایراد گر??تن بردارید! به دنبال چه چیزی هستید؟ یک بازی پر تنش و هیجان انگیز که آدرنالین خون شما را بالا ببرد؟ یک بازی که داستان پر پیچ و خم داشته باشد و از روایت داستان نهایت لذت را ببرید یا یک بازی ویدئویی که پر از رمز و راز باشد و شما در صدد کش?? این معماها باشید؟ بگذارید خیال شما را راحت کنم. جواب سوال های مذکور را در بازی Castlevania: Lords of shadow نخواهید یا??ت. نام : Castlevania: Lords of Shadow ultimate editionسازنده : Mercury Steam ، Kojima production، Climax Studiosناشر : Konamiپلت??رم ها : Microsoft Windows ، PlayStation 3 ، Xbox 360سبک : اکشن ماجراجویی، H&S پرده اول: ??راتر از امید هیچ خادمی خدمت دو ارباب نتواند گزارد؛ یا از یکی بیزاری خواهد جست و دیگری را دوست خواهد داشت، یا به یکی دل خواهد بست و دیگری را خوار خواهد داشت. خدمت خدا و مال را توأمان نتوانید گزارد. (انجیل لوقا، باب ۱۶ آیه ۱۳) نبرد خیر و شر داستان کلیشه ای در میان ادبیات غربی و شرقی بوده و خواهد بود. این داستان ??وق العاده کلیشه ای درون مایه اصلی بازی Castlevania: Lords of shadow است. کاراکتر اصلی بازی، گابریل بلمونت بوده و پس از به هم خوردن تعادل میان نیروهای خیر و شر که مسبب این ات??اق در ابتدای داستان ناشناس است؛ همسر گابریل توسط اهریمنان به قتل می رسد. گابریل در ابتدای داستان متوجه می شود که می تواند همسر کشته شده خود را باری دیگر به زندگی برگرداند و اینگونه است که ماجراجویی های گابریل بلمونت جوان با یک امید شکل می گیرد و بازیباز وی را تا پایان بازی همراهی می کنند. گابریل بلمونت در ابتدای داستان برخلا?? سایر پیشکسوت های سبک H&S یعنی کریتوس و دانته یک قاتل خون سرد با خشمی غیر قابل کنترل نیست که تمام موجودات را در کسری از ثانیه نابود کند! گابریل یک انسان است. انسانی ضعی?? که با انگیزه امید شروع به پیشروی برای کش?? حقایقی می کند. این حقایق چه تلخ، چه شیرین وی را در طول پیشروی در داستان قوی تر و ورزیده تر می کند. شاید در ابتدای داستان توسط ۴ گرگ کشته شوید ولی در نیمه نهایی داستان، گابریل یک ابرقهرمان است که چیزی جلو دار وی نیست. گابریل شخصیت پردازی بسیار خوبی ندارد و به سختی می توان با وی همذات پنداری کرد. صحنه های را شاهد هستید که گابریل ناراحت است ولی شما به سختی می توانید از ات??اق رخ داده اظهار ناراحتی و تاس?? کنید. گابریل اهل انتقام نیست. وی ??قط به دنبال عشق گمشده خود می گردد. با اینکه ??رانچایز کسلوانیا حاوی شخصیت های متنوعی است ولی شخصیت های ??رعی زیادی در بازی وجود ندارد و بار اصلی پیشبرد داستانی بر دوش ۳ ن??ر است. هر چند پیش مقدمه داستانی بسیار ضعی?? بوده و اگر از بازیبازهای به اصطلاح خوره داستانی باشید می توانید انتهای بازی را تقریبا حدس بزنید. با این حال، صحنه پایانی بازی به شدت شوکه کننده خواهد بود و می تواند به نوعی ضع?? پیش مقدمه داستانی را پوشش دهد. نگهبان دریاچه ??راموشی، اسم باحالی داره، هیکل ردی??ی هم داره ولی راحت از پا در میاد! پرده دوم: ??راتر از وص?? شاگرد از استاد خود والاتر نیست و نه نوکر از اربابش. (انجیل متی) در تریلرهای منتشر شده از این نسخه و همچنین دومین دنباله که در زمستان منتشر خواهد شد به گرا??یک هنری بازی به شدت اشاره می شود و سازنده های بازی، هنر خود را در ساخت دنیای بسیار عظیم به رخ همگان می کشند. البته عظمت مراحل تایتان بازی خدای جنگ را ندارد ولی در نوع خود، غول آخرهای بازی عظیم الجثه هستند و با اینکه کشتن آنها دشواری زیادی ندارد ولی تماشای غول آخرهای بازی به خصوص “نگهبان دریاچه ??راموشی??? سبب حیرت شما خواهد شد. این عظمت ??قط منحصر به طراحی دشمنان بازی نیست و گاهی اوقات محیط اطرا?? گابریل به حدی پرعظمت به نظر می رسد که بازیبازهایی همانند بنده دست از بازی کشیده و ??قط به دوردست خیره می شوند. Draw distance در این بازی ??وق العادست و در کنار گرا??یک ??نی نه چندان قدرتمند، گرا??یک هنری ??وق العاده قوی به شدت به چشم می آید و سبب خواهد شد که از گشت و گذار در محیط رضایت داشته باشید. محیط های بازی نیز تقریبا تنوع خوبی دارند و گابریل ماجراجویی های خود را در محیط های متنوع همانند جنگل، کوهستان، قبرستان، برزخ و… دنبال می کند. گ??تیم گرا??یک ??نی نه چندان قدرتمند به این علت که پس از ۵ ??صل بازی، ??ریم ریت بازی از ۶۰ fps ثابت به ۳۰ fps ا??ت می کند و این یک سهل انگاری نبوده و طبق گ??ته سازندگان کی??یت را ??دای کمیت نکرده و بیشتر به تقویت یک گرا??یک هنری پیشر??ته پرداختند و در این کار خود نیز مو??ق بودند. سوال هوش: گابریل را پیدا کنید ! پرده سوم: ??راتر از ۲ روح نترسید از کسانی که می‌توانند ??قط بدن شما را بکشند ولی نمی‌توانند به روح‌تان صدمه‌ای بزنند. از خدا بترسید که قادر است هم بدن و هم روح شما را در جهنم هلاک کند. (انجیل متی، باب ۲۸، آیه ۱۰) صحبت از روح شد و همگی می دانید که موسیقی غذای روح است ولی موسیقی های موجود در بازی کسلوانیا: اربابان سایه ها همانند یک بستنی لذیذی است که حس شیرینی لطی??ی بر دهان بازیباز به جا می گذارد. سم??ونی های کسلوانیا بسیار حماسی طراحی شده است. ا??کت های صوتی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و از صدای کاراکتر اصلی، گابریل بلمونت می توانید عمق درماندگی وی را درک کنید. جالبست بدانید که Araujo، موسیقی دان این بازی به علت تهیه سم??ونی های این بازی، نامزد دریا??ت جایزه در International Film Music Critics Association یا به اختصار IFMCA در سال ۲۰۱۰ شد. آقای اسکار آراجو، مغز مت??کر موسیقی های حماسی بازی Castlevania: Lords of shadow پرده چهارم: ??راتر از رستگاری اینک شما را چون میشها به میان گرگها گسیل می دارم؛ پس چون ماران هشیار بنمایید و چون کبوتران پاک. (انجیل مَتّی، باب۱۰ آیه ۱۶) گابریل یک جنگجو است پس طبیعتا باید آداب رزم و ??نون را بلد باشد. ضربات ضعی?? و قوی برای وی تعری?? شده است که با پیشروی در داستان و ارتقای کاراکتر بازی، شاهد پیشر??ته شدن ضربات خواهید بود. همچنین گابریل توانایی حمل ۴ آیتم در طول بازی دارد که می تواند به عنوان سلاح به سوی دشمنان خود پرتاب کند. این نسخه مخصوص PC طراحی شده است و انتظار می ر??ت تا سازندگان انجام بازی را با موس و کیبورد وق?? دهند ولی متاس??انه اگر گیم پد ندارید ??قط باید از کیبورد است??اده کنید و بنده به عنوان گیمری که خود را جزو هواداران سبک Hack & Slash می داند به شما اخطار می دهم که بازی با کیبورد به شدت عذاب آور است و در ساعات اولیه بازی به علت آشنا نبودن با چینش دکمه های ??عالیت ها در بازی، به شدت پیشروی در طول مراحل سخت خواهد بود. اگر از این مبحث بگذریم، سیستم مبارزات بازی ??قط محدود به این موارد نیست. گابریل در طول داستان می تواند قدرت روشنایی (Light) و قدرت سایه ها (shadows) را کنترل کند. گابریل با است??اده از نیروی روشنایی می تواند میزان سلامتی خود را ح??ظ کرده و حتی سلامتی از دست ر??ته خود را نیز به دست آورد که این عمل خود نیازمند تمرکز در نبرد است. با کشته شدن دشمنان جوهره آنها (Orb) بر زمین می ا??تد و گابریل با جذب آنها می تواند قدرت روشنایی خود را ح??ظ کرده تا در نبرد از آن است??اده کند. البته ایستگاه های نیز در بازی وجود دارد که گابریل می تواند هر دو قدرت خود را شارژ کند. بهتر می بود تا جذب Orb های بازی به صورت اتوماتیک همانند سایر بازی های H&S رخ دهد ولی در کمال ناباوری بازیباز باید گابریل را وادار کند تا این آیتم ها را از روی زمین بردارد و در صورتیکه معطل کند این جوهره ها محو می شوند! این ایراد دقیقا در بازی Dark siders 2 نیز رخ داده بود با این ت??اوت که در بازی DS 2، برداشتن آیتم به المان نقش آ??رینی بازی مرتبط است ولی در این بازی، اثر برجسته ای از این المان ها به چشم نمی آید پس این انتظار می رود که ریتم نبرد بازی ا??ت نکند. اون دختره که مشاهده می کنین یکی از دشمنان گابریل بود که تو DLC اولیه بازی تحت عنوان “احیا??? تبدیل به دوست گابریل شد و همونطور که دارید می بینید به گابریل کمک می کنه! است??اده از قدرت های روشنایی و سایه ها ??قط برای مبارزه نیست. البته چقدر دلچسب می شد اگر کمبوهای گابریل برای مبارزه به صورت تل??یقی از ۲ قدرت ویژه وی بود ولی برای حل اکثر معماهای بازی نیز بازیباز باید از این قدرت ها است??اده کند. در بخش حل معماهای بازی، قدرت سایه ها بیشتر به کار می آید و بازیباز باید به درستی از آنها است??اده کند. معماهای بازی نیز بسیار در سطح خوبی قرار دارند و در نیمه دوم بازی، گابریل بیشتر مشغول حل معماهای بازیست تا نبرد با اهریمنان. معماهای بازی نه بسیار آسان هستند، نه بسیار سخت و چالش برانگیز! ولی محض احتیاط بازیسازها کتبیه هایی در اجساد قرار دادند تا بازیباز آنها را پیدا کند و اگر احیانا جواب معمای را نمی دانستند از کتبیه است??اده کنند. این کتبیه ها، در صورت درخواست بازیباز، راه حل را ارائه می دهند ولی با این حرکت، بازیباز از دریا??ت امتیاز محروم می شود. ارتقای گابریل برای ادامه بازی یک امر بسیار مهم تلقی می شود پس معمولا بازیبازها سعی می کنند تا معماهای بازی را خودشان حل کنند. معمای کسو??، یکی از بهترین معماهای نسخه اول گابریل با کمک شلاق خود در بخش پلت??رمر بسیار خوب ظاهر شد. شلاق وی که در نبرد به یک سلاح بسیار کشنده مشهود است در بخش سکو بازی نیز وظی??ه مهمی دارد. گابریل در یک سوم نهایی بازی قدرت بال های تاریکی را به دست می آورد که عملکرد و ظاهر این بال ها بسیار همانند بال ایکاروس در بازی خدای جنگ است. به هر حال چه تقلید بوده، چه نوآوری محوریت سکوبازی در مراحل نهایی مستلزم است??اده از تمامی ??اکتورهای موجود در گابریل است. بازی Castlevania: Lords of shadow که ۲ سال پیش برای کنسول های خانگی Xbox 360 و PS3 منتشر شده بود هم اکنون به همراه دو بسته الحاقی به صورت ultimate edition برای PC بازها نیز مهیا شده است. علی رغم مشکلاتی که دارد تجربه این بازی زیبا را به تمامی هواداران سبک Hack & Slash توصیه می کنیم و بهتر است باری دیگر مقدمه این نقد را بررسی کنیم و مقدمه به صورت کامل بیان شود: دست از ایراد گر??تن بردارید! به دنبال چه چیزی هستید؟ یک بازی پر تنش و هیجان انگیز که آدرنالین خون شما را بالا ببرد؟ یک بازی که داستان پر پیچ و خم داشته باشد و از روایت داستان نهایت لذت را ببرید یا یک بازی ویدئویی که پر از رمز و راز باشد و شما در صدد کش?? این معماها باشید؟ بگذارید خیال شما را راحت کنم. جواب سوال های مذکور را در بازی Castlevania: Lords of shadow نخواهید یا??ت. دست از این سوالات کلیشه ای بردارید و به دنبال لذت بردن از این بازی باشید چون Castlevania: Lords of shadow کاری با دیگر بازی های هم سبک خود ندارد و ??قط میخواهد یک ماجراجویی از نوع کسلوانیایی باشد! Beyond redemption , Beyond Hope??راتر از رستگاری، ??راتر از امید [h=3][/h]
  10. [h=1]اطلاعاتی جدید از عنوان Forza Motorsport 5 منتشر شد[/h] به تازگی شعبه ??رانسوی آمازون،اطلاعاتی جدید از عنوان Forza Motorsport 5 منتشر کرده که در این بین میتوان شاهد پیشر??ت های بازی نسبت به نسخه های پیشین به خصوص عنوان Forza Motorsport 4 بود. شعبه ی ??رانسوی آمازون،اقدام به انتشار اطلاعاتی جدید از عنوان شبیه ساز رانندگی تحت انحصار کنسول نسل هشتمی Xbox One یعنی Forza Motorsport 5 کرده است که با توجه به این اطلاعات،به جرات میتوان گ??ت این عنوان نسبت به نسخه های پیشین،پیشر??ت های تحسین برانگیزی داشته به طوری که در این اطلاعات به انتشار رسیده ذکر گردیده است: بیش از ۱۲۰ اتومبیل متنوع در گاراژ عنوان Forza 5 وجود خواهد داشت. ۲۴ بازیکن در بخش آنلاین،قادر به رقابت بایکدیگر خواهند بود،در حالی که در عنوان Forza 4 تنها ۱۶ بازیکن به صورت همزمان قادر به رقابت با یکدیگر می باشند. به جرات میتوان یکی از برترین عناوین شبیه ساز رانندگی مختص کنسول های نسل هشتم را،عنوان درحال توسعه ی استودیو مو??ق Turn 10 معر??ی کرد که درواقع با در اختیار گذاشتن ویژگی های بسیار وسیع و گسترده به خصوص در بخش Forza Vista ( همان Auto Vista ) ، تجربه طعم یک شبیه ساز رانندگی واقعی دو چندان خواهد شد که لازم به ذکر است،نسخه ی پنجم از سری بازی های “??ورتزا موتوراسپورت??? در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ عرضه می گردد. یک تصویر جدید نیز از این عنوان به انتشار رسیده که در ادامه میتوانید مشاهده ب??رمایید: Forza Motorsport 5 …
  11. [h=1]نینتندو تخ??ی??ات تهیه ی برخی از پر??روش ترین عناوین کنسول Wii در آمریکا را آغاز کرد[/h] به تازگی کمپانی ژاپنی نیتندو رسما اعلام کرده است که علاقه مندان آمریکایی از این پس قادر خواهند بود سه عدد از بهترین و پر ??روش ترین عناوین کنسول مو??ق Wii را با قیمت هایی جدید و کمتر نسبت به گذشته تهیه کنند که از جمله مهم ترین این عناوین میتوان به Super Mario Galaxy 2 اشاره داشت. از روز گذشته کمپانی نینتندو در تازه ترین ??عالیت های خود،اقدام به کاهش قیمت سه بازی پر??روش Wii از قبیل;Super Mario Galaxy 2,New Super Mario Bros,Wii Sports Resort تنها در ایالت متحده ی آمریکا کرده است که در واقع مسئولان این شرکت صاحب نام پس از اعلام رسمی این خبر،در طی بیانیه ای در خصوص سایر اقدامات در نظر گر??ته شده،اظهار داشتند: خریداران میتوانند تا پایان سال ۲۰۱۳،با در اختیار داشتن ارزشمندترین و متنوع ترین سیستم خریداری بازی،به تمامی عناوین موردعلاقه ی خود دست یابند. لازم به ذکر است،عنوان Super Mario Galaxy 2 تا به این لحظه مو??ق به ??روش ۲٫۷ میلیون نسخه در آمریکا شده که دو عنوان New Super Mario Bros و Wii Sports Resort به ترتیب ۷ و ۹٫۴ میلیون نسخه تنها بر روی کنسول بسیار محبوب و مو??ق Wii ??روش داشته اند. “با تخ??ی??ات صورت گر??ته در راستای تهیه ی سه عنوان پر ??روش کنسول Wii،علاقه مندان می توانند هریک از آن بازی ها را با پرداخت هزینه ای بالغ بر ۲۹٫۹۹ دلار تهیه ??رمایند.??? Super Mario … [h=3][/h]
  12. [h=1]نسخه ی نسل بعد Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در مراسم TGS امسال به نمایش گذاشته خواهد شد[/h] تا به امروز هرآنچه که از نسخه ی بعدی Metal Gear Solid :The Phantom Pain دیده ایم بر روی پلت??رم های این نسل بوده است.مطمئنا شما نیز در تعجب می مانید که چگونه کوجیما توانسته این گرا??یک زیبا و نسل بعدی را بر روی کنسول های این نسل بیاورید.اگر شما نیز در تعجب هستید باید به شما اطلاع بدهیم که نسخه ی نسل بعدی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ه??ته های آینده به نمایش گذاشته خواهد شد و آن موقع است که شما گرا??یک واقعی یک عنوان نسل بعدی را می چشید.با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را مشاهده نمایید. به تازی آقای Hideo Kojima ی ا??سانه ای اعلام کرده است که در مراسم Tokyo Game Show 2013 منتظر نمایش نسخه ی نسل بعد Metal Gear Solid :The Phantom Pain باشید. تنها دو ه??ته ی دیگر تا مراسم Tokyo Game Show باقی مانده است و آن موقع است که می توانیم یک گرا??یک در خور نسل بعد و عنوان متال گیر را مشاهده نماییم. Tokyo Game Show از تاریخ ۱۹ سپتامبر آغاز و در تاریخ ۲۲ سپتامبر پایان می یابد. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در حال حاضر برای پلت??رم های Xbox 360, PS3, Xbox One و Ps4 تایید شده است اما تاریخ مشخصی برای عرضه را دریا??ت نکرده است. [h=3][/h]
  13. [h=1]منبعی معتبر ادعا کرد:سونی PS4 VR headset را در مراسم TGS پشت درهای بسته به نمایش خواهد گذاشت[/h] همچنین که در خبرهای چند روز گذشته نیز مشاهده کرده اید منبع های مختل??ی گ??ته اند که سونی قرار بوده تا از VR headset (هدست واقعیت مجازی) Ps4 در مراسم گیمزکام گذشته رونمایی کند اما به دلایل نامشخصی سونی از انجام این کار صر?? نظر کرده است.پس از آن منبعی دیگر اعلام کرد که سونی از این تکنولوژی در مراسم Tokyo Game Show یا همان TGS رو نمایی خواهد کرد.اما به تازگی منبعی که ادعا می کند بسیار نیز معتبر است اعلام کرده که سونی از این تکنولوژی در مراسم TGS پشت درهای بسته رونمایی خواهد کرد.با ما همراه باشید تا جزئیات را به اطلاعتان برسانیم. این منبع به وبسایت CVG اعلام کرده است که سونی این تکنولوژی را در مراسم E3 و گیمزکام به تعدادی از تولید کنندگان درجه یک نشان داده است،اما تصمیم دارد در مراسم Tokyo Games Show این تکنولوژی را پشت درهای بسته به تعداد بیشتری از تولید کنندگان نشان بدهد. پس باید منتظر ماند و دید که سونی چه موقع تصمیم به رونمایی کردن از این تکنولوژی پیشر??ته ی خود دارد. [h=3][/h]
  14. [h=1]سونی تایید کرد:تاریخ انتشار Ps4 در ژاپن ۹ سپتامبر اعلام می شود[/h] از مراسم ??بریه ی گذشته تا به امروز،لحظات بسیار پر ا??ت و خیزی را با سونی و خبرهای جنجالی آنها پشت سر گذاشته ایم .از مراسم ??بریه می توان به رونمایی کردن کنترلر DualShock4 با آن تکنولوژی های در خور نسل بعد،E3 امسال که به جرات می توان گ??ت برگ برنده ی سونی با آن سیاست های در خور مشتری بود تا مراسم گیمزکام که سونی تاریخ انتشار Ps4 را مشخص کرد و معلوم شد کنسول نسل هشتمی سونی زودتر از رقیب اصلی خود یعنی Xbox One روانه ی بازار خواهد شد.اما یک تکه ی کوچک از این پازل مانده است تا سونی آن را تکمیل کند و با خیالی راحت با آن نمایش های خوب خود در طول این چند ماهه به طور رسمی وارد نسل هشتم شود.آن تکه از پازل اعلام کردن تاریخ انتشار Ps4 در ژاپن می باشد که برای ما ایرانی ها نیز بسیار اهمیت دارد می باشد.با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی را به سمع و نظرتان برسانیم. به تازگی Sony Computer Entertainment Japan اعلام کرده است که دوشنبه ی همین ه??ته یعنی تاریخ ۹ سپتامبر،تاریخ انتشار Ps4 در ژاپن را به صورت رسمی در وبلاگ پلی استیشن اعلام خواهد کرد. پس با ما همراه باشید تا تاریخ انتشار این کنسول در ژاپن که برای ما ایرانی ها نیز بسیار با اهمیت می باشد را به اطلاعتان برسانیم.
  15. [h=1]استودیوی جدید Kojima Productions در Los Angeles تاسیس شد +عکس هایی از این استودیو[/h] کمپانی کونامی به طور رسمی تایید کرد که استودیوی جدید Kojima Productions در شهر Los Angeles آمریکا تاسیس شده است و تاسیس کردن این استودیو نیز مربوط به کار بیشتر بر روی دو نسخه ی جدید از سری Metal Gear Solid می باشد.همچنین مصاحبه ای با آقای کوجیما در این رابطه و تعدادی تصاویر از این استودیو منتشر شده که توجه شما را به ادامه ی مطلب جلب می کنیم. در مصاحبه ای که وبسایت VG247 امروز با کونامی داشته این کمپانی اعلام کرده که تاسیس این استودیو کمک به تیم اصلی برای ساخت دو نسخه از سری متالگیر با نام های Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain می باشد.همچنین آقای Hideo Kojima در مصاحبه ای اعلام کرده اند: همانطور که صنعت گیم به در حال حاضر به بزرگترین شکل خود رسیده است،این برای ما بسیار عادی می باشد که دامنه ی ??عالیت های خود را گسترده کنیم و از آنجایی که لس آنجلس بهترین مکان برای تاسیس این استودیوی جدید می باشد،ما در حال تحقیق برای پیدا کردن بهترین استعدادها برای کار در این استودیو می باشیم. همچنین آقای Tomoyuki Tsuboi رئیس کمپانی کونامی در این رابطه اعلام کرده اند که: استودیوی لس آنجلس تاکید می کند که Konami و Kojima Productions در حال گسترش دادن تولیدات خود هستند.این استودیوی جدید Kojima Productions را در قلب غرب قرار می دهد که برای منتشر کردن عناوین جدید و پرورش دادن استعدادهای جدید کمک می کند. همچنین تصاویری نیز از سطح این استودیو منتشر شده که می توانید آنها را مشاهده نمایید. [h=3][/h]
×
×
  • جدید...