رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

kimsep

عضو
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره kimsep

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. از دیگر راه‌های کسب اقامت اروپا می‌توان به اقامت از طریق ازدواج با یک شهروند سوئیسی اشاره کرد. اگر ??رد با یک شهروند سوئیسی ازدواج کند، مدت زمانی که برای دریا??ت اقامت در این کشور نیاز دارد به مراتب کمتر خواهد بود و ??رزند او اقامت دائم در این کشور را خواهد گر??ت. چنانچه شما به مدت ۵ سال در سوئیس زندگی کرده باشید و ۳ سال از ازدواج شما با یک شهروند سوئیسی گذشته باشد نیازی به داشتن مدرک زبان سوئیسی برای کسب اقامت خود نخواهید داشت؛ با این حال باید تابع قوانین این کشور باشید و برای امنیت کشور و مردم خطری نداشته باشید. اما اگر خارج از کشور سوئیس هستید و با یک تبعه سوئیسی ازدواج کرده‌اید باید مدت ۶ سال از ازدواج شما بگذرد تا اقامت این کشور را به شما بدهند. مزایای اقامت اروپا از کشور سوئیس مهاجرت به سوئیس دردسرهای مختص به خود را دارد و زمان زیادی برای اخذ اقامت این کشور سپری خواهد شد، اما مجوز اقامت شما پس از مهاجرت به سوئیس امتیازات ویژه‌ای را به شما خواهد داد. شما پس از اخذ اقامت اروپا از طریق کشور سوئیس می‌توانید مشغول به کار شوید و با توجه به توانایی‌هایی که کسب کرده‌اید استخدام شوید. همین طور می‌توانید با توجه به زمینه ??عالیت و ایده‌های خود جهت راه اندازی شرکت خود نیز اقدام کنید. می‌توانید در هر نقطه از کشور سوئیس زندگی کنید و از مزایای ر??اهی و کمک‌های اجتماعی این کشور بهره‌مند شوید. بدون محدودیت می توانید به خرید املاک و مستغلات اقدام کنید. علاوه بر این، حق آموزش دارید و مدارک تحصیلی شما به رسمیت شناخته خواهد شد و می‌توانید کمک‌های مالی دریا??ت کنید. یکی از مزایای مهمی که با اقامت در سوئیس دریا??ت خواهید کرد، ح??ظ تابعیت دوگانه شما است که به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر شهروندی کشور سوئیس، ملیت اصلی خود را ح??ظ کنید. داشتن حق رای و استخدام شدن در مراکز دولتی هم از دیگر امتیازات اقامت در کشور سوئیس است. اما در عین حال مردان سوئیسی در سن ۱۸ الی ۳۴ سال باید خدمت سربازی خود را در این کشور سپری کنند.
  2. ??رانسه به عنوان یکی از کشورهای لوکس و شیک اروپا، توریست ها و گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. از طر??ی درصد زیادی از این ا??راد تمایل دارند که بعد از س??ر به این کشور، در آنجا بمانند و در یکی از شهرهای ??رانسه مشغول به کار و تحصیل شوند. در ادامه به بررسی کوتاه راه های اخذ اقامت اروپا از طریق کشور ??رانسه در سال ۲۰۱۹ می پردازیم اما می توانید مطلب م??صل را در سایت مطالعه کنید. اقامت ??رانسه و اروپا از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از روش های دیگر برای اخذ اقامت اروپا، سرمایه گذاری، ثبت شرکت و کارآ??رینی در کشور های اروپایی و مخصوصاً ??رانسه است. سهامداران شرکت ها که دارای بودجه مالی قوی برای سرمایه گذاری و ایجاد شغل جدید در ??رانسه هستند می توانند با طی مراحل قانونی و عقد قراردادهای مربوط به ثبت شرکت یا سرمایه گذاری در یک حوزه، یک ??عالیت اقتصادی را در این کشور راه اندازی کنند. اقامتی که به این روش برای ??رد صادر می شود، یک ساله است. پس از گذشت یک سال، ویزای او تا مدت زمان ۵ سال، قابلیت تمدید دارد و پس از این مدت، از طریق ویزای ۱۰ ساله می توانند اقامت دائم اروپا را دریا??ت کنند. بهترین و مطمئن ترین راه برای اخذ اقامت ??رانسه، کارآ??رینی و ایجاد شغل است. در حال حاضر پرطر??دارترین ??رصت های شغلی این کشور شامل مشاغل مدیریتی، حسابداری، ??ناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، صنعت توریسم و گردشگری، آموزش در مدارس و دانشگاه ها، استادیار دانشگاه و … می باشد. اقامت ??رانسه و اروپا به صورت کوتاه مدت این نوع اقامت، روشی است که در آن ??رد یا ا??راد متقاضی به صورت موقت و در مدت زمان معینی (معمولاً یک سال) در خاک ??رانسه زندگی می کنند. نکته مهم در این زمینه این است که ا??رادی که با است??اده از این روش، اقامت دائم ??رانسه را دریا??ت می کنند، حق اشتغال به کار در این کشور را ندارند. اقامت به صورت کوتاه مدت به ا??راد ویژه با اهدا?? خاص اعطا می شود. این گروه ها معمولاً شامل دانش آموزان، کارمندانی که قصد شرکت در دوره های آموزشی ارتقای شغلی را دارند، مدیران شرکت ها، محققان، دانشمندان که برای ??رصت های مطالعاتی به ??رانسه س??ر می کنند و ا??رادی که تمکن مالی داشته و برای گردش و ت??ریح به این کشور وارد می شوند، است.
  3. اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در ایتالیا مشمول سرپرست خانواده و همسر و ??رزندان زیر ۱۸سال می شود اخذ این اقامت برای ??رزندان بالای ۱۸ سال به همراه خانواده امکانپذیر است این روش برای ا??رادی که تمایل به درگیر شدن در سرمایه گذاری و یا پرداخت مالیات ندارند مناسب است بهره مندی از کلیه امکانات شهروندی در اروپا مانند خدمات بیمه ای، حساب بانکی و تحصیلات رایگان برای ??رزندان امکان اقدام برای اخذ اقامت دائم اروپا بعد از گذشت ۵ سال از اقامت موقت در ایتالیا طبق اعلام سایت رسمی اتحادیه اروپا آرتیکل ۴ اقدام برای اخذ پاسپورت ایتالیایی بعد از گذشت ۲ سال از اقامت دائم درآمدهای ثابت در ایران باید به صورت واضح نشان داده شود پروسه ی انجام کار در این روش بین ۴ تا ۶ ماه به طول می انجامد در ایتالیا خرید ملک از سال دوم اقامت اجباری است اما ارزش ملک اهمیتی ندارد
  4. یکی از راه های اخذ اقامت اروپا، خرید ملک است. ملک ها عموماً در سراسر دنیا به 2 دسته ی تجاری و مسکونی تقسیم می شوند. خرید املاک تجاری در کشور عضو پیمان شینگن: بعضی از کشورهای اروپایی این امکان را دارند که شما بر اساس خرید املاک تجاری اقدام به دریا??ت اقامت اروپا کنید. در این روش، هزینه ها حدوداً ۲۵۰۰۰۰ یورو به بالا می باشد و شما می توانید تا 5 سال اقامت اروپا را دریا??ت و پس از ۵ سال، اقامت دائم اروپا را بگیرید. نکته مهم: اگر ملکی تجاری را خریداری می کنید بایستی در آن شاغل شوید. خرید املاک مسکونی در کشور اروپایی عضو پیمان شینگن: یک نکته قابل توجه اینست که خرید املاک در اروپا امری است جدا از دریا??ت اقامت اروپا و در صورتی که ??قط قانون کشور مورد نظر این اجازه را داده باشد می توان از این روش برای دریا??ت اقامت اروپا است??اده نمود. هزینه این روش حدودا ۷۰۰۰۰ یورو می باشد. شما می توانید در این روش تا ۵ سال اقامت اروپا را دریا??ت دارید و پس از ۵ سال، اقامت دائم اروپا را خواهید گر??ت.
  5. 1- اقدام به تشکیل پرونده بوسیله ی وکیل محلی و دریا??ت تاییدیه و موا??قت دولت اسلواکی 2- بیزینس پلن و اخذ اجازه ??عالیت در موضوعیت بیزینس پلن برای متقاضی 3- دریا??ت ویزای دی برای متقاضی جهت حضور در اسلواکی برای اخذ اقامت و انجام امور ثبتی مدارک مورد نیاز 1- وکالتنامه که توسط متقاضی امضا شده و به تایید س??ارت رسیده 2- پیشنهاد نام شرکت از جانب متقاضی مزایا: 1- مالکیت شرکت به صورت 100% و بدون نیاز به شریک محلی 2- دسترسی آسان به تمام نقاط محدوده شینگن در اروپا 3- امکان تقاضای اقامت دائم اروپا و اسلواکی پس از 5 سال 4- امکان دریا??ت پاسپورت اسلواکی پس از پنج سال از اقامت دائم 5- امکان برند سازی و است??اده از برند اروپایی 6- ا??تتاح حساب شرکتی و شخصی 7- قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا اقامت اروپا
  6. 1- اخذ اقامت اروپا به وسیله ثبت شرکت در کشور های اروپایی عضو پیمان شینگن یکی از بهترین راه های اخذ اقامت اروپا و کشورهای اروپایی، ثبت شرکت در آن کشور می باشد. در صورتی که این راه را برای اقامت اروپا انتخاب نمایید به شما تا ۵ سال اقامت اروپا به صورت موقت داده می شود. البته معمولاً با گذشت سه سال از این ۵ سال می توانید اقامت دائم اروپا را درخواست کنید. هزینه های این امر شامل هزینه ثبت شرکت و دریا??ت اقامت می باشد که کلا با احتساب هزینه وکیل، هزینه های قانونی و شرکت حدود ۹۰۰۰ یورو می باشد. 2- دریا??ت اقامت اروپا از راه خرید املاک مسکونی در کشور اروپایی عضو پیمان شینگن خرید املاک مسکونی در اروپا، امری مستقل از دریا??ت اقامت است و در صورتی که ??قط قانون این اجازه را داده باشد می توان از این روش برای دریا??ت اقامت اروپا است??اده نمود (هزینه این روش حدودا ۷۰۰۰۰ یورو میباشد) و بر این اساس تا ۵ سال اقامت اروپا را دریا??ت خواهید کرد و پس از ۵ سال، اقامت دائم اروپا را خواهید گر??ت. 3- اخذ اقامت اروپا از طریق خرید املاک تجاری در کشورهای عضو پیمان شینگن در برخی کشورهای اروپایی این امکان وجود دارد که شما بر اساس خرید املاک تجاری اقدام به دریا??ت اقامت نمایید (هزینه این روش حداقل ۲۵۰۰۰۰ یورو می باشد) و بر این اساس تا ۵ سال اقامت اروپا را دریا??ت می کنید و پس از ۵ سال، اقامت دائم اروپا را خواهید گر??ت. ( ضمناً اگر ملکی تجاری را خریداری می کنید بایستی در آن شاغل شوید)
×
×
  • جدید...