رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

sanaz1365

عضو
  • تعداد ارسال ها

    23
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره sanaz1365

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • محل زندگی
    اص�هان

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    fooladmobarakesepahan

Converted

  • جنسیت شما
    زن
  1. [h=3]ا??زایش ممبر در گروه ها و کانال های تلگرامی[/h] ۱- داشتن محتوای م??ید و مناسب برای ا??زایش ممبر کانال تلگرام به شکل رایگان وقتی که هد?? خود را از ساخت کانال مشخص کردید و کانال را ساختید به هیچ عنوان بعدا موضوع کانال و لینک کانال را تغییر ندهید. مطالبی که در کانال منتشر می شود باید با نام کانال و مطالبی که قبلا ارسال شده است باید همخوانی داشته باشد مثلا در کانال انزل وب که یک کانال آموزشی است و بیشتر به اندروید و ویندوز و مباحث کامپیوتر ارتباط دارد نباید محتوایی در مورد شیمی یا ??یزیک انتشار دهیم. ممکن است اعضا از این موضوع خرسند نباشند و کانال را ترک کنند. بهتر است هنگامی که مطلب یا عکسی در کانال انتشار می دهیم لینک کانال را در زیر مطلب یا عکس قرار دهیم تا اگر پست یا عکس کانال توسط اعضا کانال ??وروارد شد لینک کانال هم ??رستاده شود. ۲- تبادل با کانال های پرمخاطب برای ا??زایش ممبر کانال تلگرام ما دو نوع روش تبلیغ کانال داریم : تبلیغ متقابل (تبادل) و تبلیغ پولی. در روش تبلیغ متقابل شما لینک کانال دیگری را در کانال خود قرار می دهید و مدیر این کانال هم لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهد. در روش تبلیغ پولی مدیران کانال های دیگر از شما مبلغی پول می گیرند و سپس لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهند. است??اده بیش از اندازه تبادل لینک باعث ا??ت کی??یت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید و تا حد امکان کانال هایی را برای اینکار انتخاب کنید که تناسب موضوعی با کانال شما داشته باشند. ۳- تبلیغ کانال در شبکه های اجتماعی و سایت ها برای معر??ی کانال تلگرام لینک کانال خود را در ??یسبوک، لاین، گوگل پلاس، اینستاگرام و غیره قرار دهید و یا آن را در وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند حتما معر??ی کنید. اگر خدمات ویژه ای ارائه میدهید پیشنهاد تخ??ی?? ، اشتراک و.. را در عوض قرارد دادن و معر??ی لینک شما به کاربران رسانه مورد نظر برای مدیریت سایت ارسال کنید ، اینکار برای شما هزینه ای ناچیز یا بدون هزینه خواهد بود اما نتیجه آن ا??زایش اممبر کانال شما با کمترین هزینه ممکن است. ۴- ایجاد جذابیت در کانال برای نگه داشتن اعضای واقعی برای اینکه اعضا کانال خود را ح??ظ کنید شما باید در کانال خود جاذبه ایجاد کنید که وقتی عضو جدیدی به کانال اضا??ه شد به جای اینکه کانال را ترک کند، علاقمند به ماندن باشد. مطالب تکراری را در کانال خود ارسال نکنید چون باعث ا??ت جذابیت کانال می شود. عکس نوشته و ویدیوهای کوتاه ، گی?? های تلگرام و.. میتوانند یک نوع جذابیت باشند. ۵-کار گروهی برای مدیریت مطالب منتشر شده از کسانی که می شناسید و مورد اعتماد شما هستند چند ن??ر را انتخاب کنید و در صورت تمایل آنها، به عنوان مدید آنها را به کانال اضا??ه کنید. با کمک چند مدیر انتظار مطالب در کانال بیشتر خواهد شد و کی??یت مطالب بیشتر خواهد شد که به طبع آن احتمال انتشار کطالب در گروه های دیگر ا??زایش یا??ته و اعضا بیشتری جذب می شوند. البته باید توجه داشت که انتشار بیش از حد مطالب خوب نیست و باعث کلا??گی اعضا شود و کانال را ترک کنند. مثلا در یک ساعت ۵۰ تا مطلب منتشر نکنید. براساس زمانبندی مطالب را انتشار دهید. در ساعات ۱۲ شب تا ۹ صبح در کانال تلگرام مطلب تا حد امکان مطلب منتشر نکنید که باعث ترک اعضا شود. میتوانید از ارسال مطلب خاموش در کانال تلگرام برای اینکار کمک بگیرید. ۶-کانال های عمومی ایجاد کنید در هنگام ایجاد کانال، حتما نوع کانال خود را عمومی انتخاب کنید زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده می شوند. ۷- انتخاب لینک کوتاه لینک کانال خود را کوتاه و مختصر انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را به حا??ظه بسپارند. ۸- است??اده از ا??زونه وردپرس برای اشتراک اتوماتیک مطالب در کانال تلگرام Telegram for WP یکی از ا??زونه هایی است که از طریق آن می توانید وردپرس را به تلگرام خود وصل کنید. از طریق این ا??زونه می توان اطلاعاتی را از وردپرس وارد تلگرام کرد مانند ثبت نام کاربر، بازیابی رمز توسط کاربر، ثبت شدن کامنتی جدید و …امکان ارسال نوشته ها در کانال تلگرام نیز وجود دارد. حتی اگر کسی از طریق ??رم تماس برای شما ایمیلی ارسال می کند شما بر روی تل??ن همراه خود، در نرم ا??زار تلگرام آن را مشاهده خواهید کرد. ۹- از گذاشتن پست های بلند در کانال جدا پرهیز کنید در صورتی که حجم متن شما زیاد باشد مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بیخیال خواندن می شود. با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختل??، حداکثر ۵۰ کلمه برای هر پست متنی ک??ایت می کند. ۱۰-از تصاویر و عکس های زیبا به ??راوانی است??اده کنید مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشه باشند، بیشتر توجه می کنند. ۱۱- تهیه ویدیوی آموزشی با زیر نویس اگر مدیر کانال آموزشی هستید که محتوا با عکس به خوبی آموزش داده نمی شود، سعی کنید که ??یلم آموزشی مناسب بگذارید و زیر نویس های مناسبی برای ??یلم ایجاد کنید. ۱۲- ایجاد مسابقات ، تخ??ی?? های ویژه ، بخش درخواستی ها برای اعضای کانال هرچند وقت یکبار مسابقه و امکانات جالب در کانال خود بگذارید مشهورترین این مسابقه به عنوان مثال مسابقه عکس بچه است که با ارسال عکس ??رزند خود می توانید در مسابقه شرکت کنید. یا مسابقه ای که برای صنایع دستی برگزار می شود با ارسال عکس یکی از کارهای خود می توانید در مسابقه شرکت کنید و اگر تعداد بازدید از عکس شما بیشتر از همه باشه شما برنده این مسابقه خواهید بود. اگر شما مدیر یک کانال ??روش هستید می توانید هر چند وقت یکبار برای جذب خریداران تخ??ی?? های ویژه قرار دهید ، یا برای کانال موزیک تلگرام یک بخش درخواستی نیز در نظر بگیرید. *** این موارد تنها بخشی از راهکارهای م??ید جهت ا??زایش تعداد اعضای کانال تلگرامی شماست. قطعاً شما تجربه های م??یدی در زمینه ا??زایش ممبر دارید. با ما در میان بگذارید. منبع: انزل وب ??الوجت؛ ا??زایش ??الوور اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی اینستاگرام
  2. [h=1]برندهای مو??ق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید (4)[/h]
  3. [h=1]برندهای مو??ق در اینستاگرام که می توانید از آنها الهام بگیرید(3)[/h]
  4. [h=1]حساب های اینستاگرام برتر که می توانید از آنها الهام بگیرید(2)[/h]
  5. 1) AirBnB شما برند های اصلی را در این لیست پیدا نمی کنید.بیشتر آنها تا کنون شناخته شده اند یا تیم کاری خلاقی دارند که امکان ندارد در اینستاگرام بد بنظر برسند. به هر حال یکی از بهترین حسابهای اینستاگرام که چشمها را بر زیبایی خود خیره می کند AirBnB است. هنگامی که به دنبال مکانی برای تعطیلات یا در خانه مشغول استراحت هستید، AirBnB به شما در این کار کمک می کند. این ایده در حساب اینستاگرام AirBnB که بعضی از سایت های منحصر ب??رد در سرتاسر دنیا را برجسته ساخته ، بسیار واضح و ش??ا?? است. به علاوه این برند، عنصر عاط??ی انسانی که با ??لس??ه دیدن مردم جدید و ماندن در خانه هایشان همسان می شود و هرگز با ر??تن در یک هتل خوب تجربه نخواهید کرد را مقارن می سازد. این حساب اینستاگرام باعث می شود که شما بسیار سنجیده عمل کنید. در حقیقت ، اگر شما عکسهای AirBnb را ببینید ، شرکت لینکی برایتان ارسال خواهد کرد که به آن واسطه می توانید مکانی که محتوا به آن مربوط می شود، را ببینید. این شانس تجربه ، عکس های اینستاگرامی که پلی به زندگی حقیقی هستند را به شما می بخشد. 2) Tesla شرکت بزرگ بعدی که در اینستاگرام بسیار پر طر??دار است ، تولید برق خودکار تسلا Tesla است . در حالیکه حساب اینستاگرامی آنها محصولات زیادی دارذ، شرکت کار بسیار خوبی در برجسته کردن کم ترین جزییات در باره ماشین ها انجام می دهد. برای کسانی که در این حر??ه هستند، هنگامی که ،قصد انتخاب ماشینی داشته باشید ، کوچکترین جزییات در این باره را به اطلاع شما می رسانند. این حساب به کوتاه و مختصر نیست ، و همیشه چیزی برای بازگشت کاربران به آن، نمایش می دهد. 3) Adobe ابزار های Adobe Suite بوسیله گونه های مختل?? مبتکرانه شناخته می شود و حساب اینستاگرامشان هم برای مردم بسیار خوب و دوست داشتنی است . در واقع یکی از بهترین ویژگی های این حساب محتواهایی است که توسط کاربران نوشته می شود . کاربران محتوای خود را با ابزار هایی برای برجسته نشان دادن ، کارهای شگ??ت انگیزی که شما هم قادر به انجام آن هستید برای این حساب محتوا می ??رستند. برای طراحان خلاق ، عکاسان، تصویرگران، و دیگر هنرمندان ??ضای اینستاگرامی Adob منبع الهام بخشی است. این شرکت با مو??قیت نشان می دهد که چگونه شما می توانید از محصولاتشان برای تولید کار بهتر با الهام گر??تن هرروزه از محتوای دیگر کاربران حساب است??اده کنید. برای برند هایی که در تلاش برای است??اده از استراتژی ugc در تولید محصول هستند، باید به حساب اینستاگرامی Adob نگاهی بیندازند. 4) Nike Lab اگر چه برند سازی بی کران nike، در حساب اصلی اینستا گرام بسیار نمایان است، شعبه Nike Lab حتی از حساب اصلی بهتر کار می کند . در حقیقت شرکت با مو??قیت از چندین حساب اینستاگرامی است??اده می کند که به بیش از 20 ص??حه خاص گره خورد ه است. چیزی که Nike Lab را به سادگی از دیگر حسابها مجزا می کند برجسته بودند آن نسبت به دیگر حسابهاست .این حساب به صورت جزیی درباره محصولاتی که شما هر روزه به آنها نیاز دارید و نسخه های بعدی آن توضیح می دهد. ص??حه اینستاگرام به طور همه جانبه درباره چگونگی تولید ، طول عمر ، تطبیق پذیری محصولات درشرایط آب و هوایی مختل?? کار خود را انجام می دهد. برای برند ها الهام گر??تن از یک ص??حه جدید و منحصر به ??رد حساب اینستاگرام خارج از برند اصلی مثل nike lab ??ضای خوبیبرای شروع است. 5)Reuters Reuter منبع اصلی تصاویر خبر های جهان درمورد ، حوادث کنونی ، مشکلات ??رهنگی، و موضوعات برتر جهانی است. این شرکت لینکی از تصاویر جهانی تهیه می کند و آن را برای اینستاگرام اماده می کند. در حالیکه این شرکت سرویس های خود را ارتقا نمی دهد ، دیدگاههای خلاقانه و عکاسی عالی این تصاویر را برجسته می سازد. Reuters با ??راهم کردن تصاویر شگ??ت انگیز به عنوان منبع اصلی خبرهای تصویری شما ای??ای نقش می کند. در حالیکه برخی برند ها معتقدند هستند چند حساب یا یک تیم طراحی جهانی بسیار گران قیمت است ، جایگزین هایی وجود دارد. Vodk Tito’s Handmade شغل بسیار خوبی در برجسته کردن دیگر برند ها در کنار پایان دادن به بی خانمانی حیوانات خانگی است. 6) Vodka for Dog People برای مطابقت دادن یاانطباق های اولیه سگها ( و گاهی اوقات گربه ) برندهای دولت دوست tito را برجسته نشان می دهد. این شرکت به هنگام ارتقا دادن نمایندگی های برند، خود بعد انسانی آ ن را با ایجاد آگاهی در باره ی انطباق پذیری حیوانات خانگی با انسان ها نشان می دهد. تولیدات عجیب و غریب زیادی اینجا نیست. در عوض، tito از یک ایده بسیار عالی برای ارتقا انچه بیشتر دوستداران سگ ها می خواهند است??اده می کند. *** منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: ??الوجت ??الوجت : ربات ا??زایش ??الوور در اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی
  6. در اینستاگرام عکس ها، حر?? اول را می زنند. برای داشتن پست های جذاب در اینستاگرام، باید تمرکز زیادی بر عکس ها داشته باشید تا در همان نگاه اول مخاطبان خود را جذب کنید. اطلاعات پایه ای عکاسی را دنبال کنید. تصاویر به سادگی کاربران را درگیر می کنند. و هنگامی که بسیار عالی هستند مردم را وادار به کلیلک کردن و حتی تعاملات بیشتر می کنند. اگر شما یک عکاس حر??ه ایی نیستید، نگران نباشید. زیرا باید بعضی اطلاعات پایه ایی عکاسی برای بالابردن کی??یت عکس ها را بیاموزید: روشنایی بهترین دوست شماست: یکی از پر چالش ترین قسمت های عکاسی نور پردازی است . تا جایی که برایتان امکان دارد در اینستاگرام نور های طبیعی به تصویر اضا??ه کنید. از نورهای حاشیه ایی به این علت که باعث ایجاد سایه می شوند است??اده نکنید. میزان زیادی نوراز گوشه اضا??ه کنید. تصاویر روشن تمایل به تیک زدن را بیشتر می کنند و این در نهایت منجر به تعامل بیشتری خواهد شد. موضوع را وسط قرار دهید چشمان شما همواره مجذوب نقطه مرکزی تصویر می شوند. اطمینان حاصل کنید که برای داشتن تصاویر بهتر ، تولیدات یا مدل های خود ر ا در وسط تصویر متمرکز کرده اید. این کار به ساختار پیش زمینه کمک و چشمان شما را به سمت موضوع هدایت می کند. تصور کنید که چگونه در اینستاگرام به نظر می رسد: تصاویر زیبا ، تمام ??ضای تصویر را به خود اختصاص می دهد. به هر حال ، شما باید ، به اینکه تصاویر شما در اینستاگرام چگونه به نظر می رسند بیندیشید. با مربع خود کار کرده و تلاش کنید واز قانون سه تا سه برای شکل دادن تصویر است??اده کنید. به طور ساده تر تصاویر خود را به 9 مربع کوچک تر تقسیم کنید تا ببینید هر قسمت شکل دهنده تصویر کامل است. رنگ های بولد را به تمامی پیدا و تصاویر را تعری?? کنید: ممکن است در گ??تا ر اسان تر از عمل به نظر برسد ، اما تلاش کنید رنگ هایی که به درستی در جای خود قرار گر??ته اند را پیدا کنید. آبی های روشن، قرمز های در مح??ظه، زرد های جذاب ممکن است شما را از دیگران متمایز سازد. به علاوه، اشکال منحصر به ??رد و خطوط برجسته را برای دادن شکل واقعی به تصاویر خود جستجو کنید. یه سه مورد می تواند تمام ت??اوت ها را ایجاد کند. است??اده از ابزارهای ویرایش عکس اگر نمی توانید تیم طراحی برای ویرایش عکس های خود استخدام کنید ، سعی کنید از آپ هایی مثل Afterlight, VSCO و حتی از پلت ??رم های اصلی اینستاگرام برای ویرایش عکس هایتان است??اده کنید. به یاد داشته باشید که بیش از حد از ابزار های ویرایشی است??اده نکنید. شما در تلاش برای کسب بهترین جایزه عکاسی نیستید. منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: ??الوجت ??الوجت؛ ربات ا??زایش ??الوور اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی
  7. [h=1]یازده روش برای ارتقا برندسازی در اینستاگرام (قسمت دوم)[/h]
  8. [h=3]11 روش برای بهبود بخشیدن به تلاش های برندسازی در اینستاگرام[/h] 1) بر ا??زایش ??الوور واقعی تمرکز کنید اطلاعات نشان داده اند که ، نزدیک به 8% از حساب های اینستاگرام مثل spam کار می کنند. به علاوه ، پس از قر ار دادن اطلاعات بر بیش از 10.2 میلیون حساب اینستاگرامی ، به طور کلی 30% از آنها غیر ??عال یا تنها یک بار در روز در آنها پست می گذارند. این بدین معناست که ا??زایش اینستاگرام های جعلی به تلاش های شما در ساخت مخاطب ضربه می زند. به هر حال به این رباتهای اسپم اجازه ندهید که شما را از ساخت مخاطبان واقعی بازدارند. شما باید به سادگی بر ??الورهای واقعی که به محصولات شما علاقه مند شده یا مشتریان حقیقی هستند تمرکز کنید. ??الور ها را ??قط برای حضور شان در لیست خود ادد نکنید، در عوض تلاش کنید ، با تایید کردن آنها در کامنت ها ، ارسال محتوای نوشته شده توسط کاربر و پاسخگویی به سوالات واقعی با آنها رابطه برقرار کنید. مخاطبانتان را ??ریب ندهید شما با حضور ??الور هایی که کامنت می گذارند، اشتراک گذاری و لایک می کنند یک رسانه اجتماعی roi با ارزش دارید. از طر?? دیگر ، یک حساب برند با صد هزار کاربر ولی بدون هیچ تعامل ، نشانگر غیر خلاقی بودن ادد کردن مخابین می باشد. که می تواند ??ریب دهنده بوده و در نهایت به برند شما صدمه بزند. ریسک نکید. ??الوور های خود را به آرامی و به طور پیوسته بسازید. سعی کنید اول یست بگذارید و سپس دست کم با سه کاربر در یک روز در ارتباط باشید. این برای شما و??اداری ، اگاهی نسبت به برند می آورد و به دیگران نشان می دهد که شما نسبت به مشتری های خود پاسخگو و مراقب هستید. برای انجام چنین کاری ، است??اده از ابزار های مدیریتی اینستاگرام Sprout Social’s به سادگی می تواند ، پاسخگوی تیم های اجتماعی به مشتریان، ردیابی گ??تگو ها ، و همکاری در تعاملات باشد. 2) تاکید خود را بر محتویات زیبا بگذارید محتواهای زیبا و چشم گیر در اینستاگرام عملکرد خوبی دارد. این شبکه اجتماعی درباره تصاویر و عکس های خالی با نقل قول هایی که ??قط شما را به دور دست ها خواهد برد، می باشد. به عنوان یک برند شما شانس تعامل واقعی با کار بران را دارید. در واقع گزارش Forrester اظهار داشت که تعامل برند ها در اینستاگرام 10 برابر بیشتر از ??یس بوک و 84 برابر بیشتر از توییتر است. 3) پست هایی که مخاطبان واقعیتان لایک می کنند، بگذارید. حالا که از نحوه درگیر کردن کاربران با یک پست زیبا آشنا شدیم ، نیاز به تصاویر یا ودیو هایی دارید که مخاطبان شما آن را لایک کنند. طبق شاخص Q3 Sprout Social 86 % از کاربران خواهان ??الوو کردن برند ها را در رسانه های اجتماعی هستند. اما مخاطبان اینستاگرام شما در واقع برای بدست آوردن اطلاعات در رابطه با محصولات، خدمات، معامله کردن یا در آخر سرگرم شدن با محتویات تصویر یتان ??اللور شما هستند. به هیمن دلیل است که برند ها باید محتویاتی بگذارند که برای آنچه مخاطبانش می خواهند، احترام قایل شده باشد. اما چگونه می توانید ب??همید انها به دنبال چیستند؟ ??هم بیشتری از خواسته های مخاطبینتان کسب کنید یکی از سریع ترین راهها برای کسب هوشیاری سوال کردن است. از ??الوور هایتان بپرسید که چطور محتویاتی را می خواهند و آنها دوست دارند که در این باره با شما صحبت کنند. اگر نمی خواهید بپرسید ، سعی کنید از ابزارهای تحلیل گر رسانه های اجتماعی برای ردیابی هر تعامل در هر پست کمک بگیرید. شما می توانید هوشیاری بسیاری نسبت به عملکرد محتوای رسانه اجتماعی و اینکه مخاطبانتان در هر پست چگونه تعامل دارند بدست بیاورید. در حقیقت شما می توانید بوضوح ببینید که به هنگامی که آنها بر این محتویات پست می گذارند ، کشش و درگیری بیشتری ایجاد می کند. همان طور که شما اغاز به ساخت برند اینستاگرامی خود کردید توجه عمیقی به آنچه کاربرانتان از شما می خواهند کرده و آن را برایشان مهیا کنید. 4- سبک خاص خودتان را طراحی کنید.( قابل ??هم باشد) با ا??زایش حضور خود در اینستاگرام متوجه می شوید که برند سازی نیاز به خلاقیت دارد. به همین دلیل است که ایجاد سبک خاص در پلت ??رم برای شناخت مردم از شما مورد انتقاد قرار گر??ته است . اگر به هر حساب اصلی برند اینستاگرام نگاهی بی??کنید ، متوجه می شوید، یک م??هوم یا شخصیت واضح در طر?? دیگر آن وجود دارد که می توانید آن را بیابید. برای مثال ??روشگاه پوشاک و محصولات خانگی Anthropologie سبک خاص خود را در اینستاگرام دارد. همگی تصاویر آن به طور قوی بر روشنایی طبیعی تکیه دارند. حتی تصویر تیره سالن مهمانی از نور طبیعی برای جلب نظر ها است??اده کرده است. این مساله تصاد??ی نیست و بیشترین تعامل رو نسبت به دیگر عکس ها ی بالا به خود اختصاص داده است. Harley-Davidson یکی دیگر از برند های بزرگ در اینستا گرام است. نماد شرکت موتور سیکلت از چندین چوب، آهن و دیگر رنگ های روشن زمینی است??اده کرده است. این مساله توجه ها را به بخش موتو ر و انتقالات و ویژگی های مکانیکی دوچرخه هایشان جلب می کند. نهایتا ، Taco Bell به دلیل حضور قوی در جامعه نامی برای خودش در بازاریابی جهان ساخته است.معمولا رنگ های روشن و باطراوت Taco Bell برای خریداران جوانتر از خود یک برند ساخته است. اینستاگرام ??قط یک شبکه است، جایی که می توانید درخشش این برند را ببینید. پیش از آنکه استراتژی برندسازی در اینستاگرام خود را بسازید ، نگاهی به بعضی از رقبای خود بیندازید و ببینید آنها چگونه در تجارت خود به مو??قیت رسیده اند. سعی کنید سبک خاص خود را پیدا کنید و با برند و مخاطبان خود سخن بگویید. اما به یاد داشته باشید که اصالت در واقع نکته ی کلیدی است ، بنابراین از حسابهای دیگر ??قط برای ??کر های بکر و ناگهانی که به ذهنتان می آید است??اده کنید. 5) کمپین هشتگها را آغاز کنید هشتگها برای بیشتر کردن مخاطبینتان ، برند شما را قابل سرچ کردن می سازند. همان طور که شما محصولات و خدماتتان را در اینستاگرام می ??روشید ، هشتگ ها باعث می شوند که مردم درباره برندتان سخن بگویند. بر طبق گ??ته های Simply Measured ، 70% از پر طر??دارترین هشتگ های اینستاگرام برند هستند. بیشترین برند ها از دو هشتگ در هر پست است??اده می کنند و بعضی به سادگی اسم برند هستند. برای مثال همبرگر زنجیره ایی Shake Shack در پست های بی شماری در تلگرام از این هشتگ( #shakeshack) است??اده کرده است. با است??اده از این هشتگها شرکت برند خود را ارتقا داده و مشارکت مخاطبان زیادی را بدست می آورد. اگر Shake Shack ??قط 303000 ??الور داشته باشد ، هشتگ #shakeshack تقریبا 500000پست را در بر می گیرد. به همین دلیل است که اغاز کمپین هشتگ هوشمندانه است. اگر چه شما به سادگی در تلاش برای اشنا ساختن مردم بیشتری با نام برند تان یا کمپین کنونی خود هستید ، هشتگ ها میتوانند به شما کمک کنند . هشتگها روشی بسیار عالی برای درگیر کردن مردم با تجارت شماست. و این یکی از بهترین راهها برای ساخت برند شما در اینستاگرام است . آیا نیازمند پیگیری کار این هشتگ ها هستید؟ سعی کنید از ابزارهای تحلیل گر Sprout Social’s اینستاگرام و گزاراش های آن برای ??همیدن نحوه عملکرد هشتگ ها در بیشترین پلت ??رم ها است??اده کنید. ادامه دارد…. منبع: sproutsocial – تهیه و ترجمه: ??الوجت ??الوجت؛ ربات ا??زایش ??الوور اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی
  9. روز به روز ??عالیت در اینستاگرام شکل حر??ه ای تری به خود می گیرد. ا??راد سعی می کنند تا تمام تلاش خود را برای ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک در اینستاگرام به کار گیرند و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که هد?? شما از ??عالیت در اینستاگرام بازاریابی برای محصولات و خدمات باشد. آنچه در پست های اینستاگرامی شما مهم است میزان تعامل شما با مخاطبان است. چه قدر می توانید آنها را مجذوب پیج خود کنید. در این میان شاید کمتر به اهمیت شکلک ها در اینستاگرام دقت کرده باشید. اما به عنوان یک بازاریاب حر??ه ای نباید از موضوع ایموجی ها غا??ل شوید. در این مطلب در مورد اثرات شکلک ها در اینستاگرام با شما صحبت خواهیم کرد. با ??الوجت همراه باشید. شکلک ها برای نشان دادن احساسات مورد است??اده قرار می گیرند. هم اکنون بیش از 1851 گزینه شکلک برای انتخاب وجود دارد که بسیار بیشتر از گذشته است. این تصاویر کوچک دیجیتالی یا آیکن ها برای نشان دادن احساسات یا عقاید است??اده می شوند. شکلک ها به سرعت میزان آمار خنده در انگلستان را ا??زایش داده و حتی از تعاملات و روابط خط های باستانی مثل هیروگلی?? سریع تر عمل می کنند. در سال 2015 در تلاشی برای سرمایه گذاری روی محبوبیت شکلک ها ، اینستاگرام از آنها در کنار هشتگ ها حمایت کرد. این بدین معنی است که شکلک ها ( و ترکیب آنها ) هم اکنون قابل سرچ در این پلت ??رم می باشد. حرکت کوارتر بک (به یک سو پراندن توپ) را دنبال کنید، Curalate دریا??ت که شکلک های شخصی ، که با هشتگ بوده اند بیش از 6.4 میلیون بار در طول یک ماه هستند. ایده های کپشن اینستاگرام ما را برای خلق کپشن های مبتکرانه بخوانید. اقتباس جهانی تحقیقات اینستاگرام نشان داد که، اقتباس از شکلک ها در سرتاسر جهان انجام می شود. کاربران در ??نلاند با آمار 63% پست های متنی و دراخر است??اده از تنها یک شکلک ،??عال ترین کاربران در جهان شناخته شده اند. اینجا نرخ بقیه شرکت ها آورده شده است. ??رانسه:50% انگلستان:48% آلمان:47% ایتالیا45% روسیه 45% اسپانیا40% ژاپن 39% ایالات متحده امریکا 38% در نظر داشته باشید که این آمارگیری در سال 2015 انجام شده است، بنابراین این ارقام شانس بسیار خوبی برای بازگشت به سالهای گذشته هستند. شکلک های پر طر??دار بنابراین چگونه شکلک ها در اینستاگرام ترتیب بندی می شوند؟ Curalate صد شکلک برتر در اینستاگرام را مورد بررسی قرار داده است که در اینجا ذکر می شود: قابل است??اده ترین شکلک ها در اینستاگرام ، شکلک قلب قرمز که بیش نیم میلیون بار ( در زمان مطالعه) اشتراک گذاری شده است. نکات مثبت زیادی در لیست وجود دارد.5 شکلک برتر، صورتک هایی هستند که چهره مثبتی دارند و اگر به 20 تای برتر نگاهی بیندازید، نیمی از آنها صورتک هستند. اما ??قط صورتک ها در نقاط بالا قرار ندارند، قلب ها، بوسه ها، طرز خوش بینانه قرار گر??تن دست ، همگی امار بالایی را به خود اختصاص داده اند. این نشان می دهد که مردم از اینستاگرام بیشتر برای بیان احساسات مثبت خود است??اده می کنند. اگر چه اخرین آمارایالات متحده امریکا از است??اده شکلک ها در متن 38% است و علی رغم این حقیقت که 80% از کاربران اینستاگرام بیرون از ایالات متحده هستند، پرچم ایالات متحده امریکا تنها پرچمی است که آمار است??اده از شکلک ها را از بیش از 100عدد به 59 عدد شکسته است. این برای بازاریابان به چه معناست؟ صورتگ ها ??راتر از یک گرایش بازاریابی هستند. هنگامی که مطمئن نیستید یک ، کامنت مثبت است یا من??ی ، صورتک ها می توانند عنصر دیگری به استراتژی های شنوایی اجتماعی اضا??ه کنند.استراتژی درست بازاریابی شکلک ها می تواند به پر کردن شکا?? در بیان احساسات کمک کند. تعاملات همیشه از محتوا بوجود نمی آیند، و شکلک ها می توانند با وجود کمترین امکانات بینش بیشتری نسبت به آنکه طر??دارانتان به اشتراک می گذارند به شما کمک کنند. در اشتراک گذاری هایی که خودتان انجام می دهید، از هر شکلکی در کپشن هایتان است??اده نکیند. درباره عکس ها یی که انتشار داده اید بیندیشید و از شکلک هایی که نزدیکی بیشتری با متن شما دارد، است??اده کنید. معمولاَ اصول زیادی برای ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک در اینستاگرام بیان می شود. در این زمینه می توانید به مقالات ا??زایش لایک اینستاگرام و رازهایی که باید بدانید و تر??ندهای ا??زایش لایک اینستاگرام مراجعه کنید. شاید برخی از آنها به نظرتان به عنوان یک بازاریاب حر??ه ای پیش پا ا??تاده باشد. اما آنچه مسیر را مشخص می کند نتیجه تحقیقات جهانی است.در یک جمله باید گ??ت برای ا??زایش لایک اینستاگرام، از شکلک ها (ایموجی) هم غا??ل نشوید. منبع: sproutsocial تهیه و ترجمه: ??الوجت ??الوجت؛ ربات ا??زایش ??الوور اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی
  10. یکی از موضوعات داغ این روزها تعداد ??الوور های بازیگران و ورزشکاران ایرانی است. آنچه که بعضاً در برخی از پیج های اینستاگرامی به چشم می آید عدم تناسب میان تعداد ??الوور ها و لایک اینستاگرام برخی از ا??راد است. در این مطلب مقایسه ای جالب میان تعداد ??الوورها و لایک هنرمندان و ورزشکاران انجام شده و در قالب نمودار بیان شده است. در این نمودار تعداد ??الوور ها مول??ه اول و تعداد لایک آخرین پست آنها را به عنوان مول??ه دوم قرار داده‌ایم. بدین ترتیب میزان تعامل مردم با آنها سنجیده شده‌ است. در میان ورزشکاران با آنکه علی دایی در صدر جدول محبوب ترین های ورزش ایران قرار دارد ولی استقبال از پست هایش به پای علی کریمی نمیرسد. پست های علی دایی بیشتر در رابطه با مسائل ??وتبالی است اما پست های علی کریمی از آنجایی که به مسائل مختل??ی می پردازد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پست های علی کریمی گاهی اوقات بسیار کنایه دار می شود و همین چند روز پیش مجبور شد به دلیل یکی از پست هایش که درباره علی دایی بود، به دلیل حمله هواداران علی دایی کامنت های خود را ببندد و علاوه بر آن تمامی پست های خود را به غیر از یکی دو تا پاک کند. مهدی طارمی که تا همین سال گذشته تعداد ??الوورهایش در اینستاگرام چند هزار ن??ری بود اکنون یکی از میلیونی های اینستاگرام است. البته اینستاگرام او هم در بازه ای با ریزش مخاطب مواجه شد یعنی وقتی علیرغم مخال??ت هواداران به تیم ریزه اسپور ترکیه ر??ت، انتقالی که نا??رجام بود و در نهایت این بازیکن دوباره به پرسپولیس برگشت تا مخاطبان خود را دوباره به دست بیاورد. در اینستاگرام خواننده ها با اینکه از ورزشکاران طر??داران بیشتری دارند اما لایک پست هایشان چنگی به دل نمیزند. از حضور پررنگ خواننده های زیرزمینی مانند آرمین زارعی (2Afm). و امیر حسین مقصودلو یا همان تتلو گر??ته تا سیروان خسروی و احسان خواجه امیری هر کدام با ??الوئر های میلیونی خود نتوانستند در لایک پست هایشان به پای یاس با 243.558 برسند. یاسر بختیاری معرو?? به یاس یکی از خواننده های مت??اوت هیپ هاپ ایرانی است. مت??اوت از این جهت که اغلب آثار او در ژانر اجتماعی است و به معضلات جامعه می پردازد، ات??اقی که در دیگر خواننده های زیرزمینی این ژانر دیده نمی شد. برای این خواننده شعر اهمیت بالایی داشت و همین مورد باعث شد تا هر بار شایعه صدور مجوز برای او دهان به دهان بچرخد، ات??اقی که وقتی نزدیک به واقعیت شد که او تیتراژ ??یلم بارکد را خواند اما بعد از چند روز اکران این تیتراژ از ??یلم حذ?? شد و یاس هم روزه سکوت بگیرد. او بعد از ??یلم بارکد سه آهنگ دیگر منتشر کرد آن هم در بی خبری کامل تا راه خودش را به موسیقی رسمی کشور نه از راه جنجال و حاشیه که از راه موسیقی پیدا کند. و حالا حتی با لایک شدن پست های این خواننده در اینستاگرام می توان متوجه شد که مخاطبان او هم به این روش او اقبال نشان میدهند. اما در پیچ بازیگران عرصه تلویزیون ، سینما و تاتر این اختلا?? عددی ملموس تر است . با نگاهی به این جدول می توان متوجه شد که تعداد ??الوئرها در اینستاگرام سلبریتی های سینمای ایران با تعداد هوادارانشان مت??اوت است. به این م??هوم که بسیاری از آنها ??الوئر یا دنبال کننده هستند اما هوادار نیستند. این داستان وقتی عیان می شود که می بینیم تعداد لایک های بازیگری مثل ترانه علیدوستی که به لحاظ تعداد ??الوئر در جایگاه ششم قرار دارد بسیار بیشتر از بازیگرانی است که از او تعداد ??الوئرهای بیشتری دارند. شاید بتوان این استقبال زیاد را مدیون ??یلم های تاثیرگذاری دانست که او ای??ای نقش کرده است. مهناز ا??شار در حال حاضر در صدر جدول میلیونی های اینستاگرام با بیشترین ??الوئرها در بین هنرمندان قرار دارد اما لایک آخرین پست او با اختلا?? زیادی از ترانه علیدوستی در جایگاه دوم است. محسن تنابده و سری مجموعه های پایتخت در جایگاه سوم پر لایک ترین بازیگر اینستاگرامی است و به ترتیب بهنوش بختیاری و رامبد جوان در رده های بعدی قرار دارند. اینستاگرام بازیگران ایرانی و رازهایی خواندنی با مقایسه این آمار شاید ت??اوت ??الوور و لایک اینستاگرام مشخص می شود. منبع: جام جم آنلاین ??الوجت؛ ربات ا??زایش ??الوور اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی اÙ??زاÛØ´ Ù??اÙÙÙر ÙاÙØ¹Û Ø§ÛÙستاگرا٠- Ù??اÙÙجت
  11. ا??زایش لایک اینستاگرام از موارد جذاب برای کاربران اینستاگرام است و از هر راهی برای ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک اینستاگرام است??اده می کنند. قطعاً برای شما هم جالب است بدانید که در بررسی های انجام شده مشخص شده که جنسیت و زمان ارسال پست ها در ا??زایش لایک تأثیر زیادی دارد. بررسی های انجام شده توسط موسسه Hopper HQ بر روی بیش از یک میلیون عکس ارسالی در اینستاگرام نشان می دهد که به طور متوسط پست های ارسالی زنان پنج برابر بیش از مردان محبوبیت دارد و تعداد لایک ها و نظرات ارسالی برای این مطالب هم حدودا پنج برابر مردان است. تجزیه و تحلیل بیش از 1.2 میلیون پست اینستاگرام که از طریق 4000 حساب کاربری ارسال شده نشان داده که مطالب ارسالی زنان به طور متوسط 578 لایک و نظر دریا??ت می کند، ولی این رقم در مورد مردان 117 مورد است. اگر تنها بخش اظهارنظرها یا کامنتها مورد محاسبه قرار بگیرد، این رقم برای زنان در مقایسه با مردان به 170 در برابر 113 می رسد. یک نکته جالب دیگر این است که تعاملات در پست های مردان بیشتر در بخش اظهارنظرهاست و نه لایک ها. اگر چه اکثر کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می دهند، اما کاربران مرد اینستاگرام بیشتر تمایل به تعامل در بخش نظرات در زیر پست های با موضوعات مربوط به تناسب اندام و ورزش دارند. علاوه بر این پست هایی با موضوعات شخصی مانند مسا??رت تا کاهش وزن بیشترین لایک را دریا??ت می کنند. تصاویر حیوانات در رتبه دوم و تصاویر دیدنی طبیعت و … در رتبه سوم هستند. متون ارسالی همراه عکس ها هم در ایجاد محبوبیت بیشتر تاثیرگذار است. متون طولانی لایک را تا 15 درصد کاهش می دهند و متون همراه با ایموجی و شکلک بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. است??اده از هشتگ هم بازدید را ا??زایش می دهد. مهم ترین نکات هشتگ که باید بدانید یکی دیگر از موارد مهم که در این بررسی مشخص شد اهمیت زمان ارسال پست ها در اینستاگرام است. زمان ارسال پست ها نیز مهم است و ارسال پست در عصرها بیشترین بازدید را موجب می شود و ا??زایش لایک اینستاگرام نتیجه طبیعی این موضوع است. در روزهای تعطیل انجام این کار در حدود ساعت 11 صبح مناسب است. بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه مواقعی می باشد؟ همین موارد ساده را به یاد داشته باشید و با رعایت همین نکات شاهد ا??زایش لایک از سوی ??الوور های خود باشید. منبع:??ارس :thumbup::thumbup::thumbup: ??الوجت: ربات ا??زایش ??الوور در اینستاگرام و خرید ??الوور ایرانی :2lkfck5::2lkfck5::2lkfck5:
  12. معمولاً در برخی از سایت ها با عناوینی همچون: خرید ??الوور و ا??زایش ??الوور رایگان مواجه می شویم و حتی در اینستاگرام نیز چنین تبلیغاتی را مشاهده می کنیم. اما ??الوور واقعی و حقیقی چه نوع ??الووری است؟ ا??زایش ??الوور چه ??ایده ای دارد؟ چرا کاربران اینستاگرامی به دنبال ا??زایش ??الوور اینستاگرام خود هستند؟ و کدامیک از انواع ??الوور ها می تواند برای اهدا?? کاربران م??ید باشد. ما بارها ص??حاتی از اینستاگرام که تعداد ??الوورهای زیادی را دارند بررسی کرده ایم و نرخ درگیری آنها را محاسبه کرده ایم، به این نتیجه رسیده ایم که همه این ??الوورها ??عال نیستند. در واقع باید گ??ت برخی از ص??حات اینستاگرام در ظاهر امر ??الوورهای زیادی داردند اما ??الوورهای آنها ??یک و غیر ??عالند. و متأس??انه باید بگوییم در ایران نیز کاربران زیادی اقدام به خریداری ??الوور ??یک کرده اند. حتی برخی از بازیگران ایرانی نیز تعداد ??الوورهایشان واقعی نیست و برای محبوب نشان دادن خود اقدام به خرید ??الوور ??یک کرده اند!!! اینستاگرام بازیگران ایرانی و رازهایی خواندنی باید بگوییم تعداد بازیگرانی که ??الوور ??یک خریداری کرده اند کم نیست. برای نمونه بهنوش بختیاری از جمله بازیگرانی است که ??الوور ??یک خریداری کرده است. دوسال پیش، در طی اقدام اینستاگرام در طی یک ه??ته، تمامی ??الوورهای ??یک برخی از کاربران ریزش کرد و به همین سادگی برخی از کاربران رسوا شدند!!!! بهنوش بختیاری نیز از بازیگرانی که بود که در یک شب با ریزش 600 هزار ??الوور مواجه شد. حسام نواب ص??وی نیز از بازیگرانی بود که بار یزش ??الوورها مواجه شد. این موارد صر??اً برای نمونه بیان شد. متأس??انه پیج هایی که در اینستاگرام ??الوور ??یک خریده اند زیادتر از حد تصور می باشند. خرید ??الوور ??یک ؛ راهی که نباید ر??ت به سراغ بحث اصلی خودمان برویم. ??رقی نمی کند بازیگر یا هنرمند باشیم یا صاحب کسب و کاری که از اینستاگرام برای اهدا?? تجاری خود است??اده می کنیم یا ??قط یک پیج شخصی در اینستاگرام داریم در هر حال سوال اصلی اینجاست: برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام به سراغ چه ??الوور هایی برویم؟ آیا خرید ??الوور جعلی منطقی است؟ اگر صاحب کسب و کار باشید که پاسخ کاملاً مشخص است. تعداد ??الوور های بیشتر ولی غیر واقعی سودی برای ما ندارد. آنچه برای مهم است ا??زایش رقم حساب های بانکی ماست که قطعاً با ??الوور ??یک این هد?? محقق نمی شود. ا??زایش ??الوور اینستاگرام بدون ا??زایش ??روش سودی برای ما ندارد. بنابراین باید به سراغ روش های تبلیغاتی برویم که نهایتاً منجر به ا??زایش ??الوور واقعی اینستاگرام برای ما شود و نهایتاً به ا??زایش درامد ما کمک کند. اگر صاحب کسب و کار باشیم قطعاً هد?? ما از ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک در اینستاگرام چیزی جز ا??زایش ??روش نمی باشد. شاید برخی به غلط اینگونه تصور می کنند که بالاتر بودن تعداد ??الوور ها حتی اگر ??الوور ها جعلی باشد باعث می شود در نظر مشتریان بزرگ تر و مهم تر جلوه کنیم. اما بد نیست بدانید در کشور خودمان، ایران در حال حاضر کسب و کارهایی هستند که از طریق اینستاگرام در آمدهای میلیونی و میلیاردی دارند اما پیج اینستارگام انها ??قط 45k است. اما ??الوور واقعی . هیچ نیازی به سیاهی لشکر نیست!!! ذهنیت خود را نسبت به تعداد ??الوورها تغییر دهید. بگذارید یک توصیه خودمانی داشته باشیم: دستتان را روی تعداد ??الوورها بگذارید و اصلاً به آن نگاه نکنید!!!! در عوض به دنبال این باشید که کدام روش تبلیغاتی برای شما چاره ساز است و می تواند برای شما مشتری جذب کند. یا اگر به عنوان هنرمند می خواهید تعداد ??الوور بیشتری داشته باشید به این ??کر کنید که چگونه می توانید ??الوور واقعی داشته باشید. ??الووری که واقعاً پیج شما را دیده و تحلیل کرده و شما در ذهنش به خوبی مانده اید. این ??الوور واقعی است که با پیج شما ارتباط برقرار می کند، کامنت می گذارد و لایک می کند. [h=3]حال ??کر می کنید چگونه می توانید تعداد ??الوور واقعی خود را ا??زایش دهید؟[/h] ربات ا??زایش ??الوور ??الوجت با پرو??ایل های واقعی ا??راد از گروه هد??ی که مد نظر شماست( بر اساس سن، جنسیت، شهر و …) ارتباط برقرار می کند. این کاربران شما را می بینند،تحت این عنوان که آنها را لایک کرده اید یا ??الو کرده اید یا حتی کامنت گذاشته اید( با توجه به نظر شما این بخش ها می تواند ??عال شود). برخی از این کاربران بی ت??اوت از این موضوع عبور می کنند و عده ای هم علاقه می شوند و پرو??ایل شما را چک می کنند، به پست های شما علاقه مند می شوند و شما را ??الو می کنند. یعنی این کاربران به اختیار خود شما را دیده اند، پسندیده اند و ??الو کرده اند. این نحوه جذب، بهترین و عالی ترین نوع جذب ??الوور است و اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، مطمئناً نتایج بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. حتی اگر از این روش برای پیج شخصی خود است??اده کنید بازهم برد با شماست. چرا که مو??ق به جذب ??الوور واقعی شده اید که به مطالب شما علاقه مندند و برایتان کامنت می گذارند و شاهد ا??زایش لایک خواهید بود. اگر به دنبال راهی برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام هستید، باید به سراغ روش های مطمئن و منطقی بروید
  13. همان گونه که می دانید بخش “استوری??? اینستاگرام مدتی است که راه ا??تاده است و در همین مدت به یکی از روش های مهم برای بازاریابی در اینستاگرام تبدیل شده است. یکی از ویژگی های مهم در این کمپین برای بازاریابی در اینستاگرام ، ویژگی مهمی به نام تصدی اکانت‌ها یا همان Account Takeovers می باشد. در تعری?? Takeoverمی توان اینگونه بیان کرد: Takeoverها اساسا شخصیت‌های تاثیرگذاری هستند که در آن کاربران در استوری یکدیگر ظاهر می‌شوند. چگونه باید از این روش است??اده کرد؟ به سادگی! ??قط کا??یست که به اکانت دوست یا سازمان دیگر یک عکس یا ویدئو ۱۰ ثانیه ای از خودتان ب??رستید و دوستتان آن را آپلود کنند. همین کار توسط طر?? مقابل هم انجام می‌شود و شما هم آن را آپلود می کنید. معر??ی و آموزش استوری اینستاگرام بگذارید تا به بیان دیگری موضوع را بیان کنیم : “Takeover??? را می‌توان به مصاحبه دعوت کردن از یک ??رد مهم و معرو?? در پادکستتان و یا حتی پست کردن عکس سل??ی به همراه یک ??رد مشهور دانست! ??رقی نمی کند اکانت تجاری داشته باشید، یا اکانت شخصی در اینستاگرام داشته باشید، در هرحال این ویژگی می تواند برای شما مو??قیت به همراه داشته باشد. به عنوان مثال یک رستوران و یک سالن بدن‌سازی را در نظر بگیرید. گرچه شاید این دو به هم ربطی نداشته باشند و تصور داشتن تصدی بین آن دو محال باشد، اما این گونه نیست. باشگاه می تواند برای رستوران ویدئو کوتاهی با محتوای داشتن زندگی سالم با ورزش را ب??رستد و رستوران هم در ازای این Takeover محتوایی، با تاکید بر غذاهای سالم ب??رستد. می‌بینید که در اینجا یک برندینگ ساده ولی سودآور رخ داد! از ویژگی Takeover غا??ل نشوید، ??رقی نمی کند قصد بازاریابی در اینستاگرام را داشته باشید یا صر??اً یک اکانت شخصی داشته باشید. در هر صورت این ویژگی شما را به اهدا??تان نزدیک تر می کند. اگر می خواهید از این روش برای بازاریابی در اینستاگرام به خوبی است??اده کنید،به یاد داشته باشید آنچه تضمین کننده مو??قیت شما در این روش می باشد ارتباطات قوی، توانایی تولید محتوا و زبانی صریح است. منبع: برگر??ته از بلاگ آد :cheerleader3::35i6tub: ??الوجت: خرید ??الوور ایرانی اینستاگرام و ا??زایش لایک در اینستاگرام
  14. از این موضوعات برتر اینستاگرام برای کمک به ا??زایش تلاشهای رسانه بازاریابی و ا??زایش ??الوور در اینستاگرام کمک بگیرید. :greenstars: برنامه بومرنگ اینستاگرام برای hip و به روز نگه داشتن بازاریابی اجتماعی شناخته شده است . برای تازه نگهداشتن این سکو، اینستاگرام ویدوی یک ثانیه اپ که بومرنگ نامیده شده است ، راه اندازی کرده است. است??اده از این اپ بسیار اسان و به سادگی یک ثانیه ویدیو را ثبت و ان را تبدیل به حلقه ایی مثل ان را تبدیل به حلقه ایی مثل gif کرد. در حالیکه بومرنگ در اکتبر 2015 راه اندازی شد، کاربران بیشتر با این اپ اشنا شدند همان طور که در قسمت های مختل?? ظاهر شده است. تاریخ موضوعات برتر گوگل نشان می دهد که سرچ مقیاس گذاری برای واژه بومرنگ در ایالات متحده در سال گذشته مورد توجه بوده است. اما چرا این اپ در اینستاگرام بسیار پر طر??دار است؟ احتمالات زیادی وجود دارد ، اما کاربران رسانه اجتماعی در حال حرکت به سمت لحظات کوتاه ( microه)ه0ستند. به همین دلیل است که محبوبیت Snapchat همچنان در حال ا??زایش است. بومرنگ توانایی اشتراک گذاری ویدیو های کوتاه بدون صدا که نه تنها درست کردن آنها اسان است ، بلکه ??هم آنها هم بسیار آسان است را دارد. این مهم است که به مشتریان خود و چگونگی دریا??ت محتویات شما از سمت آنها ??کر کنید. شما ممکن است از چگونگی مطابقت دادن کاربران اینستاگرام با ویدیو های کوتاه شما متعجب شده باشید. به هر حال همان طور که قبلا اشاره شد اینستاگرام مکان بزرگی برای منحصر به ??رد بودن و نمایش تصاویر زیبا و ویدیو های برند شماست. از بومرنگ برای برجسته کردن شرکت خود در یک شیوه خلاقانه و طنز است??اده کنید. به همین راحتی بومرنگ برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام کمک زیادی به شما می کند. ویدیو های بدون مخاطب بسیار شبیه مانند ا??زایش در بومرنگ ، ودیو های صامت تبدیل به یکی از موضوعات برتر اینستاگرام شده اند. حتی در ??یس بوک بیشتر ناشران متوجه شده اند که بیشتر کاربران به ??یلم های صدا دار علاقه ندارند. Both Mic and LittleThings ، که به طور متوسط 150 میلیون بازدید از ویدیو های ??یس بوک در نص?? ماه دارند، دریا??تند که 58% بازدید کنندگان به هنگام مشاهده ویدیو صدای آن را باز نمی کنند. این موضوع برتر به احتمال زیاد مرتبط است با : ا??زایش روایات متنی یا زیرنویس در ??یلم های ??یس بوک. این در کاربرانی که از موبایل است??اده می کنند ا??زایش می یابد.( به خصوص در مکان های عمومی ) آسانی مشاهده بدون باز کردن صدای ان . توجه کمتری برای است??اده کنندگان از رسانه های اجتماعی دارد. مردم به منظور دریا??ت محتویات ??وری که دراختیارشان هست به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. از آنجا که ما نمی توانیم به همان میزانی که به آن توجه می کنیم از آن است??اده کرده باشیم ، لذا می خواهیم تا جایی که می توانیم از ویدیو های آن است??اده کنیم.( کمتر زمان بزاریم). حتی مایکروسا??ت دریا??ت که در حال حاظر توجه ما کمتر از یک ماهی قرمز است. این بدین معناست که احتمالا مردم به ویدیو ها بیشترلایک می دهند. اگر یک ویدیو به سرعت و اول بدون صدا توجه شما را جلب کند ، آیا در ادامه به آن نیاز دارید؟ ما نمی گوییم همه ویدئو های صدادار بد هستند آمار موضوعات برتر به سمت تماشای یک ویدیو در کوتاه ترین زمان ممکن ا??زایش داشته است. مردم می خواهند بتوانند به سرعت اطلاعات را دریا??ت و به طر?? بعدی بروند. به عنوان یک برند می توانید این را به ن??ع خود به بازی بگیرید. تلاش کنید تعدادی ویدیوی بدون صدا بسازید ، اما اطمینان حاصل کنید که تماشاکنندگان می ??همند که چه ات??اقی ا??تاده است. همان طور که قبلا گ??ته شد بومرنگ ها جواب شما برای ویدیو های صامت خواهد بود. ***** های Snapchat Selfie در اینستاگرام درحالیکه این مقاله درباره موضوعات برتر اینستاگرام برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام است، محبوبیت یکپارچه سازی بقیه اپ ها و بازاریابی های اجتماعی در اینستاگرام شایان ذکر است. اگر چه اینستاگرام به رشد خود ادامه می دهد ، چالشی است با Snapchat برای ا??زایش تماشای ??یلم های صامت توسط کاربران در پلت ??رم هایشان. به همین دلیل است که اخیرا دراینستاگرام ویدیو های طولانی 60 ثانیه ایی منتشر شده است، که امروزه این توانایی را به کاربران می دهد که از محتویات ویدیو ??راتر روند. به هر حال یک موضوع برترمحبوب در همه رسانه های اجتماعی با ***** های Snapchat است. بر طبق مصاحبه BuzzFeed ، Snapchat انتظار دارد از ***** های عکاسی این شبکه بازاریابی حمایت شود تا به 16 میلیون بازدید در روز برسد. هزینه؟ Snapchat در حال یک شارژ بسیار بالای 700 هزار دلاری برای اجرای ***** های خاص در یک روز است. هم اکنون بیشتر برند ها از مزایای ***** های sponsored Snapchat است??اده می کنند. اما این تصاویر و ویدیو ها صر??ا بر اساس Snapchatنیستند. با تعداد بسیار بالای تصاویر صورت های سگی و رنگین کمان روی Snapcha مردم با اپلود ویدیو در Snapcha خود از یک ویدیو دو ودیو می گیرند و همچنین می توانند از ان در اینستاگرام هم است??اده کنند. به طور حتم ***** های سل??ی یکی از بزرگ ترین موضوعات برتر در اینستاگرام برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام هستند. اما این می تواند برای تجارت که از مزایای ان بهره مند شود سخت باشد. تلاش کنید که اطمینان حاصل کنید که برند شما جنبه های انسانی و طنز را با ***** های Snapcha را دارد. به سادگی Snaps های خود را ذخیره کنید و آنها را در اینستا گرام اپلود کنید. شما می توانید مطمین شوید که تجارت شما هم روی Snapcha است . هرچند برای تجارت مو??ق به ا??زایش ??الوور در اینستاگرام نیاز دارید، اما ??راتر از تعداد ??الوور ها ??کر کنید. اشتراک ، تم یا تکرار موضوع برتر اینستاگرام بدست اوردن محبوبیت برای تجارت ، خود را در موضوع خاصی قرار دادن است. این به این معناست که عکس ها و ودیو های شما اشترامات، تم ها یا مکررات یکسانی را به طور سرتاسری دنبال می کنند. بسیاری از مردم نگران از دست دادن تعامل با محتویاتشان هستند. از سوی دیگر کاربران باید این را به عنوان یک موقعیت برای است??اده از محتوای بسیار خوبی در حیطه خود در نظر بگیرند. با بیش از 300 میلیون کاربر ??عال روزانه ، مردم همیشه حسابهای اینستاگرام خود را چک می کنند.این بدین معنی است که مردم علاقه بیشتری در ساختن اینستاگرام خود به بهترین شکل نشان می دهند. همین عقیده باید وارد کسب و تجارت شما بشود. عکس های خیلی خوب در نهایت در جذب مخاطبان شما و ا??زایش ??الوور در اینستاگرام بهتر عمل خواهند کرد. مطمئن شوید که زمان و تلاش خود را برای زیبا ساختن اینستاگرام با خلق یک تم متداول یا داستانی در آن گذاشته اید. این به محتوای شما برای مقابله با الگوریتم های جدید اینستاگرام کمک خواهد کرد. بهترین راه برای ??همیدن اینکه کار چیست امتحان کردن عکس های مختل?? به سبک ویدیو و و اینکه کدام پست ها بیشترین تعامل در اینستاگرام را دارند است. درباره معیار های بیهوده ساده مثل لایک ها عجله نکنید. در عوض ، از میزان تعامل ، کامنت ها، لایک ها، بازدید ها و کلیک بر لینک پرو??ایل ببینید که پست ها چطور خوب کار می کنند. Sprout Social’s ابزارهای قوی تحلیلی اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را با داده های عمیق در نشان دادن اینکه کدام پست ها برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام بهتر عمل می کنند بهبود بخشد. نه تنها این ، اما با ردیابی هشتگ ها و ویژگی های نظارت شما می توانید در میان بهترین موضوعات برتر اینستاگرام قرار بگیرید. مدیریت حساب های چند گانه اینستاگرام در اوایل سال جاری اینستاگرام ویژگی حسابهای چند گانه را ثبت کرد. برای سالها کاربران ??قط می توانستند از یک حساب است??اده کنند و سپس از آن خارج شده و به حساب دیگری بروند. امروزه کاربران می توانند به سادگی می توانند آنها را تغییر دهند ، که این به این معناست که بیشتر مدیران رسانه های اجتماعی بیش از یک حساب را مدیریت می کنند. مدیریت چندین حساب تلگرامی اجازه تجارت برای ساخت بیش از یک برند را به ما می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد . مردم برای دسترسی سریع به عکس ها و ویدیو ها به اینستاگرام می آیند. ساختن بیش از یک برند می تواند به شما برای پوشش دادن خطوط عمودی کمک کند. برای مثال اگر برند شما به بزرگی برند آدیداس است ، شما یک حساب چند کاره اینستاگرام می خواهید بنابراین کاربران می توانند انچه را که دقیقا می خواهند یا شما را به سادگی ??الوو کنند یا خرید کنند. خوشبختانه با Sprout Social شما می توانید کامنت ها ، هشتگ ها و پست ها را از چند حساب اینستاگرام در یکی مدیریت کنید . اینکار عقب و جلو ر??تنی که هنوز با پلت ??رم های اصلی به هنگام مدیریت کردن مکالماات در اینستاگرام پیش می اید را از بین می برد. از اینستاگرام به عنوان سایت تجاری خود است??اده کنید یکی دیگر از موضوعات برتر اینستاگرام برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام ،بدست آوردن زمینه ایی برای است??اده از آن به عنوان وب سایتتان می باشد. بیشتر کسب و کار ها همه محصولات خود را به عنوان تصویر پست می گذارند و به سادگی با لینک دستور العمل تصمیم خرید را در مخاطب ایجاد می کنند. این موضوع برتر برای خریدان بالقوه؛ اشتراک گذاری و گذاشتن پست مجدد برای چیزی یا ذکر آن برای دوستانشان کسانی که ممکن است علاقه داشته باشند را بسیار ساده می کند. ناگهان ، هر ص??حه خرید پست خود را دارد ، جایی که مردم می توانند برای دیگران ارسال یا ان پست را مجدد برای خود ارسال کنند. کسب و کار های کوچک در این تاکتیک مو??ق می شوند. و بوسیله یکی شدن با تلاش های رسانه اجتماعی ، با یک ابزار مدیریتی اینستاگرام مانند Sprout Social، صاحبان کسب و کار می توانند ببینند که کدام هشتگ ها یا پست ها بیشترین تعامل را دریا??ت می کنند. به علاوه، کامنت های اینستاگرام می تواند به single-stream شما ??رستاده شود با بقیه حساب های اجتماعی بنابراین شما می توانید این را نگه دارید ، نظارت کنید و به سرعت به هر کسی که سوالی دارد پاسخ دهید . *** مهم نیست که شما از کدام یک از موضوعات برتر اینستاگرام می خواهید است??اده کنید، هوشمندانه است که با انچه مخاطبین شما در رسانه های اجتماعی انجام می دهید در یک راستا بمانید. بازاریابان همیشه بدنبال راههایی برای دستیابی به موضوعات برتر اینستاگرام برای جذب مخاطبان و ا??زایش ??الوور و ا??زایش لایک هستند. شما برای دیدن محتوای خود در این مسابقه در رقابت هستید. منبع: sproutsocial تهیه و ترجمه: ??الوجت؛ر بات تبلیغاتی اینستاگرام
  15. [h=3]نگاهی به قدم های ساخت مخاطب و ا??زایش ??الوور در اینستاگرام[/h] 1) از حسابهای دیگر بخواهید که بر محتویات شما پست بگذارند. هنگامی که شما یاد می گیرید چگونه در اینستاگرام ??الوور بگیرید ، دانستن ارزش مخاطبان برای شما مهم است.حساب بیشتری از ??الوور های شما که ا??زایش می یابد، شما خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری جذب خواهید کرد. بهترین راه بدست آوردن مشتری برای ??الوو کردن شما این است که مقابل آنها قرار بگیرید و مثل دیگران در مقابل انتقادات در اینستاگرام خود حضور داشته باشید.تلاش کنید محتوای کاربران را نسبت به برند خود در نظر داشته باشید. شما همچنین می توانید از محتویاات اینستاگرام برای بدست آوردن مخاطبان بیشتری برای برند خود است??اده کنید. راه دیگر این است که خود را در برابر تعداد مخاطبان بیشتری قرار بدهید. تلاش کنید یک اکانت اصلی اینستاگرام در حر??ه خود برای به اشتراک گذاری محتوا به مخاطبان خود داشته باشید. ??قط اطمینان حاصل کنید شما ارزش چیزی را ارایه می دهید. آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید این است که بیش از حد ??روش بازار به نظر برسید. در عوض تلاش کنید با برند دیگری بازاریابی کنید که بتواند به شما برای ساختن مخاطبانتان در اینستاگرام کمک کند. همیشه ممکن است تویتر شما نسبت به بقیه برند هایتان ??الور های بیشتری داشته باشد که شما می توانید از اهرم ها یا اشاره های تجاری یا اشتراک گذاری محتوا است??اده کنید. 2) بهینه سازی حساب اینستاگرام شما زمانی که شما در تلاش برای بدست آوردن ??الوور های اینستاگرام هستید یکی از مهم ترین قدم ها این است که حساب خود را کامل بهینه سازید. به سادگی حساب اینستاگرام شما نیاز به کامل شدن با بدست آوردن کشش بالاتری دارد. اگر شما بیوی مناسب، شرح نوشته های تصاویر، یک یوزر مناسب یا حتی یک تصویر مناسب پرو??ایل نداشته باشید چگونه مردم بدانند که این حساب متعلق به برند شماست؟ به نظر احمقانه می آید اما بیشتر شرکت ها بیو یا اطلاعات حساب خود را به طور کامل پر نکرده اند. بدست اوردن هر نوع جاذبه ایی برای ??الور های جدید سخت تر است . مطمئن شوید که بیو شما به طور کامل با لینک بازاریابی یا سایت محصول و کلمات کلیدی مرتبط پر شده و همچنین هشتگ های مربوط به تجارت شماپر شده باشد. نام کاربری خود را به دوستانه ترین شکل ممکن ح??ظ کنید .اگر اسم تجاری شما بلندتر از چیزی است که مشتریان شما بتوانند آن را ب??همند کوتاهش کنید. شماره یا کاراکتر های خاص به نام کاربری خود اضا??ه نکنید. به علاوه ، نام کامل تجاری خود زیر هر اسم در گزینه های مختل?? بنویسید. 3) اینستاگرام خود را به نمایش بگذارید اگر اینستاگرام خود را ارتقا ندهید مردم چگونه حساب شما را پیدا کنند؟ مطمئن شوید که اینستا گرام شما با وب سایت و دیگر رسانه های اجتماعی هم راستا است . ایجاد حضور و اگاهی یکی از بهترین راههای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام است. اگر شما می خواهید به طور طبیعی شاهد ا??زایش ??الوور در اینستاگرام باشید، به مردم اجازه دهید بدانند کجا شما را پیدا کنند. شما می توانید به منظور ا??زایش اشتراک گذاری های اجتماعی در همه شبکه های خود گزینه های رسانه های اجتماعی به وب سایت و وبلاگ خود اضا??ه کنید، همچنین جایی که می توانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند. یکی دیگر از ایده های ??وق العاده ، ارتقای متقابل حساب های شما در رسانه های اجتماعی است. شما به سادگی می توانید از دیگر شبکه های اجتماعی خود برای انتقال مستقیم کاربران به اینستاگرام خود است??اده کنید. به هر حال ، مطمئن شوید که شما ??قط به دنبال ا??زایش ??الوور نیستید. در عوض شما باید تلاش کنید که محتویات اینستاگرام خود را منحصر به ??رد بسازید تا کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند. خوشبختانه با ویدیو در اینستاگرام شما شانس بزرگی برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام از طریق محتویات خلاقانه دارید. 4) محتویات پستی که ??الوور ها انتظار دارند در حالیکه حر?? زدن از عمل کردن آسان تر است ، یادگیری آنچه ??الوور هایتان می خواهند به هوشمندی نیاز دارد. بعضی از محتویات نسبت به دیگر محتویات بهترند و به همین دلیل است که امتحان کردن بسیار مهم است. به هر حال ??یلتر ، شرح زیر تصاویر ، انواع محتوا یا پست زمانی و یا حتی کوچکترین چیزی می تواند همه اینها را تغییر دهد. گوش به زنگ باشید با دانستن موضوعات برتر اینستاگرام شما می توانید محتویات پست های محبوب خود را پیدا کنید. اگر می خواهید اینستاگرام خود را پیگیری کنید تلاش کنید از یک پلت ??رم سه قسمتی مثل spourt social است??اده کنید. اینجا شما به سادگی می توانید اینستاگرام خود را مدیریت و بر همه تلاش های خود گزارش بگذارید. 5) مکالمه شروع کنید یکی از بهترین راهها برای آگاه نگه داشتن کاربران در اینستاگرام از طریق مکالمات است . بر طبق گ??ته sprout social 2016 نزذیک به 35% از مشتریان از رسانه های اجتماعی برای محا??طت از مشتری ها است??اده می کنند. این درصد شامل ایمیل ، چت 1 تا 800 ن??ر و مساعدت کننده در ??روشگاه است. سهولت گ??تگو در رسانه های اجتماعی هر ساله مرتبط تر و مورد توجه تر می شود. در سال 2012، اینستاگرام شرح داد که 81 کامنت در نیم ثانیه روی پلت ??رم وجود دارد. با رشد اینستاگرام از 80 میلیون یوزر در سال 2012 به بیش از 500 میلیون در سال 2016 به راحتی می توان گ??ت تعدا کامنت ها هم ا??زایش یا??ته است. این به این معناست که شما باید از مزایای این مکالمات بهره مند و با کاربران تعامل داشته باشید. سعی کنید سوال بپرسید یا پست هایی بگذارید که مردم را به سخن گ??تن وادارد. بیشتر مکالمات در حیطه بحث شما شکل می گیرد و به احتمال زیاد این باعث می شود که شما شاهد ا??زایش ??الوور در اینستاگرام خود باشید. از ??الوور های خود سپاس گذار باشید و از جواب دادن نترسید. 6) هشتگ هایی که کار تبدیل کردن را انجام می دهد پیدا کنید. یکی از راههای ارزیابی شده و درست برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام ، هشتگ ها هستند. برای سالیان هشتگ ها به ما برای دستیابی به رسانه های اجتماعی کمک کرده اند. به عنوان یک بازاریاب ، شما می توانید جامعه خود را با بدست آوردن ??الوور ها و هشتگ ها ارتقا دهید. برای تازه کار ها ، یا??تن هشتگ هایی که بسیار پر جمعیت نیستند کار هوشمندانه ایی است. سعی کنید محتویات اینستا گرام خود را در دریایی از میلیون ها عکس و ویدیو که چیز ساده ایی هم نیست برجسته کنید. شما مجبور به یا??تن هشتگ هایی هستید که مردمی که در مخاطبینتان وجود دارند به آنها علاقه مندند. اگر یک ارتباط موثر ساخته شود، این کاربران بیشتر علاقه به ??الوو کردن شما دارند. Revolution به طور مستقیم از هشتگ هایی مثل #drinklocal and #logansquare برای هد?? قرار دادن مشتری های خود است??اده می کند. به علاوه #lsaf از این حادثه حمایت می کند. همه این کمک ها با پستهای هشتگ های مناسب بدست می آید با ابزار های Sprout Social’s تحلیلی اینستاگرام شما دسترسی مستقیم به عملکرد هشتگ ها و است??اده از اطلاعات برای دیدن اینکه بهترین کار چیست را دارید. کورکورانه به جهان هشتگ ها نروید، بدانید هد??تان چیست ، پس شما می توانید ??الوور های خود را بسازید. ??الوور های اینستاگرام خود را شاد کنید این نکات برای کمک به شما برای ا??زایش ??الوور در اینستاگرام گذاشته شده است. بعد از انجام نکات ??وق، آخرین چیزی که برای دیده شدن نیاز دارید، است??اده از ربات های ا??زایش ??الوور به شکل واقعی و طبیعی است. ربات هایی همچون ربات ا??زایش ??الوور ??الوجت، روزانه اکانت شما را به مخاطبین زیادی معر??ی می کند و با این روش مخاطبین واقعی زیادی را به سمت پیج شما هدایت می کند. به همین سادگی مخاطبان زیادی برای پیج اینستاگرام خود بسازید و چشمها را به سمت خود خیره کنید. مطمئن باشید که شبکه هایی همچون اینستاگرام، قدرت ??وق العاده ای برای بازاریابی در اختیار شما قرار می دهند. ??الوجت: ربات ا??زایش ??الوور اینستاگرام به شکل واقعی
×
×
  • جدید...