رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

site2017

عضو
  • تعداد ارسال ها

    18
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد site2017 در 25 بهمن 1399

site2017 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

2 معمولی

1 دنبال کننده

درباره site2017

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    esteghlalahvaz

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    ajax

Converted

  • سیمکارت
    091-0935

Converted

  • حودرو شما
    PRIDE

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    samsung-m120.gif

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. سئو چیست؟ به معنی بهینه سازی وب سایت، آنالیز، بکار گیری تاکتیک ها و پردازش هوشمندانه برای نمایش بهتر سایت شما در موتورهای جستجو است، برای جهت دادن مشتریان به سمت وب سایت شما. این سه موضوع به شما برای ساخت سایت هوشمندانه ی کاربر-پسند کمک می کند، بر اساس تجربه 15 ساله من برای رتبه بندی سایت ها برای گوگل. اگر به خدمات بهینه سازی نیاز دارید به SEO سر بزنید. یک معر??ی این یک راهنمای شروع برای سئو کاران کلاه س??ید است. یک سری از این تکنیک ها ممکن است "کلاه خاکستری" به نظر برسد،آنطوری که گوگل نگران آن است، چیزی که امروز "کلاه خاکستری" است در آینده امکان دارد جزو "کلاه سیاه ها" باشد. هیچ سایت آموزش تک ص??حه ای نمی تواند به این حد کامل و پر محتوا باشد. چیزی شما اینجا لازم دارید جواب سوالاتی است که خود من در شروع کار داشتم. "قوانین" گوگل اصرار دارد تا مدیران سایت با تولید محتواهایی با کی??یت بالا و است??اده از تکنیک های "کلاه س??ید" به رنک یا رتبه بالا دست پیدا کنند. قابل بحث است که گوگل سایت هایی را که قوانین را زیر پا بگذارند به اصطلاح پنالتی می کند. این ها "قانون" نیستند، اما راهنمایی برای دسترسی به رتبه بالا در گوگل هستند. به هر حال بعضی از رتبه گر??تن ها در گوگل غیر قانونی هستند یا به نوعی هک به شمار می روند. شما مختارید هر مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید ولی احتمال دارد تیم اسپمر وب گوگل شما را مجازات کند. کلاه س??ید کار را قانونی و کلاه سیاه کار را غیر قانونی انجام می دهد. چیزی که در این مقاله می خوانید این است که به وسیله راهنمایی های قانونی باعث می شود تا ترا??یک سایت شما به طور طبیعی ا??زایش پیدا کند . (SERPs) تعری?? تعری?? های زیادی از بهینه سازی گوگل وجود دارد.(بهینه سازی در انگلیس، کانادا، آمریکا، نیوزیلند). اما بهینه سازی اساسی در سال 2016 بیشتر درباره ا??زایش ترا??یک رایگان به سمت سایت های شماست، که به وسیله بیشتر موتور جستجو های جهان انجام می شود. ??رصت ها هنر است??اده از سئو به دروغ درباره م??اهیم اینکه چگونه ا??راد جستجو می کنند و اینکه چه نتایجی را گوگل به کاربران نمایش می دهد صحبت می کند. یک سئو کار خوب باید بداند چگونه گوگل ص??حات نتایج را برای هدایت کاربران، اطلاعات و کلمات کلیدی درخواستی را جمع بندی می کند. مدیریت ریسک یک بازاریاب سئو خوب، به خوبی درباره ریسک متن های بلند و کوتاه در موتورهای جستجو با خبر است. همچنین درباره م??اهیم محتوا برای موتورهای جستجو و نتیاج ص??حات جستجو با خبر است. آن ها قوانینی هستند که یا باید دنبال شوند یا از آن ها باید چشم پوشید، باید ریسک ها را پذیر??ت، این درباره جنگی است که یا پیروز می شوید یا می بازید. ترا??یک رایگان یکبار یک سخنران موتورهای جستجو را "سلطان بازاریابی" خواند، این در واقع دروغ نیست. رتبه بالا و قرارگیری در ص??حات اول گوگل بسیار با ارزش است- یک راه تبلیغ رایگان و بهترین راه تبلیغ در کل دنیا است. ترا??یکی که از طریق گوگل به سمت سایت ها می آید هنوز بهترین و با ارزش ترین نوع ترا??یک در کل دنیا است. در واقع می تواند یک تجارت را بسازد یا آنرا نابود کند. طرز بازی در سال 2016، به این معنی است که هنوز می توانید جز رهبران بلند مرتبه باشید، به طور رایگان، ??قط با بهینه سازی وب سایت برای مشتریان، برای محصولات یا خدمات. همان طور که مطلع هستید رقابت های بسیاری برای ترا??یک گوگل وجود دارد. شما نباید با گوگل رقابت کنید. شما باید با رقیبان خودتان رودررو شوید. پیشر??ت مو??قیت می تواند به دست بیاد، در خانه یا در محل کار، اما تجارت همیشه شامل ماهر بودن در رشته های گوناگون است که شامل تکنیک های بازاریابی گوناگون می شود و حدی برای آن ها وجود ندارد: طراحی سایت در دسترس بودن کاربردی بودن تجربه کاربران ارتقا سطح وب PHP,HTML,Css و... مدیریت سرور مدیریت دامنه حق چاپ ص??حات گسترده تحلیل لینک های وارد شده به سایت تحلیل کلمات کلیدی ارتقا در شبکه های اجتماعی گسترش نرم ا??زارها آنالیز و تحلیل داده ها معماری اطلاعاتی تحقیقات و همیشه به دنبال گوگل بودن در سال 2016 سطح رقابتی برای رتبه برتر سخت شده. تجربه شخصی کاربران مهم ترین برچسب گوگل ا??زایش کی??یت کاربران سایت است. اگر انتظار دارید در سال 2016 در گوگل رتبه بگیرید، بهتر است پیشنهادهای باکی??یت تری داشته باشید، نه شیوه های و تکنیک های قدیمی و از کار ا??تاده که قبلا آموزش دیده اید. برای تجربه بهتر کاربران بهتر است به سایت goog user experience یک نگاهی بی اندازید اگر نه- آگاه باشید "رتبه دهنده ها به کی??یت" در الگوریتم جدید پاندای گوگل به دنبال سایت هایی با کی??یت پایین می گردند و به دنبال طبقه بندی تجربه بد کاربران هستند. گوگل در حال ا??زایش نمودار کی??ی خود در هر سال است. مو??قیت آنلاین در هر سال شامل کی??یت بالاتر روی محتوای هر ص??حه است، معماری وب سایت ها، کاربردی بودن آن ها، مقایسه بهینه بودن آن ها، و ارتقا آن ها. اگر شما به مسیر امیت نمی دهید، محتوای شما هر ساله به وسیله الگوریتم های گوگل در حال ا??ت کردن است. یک استراتژی مو??ق چیست؟ قابل اعتماد بودن، محبوب بودن، مرتبط بودن. این نوشته ??قط درباره مهارت های سال 2016 نیست. درباره این است که محتوای با کی??یت و کاربردی به سایتتان اضا??ه کنید تا با توجه به هد??تان باعث حس خوب کاربران سایتتان شود. اگر درباره ایجاد ترا??یک رایگان از موتورهای جستجو به سمت سایتتان جدی و مصمم هستید، آماده شوید تا روی زمان خودتان سرمایه گذاری کنید تا وب سایت و بازاریابی شما را تحت تاثیر قرار دهد. کنترل کی??یت گوگل به دنبال رتبه بندی اسنادی است که در نتایجش نمایش می دهد. اگر دوست دارید که محتویات زیاد و خوبی را به وب سایتتان اضا??ه کنید، و برای شرکتتان یک آوازه بسازید، گوگل به شما رتبه خوبی خواهد داد. اگر سعی داشته باشید نتایج گوگل را دستکاری کنید، تاوان آنرا خواهید پرداخت. برای مثال لینک هایی که در سایت های دیگر ایجاد کرده اید، تا به این وسیله سایتتان را به نتایج بهتر در گوگل برسانید ، هنوز این کار شدنی است و به همین خاطر کلاه سیاه ها از اینکار است??اده زیادی می کنند. اگر شما یک تجارت واقعی دارید و به دنبال ساختن یک برند هستید- شما نمی توانید از شیوه های کلاه سیاه ها است??اده کنید. کاملا این کار را متوق?? کنید. اگر به وسیله گوگل جریمه شوید ، ر??ع این مشکل یا خطای شما الزاما مانند قبل ترا??یک را به سایت شما بر نمی گرداند. احیا شدن از لیست پنالتی های گوگل یک روند بسیار زمان بر است به همان اندازه باید مراحل پاکسازی را انجام دهید. رتبه بندی گوگل به طور دائمی شناور است این کار گوگل است تا دستکاری ص??حات نتایج موتور جستجو یا به اصطلاح SEPRs را سخت کند. بنابراین- ا??رادی که در پشت الگوریتم های گوگل هستند، در حال تغییر قوانین و ا??زایش کی??یت استاندارد برای ده رتبه اول هستند. گوگل در مورد "رمز کارش" بسیار پنهان کار است و گاهی اوقات کمک می کند و بعضی اوقات نصیحت های مبهمی دارد- و بعضی ها می گویند این پیشنهاد ها مسیر اشتباهی است – در این باره که چگونه ترا??یک بیشتری را می توان از طر?? گوگل داشت. گوگل مدام در حال گ??تن این است که کسانی که به دنبال بهینه سازی هستن باید حجم محتوای باکی??یت خود را ا??زایش دهند- است??اده از استراتژی های کم کی??یت می تواند سایت را به عنوان هرزنامه طبقه بندی کند. از دیدگاه هسته گوگل، بهینه سازی موتور جستجوی گوگل هنوز مربوط به کلمات کلیدی و لینک ها است. درباره ارتباط، شهرت و اعتماد است. درباره کی??یت محتوا و رضایت مندی کاربران است. تجربه خوب کاربران کلید مو??قیت شما است-و رتبه شما را در بالاترین حالت عمودی نتایج نگه می دارد. ارتباط، توان و اعتماد بهینه سازی یک وب سایت این است که ص??حه وب شما باید با کلمات جستجو شده کاربران مربوط باشد، و به اندازه کا??ی برای رتبه بندی بالا یا رنک گر??تن مورد اعتماد باشد. بحث در باره رتبه گر??تن یا رنک گر??تن کلمات کلیدی شما در جملات طولانی است. شما می توانید با قوانین "کلاه س??ید" که توسط گوگل پیاده سازی شده بازی کنید، تا به طور طبیعی اعتماد سازی کنید و قدرت خودتان را نمایش دهید. یا می توانید دست رد به آن بزنید و کل زمانتان را به است??اده از "کلاه سیاه" بگذرانید. بعضی وقت ها ، باتوجه به اینکه چه کسی از چه تکنیکی است??اده می کند و چگونه آنرا گسترش می دهد، بیشتر تاکتیک های سئو هنوز جواب می دهند. هر مسیری را که انتخاب کنید، بدانید اگر گوگل شما را وقتی که در حال تغییر و یا دستکاری نتایج گوگل هستید گیر بی اندازد، آن وقت شما را جزو وب سایت های اسپمر یا هرزنامه ای طبقه بندی می کند، و سایت شما پنالتی خواهد شد(دیگه برای آن دسته از کلمات کلیدی رنک یا رتبه بالا نخواهید گر??ت) جریمه گوگل در سال 2016، لازم است بدانید چیزی که باعث ا??زایش رنک یا رتبه شما می شود می تواند شما را پنالتی یا مجازات کند(شیوه هایی با نتیجه گیری سریع) تیم هرزنامه ای گوگل یا اسپمر گوگل در حال حاضر به تغییر جایگاه سایت هایی مشغول هستند که لینک های غیر طبیعی تولید می کنند و یا به دستکاری تاکتیک ها می پردازند. و در حال حاضر الگوریتم های زیادی برای اینکار تعبیه شده تا اینگونه سایت ها را شناسایی کرده و آن ها را پنالتی کنند. عوامل رتبه بندی گوگل صدها‌ عامل رتبه بندی دارد که روزانه، ماهانه و سالانه در حال تغییر است. تا کارایی رتبه بندی سایت شما را با توجه به رقیبان شما در ص??حات نتایج موتور جستجو یا SERPs بالاتر ببرد. شما هیچ وقت تمامی عوامل رتبه بندی در گوگل را نخواهید ??همید. خیلی از این عوامل داخل ص??حات و داخل سایت است و خیلی از این عوامل در خارج ص??حات و خارج سایت هستند. خیلی از عوامل رتبه بندی و نمایش نتایج به موقعیت جغرا??یایی شما و اینکه قبلا چه جستجوهایی داشتید بستگی دارد. من 15 سال در حر??ه بازاریابی آنلاین ??عالیت می کنم. در این مدت، خیلی از این ها تغییر پیدا کرند. در اینجا تمرکز روی عواملی است که به خوبی سرمایه گذاری ها و زحمت های شما را به شما بازمی گرداند. آموزش مبتدی سئو... در ایجا تعدادی عوامل سئو برای مبتدیان آورده شده است: اگر شما تازه شروع کردید، ??کر نکنید می توانید گوگل را در تمام مدت احمق ??رض کنید. گوگل احتمالا تاکتیکی را که می خواهید به کار بی اندازید قبلا دیده.بنابراین، بهتر است برنامه خودتان را ساده نگه دارید. مرتبط بمانید، محبوب بمانید. خوب هد?? گذاری کنید، تجربه بازدید کنندگان از سایتتان باید راضی کننده باشد. اگر تازه شروع کردید – شما ابتدا باید راهنمای گوگل برای مدیران سایت را مطالعه کنید . اگر می خواهید راهنمای گوگل را دنبال کنید یا اینکار را انجام ندهید سریع تصمیم بگیرید،در مورد یک پروژه مهم میانه روی نکنید. اگر به هر نحوی تصمیم گر??تید بازدید کنندگان شما از طر?? گوگل باشد. بدانید گوگل دوست شما نیست. گوگل در هر سطح رتبه بندی به سختی دوست شما است – اما شما او را به عنوان یک دشمن هم نمی خواهید داشته باشید. گوگل ترا??یک رایگان بسیار زیادی را به سمت سایت شما روانه می کند. پس گوگل خیلی هم بد نیست. خیلی از تکنیک های خوش بینانه که رتبه سایت را به شدت بالا می کشد بر خلا?? راهنمایی های گوگل عمل می کنند. برای مثال است??اده از لینک های خیلی زیاد درون سایت که به سایت شما صدمه می زنند امکان دارد سایت شما را به رتبه های بالا بکشانند. این لینک ها در آینده امکان دارد به سایت شما لطمه بزنند. انتظار نداشته باشید در هر زمینه ای شماره 1 شوید بدون اینکه کار، و سرمایه گذاری کرده باشید، یک شبه انتظار نتیجه گر??تن نداشته باشید.انتظار زیاد در زمان کم امکان دارد سایت شما را توسط تیم هرزنامه های گوگل شناسایی کند. شما لازم نیست چیزی پرداخت کنید تا به وسیله سایت های گوگل و بینگ شناسایی شوید،اینکار رایگان است و ممکن است چند روز به طول بی انجامد. وقتی سایت شما به روزرسانی می شود موتورهای جستجو از طریق (نقشه xml و یا RSS) متوجه آن می شوند. برای لیست شدن و رتبه خوب گر??تن در گوگل و سایر موتورهای جستجو، واقعا باید منتظر قوانین گوگل و راهنمای رسمی گوگل باشید. گوگل بر اساس کی??یت و تعداد لینک هایی که از خارج به یک وب سایت داده شده است به سایت ها رتبه می دهد(در کنار صدها اندازه گیری های دیگر). همچنین لینک هایی که از یک ص??حه به ص??حات دیگر داده می شود در "چشم" گوگل به عنوان یک امتیاز دیده می شود. هر چقدر امتیاز بیشتری بگیرد یک ص??حه اعتماد بیشتری را نیز جلب می کند و گوگل رنک بالاتری به آن می دهد – در تئوری، رنک به مقدار زیادی به اعتماد کردن گوگل به یک دامنه ای دارد که ص??حه روی آن سوار شده است. بک لینک (backlink) (لینک هایی که از سایت های دیگر به شما داده می شود). من همیشه به این ??کر می کنم که اگر شما در رابطه با سئو مطمئن هستید – خیلی روشن است که گوگل به محتواهایی که قبلا وجود نداشته اند رتبه بالایی می دهد - و به سرعت آن ها را ??هرست بندی می کند. بنابراین مطمئن باشید اگر ص??حه شما به اندازه کا??ی کلمات مخصوص به آن موضوع را دارا است. شما دیگر لازم نیست به دنبال رنک گیری باشید. اگر شما محتوای اصل، و با کی??یت در سایت خودتان داشته باشید، احتمال تولید لینک به سایت شما بیشتر می شود. اگر محتوای سایت شما در سایت های دیگر نیز پیدا شوند. به سختی بک لینک خواهید گر??ت. اگر شما محتوای اصل و آراسته روی وب سایت خودتان داشته باشید می توانید قدرت وب خودتان را به نمایش بگذارید. موتورهای جستجو باید بدانند که یک لینک واقعا لینک است. یک لینک می تواند با است??اده از مقادیر rel nofollow نگذارد موتورهای جستجو آنرا ??هرست کنند. موتورهای جستجو همچنین می توانند سایت شما را به وسیله لینک هایی که به آن شده پیدا کنند. شما همچنین می توانید سایت خودتان را به طور مستقیم در موتورهای جستجو ثبت کنید . اما در 10 سال گذشته هیچ سایتی را در گوگل ثبت نکردم. من آنرا در قسمت مدیریت سایت ها در گوگل ثبت می کنم. گوگل و بینگ هر دو از خزنده ها است??اده می کنند (ربات گوگل و ربات بینگ) که بتوانند لینک های جدید را در سایت پیدا کنند. این ربات ها ممکن است یک لینک را در جایی از وب به ص??حه خانگی شما پیدا کنند و خزنده ها ص??حات شما را اگر همه آن ها به همدیگر وصل شده باشند ??هرست بندی می کنند. برای مثال، اگر وب سایت شما یک نقشه xml داشته باشد، از آن برای ??هرست بندی محتویات است??اده می کند. گوگل تمام ص??حات شما را چه در نقشه سایت باشند چه نباشند ??هرست بندی خواهد کرد. بعضی ها تصور می کنند سایت های جدید تا زمان خودش را سپری نکرده و اعتماد گوگل را بدست نیاورده رتبه بالا بدست نمی آورد – تصور من اینست که به کی??یت لینک های ساخته شده شما اهمیت دارد. گاهی اوقات سایت شما برای مدتی رتبه بالا بدست می آورد و سپس برای چند ماه ناپدید می شود "مانند یک دوره ماه عسل" بدون شک برای اینست که طعم ترا??یک گوگل را به شما بچشاند. گوگل وقتی سایت شما را با خزنده های خود بررسی و ??هرست بندی می کند، بعد به طبقه بندی آن می پردازد. این طبقه بندی برای رتبه دهی سایت شما بسیار موثر است – برای گوگل بسیار مهم است که نیت شما را ب??همد – دوست دارید سایت شما به این صورت طبقه بندی شود که ??قط برای گوگل ساخته شده است. نمی توانید با سیگنال هایی که دارید ارسال می کنید به گوگل ب??همانید که سایت شما یک تجارت واقعی است. و اینکه شما یک هد?? واقعی دارید - و بیشتر از هر چیزی رضایت بازدید کنندگان از بیشترین اهمیت برخوردار است. نکته – اگر ص??حه شما ساخته شده تا ??قط از ترا??یک رایگان گوگل به پول برسد – گوگل این را اسپم یا هرزنامه می داند. در ادامه بحث، بیشتر در اینباره توضیح می دهم. مقدار ش??ا??یتی که با نوشته ها و لینک هایی که در سایت خودتان تولید کرده اید تا خودتان را بشناسانید، و اینکه بگویید چه کسی هستید، راه هایی هست که گوگل شما را بر اساس آن ها رتبه بندی می کند. به یاد داشته باشید که گوگل ارتش بزرگ کنترل کی??یت خود را به سمت سایت شما می ??رستند، هنگامی که سایت شما در حال رشد ترا??یک است. برای رنک گیری در زمینه یک کلیدواژه خاص، شما نیاز به یک عبارت از کلمات کلیدی در سایت خود دارید. یا لینک هایی که به ص??حه/وب شما اشاره دارند. در آخر چیزی که برای آن رقابت می کنید به شدت به رقیبان شما و زمینه ای که در آن هد?? گذاری شده بستگی دارد. شما به روشنی باید بدانید رقیبان شما در شرایطی که ??رصت ها سخت تر می شود چه کاری انجام می دهند. نمونه دیگر کی??یت لینک دهی به سایت شما لینک هایی است که در ص??حه های خودتان می دهید که باعث می شود در آینده رتبه سایت شما ا??زایش پیدا کند. بله، شما برای رتبه بالاتر نیاز دارید تا لینک های بیشتری به سمت سایتتان بسازید، که اصطلاحا به آن قدرت دامنه یا اعتماد سازی گ??ته می شود. گوگل یک موتور جستجوی بر پایه لینک است – خیلی متوجه این که یک متن، "خوب" یا "با کی??یت" است نمی شود – اما "عمومی" بودن یک مطلب را متوجه می شود. همچنین محتوای لاغر یا کم و ضعی?? را می تواند شناسایی کند – و سایت شما را برای آن جریمه می کند – یا – حداقل – ترا??یک را بعد از تغییرات الگوریتمی از شما دور نگه می دارد. شما اگر در سایت مدیریت سایتهای گوگل عضو باشید می توانید پیغام هایی را که گوگل با توجه به ??عالیت سایت شما می دهد مطالعه کنید و ایرادات سایتتان را ر??ع کنید. ساخت لینک ??قط بازی با اعداد نیست. یک لینک ??قط از طر?? یک سایت مورد اعتماد گوگل، می تواند به شما رتبه بالایی دهد.بله البته،هرچقدر بیشتر لینک از طر?? سایت های مورد اعتماد گوگل داشته باشید، گوگل بیشتر به شما اعتماد می کند. بدیهی است شما به چندین لینک از چندین سایت مورد اعتماد گوگل نیاز دارید تا بیشترین ها را در سال 2016 بدست آورید. سعی کنید از داخل متن های یک ص??حه به سایت خودتان لینک داشته باشید یا حداقل، از کلمات مرتبط داخل متن ها است??اده کنید. از داخل سایت، به ص??حات دیگر سایتتان از داخل متن لینک بدهید. من معمولا وقتی که آن ها با هم ارتباط دارند اینکار را انجام می دهم. یا وقتی که کلمه کلیدی داخل هر دو ص??حه موجود باشد. من هیچ وقت تولید اتوماتیک لینک ها را انجام نداده ام. گوگل اگر با آن ها روبرو شود اینگونه سایت ها را پناتی خواهد کرد
  2. قبل از ساخت سایت ، نیاز به میزبان وب (هاست) دارید. با وجود انبوه شرکت های ارائه دهنده هاست شما چطور هاست مناسب خود را انتخاب می کنید؟ حتی طراحان وب سایت و ??عالان این عرصه به سختی یک هاست مناسب برای خود پیدا می کنند در اینجا تعداد انگشت شماری از راه‌هایی را که به شما در انتخاب هاست کمک می کند را بیان می کنیم. قبل از اینکه شما بتوانید بهترین ارائه دهنده هاست را پیدا کنید نیاز دارید که تصمیم بگیرید در هاست مورد نظرتان به دنبال چه مواردی هستید در انتخاب هاست باید به موارد زیر توجه کرد: - نوع وب سایتی که می سازید - نیاز به پشتیبانی دارید یا خبر - برنامه و نرم‌ا??زار هایی که نیاز دارید - میزان ترا??یک سایتتان که انتظارش را دارید - تعداد سایتی که در حال ساخت آن هستید - بودجه شما با توجه به خواسته‌های اصلی شما، می توانید بهترین پلن هاست خود را پیدا کنید. نه تمام مشتریان خواسته‌های یکسانی دارند و نه هاست ها پکیج های یکسانی . شما ممکن است در حال حاضر کسب و کار کوچکی داشته باشید ,اگر مقیاس کاری شما به سرعت در حال ا??زایش است, یک پلن هاست اشتراکی ممکن است برای شما کا??ی نباشد .ارائه دهندگان میزبانی وب، که شرکت های بزرگ است??اده می کنند در نگاه اول به نظر می رسد برای شما خوب باشد , اما اگر شما یک وبلاگ کوچک دارید این تناسب خوبی نیست . به سمت پلنی بروید که مناسب بیزینس شما باشد. به خاطر داشته باشید که شروع با یک پلن هاست کوچک، به معنی پیدا کردن برند جدید ارائه دهنده هاست برای میزبانی وب شما نیست . هاستی که شما انتخاب می کنید باید دارای پلن با سطوح مختل?? باشد تا زمانی که نیاز به ارتقا داشتید بتوانید به راحتی پلن خود را ارتقا دهید. تحقیق در مورد پایداری سرور شما می خواهید سایت همیشه بالا باشد و مثل ساعت کار کند , همچنین نیاز دارید هاست 24 ساعت 7 روز ه??ته پایدار باشد پایداری هاست شما باید 95.5 درصد یا بالاتر باشد اگر این کمتر از 99 درصد بود باید دنبال هاست دیگری باشید همچنین، خواندن نقد کاربران در مورد میزبان هاست در این کار به شما کمک می کند پشتیبان گیری منظم سایت وقتی مشکلات غیر قابل حلی داشته باشید، حتی بهترین ارائه دهنده سرویس هاست نیز نمی تواند به شما کمک کند. مشکلات زیادی ممکن است در مورد سایت شما بوجود بیاید. ممکن است هارد دیسک سرور شما با مشکل مواجه شود ممکن است اطلاعات شما ناخواسته حذ?? شود یا تغییراتی ناخواسته در ??ایل‌های شما بوجود آید .شما باید هاستی را انتخاب کنید که به طور منظم اقدام به پشتیبان گیری (backup) از اطلاعات می کند، که اگر حادثه‌ای رخ داد بتوان اطلاعات سایت را بازگردانی کنید موقع بررسی سرویس پشتیبان گیری ارائه دهندگان میزبان وب (hosting) به موارد زیر توجه کنید - میزبان وب چگونه این را به طور اتومات انجام می دهد , آیا بک آپ کامل می گیرد؟ - آیا شما می توانید به طور دستی از طریق کنترل پنل اقدام به پشتیبان گیری کنید؟ - آیا شما می توانید به طور منظم اقدام به پشتیبان گیری کنید؟ - آیا شما می توانید خودتان اقدام به بازگردانی اطلاعات پشتیبانگیری شده کنید یا نیاز به تیم پشتیبانی برای انجام آن دارید میزبانی چند دامنه بهترین قسمت در مورد نام دامنه ارزان‌ قیمت بودن آن است. این وسوسه کننده است که به سمت ساخت چند وب سایت بروید یا شاید شما بخواهید تمام ترا??یک را ??قط به یک وب سایت هدایت کنید .حتی اگر شما در ابتدای کار در نظر داشته باشید ??قط روی یک وب سایت کار کنید ممکن است در آینده نیاز داشته باشید دامنه دیگری را مورد است??اده قرارس دهید. شما برای میزبانی چند دامنه نیاز به ??ضای هاست بیشتری هم دارید. مطمئن شوید ارائه دهنده وب سایت شما از قابلیت میزبانی چندگانه دامنه پشتیبانی می کند. حتی اگر راه اندازی چند دامنه و سایت ??وق‌العاده باشد اما اولویت کنونی شما نیست. در بیشتر مواقع ارائه دهنده گان میزبانی سایت اجازه به کار بردن 25 دامنه را می دهند . نگاهی به هزینه داشته باشید این سخت و دور از انتظار نیست که شما موقع ثبت نام برای اولین بار در شرکت های میزبان وب با قیمت ارزان روبرو شوید. شما باید به هزینه‌های تمدید قرارداد برای دوره های بعد توجه کنید، مگر اینکه بخواهید به سمت برند های جدید میزبانی وب در هر دو سال یا بیشتر بروید , شما باید مطمئن شوید هزینه تجدید قرارداد برای پلن ??علی و پلن به روز شده مقرون به صر??ه باشد. هزینه تمدید قرارداد همیشه به آسانی پیدا نمی شود زیرا برخی ارائه دهندگان تمایلی به نمایش دادن آن ندارند برای این کار کلمه تمدید یا renew را به کمک گوگل یا کادر جستجوی داخل سایت جستجو کنید. انتخاب قرار داد کوتاه مدت موقع عقد قرارداد با یک سرویس دهنده که به تازگی می خواهید از آن است??اده کنید، باید به این نکته توجه کنید بهترین انتخاب برای شما انتخاب زمان قرار داد کوتاه مدت است . بیشتر ارائه دهنده ها به شما پیشنهاد قرار داد طولانی مدت با قیمت های ویژه می دهند اما توجه کنید. ممکن است شما در آینده با شرکت میزبان با مشکلاتی مواجه شوید، به عنوان مثال شما ممکن است در آینده نیاز به امکاناتی داشته باشید که شرکت مذکور قادر به ارائه آن نیست در این صورت اگر شما قرار داد چند ساله ببندید ممکنه است به خاطر هزینه ای که برای قرار داد پرداخت کردید به آسانی قادر به جابجایی به دیگر شرکت ها نباشید. پشتیبانی 7-24 قابل اطمینان میزبان وبی که انتخاب می کنید باید بخش پشتیبانی قابل اطمینانی داشته باشد. همچنین باید قادر به برقراری تماس به هر نحوی که شما راحت هستید را دارا باشد. اگر با تل??ن راحت هستید یا با گ??تگوی آنلاین یا هر دو. مطمئن شوید هر موقع از روز یا شب قادر به برقراری تماس با پشتیبان هستید. اگر مشکلی برای سایت شما پیش بیاید مطمئنا نمی خواهید تا ساعت 9 صبح منتظر بایستید. سیاست استرداد وجه حتی اگر شما تحقیقات خود را انجام داده باشید شما هنوز هم ممکن از انتخاب میزبان خود خود راضی نباشید. قبل از اینکه خیلی دیر شود سیاست استرداد وجه را پیدا کنید. بیشتر میزبان ها پیشنهاد یک دوره آزمایشی و یا بازگشت کل مبلغ پرداختی برای یک دوره زمانی خاص می دهند. در مورد لغو قرار داد و سیاست استرداد وجه مطمئن شوید. ممکن است شرکتی در ابتدا قول استرداد وجه را به شما بدهد اما موقعی که شما درخواست استرداد وجه میکنید به بهانه‌هایی از جمله هزینه لغو قرار داد کل یا بخشی از مبلغ را مسترد نکند.
  3. ادامه مطلب چند مورد از تکنیک های سئو 4. در مورد رقبایتان تحقیق کنید ابتدا کلمات کلیدی که برای تجارت شما اهمیت دارد را در نظر بگیرید، آن ها را در گوگل جستجو کنید و رقبایتان را به وسیله 4 نتیجه اول گوگل شناسایی کنید ، از آن ها الگو برداری کنید ببینید ساخت سایت شما چه ت??اوت هایی با رقبایتان دارد. می توانید ساختار سایتتان را بر اساس کار آن ها بچینید ولی محتویات سایت آن ها را کپی نکنید گوگل به راحتی محتوای کپی شده را تشخیص می دهد. گوگل تبحر خاصی در زمینه الگو مطالب کپی شده دارد، و همچنین امکان دارد سایت شما را پنالتی کند که آن زمان دیگر برای جبران بسیار دیر شده . 5.چند ویدئو در youtube آپلود کنید گوگل علاقه زیادی در رتبه بندی ویدئوهای youtube دارد. در حقیقت، ??یلم های youtube در ص??حات اول گوگل به تعداد زیادی نمایش داده می شوند. در بعضی مواقع امکان دارد که اگر سایت شما به ص??حه اول نیاید ??یلمی که در سایت youtube آپلود کرده اید. در رتبه های اول در ص??حه اول قرار بگیرد. در اینجا می توانید مثالی از طراحی سایت را مشاهده کنید. 6. برای مسائل مختل?? راهنما ایجاد نمایید یکی از رازهای سئو که سال ها مورد است??اده قرار گر??ته است، ایجاد بک لینک است. می توانید مطالبی خوبی را در سایت خودتان قرار دهید و به در سایر سایت ها به مطالب خودتان لینک دهی نمایید. اگر مطالب سایت شما م??ید باشند ا??راد زیادی آن ها را به اشتراک خواهند گذاشت، که در انیصورت باعث می شود سایت شما از اعتبار سایر سایت ها است??اده کند. 7.بک لینک های رایگان بسازید به سایت ها یک نگاهی بی اندازید، بسیاری از آن ها به شما اجازه می دهند لینک خودتان را رایگان روی سایتشان قرار دهید مانند سایت soundCloud و بسیاری از سایت ها و بانک های اطلاعاتی هستند که می توانید در آن ها لینک سایت خودتان را قرار دهید. 8. با وبلاگ نویسان همکار آشنا شوید می توانید با کسانی که تقریبا زمینه کاریتان یکسان است تبادل لینک کنید، از وبلاگ نویسان بخواهید که در مطالبی که می نویسند لینک شما را قرار دهند. اگر شما در ص??حه اول گوگل قرار بگیرید، به سرعت کسب و کار شما رشد خواهد کرد، یکی از راه هایی که می توانید با سرعت بیشتری در زمینه بهینه سازی سایت ها ??عالیت نمایید. استخدام یک سئو کار ماهر و با تجربه است.
  4. تبلیغات ریشه درسبک و ریشه زندگی جوانع امروزی دارد و عملی است که در آن عرضه کنندگان یا تولیدی ها با انجام یک سری ??عالیت سعی دارند که تقاظا کنندگان بالقوه را از محصول و خدمات خود مطلع نمایند. این ??رایند با روش‌های مختل?? و مت??اوتی نسبت به بازار و عرضه کنندگان انجام صورت می گیرد. تبلیغات کلیکی در بیشتر وب سایت ها جایی را برای تبلیغات در نظر می گیرند. این وب سایت ها با توجه به زمینه کاری شما و مرتبط با محصولات طراحی سایت شما را به نمایش می گذارند. هزینه این آگهی ها به صورت کلیکی می باشد و به این شکل می باشد که با هر کلیک هزینه ای ار مجودی شما کسر می گردد. این روشی مناسب برای برند سازی و نمایش بالایی برای آگهی وب سایت شما می باشد. به تبلیغات کلیکی ppc نیز گ??ته می شود. تبلیغات موبایلی تبلیغاتی نوین با بازده ای بالا و با دسترسی آسان. تبلیغاتی به روش اپلیکیشن های مبایل. امروزه بیشتر مردم با هر سطحی از زندگی دارای تل??ن های هوشمندی در کنار لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی خود هستند. با توجه به آمارهای جدید است??اده از اَپ های مبایل ا??زایش روز ا??زونی دارد. برخی از کسب ‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این صورت می باشند که با مشتریهایشان بیشتر از طریق مبایل و تبلت‌ها در تماس هستند؛ بر این اساس برای بازتاب بیشتر و گسترش کسب و کار خود یکی از پیشنهاد های ما تبلیغات از این طریق می باشد تبلیغات ویدیویی تبلیغاتی قوی به روش صدا و تصویر. در این روش شما می توانید با تصاویر تبلیغاتی خود را در اپلیکیشن ها و وب سایت ها ارایه نمایید و به منظور برند سازی و آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود مشتری های بیشتری به دست آورید. در طراحی سایت شرکتی و طراحی وب سایت این روش جزء روش های پر طر??دار می باشند.
  5. [h=2]ارتباط زبان HTML5 با بهینه سازی در موتورهای جستجو[/h] امروزه تمام برنامه نویسان و طراحان در تلاش هستند تا رتبه سایت و ص??حات وب سایت خود را در موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ و غیره ارتقا دهند. غول های جستجوی دنیا به هیچ وجه مایل نیستند الگوریتم جستجوی خودشان را ??اش کنند و ار هک شدن این الگوریتم جلوگیری می کنند. اما بسیاری از طراحان وب که به اصطلاح به آنها کلاه س??ید می گویند با آزمون خطا کردن روش های بهینه سازی بهترین روش را برای ساخت سایت مورد نظر انجام می دهند، در ادامه وقتی هر روز این الگوریتم تغییر می کند و به روز رسانی می شود دیگر همه به دنبال این هستند که این غول های جستجو از چه چیزی خوششام می آید. در زبان HTML5 بیشتر وظای??ی که طراحان وب سایت به عهده دارند ساده شده است. [h=2]صدا و تصویر در رابطع با زبان HTML5[/h] برای سالیان ممتد طراحان وب از پلاگینه هایی مانند Adobe flashو یا Silverlight برای اضا??ه نمودن صدا و تصویر به ص??حات وب سایت است??اده می کردند. این پلاگین ها قابلت زیبا و شکیل شدن ص??حات وب را به به طراحان می دهد تا بتوانند کاربران را بیشتر به وب سایت خود جذب کنند. البته این نوع از وب سات ها از رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو برخوردار نیستند برای این که موتورهای جستجو نمی توانند به خوبی ص??حات وبی که دارای adobe flash و Silverlight هست را ذخیره کنند. یکی از قدم های خوبی که در این را برداشته شد از بین ر??تن ??لش بود. اگر چه خیلی از طراحان برای آینده خود به روی آن سرمایه گذاری کرده بودند. زبان HTML5 اجازه می دهد صدا و تصویر ها به خوبی در موتور جستجو ثبت و یا index شوند. است??اده از این تگ ها باعث می شود ص??حات وب سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو بدست بیاورند. به طور کل سایت های که از HTML5 است??اده می کنند رتبه به مراتب بهتری نسبت به سایت هایی که از پلاگین ها است??اده می کنند دارند.خب البته این سوال ممکن است به ذهن شما برسد که HTML5 برای همه کارها مناسب هست یا خیر. گوگل خیلی بر این نکته تاکید دارد که وب سایت را برای کاربران خود بسازید، با این ت??اسیر ممکن است در چند وقته دیگه شاهد ظهور HTML6 باشیم. [h=2]رابطه لینکها در ص??حات وب با HTML5[/h] در حال حاضر با است??اده از خصوصیتی به نام rel ما می توانیم تعیین کنیم که موتورهای جستجو چگونه با لینکهای ما برخورد کنند و آنها را index نمایند Alternate: با این ویژگی می توانیم به همان لینک در زبان دیگری دسترسی داشته باشیم Author: می توانیم با است??اده از آن به ص??حه نویستده لینک دهیم. License: برای نمایش حق است??اده از لینکی است??اده می شود. NEXT and PREV: زمانی است??اده می شود که بخواهیم موتور جستجو بین ص??حات ما به راحتی گردش انجام دهد. Help: برای زمانی است که بخواهیم به ص??حه راهنمایی لینک دهیم رتبه ی وب سایت و رابطه آن با HTML5 گوگل تا چند سال پیش همیشمه تاکید می کرد که زبان HTML5 باید کار های زیادی بر روی آن انجام شود و در حال حاضر تمامی این ص??حات را در حال indexکردن می باشد، برای همین کمپانی گوگل نیز مشخص است که برنامه ی خوبی برای این زبان دارد پس بهتر است شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید و در دنیای طراحی وب مشغول هستید برای یادگیری این زبان بهتر است عجله کنید.
  6. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را پیرامون بهبود نام دامنه و URL­­ها به شما ارائه کنیم، اما قبل از هر چیز توجه به این نکته بسیار مهم است که است??اده از ساختارها و تر??ندهایی که در این مقاله به شما ارائه شده، برای تمامی ص??حاتی که در ساخت سایت تولید می­کنید لازم و ضروری نیست. اگر بتوانید از این تر??ندها در ص??حات خود بهره بگیرید، ممکن است ص??حات شما بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرند اما عدم است??اده از آنها به معنی نادیده گر??تن این ص??حات توسط موتورهای جستجو نخواهد بود. گوگل و بینگ پیوسته الگوریتم­های خود را برای برطر?? کردن چالش­های ??نی جستجو بهبود می­دهند، اما اگر بتوانید با است??اده از تکنیک­های سئو روند ارائه­ی نتایج به مخاطب را برای موتورهای جستجو آسانتر کنید، بیشتر مورد توجه این موتورها قرار خواهید گر??ت. تا حد امکان از یک دامنه­ و زیردامنه است??اده نمایید شواهد بسیاری این ??رضیه را اثبات می­کند که ممکن است با انتقال یک محتوا از دامنه­ی اصلی به یک زیر دامنه­ی ثانویه، ترا??یک آن ص??حه تا حد زیادی از دست برود. است??اده از هر روشی که روند امتیازدهی موتورهای جستجو به یک دامنه را پیچیده­تر کند ممکن است روند انتقال اندیس­های کسب شده به دامنه را با مشکل روبرو نماید و رتبه­ی آن دامنه را کاهش دهد. البته نمی­توان گ??ت که است??اده از چند دامنه­ی ناهمنام همواره به ضرر سایت خواهد بود و است??اده از یک دامنه­ی خاص تنها راه ممکن برای تولید محتوا و راه اندازی وبلاگ است. در صورتی که امکان است??اده از یک دامنه وجود نداشته باشد، است??اده از چند دامنه برای انتشار محتوا بهتر از عدم انتشار آنها است، اما اگر وبلاگ و محتوای شما با دامنه­ی اصلی تولید شوند، عملکرد بسیار بهتری در رتبه­بندی­ها خواهند داشت. هر چه URL شما برای کاربران خواناتر باشد، بهتر است از آنجا که موتورهای جستجو نحوه­ی ارتباط مخاطب با وب سایت­ ها را رصد می­نماید، هرچه ارتباط شما با مخاطب مطلوب­تر باشد، ارتباط موتورهای جستجو نیز با شما مطلوب­تر خواهد بود. خوانا بودن یک مقوله­ی ذهنی است اما هر چه ارتباط یک URL با محتوای درون ص??حه­ی آن بیشتر باشد، مخاطب با دید بازتری روی آن کلیک می­نماید و این موضوع می­تواند نرخ بازگشت مخاطب از سایت شما را نیز کاهش دهد. کاهش این نرخ از دید موتورهای جستجو دور نمی­ماند و این ??اکتور مثبت در ارتباط با مخاطب، باعث خواهد شد تا موتورهای جستجو لینک شما را لینکی محبوب از دیدگاه مخاطب قلمداد کرده و رتبه­ی آن را در نتایج جستجوها بهبود دهد. است??اده از کلیدواژه­ها در URL­­­­­ ایده­ی خوبی به نظر می­رسد است??اده از کلیدواژه­های هد?? در URL به چند دلیل می­تواند م??ید باشد: اول اینکه کلیدواژه­ی موجود در URL به کسانی که آدرس شما را در ایمیل­ها، شبکه­های اجتماعی و لینک­ها مشاهده می­کنند کمک می­کند تا دریابند در ص??حات موجود در سایت شما با چه محتواهایی موتجه خواهند شد. ثانیا بسیار ات??اق می­ا??تد که URL از جایی کپی شده و در جای دیگر paste شود. در صورتی که در یک لینک از انکر تکست (anchor text) است??اده نشده باشد، URL نقش انکر تکست را ای??ا می­نماید (انکر تکست همچنان یکی از ورودی­های قدرتمند در الگوریتم­های رتبه­بندی به شمار می­آید). از سوی دیگر کلیدواژه­هایی که در نتایج جستجو در URL ظاهر می­شوند، یکی از مهمترین پارامترهای مورد نظر جستجوکنندگان برای انتخاب لینک مورد نظرشان به حساب می­آیند.
  7. در تجارت آنلاین در مورد تکنیک های سئو دو نکته دارای اهمیت بسیارزیادی است: اولی اینکه تجارت شما در ص??حه اول گوگل قرار بگیرد. دوم اینکه محصول یکتا و خوبی را به بازدید کنندگان نمایش دهید. در اینجا بر اساس تجربیات شرکت چند نکته ی مهم در مورد سئو را برای شما بازگو می کنم. اینها موارد بسیار کوچکی هستند ولی در باره سئو دارای اهیمت ??راوانی هستند. شما در نهایت متوجه خواهید شد که چقدر پول می توان بدست آورد ??قط با است??اده از همین تکنیک های سئو ساده. [h=2]یک ص??حه گوگل پلاس داشته باشید[/h] شبکه اجتماعی گوگل پلاس در مقایسه با ??یس بوک دارای محبوبیت بیشتری است. به هر حال این دارای اهمیت نیست ??قط شما ص??حه خودتان را به گوگل پلاس اضا??ه می کنید، تصویر شما در کنار نتایج گوگل به نمایش در خواهد آمد. 33% ا??راد روی نتایج بالای گوگل کلیک می کنند چرا؟ برای اینکه راحتتر است. چرا وقتی یک تصویر کنار نتایج گوگل ظاهر شود ا??راد نباید روی آن کلیک کنند. moz.vom در اینجا در رتبه سوم قرار دارد ولی کلیک خور بیشتری را نسبت به سایر نتایج دارد. مرحله اول. شما به یک اکانت گوگل پلاس نیاز دارید اگر ندارید سریع بسازید. مرحله دوم. در پرو??ایل گوگل پلاس خودتان به قسمت about>links>edit بروید و آدرس سایت خودتان را در قسمت لینک ها اضا??ه نمایید. مرحله سوم. به قسمت contributor to بروید و لینک خودتان را در این قسمت اضا??ه نمایید. این قسمت باعث می شود که اگر مقاله ای از شما در گوگل ظاهر شود تصویر شما نیز در کنار نتایج به نمایش در بیاید. مرحله چهارم. مطمئن شوید که دارای یک تصویر در گوگل پلاس خود هستید. و همچنین این تصویر یک تصویر از صورت شما است. مرحله پنجم. برای اینکه گوگل مطمئن شود این وب سایت برای شما است، لازم است که دکمه گوگل پلاس را در جاهای مختل?? سایت خودتان قرار دهید . مثلا به دکمه به اشتراک گذاری. [h=2]یک ص??حه Google Place داشته باشید[/h] اگر در زمینه سئو تازه کار باشید احتما بارها کلمه "موقعیت شرکت" به گوشتان خورده است. بیشتر مردم نمی دانند سئو روی موقعیت جغرا??یایی نیز کار می کند. این یک شانس بزرگ برای شما است. اینکار باعث ا??زایش رنک سایت شما خواهد شد. در اینجا یک مثال را به شما نمایش داده ام. خب حالا چگونه محل را مشخص می کنید؟ این کار بسیار ساده است. مطمئن شوید آدرس شما در داخل سایت شما و تمام شبکه های اجتماعی وجود دارد. هر زمانی گوگل قادر است تجارت شما را با آدرس شما ادغام کند. اگر بتوانید تجارت خودتان را در yelp ویا angi’s list ثبت کنید بسیار به ن??ع شما خواهد شد. بسیار ساده به این ترتیب اگر سایت شما کار خودش را در مورد سئو خوب انجام ندهید سایر شبکه های اجتماعی این کار را برای شما انجام خواهند داد. [h=2][/h] [h=2]ساختار داخلی لینک های خودتان را بررسی کنید.[/h] بک لینک ها از سایر سایت های یک قسمت مهم در استراتژی سئو است. لینک های داخل سایت شما دارای اهمیت بسیار زیادی است و تغییر کوچکی در آن ها رتبه سایت شما را تا حد زیادی تغییر می دهد. 1.یک ص??حه ضعی?? را در طراحی سایت خودتان انتخاب کنید. 2. از سایر سایت ها به آن لینک دهی کنید. همچنین، گوگل به ص??حه هایی که دارای ارزش زیادی هستند اجازه می دهند که رتبه سایرر ص??حه ها را مشخص نمایند. هر ص??حه تا حد امکان باید کلمات کلیدی شبیه به عنوان را داشته باشد. اینکار مخصوصا برای ??روشگاه های اینترنتی دارای اهمیت بسیار زیادی است. [h=2]مطمئن شوید به زبان گوگل صحبت می کنید.[/h] در اینجا چند مورد را بیان می کنیم که مطمئن شوید گوگل-پسندانه دارید ص??حات خودتان را طراحی می کنید. از تگ h1 است??اده می کنید؟ از تگ h2 , h3 برای زیر عنوان ها است??اده می کنید؟ عنوان سایت شما دارای کلمات کلیدی شما هستند؟ عنوان اصلی دارای کلمات کلیدی شما هستند؟ منبع : http://www.parsaya.com
  8. site2017

    طراحی وب سایت شرکتی

    امروزه دیگر طراحی سایت شرکتی یک گزینه نیست، بلکه در تجارت ها و رقابت های سنگین امروزی یک امر واجب به حساب می آید. امروزه مشغول هر ??عالیتی هستید، باید آنرا با طراحی وب سایت یا ??ناوری اطلاعات ادغام کنید. این یک ضرورت به حساب می آید. امروزه مساله اصلی زمان به حساب می آید بر اساس گ??ته های بیل گیتس: "انسان ها مرحله کی??یت را رد کرده اند و وارد مهم ترین مقوله یعنی زمان شده اند". اگر می خواهید از رقبای خودتان پیشی بگیرید همین حالا باید اقدام به طراحی سایت شرکتی نمایید. زیرا اگر وب سایت های رقبای شما از نظر رتبه بندی الکسا از نظر طول مدت زمان راه اندازی سایت، پیشی بگیرند. دیگر برای گر??تن آن ها کمی دیر شده است و چند برابر تلاش الان را باید نمایید. پس از طراحی وب سایت شرکتی حالا نیاز به جذب مشتری دارید، اینکار نیاز به برنامه ریزی دقیق و کمی تلاش و پشتکار دارد. نمی توان یک شبه به نتایج خوب در گوگل رسید، این عمل کمی زمان بر است. به عمل مشتری گیری یا کاربر گیری برای طراحی وب سایت حر??ه ای نیاز به سئو و یا بهینه سازی سایت دارید. (رجوع شود به مقاله بهینه سازی سایت در سال 2016) .بهینه سازی به معنی ساخت سایت بهینه شده است که گوگل آن را به راحتی شناسایی کند و با کلمات کلیدی خاص در ص??حه اول خودش سایت را نمایش دهد. امروزه موتورهای جستجوی بینگ و گوگل هستند که مو??قیت و یا شکست یک شرکت را رقم می زنند. استانداردهای طراحی سایت شرکتی یک وب سایت بهینه ابتدا نیاز به یک گرا??یک خوب دارد. به این معنی که باید وب سایت دارای قالب زیبا و ریسپانسیو باشد(رجوع شود به طراحی سایت ریسپانسیو). زیرا گوگل برای سایت های ریسپانسیو ارزش و امتیاز بیشتری را قائل است. قدم بعدی یا??تن کلمات کلیدی م??ید نسبت به تجارت شما است. ابتدا با آنالیز تجارت شما کلمات کلیدی مناسب برای تجارت شما را بدست خواهد آورد. سپس با استانداد سازی و کار بر روی کلمات کلیدی شما می توانید به ص??حه اول گوگل دست پیدا نمایید. که این کار برای برند سازی یک شرکت یک نیاز به حساب می آید. قالب سایت های شرکتی طراحی قالب سایت های شرکتی باید به نوعی باشد. که کاربران سایت را جذب نماید. و به آن ها احساس اعتماد را انتقال دهد. و کاربران در ثانیه های اولیه ورود به سایت احساس کنند که سایت همان هد??ی را دارد که آن ها به دنبال آن هستند. کلمات کلیدی در طراحی سایت شرکتی گوگل طراحی وب سایت هایی را در ص??حه اول نمایش می دهد که به اندازه کا??ی مطلب یا محتوا بر روی سایت آن ها قرار گر??ته باشد. پس در قدم اول سایت هایی را که محتوای بیشتری دارند در اولویت خودش قرار می دهد. سپس باید اینرا بدانید که گوگل مطالب کپی شده را به راحتی تشخیص می دهد. و مدت زیادی را بر روی این مدل کپی کردن ها صر?? کرده است.پس برای مقاله گذاری درون طراحی سایت نباید آن ها را کپی نمایید. باید مقاله هایی را که درون سایت خودتان قرار می دهید یکتا باشند. یعنی یا آن ها را ترجمه کرده و یا به درستی آن ها را بازنویسی نمایید. حال طراحی سایت شرکتی چگونه باید باشد و چه امکاناتی را به دراختیار کاربرانش قرار می دهد: نوع قالب انتخابی باید با نوع تجارت و کسب و کار شما هماهنگ باشد. همچنین باید احساسات کاربران را تحت تاثیر قرار دهد و به آن ها احساس اعتماد را انتقال نماید. یک قسمتی از وب سایت باید دارای آخرین مقالات یا مقالات به روز باشد تاگوگل کلمات کلیدی شما را از این قسمت ها به دست آورد. نمادها و مجوزهایی را که گر??ته اید مانند e-namad باید در جلوی چشم کاربران سایت قرار بگیرد. قسمت تماس با ما و درباره ما باید در سایت تعبیه شود تا کاربران به آدرس و اطاعات سایت شما درسترسی داشته باشد. یکسری از ??عالیت ها را نیز باید برای رقابت انجام دهید تا از رقبای خودتان پیشی بگیرید. برای مو??قیت تقریبا این نکات ضروری هستند و شما نیاز به انجام این ها دارید. باید برای بهتر دیده شدن در سایر وب سایت ها تبلیغات خودتان را قرار دهید. همچنین نیاز دارید تا بک لینک بسازید(یعنی باید لینک سایت شما روی سایر سایت ها ی معتبر از دیدگاه گوگل قرار بگیرد تا گوگل ??کر کند که سایت شما نیز دارای اعتبار است) . در ابتدای کار که بازدید کننده ندارید از تبلیغات کلیکی گوگل است??اده نمایید تا راحتتر دیده شوید. ساخت سایت شرکتی در بین سایر سایت ها مقرون به صر??ه تر است. در اینگونه از سایت های می توانید کالاهای خودتان را به ??روش برسانید. و یا می توانید بر روی هرمدل وب سایتی تبلیغاتی خودتان را قرار دهید زیرا سایت های شرکتی سایت هایی هستند که در همه مدل قالب گنجانیده می شوند. همچنین می توانید تبلیغات بنری در سایت خودتان قرار دهید تا از این راه نیز کسب در آمد نمایید.
  9. قبل از اینکه کلمه کلیدی را مورد هد?? قرار دهیم. باید سختی کار را مورد بررسی قرار دهیم. رقابت کلمه کلیدی به چه معنا است؟ رقابت کلمه کلیدی به این معنی است که چه مقدار این کلمه کلیدی مورد رقابت قرار گر??ته و یا صنعت این کلمه کلیدی چقدر دارای اهمیت است. بازاریابان اینترنتی این کلمات را از روش های گوناگون اندازه گیری می کنند. برای این کار ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که مشخص شود که کدام کلمه کلیدی رقابت پذیر است و کدام کلمه کلیدی ساده و بدئ رقیب است. در بازخورد زیر از 35 بازاریاب ماهر در این زمینه گر??ته شده است. که به آن ها گ??ته شده کدام یک از کلمات کلیدی برای شما رقابت بیشری داشته اند و راه ها پید کردن این کلمات کلیدی چگونه است. آرون وال وقتی من یک طراحی وب سایت برای سئو می گیرم ابتدا کلمه کلید را با روشن کردن دکمه سئو ??ایر??اکس بررسی می کنم. این کار اطلاعات زیادی در رابطه با طول عمر یک وب سایت به من می دهد. همچنین ترا??یک یک وب سایت را تخمین می زند. رند ??یشکین (seomoz) ما، در واقع یک ابزار جدیدی برای اندازه گیری مقدار سختی یک کلمه کلیدی درست کرده ایم. که در زیر تصویری از آنرا مشاهده می کنید. این ابزار به عنوان یک ابزار اندازه گیری مقدار رقابت پذیری یک کلمه کلیدی را نمایش می دهد. ما همچنین به صورت عمودی به نتایج جستجوی گوگل نگاه می کنیم و سایر ابزارهایی مثل خبر گذاری ها و بلاگ ها نقشه و سایر موارد را نیز چک می کنیم. به هر حال، این امکانات ، امکانات خوبی برای تخمین رقابت پذیری یک کلمه کلیدی نیست، باید سیستم moz را برای دریا??ت اطلاعات بیشتر ارتقا بدهید. مایکل گری 5 نتیجه اول گوگل، بهترین راه برای رقابت است، وقتی اطلاعات یک دامنه را بررسی می کنیم متوجه می شویم که اگر آن دامنه بالای 5 سال سابقه داشته باشد برای پیشی گر??تن از او باید اعتبار دامنه خودمان را بالا ببرم. آیا عمر یک دامنه معیار اعتبار آن دامنه است؟ در واقع چنین نیست، دامنه ای که دارای 5 سال عمر است قطعا بک لینک های بیشتری نسبت به شما که دارای دامنه با عمر ی1 سال هستید دارد.
  10. شما کسب و کار خود را شروع کردید، تبریک میگم. حالا شما صاحب کسب و کار خودتون هستید، تا به حال به این ??کر کردید که کسب و کار خودتون رو گسترش بدین به صورت آنلاین؟ در این مقاله روش ها و ملزومات مختل?? برای رشد کسب وکار خودتون رو بهتون معر??ی می کنیم. 3 تا از بخش های اصلی یک وب سایت اول از همه: در کسب و کار شما ??روش آنلاین وجود دارد؟ ساخت سایت به شما اجازه می دهد تا مشتریان شما را به راحتی پیدا کنند و اطلاعاتی در مورد شما و کسب و کارتان کسب کنند اگر شما کالا دارید اقدام به طراحی وب سایت ??روشگاه اینترنتی کنید تا بتوانید به راحتی اقدام به ??روش اجناس خود کنید. دامنه مناسب: نام دامنه شما بازتاب گر کسب و کار شما می باشد. نام تجاری مناسب بسیار مهم است تا به عنوان رابطی باشد برای کسب و کار شما تا وقتی خریدار آن را به زبان می آورد کسب وکار شما سریعا در ذهنش تداعی شود. شرکت میزبانی هاست مناسب: یک شرکت میزبانی مناسب برای وبسایت شما بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در زمانی که ممکن است کاربران زیادی وارد وب سایت شما شوند و سایت شما به حالت تعلیق درآید در این زمان این شرکت وارد عمل شده و از وب سایت شما به نحو احسن پشتیبانی می کند و باعث ??روش بیشتر شما شود. طراحی وب سایت : حس و نگاه اولی که به وب سایت شما می شود مهم است.چند گزینه وجود دارد اگر شما تجربه ای ندارید در این زمینه بهتر از محصولات آماده مانند وردپرس است??اده نکنید جون بعدا حتما به دردسر می ا??تید بهتر است قالب و سایت خود را به صورت س??ارشی به شرکت های طراحی سایت س??ارش دهید تا بهترین نتیجه را در زمینه ??روش آنلاین بدست آورید. 5 ملاحظه مهم: شما نیاز دارید تا در دنیای وب دیده شوید توسط کاربران تا تمامی کسانی که به کسب و کار شما علاقه دارند وارد سایت شما شده و از آن است??اده کنند. ریسپانسیو: آیا وب سایت شما در تمامی ص??حه نمایش ها بهینه شده است؟ با ا??زایش ترا??یک شما در جستجوها قطعا خیلی از آنها با موبایل هستند، گوگل قابلیت نمایش وب سایت در موبایل را یکی از مول??ه های اصلی رتبه گر??تن برای سایت شما در نظر گر??ته است که ساخت سایت بدین منظور بسیار مهم است شما باید حتما وب سایت خود در موبایل چک کنید تا بدون مشکل باشد و کاربران به راحتی در آن به خرید از سایت شما بپردازند. سئو: به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو(جستجوگرها) ، وقتی شما مطلبی در سایت خود درج می کنید موتورهای جستجو از طریق الگوریتم های خود این مطلب را پیدا کرده و در نتایج خود نشان می دهند مانند گوگل که نتایج را به مشتریان نشان می دهد و از این طریق مشتریان به وب سایت شما می آیند. سئو بسیار مهم می باشد زیرا باید مطمئن شد تا مشتریان با جستجوی کلمات مرتبط به وب سایت یا ??روشگاه شما هدایت شوند. به روزرسانی: هنگامی که وب سایت شما آپلود شد و بالا آمد شما برای ح??ظ مشریان خود باید بر روی آن مطلب به روز و مناسب بگذارید.محصولات جدید بگذارید مطالب م??ید و جدید قرار دهید تا کاربران با خواندن آنها سرگرم شوند و به گشت گذار در وب سایت شما بپردازند تا حس کنند سایت شما زنده است و حس امنیت و اطمینان به آنها دست دهد تا به راحتی و با خیال راحت به خرید بپردازند. تجربه کاربر: آیا دوستان و خانواده شما از وب سایت بازدید کرده اند؟ مشکلی در روند خرید یا مانعی وجود دارد؟ شما باید بخشی برای پرسش و پاسخ ایجاد کنید تا اگر مشکلی در خرید وجود دارد کاربران به شما اطلاع دهند تا آن موانع ر??ع کنید تا نرخ بازدید کاربران در سایت شما بالا رود و همینطور سبد خرید خود را کاربران رها نکنند. رقابت: رقبای خود را همیشه تحت نظر بگیرید ببینید آنها چه پروسه هایی را طی کردند تا مو??ق شوند و با دقت به ضع?? های آنها توجه کنید و در وب سایت خود این ضع?? ها را بر طر?? کنید تا به چشم کاربران بیایید. 4 تکنیک بازاریابی حالا که وب سایت در حال کار کردن به طور کامل است و دید مشتریان را به خود جلب کرده وقت بازاریابی برای کسب و کار شما می باشد. مشتریان را هد?? بگیرید: مطمئمن شوید تا شما منتظر نمی مانید تا مشتریان به سمت شما بیایند. ??عالیت خود را برای محصولات و خدماتی آغاز کنید که می دانید مشتریان به دنبال آن هستند.همچنین از شبکه های اجتماعی می توانید است??اده کنید و تبلیغ کنید برای جذب مشتری، همچنین می توانید در گوگل جستجو کنید ببینید که مشتریان شما بیشتر به دنبال چه چیزی هستند. شبکه: ایجاد ارتباط با مردمی که مربوط به کسب وکار شما هستند، شبکه های بزرگ می توانند به کسب وکار شما و گسترش آن کمک بالقوه ای نمایند و هم باعث شوند هویت نام تجاری شما تقویت شود.اگر بتوانید با یک منبع خوب متصل شوید و به دیدار متخصصان کسب و کار خود بروید بهترین راه خواهد بود. کمپین های ایمیل: گر??تن یک ایمیل ??قط به عنوان ??روش مهم نیست، علاوه بر ??روش خیلی کارهای دیگر نیز می توان از طریق ایمیل انجام داد، شما یک لیست از ایمیل های مهم را تهیه می کنید و به آنها خدمات و محصولات ممتاز خود را معر??ی می کنید و از طریق ایمیل آنها را وسوسه کرده و به وب سایت خود می کشانید. همچینی برای بروز رسانی محصولی خاص می توانید از ایمیل است??اده کنید تا مشتریان بالقوه خود را مطلع کنید و یا حتی محصولی که قرار است در آینده به ??روش برسد. تبلیغ: آیا می خواهید مردم بیشتر در مورد کسب و کار شما بدانند و همچینین متوجه شوند شما چی پیشنهادات شگ??ت انگیزی دارید؟؟ تبلیغات ??رصت هایی عالی برای شما به ارمغان می آورند، Adwords گوگل جایی عالی برای شروع است. 3 نکته مهم برای پشتیبانی از مشتری در انتها، شما می خواهید برای اطمینان از کی??یت شرکت شما کی??یت خدمات به مشتریان را به نحو احسن انجام دهید و مشتریان خود را راضی نگه دارید. خیلی از کسب و کارهایی که شکست خوردند در این مرحله به خوبی عمل نکردند، بهترین راههای مقابله با این مسائل را برای شما بازگو می کنیم: بشریت: بگذارید مردم متوجه شوند که تمام کارهایشان توسط آدم های واقعی و مسئولان پشتیبانی انجام می شود تا احساس امنیت کنند و بدانند به آنها اهمیت می دهید، وقتی مشتریان عاشق شما و کسب کارتان شوند،مشتریان جدیدی را برای شما می آورند و همچنین شما را به بقیه پیشنهاد می دهند. بدین وسیله از طریق مردم نام تجاری خود را بالا می برید. بازخورد مشتریان: از مشتریان است??اده کنید برای این که کسب و کار شما را بررسی کنند و درباره نظر دهند و آن را نقد کنند،این می تواند برای شما بسیار با ارزش باشد از دید مشتریان به کسب و کار شما نگاه کردند بسیار م??ید می باشد و بهبود وب سایت شما کمک می کند. سرویس پشتیبانی: هنگامی که کسب و کار شما به مشتریان پشتیبانی ارائه ندهد، مشتریان شما در تاریکی رها خواهند شد، اگر آنها متوجه این پارامتر شوند شاید هرگز به سایت شما دیگر برنگردند،پس پشتیبانی ضروری می باشد، به مشتریان خود اطمینان بالقوه دهید تا خیالشان از بابت خرید خود مطمئن باشد، راهنما برای آنها بگذارید. خب مطمئن باشید اگر به همه موارد بالا اتکا کنید و آنها را انجام کسب و کار آنلاین شما رونق پیدا خواهد کرد و طعم مو??قیت را خواهید چشید.
  11. شما می خواهید ا??راد بیشتر و بیشتری به سمت وب سایت شما سرازیر شوند. اما گاهی اوقات صاحبان وب سایت ها بعد از یکسری کار سخت در این قسمت کاری شکست می خورند. ا??زایش ترا??یک یکی از راه های دیده شدن است; اما قبل از اینکه بخواهید به دیده شدن ??کر کنید، به این ??کر کنید که ا??زایش ترا??یک چه بهره وری در سود شما خواهد داشت. در اینجا، مواردی را که به ا??زایش ترا??یک شما در مدت 60 روز کمک می کند را بیان خواهیم کرد. ساخت سايت طراحی سايت تهران 1.بیشتر اوقات محتوای تازه منتشر کنید در هر 2 تا 3 روز محتوای تازه روی وب سایت خودتان قرار دهید. اما نمی توانید یک محتوا به سایتتان اضا??ه کنید و منتظر بایستید تا معجزه ات??اق بی ا??تند. قبل از اینکه یک عنوان برای مطلب خود انتخاب کنید، ??کر کنید. همیشه باید داخل آن یک نصیحت و یا تحریک برای انجام یک کاری وجود داشته باشد. برای محتوای وب سایت خودتان کارهای زیر را می توانید انجام دهید: یک وبلاگ داشته باشید و هر 2 تا 3 روز در آن مطلب قرار دهید. از عنوان های جالب و جذاب است??اده کنید مثلا به جای عنوان سئو برای مبتدیان از 5 شیوه برای برای ساخت بک لینک که مبتدیان باید آن ها را بدانند است??اده نمایید. قبل از نوشتن همیشه برنامه داشته باشید. رقبای خود را تحلیل کنید و کلمات کلیدی با ارزش با رقابت کمتر را پیدا کنید یکی از استراتژی های که شخصا خود من انجام می دهم این است که رقبای من روی چه کلمه کلیدی تمرکز دارند و من برای آن کلمه کلیدی ص??حه بهتری درست می کنم. این استراتژی پایان ناپذیر است و شما مداوم باید این کار را انجام دهید. در اینجا تعدادی راهنمایی برای اینکار به شما می کنم: از ابزار Ahrefs برای بهترین ص??حه های رقبایتان پیدا کنید. با ابزار SEMrush می توانید متوجه شوید که کدام یک از کلمات کلیدی برای کمپین شما مناسب است. کلمات کلیدی که ترا??یک زیادی را به سمت رقبای شما می ??رستند را پیداکنید. اگرکلمه کلیدی را همه رقبای شما است??اده کرده اند شما یک ص??حه با محتوای مناسب تر تهیه کنید و در غیر اینصورت یک ص??حه برای آن تهیه کنید. همچنین سایت RankWatch نیز ابزار خوبی برای تحلیل رقبای شما است. بیشتر در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید حضور قدرتمند در شبکه های اجتماعی امری بسیار مهم است. اگر شما از شبکه های اجتماعی عقب مانده اید احتما ترا??یک زیادی را از دست داده اید. یکی از مهم ترین مزایای حضور در شبکه های اجتماعی دیده شدن است. روزانه میلیون آدم از شبکه های اجتماعی نظیر ??یس بوک توییتر و یا گوگل پلاس دیدن می کنند. شما می توانید از این طریق بازدید زیادی را به سمت سایت خودتان بکشانید. از سایت های با کی??یت بک لینک بگیرید سایت با کی??یت به معنی سایت هایی هستند که از نظر موتور جستجوی گوگل دارای اهمیت زیادی هستند . این بدین معنی است که، بک لینک های می توانند ترا??یک زیادی را به سمت سایت شما بکشانند.
  12. می خواهید در ص??حه اول گوگل باشید شما می خواهید در ص??حه اول گوگل باشید، رقبای شما می خواهند در ص??حه اول گوگل باشند. در واقع هر دارنده‌ی وب سایتی در روی کره زمین می خواهد در ص??حه اول گوگل قرار بگیرد. زیرا با قرار گیری در ص??حه اول گوگل شما می توانید آینده خودتان را بسازید. اما در واقع بیشتر از 10نتیجه در ص??حه اول گوگل قرا نخواهند گر??ت. پس شما چگونه می خواهید مطمئن شوید وب سایت شما در ص??حه اول گوگل قرار خواهد گر??ت یا نتیجه اول گوگل خواهد بود. چگونه می توانید به صورت رایگان در ص??حه اول گوگل قرار بگیرید شما می توانید در کمتر از 24 ساعت در ص??حه اول گوگل قرار بگیرید. وقتی که شما واقعا بدانید دقیقا باید چه کلمه کلیدی را انتخاب نمایید. کلماتی مرتبطی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد شانس شما را در قرار گیری در ص??حه اول گوگل بیشتر می کند وقتی که شما در کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد می دهد یک کلمه کلیدی پیدا می کنید، این شانس شما را برای قرار گیری در ص??حه اول گوگل بیشتر می کند. ص??حه ورود بهینه سازی شده و ساده به تصویر زیر نگاهی بی اندازید، تمام کاری که شما باید انجام بدهید این است که شما با توجه به کلمه کلیدی خودتان ص??حه خودتان را به وجود بی آورید. اساسا، وقتی ا??راد به سراغ گوگل می آیند دارای سوالی هستند شما باید در وب سایت خودتان به این سوالات پاسخ دهید. درباره محتوای تصاویر سایت بیشتر مطالعه کنید، این یک قسمت مهم از دانش بهینه سازی وب سایت ها است. شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در ص??حه اول گوگل قرار بگیرید. (در واقع کمتر از 24 ساعت) یا بعد از اینکه گوگل ص??حه ورود شما را به درستی بهینه سازی کرد. قرار گیری در ص??حه اول گوگل با پرداخت هزینه شما می توانید با پرداخت هزینه به گوگل سایت خودتان را در ص??حه اول گوگل قرار دهید. این یک راه میان بر و مستقیم برای رسیدن طراحی وب سایت به ص??حه اول گوگل است. در اینجا به هرحال ، سئو وب سایت ‌قسمتی از مو??قیت شما را در دنیای مجازی شکل می دهد. و موتورهای جستجو همیشه یکی از بهترین راه های بهره برداری برای رسیدن به ص??حه اول ویدئویی برای قرارگیری در ص??حه اول گوگل را مشاهده می کنید. منبع : شرکت طراحی سایت تهران پارسایا طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت ??روشگاهی|پارسایا
×
×
  • جدید...