رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

hamidtondar

عضو
  • تعداد ارسال ها

    34
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره hamidtondar

  • درجه
    �عالیت 10%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    perspolis

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • سیمکارت
    0935-0932

Converted

  • حودرو شما
    Samand

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    nokia-c6-01
  1. hamidtondar

    هرکی بلده لطفا کمک کنه

    سلام درس نمیدونم ولی ??ک کنم اگه ویندوزو عوض کنی شاید حل شه
  2. سلام نسخه بلک باکس کی میاد ؟؟
  3. دستت دردنکنه هادی جان خیلی با مرامی خودم چند روز بود دنبالش میگشتم خیلی خوشحال شدم وقتی این پستو دیدم Thank you so much my best friend I pray you can get marriage if you are single with a good tempered woman
  4. hamidtondar

    صندلی داغ

    بنام خدا 1. تا چند سالگی میخوای گیم بازی کنی ؟ 2. ادرس دقیق خونتون رو بگو ؟ 3.کدوم بازی رو وقتی تموم کردی به خودت ا??تخار کردی ؟ 4.بدترین گناهی که تو زندگی کردی چیه ؟ 5.علم بهتره یا ثروت ؟ 6.تا حالا عاشق کسی شده ؟ 7.از مرگ چه کسی بشدت ناراحت شدی ؟ 8.هد??ت در زندگی چیه ؟ 9.دوس داری تا چند سالگی عمر کنی ؟ 10.ادم باهوشی هستی ؟
  5. مال منم این ارور رو میده ولی وقتی ignore میزنم میره داخل بازی
  6. بازی‌های ویدیویی می‌توانند بینایی شما را بهبود بخشند. مادران بار‌ها به ??رزندانشان اخطار می‌دهند که نشستن در مقابل تلویزیون برای چشم‌هایشان ضرر دارد. اما روانشناسی دریا??ته است که بازی‌ها حتی می‌توانند برای بینایی م??ید باشند. دکتر Daphen Maurer از دانشگاه McMaster به کش??ی شگ??ت‌انگیز رسیده است. ا??رادی که بیماری آب مروارید دارند، با بازی کردن عناوینی چون Medal of Honor و Call of Duty می‌توانند بینایی خودشان را بهبود ببخشند. این روانشناس معتقد است اینجور بازی‌ها به قدری سریع هستند که نیاز توجه بسیار بالایی دارند، و همین موضوع همانند تمرینی برای چشم‌های آسیب دیده بوده و دقت آن‌ها را ا??زایش می‌دهد. او می‌گوید:"این بازی‌ها همچنین باعث ترشح ??راوان آدرنالین و دوپامین و در نتیجه آن شکل‌پذیر تر شدن مغز انسان می‌شوند."
  7. hamidtondar

    کمک....

    سلام ??ک کنم یا دایرکت 11 میخواد یا باید به کارت گرا??یک معر??یش کنی یعنی add کنی
  8. سلام برادر میشه بصورت ا??لاین بازی کرد ؟
  9. سلام دوست عزیز مال من ووقتی همون اوایل بازی یه در رو باز میکردم stop working میداد که کرک سی مگابایتی که ??ک کنم 3dm بود دانلود کردم درست شد
  10. Evil Within رو تموم کردم حالا منتظر far cry 4 هستم تا اگه خدا بخواد اونم به کانامه اعمالم اضا??ه کنم
  11. ​ بازی‌های ویدیویی برای درمان بیماری‌های مزمن م??ید است. دانشگاه یوتاه(Utah) سال گذشته تحقیقی منتشر کرد که در آن به بررسی اثر بازی‌های ویدیویی عادی بر روی کودکانی با بیماری‌هایی چون آسم، اوتیسم، ا??سردگی و پارکینسون، پرداخته بود. کودکانی که بازی‌های مشخصی و به خصوص آن‌هایی که تنها برای مطالعه طراحی شده بودند، را تجربه کردند، نشانه‌های پیشر??ت در تحمل سختی، قدرت و روحیه مبارزه از خود بروز دادند. محققان بر این باورند که عملکرد و تاثیر بازی‌ها بر روی مکانیزم‌های نرونی و سلولی مغز که احساسات مثبت را ??عال می‌کند، باعث بهتر شدن ر??تار و بازخورد کودکان در برابر مشکلات روزانه بیماری‌شان می‌شود.
  12. hamidtondar

    غلامحسین مظلومی درگذشت/خداحافظ سر طلایی

    روحش شاد............
  13. سلام من این بازی رو واسه pc دانلود کردم ولی بعد نصب داخل بازی نمیره تو قسمت setting دو تا بخش unable نوشته انگار رم و گرا??یک رو درست شناسایی نمیکنه کسی میدونه مشکل چیه؟ anybody can help me ?
  14. با انتشار عنوان pes 2015 ، شرکت کونامی بروزرسانی را مبنی بر برطر?? کردن برخی کمبودها از نظر محتوایی را منتشر خواهد کرد که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.این بروز رسانی شامل کامل کردن ترکیب اکثر تیم ها مخصوصاً تیم های لیگ دسته پایین می باشد و همینطور اضا??ه شدن چهره بازیکنان بیشتر و بروز شدن چهره های قبلی ، برند های جدید است??اده شده در جام باشگاه اروپا و یو??ا ، توپ و ک??ش های جدید می باشد.علاوه بر اینها هشت تیم جدید اروپایی کاملاً لایسنس شده اضا??ه خواهد شد ، همچنین نام بازیکنان تیم های آمریکای لاتین اصلاح شده و ترکیبهای بروز شده و خریدهای تابستانی در روزهای آخر نقل و انتقالات هم از ویژگی های دیگر این بروز رسانی است.عنوان pes 2015 امروز در آمریکای شمالی و 13 نوامبر در اروپا منتشر خواهد شد.
×
×
  • جدید...