رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

farzad10

عضو
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره farzad10

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • جنسیت شما
    مرد
  1. سلام من در اجرای بازی مشکل دارم .با کلیک روی ایکن MotoGP 17 (x64) یر روی دیکستاپ ارور میده.:-_-: بعد اکه اینو ر??ع کنم اروری که ص??ر (000000) داره میاد:O_O:. داخل پوشه بازی اینو میزنم میاد ولی بعد نوشته های اول بازی ص??حه سیاه میشه و اینتر میزنم از بازی میزنه بیرون سیستمم هم بالاست برای اجرا مشکل نداره:ohnoes:
  2. سلام همه ی اون کار هایی که تو سایت گ??تید انجام دارم ولی بازی Patch و اجرا نمیشه [ATTACH=CONFIG]10557[/ATTACH]
  3. ممنون درست شد این بازی ??قط برای مدیریت هست؟!!!!! تو توضیحات سایت زده بود میتونید به عنوان یک دوچرخه سوار شرکت کنید من ر??تم همش مدیریت بود یه داخل سالن داشت که با بالا پایین کردن جهت ص??حه کلید سرعت می گر??ت که سرعتش دست من بود گرا??یک هم که نداره!!!!!!!!!!!!!!!
  4. این روش هست ولی چنین پوشه ای ندارم بعد از نصب بازی را اجرا کنید که با یک ص??حه ساخت اکانت روبرو می شوید. بازی را بسته و سپس ??ایل Users.cdb را موجود در پوشه SKIDROW در مسیر \Users\USERNAME\AppData\Roaming\Pro Cycling Manager 2016\ کپی کنید. سپسپ بازی را اجرا و اکانت SKIDROW را انتخاب کنید.
  5. سلام من هرچی جستو جو کردم تاپیک برای این بازی پیدا نکردم [ATTACH=CONFIG]10555[/ATTACH] مشکل من اینه که اول بازی(روی چیزی کلیک نکردم) ثبت نام باید بکنم که نمیشه چندتا اپدیت هم داده نصب کردم همینطوری بوده انتی ویروس رو غیر ??عال کردن ، اینترنت رو قطع کردم ??ایده ای نداشت برای اجرای بازی چیکار باید بکنم؟!!
  6. [ATTACH=CONFIG]7078[/ATTACH] خواهش می کنم به اشتراک بذارید... لایک نمیخواااااد.. ??قط اين پست رو بخون و ش??یر کن... ??کر می کردم که بعد از تلاش‌های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج ??ارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. چند ه??ته پیش كه من به اين لینک پایین ر??تم و رای دادم, تقریباً 1,500,00 ن??ر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بيش از 80% در مقابل کمتر از 20% بود اما امروز تعداد رای دهنده‌ها به مرز 3,000,000 ن??ر رسیده ولی با تاس?? ??راوان سهم ما از 80% به 49% رسیده واین یک ??اجعه است.... یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1,000,000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج ??ارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه.. . . . ازتون خواهش ميكنم يه سر به اين لينكى كه گذاشتم بزنيد و توى امارگيرى شركت كنين. و حتما اين رو به اشترك بذاريد...... واى بر ما كه که دیگه روزی این اعراب بخوان بر سر?? خلیج ??ارس با ما یجورایی کل بندازن.... اينم لينكش: Persian Gulf or Arabian Gulf
  7. [ATTACH=CONFIG]7072[/ATTACH] سایت fifplay همچون سال گذشته نظرسنجی برای قرار گر??تن لیگ جدید در بازی ??ی??ا به راه انداخته است. در این بین رقیب های زیادی وجود دارد که شما کاربران عزیز باید با رای های خود کشورتان رایاری کنید. برای رای دادن به حضور لیگ ایران در ??ی??ا ۱۵ می توانید به این لینک بروید. سال گذشته طبق رای گیری لیگ عربستان به ??ی??ا ۱۴ اضا??ه شد. منبع
  8. farzad10

    ﻗﯿﻤﺖ ﻧﺠﻮﻣﯽ ps4 ﺩﺭ ﺑﺮﺯﯾﻞ

    ایران از برزیل بدتره
×
×
  • جدید...