رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

x-men

عضو
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره x-men

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    perspolis

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • جنسیت شما
    مرد
  1. x-men

    نظر سنجی درباره نتیجه ال کلاسکو

    شــــانـــــــــــــــــــــــــس لونا
  2. x-men

    نظر سنجی درباره نتیجه ال کلاسکو

    عزیز تیمی که عقبه خوب حمله میکنه و امکان ضد حمله خوردن داره این که هنر نیست. تازه از بی عرضگی شانسلونا که دروازه خالی نمی تونه گل بزنه
  3. x-men

    نظر سنجی درباره نتیجه ال کلاسکو

    این تصویر توپ نشون نمیده معلوم نیست که تو همین لحضه پاس داده یا نه. اگر ا??ساید بوده خیلی میلی متری بوده که می تونسته نگیره ولی خوب شانسلونا دیگه.
  4. x-men

    نظر سنجی درباره نتیجه ال کلاسکو

    برد رئال + هتریک cr7
  5. لوسی یادت ر??ت [ATTACH=CONFIG]9954[/ATTACH]
  6. حاجی زده 40 من 14 سال پیر شدم!
  7. نرخ مصوب اينترنت يک مگابايت در ثانيه براي ايراني ها ماهانه ٤٣٠ هزار تومان اعلام شده است ولي در کره جنوبي ماهانه حدود ٢ هزار و ٦٤٠ تومان، در ژاپن ١٢٠ تومان، در بلغارستان ٢ هزارتومان و در مولداوي ٣ هزار و ٥٤٠ تومان هزينه دارد. (مبناي محاسبه دلار سه هزار توماني است) این وضعیت در شرایطی که کمترین درآمد در خارج از ایران هر ساعت 10 دلار که در ماه میشه نزدیک به 7 میلیون تومان (البته این کمترین دستمزده) ولی تو ایران کمترین دستمزد حدود 700 هزار تومانه! واقعا تاس?? باره.
  8. x-men

    کچل های هالیوودی

    چون خودش کچل کرده ولی بقیه کچل شدن
  9. میشه.................................... 45
  10. x-men

    کچل های هالیوودی

    آخریه حساب نیست.
  11. x-men

    کي‌‌روش ايران را ترک مي کند

    خیلی قشنگ گذاشتن یه مدت بگذره که مردم زیاد ناراهنگ نشن بعد تومار کی روش پیچیدن به هم چون اون برای ادامه کار درخواست شرایط حر??ه ای داشت که هم برای ما م??ید بود هم برای کارنامه خودش ولی دوستان با این شرایط نمی تونن کنار بیان خوب اینجا ایرانه دیگه! اینطور که پیداست پای آقای ??رکی بهبود پیدا کرده و شرایط کاملا برای ایشون مهیا شده این برنامه از زمانی که ??رکی شد سرمربی ??ولاد ریخته شده بود و همه سر کار بودیم مثل همیشه.
  12. x-men

    کي‌‌روش ايران را ترک مي کند

    نمی خوام 100% از کی روش د??اع کنم ولی باید واقعیت دید در حال حاضر هیچ گزینه ای بهتر از کی روش نیست باید واقع بین بود داشته های ??وتبال ما همینه و نباید انتظار معجزه داشت.
  13. x-men

    کي‌‌روش ايران را ترک مي کند

    دستیار و مالیات هم هست. اونم از یه خارجی چه مالیاتی بگیرن. میدونی مالیات چیه؟؟؟ اختلا?? مربی داخلی با کی روش همین میشه درسته ??کر کن علی دایی بره اسم در کنه دیگه به خدا بندگی نمیکنه به میلیون دلار راضی نمیشه که
  14. x-men

    کي‌‌روش ايران را ترک مي کند

    من نمیدونم وقتی علی دایی بیاد برای هر ??صل بالای 2 میلیارد بگیره اونوقت کی روش 5 میلیارد زیاده مشکل اصلا پول نیست مشکل چیز دیگه ایه پسر خوب شما الان مشکلت بیت المال هست تو همین ??وتبال خیلی بیشتر از اینا داره حی?? و میل مشه این پول ها که چیزی نیست
  15. x-men

    کي‌‌روش ايران را ترک مي کند

    من نگ??تم ***وش تیم برد جام جهانی اینو بچه های تیم ملی میگن و همشون وقتی از برزیل برگشتن این حر?? زدن یعنی شما از بچه های تیم ملی هم بیشتر مطلع هستی که چی خوبه چی بد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
×
×
  • جدید...